محل تبلیغات

یک وسیله نقلیه برقی با نشان موستانگ؟ یک موستانگ شاسی بلند ؟ واقعاً؟ بله، واقعاً فورد از نقاط قوت بزرگ این برند استفاده کرد (یعنی این واقعیت که تقریباً همه افراد روی زمین موستانگ را دوست دارند!).

نه تنها این، بلکه مشتریان اتومبیل عملکرد بسیار بهتری در باتری موستانگ شاسی بلند از میانگین محصولات مطرح بازار دریافت کرده است.

موستانگ شانسی بلند

یکی از موانع استفاده از BEV، افسانه‌های مداوم درباره اتومبیل‌هایی ست که با باتری کار میکنند. آماری که فورد با ما به اشتراک گذاشته: 92 درصد خریداران اتومبیل جدید فکر میکنند اتومبیل‌های برقی یکنواخت هستند. 75 درصد در هوای شدید با BEV رانندگی نمیکنند. 51 درصد از اضطراب برد مسافت رنج میبرند. و به لطف موفقیت تویوتا پریوس، 42 درصد فکر میکنند که BEV‌ها به بنزین نیاز دارند. پس اگه میخواید یک ماشین الکتریکی بفروشید، افرادی که اول عملکرد رو نگاه میکنند، مشتریان شما خواهند بود.

بررسی فورد اسکیپ 2021: انتخاب منطقی

تیم طراحی فورد با کار بر روی سه نسخه از Mustang Mach-E کار خودش رو شروع کرد. اولین مورد قدرتمند و حسی بودن بود. دوم خالص و مینیمال. سوم برده‌داری بود (به دلیل نداشتن کلمه بهتر) به زبان طراحی فعلی موستانگ. در پایان، فورد اولین پیشنهاد رو انتخاب کرد و سپس مقادیر موستانگ رو اضافه کرد. نتیجه این امر یک شاسی بلند برقی پنج سرنشین جادار با ظاهری تهاجمی ست. Mustang Mach-E فقط به سختی یک SUV است. اگه باتری‌ها داخل کف صندوق پنهان نمیشدند، چیزی شبیه هاچ بک به نظر میرسید.

داخلی موستانگ ماچ-ای

داخلی موستانگ ماچ-ای

در داخل، فورد بطور هوشمندانه ‌ای از فضای داخلی بدون آسیب حیوانات استفاده میکند. این روکش صندلی‌ها مانند چرم هستند اما اینگونه نیستند. مدل پارچه ای وجود ندارد. صندلی ها را فراتر از صندلی های چرمی یا صندلی های غیرممکن بدانید و این ایده را میگیرید. حسش مثل چیز واقعی است اما نیست.

داخل موستانگ شانسی بلند

تکنولوژی عالیه؟ تلفن شما کلید شماست. یک کلید وجود دارد ، اما عملکرد آن به منظور تشویق شما برای استفاده از تلفن به عنوان کلید خود محدود است. تلفن ندارید؟ برای ورود به ماشین می توانید از صفحه کلید و برای راه اندازی ماشین از صفحه کلید دوم استفاده کنید. با این اوصاف ، آیا لودیت ها برای خرید یک ماشین الکتریکی جدید که تلفن هوشمندی ندارند ، وجود دارند؟ (BTW ، برای آنها ، صفحه نمایش بزرگ و برجسته 15.5 اینچی دارای یک دکمه تنظیم صدا است.)

موستانگ شاسی بلند ماچ-ای یا پورشه ماکان؟

موستانگ ماچ-ای یا پورشه ماکان؟

Mustang Mach-E 2021 در ابتدا در سه طعم در دسترس خواهد بود. یکی پیشرانه خالص عقب با یک موتور کششی بزرگ در محور عقب است. Mach-E4 تمام چرخ محرک خواهد بود و موتور کوچکتر دوم نیز به محور جلو اضافه می شود. سپس Mach-E GT با یک موتور دوتایی عقب به جلو برای یک SUV عملکردی با طعم AWD Mustang اضافه خواهد شد.

فورد ادعا می کند که ماشین پایه RWD به سرعت پورشه Macan خواهد بود ، هرچند هیچ کس مشخص نکرده کدام یک از Macan ها است – من مدل پایه 248 اسب بخاری را فرض می کنم. ما هرگز یک Macan ساده پایه توربو-چهار پایه را آزمایش نکرده ایم (اگرچه ما برای Macan S زمان 0-60 زمان 4.6 ثانیه را ثبت کردیم) ، اما پورشه ادعا می کند در 6.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. فورد می گوید ، Mustang Mach-E GT مانند پورشه 911 GTS شتاب خواهد گرفت – اتومبیلی 450 اسب بخاری که ما آزمایش کرده ایم و در عرض 3.1 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد.

Mach-E GT با 459 اسب بخار قدرت و 612 پوند فوت گشتاور عرضه خواهد شد (این برآورد فعلی فورد است). گفته می شود ، Mach-E First Edition تخمین زده می شود 332 اسب بخار و 417 پوند فوت باشد ، در حالی که فورد 255 اسب بخار و 306 پوند فوت را در مدل های پایه Mach-E هدف قرار داده است.

محدوده چطور؟ و تاریخ معرفی رسمی موستانگ ماچ-ای چیست؟

محدوده چطور؟ و تاریخ معرفی رسمی موستانگ ماچ-ای چیست؟

دو بسته باتری در دسترس خواهد بود. بسته کوچک 210 تا 230 مایل برد (بسته به انتخاب RWD یا AWD) ، بسته بزرگ 270 تا 300 مایل را فراهم می کند ، اگرچه راه دور از صدور گواهینامه EPA هستند. باتری کوچک 75.7 کیلووات ساعت آب دارد و تقریباً 1050 پوند وزن دارد. باتری بزرگتر 98.8 کیلووات ساعت و وزن آن 1،275 پوند است. فورد نگفت ، اما شما می توانید انتظار داشته باشید که Mach-E بیش از 5000 پوند وزن داشته باشد.

در مورد زمان شارژ، فورد ادعا می کند که باتری ها در مدت 45 دقیقه با سرعت DC شارژ می شوند و به 80 درصد می رسند. این تیم همچنین سریع یادآوری کرد که 80 درصد شارژ BEV یک شب در خانه اتفاق می افتد. شارژر خانگی سطح 2 می خواهید؟ فورد برای اتصال به آن با آمازون همکاری می کند. خریداران همچنین می توانند این خودرو را به صورت دیجیتالی خریداری کنند.

قیمت گذاری؟ هنوز هیچ چیز رسمی نیست، اما نقطه شروع کمی زیر 45000 دلار حدس خوبی است و فورد اظهار داشت که بر خلاف تسلا و جنرال موتورز، Dearborn هنوز تعداد زیادی از اعتبارات مالیاتی فدرال 7500 دلاری باقی مانده را دارد.

محل تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید