محل تبلیغات

بررسی فورد اسکیپ 2021: انتخاب منطقی

نه، فورد اسکیپ هیجان‌انگیزترین مدل در مجموعه خودروسازان نیست، اما هنوز هم یک SUV بسیار شایسته و مهم است.

در حال حاضر اتفاقات بسیار هیجان انگیزی در فورد رخ داده است. پس از عرضه Bronco Sport بسیار سخت و خشن Bronco امسال وارد بازار می‌شود. اکنون یک موستانگ SUV برقی وجود دارد. هک، F-150  یک هیبرید دانگ است و دارای یک انورتر بسیار پرسروصدا است که می‌تواند کل خانه را تأمیبررسی فورد اسکیپ 2021: انتخاب منطقین کند. بنابراین محصولات دیگر، مانند Escape ، کجاست؟

فورد اسکیپ 2021 یک سواری جالب و هیجان‌انگیز نیست، حتی در پیشرانه‌های تیتانیوم با قدرتمندترین موتور توربوشارژر EcoBoost سوار می‌شود. این فقط یک مسافرت خوب و راحت با جذابیت گسترده است. فرار فروتن که قادر به کنار آمدن با احساسات و اعتیاد به مواد مخدر نیست، از بسیاری جهات با یک کار بسیار دشوارتر از افراد با ثبات و تماشایی خود روبرو است: اینکه خودش را فقط از نظر عملی و ارزش بفروشد.

EcoBoost با AWD

اولین چیزی که در مورد فورد اسکیپ متوجه می‌شوم؟

دکمه استارت موتور با موقعیت عجیب‌وغریب. در گوشه کمی پشت فرمان قرار گرفته و تقریباً غیرممکن است که از جای راننده بدون خم شدن بعدی و انحراف مچ دستم، ببینم. معرفی ارگونومی خوبی نیست. خوشبختانه، این دکمه یک موتور کوچک قدرتمند را به آتش می‌کشد: چهار سیلندر 2.0 لیتری اکو بوست فورد با 250 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور. Escape با یک گیربکس هشت سرعت اتوماتیک همراه شده و با اشتیاق شگفت انگیزی شتاب می‌گیرد و دارای یک گاز بسیار پاسخگو است. می‌گویم Escape 2.0T بهترین کلاس‌هایی رفت‌وآمد در کلاس کراس اوورهای جمع‌وجور را دارد. فن آوری متوقف کردن صرفه‌جویی در مصرف سوخت به EcoBoost 2.0T کمک می‌کند تا 23 مایل در هر گالن، بزرگراه 31 مگاپیکسل و 26 مایل بر ثانیه به‌صورت EPA تخمین زده شود – اعدادی که از برآوردهای سال گذشته تغییری نکرده‌اند. در طول آزمایش 294.6 مایل در بزرگراه خود، من به طور متوسط 28 کیلوگرم در ساعت حتی داشتم.

راه هایی که علائم ریفلاکس معده را بسیار کاهش دهند

خریداران فرار می‌توانند موتور کوچک‌تر، 1.5 لیتری سه سیلندر EcoBoost با قدرت 181 اسب بخار و همچنین مدل هیبرید و پلاگین هیبریدی 200 اسب بخار را انتخاب کنند. بررسی فورد اسکیپ 2021: انتخاب منطقیسطح ابتدایی 1.5T – که سال گذشته آن را رانندگی کردیم – مقرون به‌صرفه‌ترین مدل است و احتمالاً از نظر قدرت و کارایی،  RAV4 و CR-V غیر هیبریدی مطابقت دارد. مدل‌های برقی کارآمد مدل Escape هستند که به طور متوسط ​​با هیبرید معمولی 41 مایل بر ساعت و 37 مایل از راه دور کروز برقی را با پلاگین ارائه می‌دهند. 2.0T با درایو تمام چرخ استاندارد و 3500 پوند ظرفیت یدک‌کشی (در صورت مجهز بودن به بسته یدک‌کش تریلر) ، همچنین قادرترین نسخه Escape است. گزینه‌های کمتر موتور فقط اجازه می‌دهد 1500 پوند بگسل کند. هندلینگ و ترمز احساس هم‌سطح بودن با بقیه کلاس‌های SUV کوچک – بیشتر از افراد درخشان نسبت به canyon-carver – بنابراین مردم انتظار ندارند که با عملکرد Escape از بین بروند. از چندین حالت رانندگی برای کمک به شما در تنظیم دقیق رفتار SUV ، از ورزشی تا صرفه، بهره می‌برد، اما به نظر من جابه‌جایی بین این تنظیمات آزاردهنده است. فقط یک دکمه وجود دارد و از طریق پنج حالت درایو Escape – عادی ، اکو، ورزشی، باران و برف می‌چرخد؛ بنابراین درحالی‌که رفتن از Eco به Sport یک ضربه است، بازگشت به Eco یا Normal چهار یا پنج بار طول می‌کشد، با این فرض که به طور تصادفی خیلی سریع ضربه نمی‌زنید و آن را از پا درنمی‌آورید.

آسایش موجودات

در نمای بیرونی، طراحی صاف و فرار فورد اسکیپ کاملاً شبیه ماشین و قابل ‌دسترسی است. اندازه آن برای پارکینگ آسان شهری مناسب است و از صندلی راننده، SUV  دارای دید بسیار خوبی در همه جهات است. نمونه من دارای یک بالابر برقی بدون هندزفری است که با یک ضربه در زیر سپر به‌راحتی و سریع باز می‌شود. در داخل، طراحان فورد سعی کردند با دسته‌ای از چوب‌های مصنوعی در معرض دید و در مدل تیتانیوم من، صندلی‌های اصلاح شده چرمی، احساسی ممتاز ایجاد کنند. جدا از دکمه استارت فوق‌الذکر، کنترل داشبورد و کنسول موقعیت خوبی دارند. بااین‌حال، وقتی چوب را از نزدیک نگاه می‌کنید، واقعاً جعلی به نظر می‌رسد. بسیاری از مواد کابین – مانند کارت‌های پلاستیکی سخت درب و به‌راحتی خراشیده شده پایین – احساس ارزان بودن می‌کنند. بررسی فورد اسکیپ 2021: انتخاب منطقیفورد این ویژگی را با چند ویژگی پیشرفته فناوری جبران می‌کند. نشان‌های B&O صدای ممتازی را ارائه می‌دهند که توسط تولیدکننده سطح بالای صدا Bang & Olufsen ارائه شده است. کیفیت صدا برای گوش من بالاتر از حد متوسط ​​است، اما از سطح صوتی نیست. یک خوشه ابزار دیجیتال با مضامین جداگانه برای رانندگی Sport و Normal انیمیشن‌های زیبا و الهام گرفته از طبیعت را هنگام راه‌اندازی و خاموش کردن بازی می کند. همچنین یک صفحه‌نمایش جلو به سبک روکش که از بالای گاو ساز بلند می‌شود، اختیاری است. ترجیح می‌دهم HUD ها مستقیماً روی شیشه جلو اتومبیل نمایش داده شوند، اما هر HUD بهتر از نداشتن   HUD است.

رویداد اصلی که به فناوری مربوط می‌شود، سیستم اطلاعات و سرگرمی Sync 3 است. نرم‌افزار آن به‌خوبی سازمان‌یافته است و مجموعه ویژگی‌های آن با اتصال USB ، Android Auto ، Apple CarPlay ، آمازون الکسا، بلوتوث و تنظیم رادیو ماهواره و HD ، همه جعبه‌های مناسب را بررسی می‌کند. ناوبری فعال شده با صدا از زمان آغاز کار مشخصه همگام‌سازی بوده و در اینجا به خوبی کار می کند ، با زبان طبیعی عالی برای آدرس ها. فرار همچنین از كمك Co-Pilot 360 كمك ​​فورد ، مجموعه استانداردی از كمك های رانندگی ، از جمله كمك قبل از برخورد با ترمز اضطراری خودكار ، كمك نگهدارنده خط ، نظارت بر نقاط كور و هشدار عبور و مرور از عقب برخوردار است. قدم به مرحله اصلاح تیتانیوم – یا انتخاب Co-Pilot 360 Assist Plus – کنترل کروز تطبیقی ​​را اضافه می کند که در ترافیک توقف و شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی کار می کند ، هر دو برای سال 2021 جدید هستند. به روزرسانی Plus همچنین شامل کمکی فرمان محور و قابلیتی به نام Evasive Steering Assist که با کمک ترمز اضطراری هماهنگ کار می‌کند و به رانندگان کمک می‌کند تا از انسداد استفاده کنند. مثل همیشه، Active Park Assist فورد – که اکنون به نسل دوم خود رسیده است – هنوز هم بیش از حد صلاحیت دارد و در بعضی مواقع کار با آن راحت‌تر از پارک کردن آن است، برای ورود به حالت پارکینگ فقط به یک فشار یک دکمه نیاز دارید درحالی‌که خودرو فرمان، تعویض و ترمز را کنترل می‌کند

قیمت بازار چگونه است؟

خوب است و مشکلی نیست فورد اسکیپ 2021 با احتساب 1245 دلار شارژ مقصد، برای مدل پایه 1.5T S با پیشرانه جلو، از 26130 دلار شروع می‌شود. به طور کامل گزینه 2.0T AWD Titanium با قیمت 40820 دلار به فروش می‌رسد – جالب است بدانید که یک اسکواش بالاتر از 39، 435 دلار Hybrid Titanium بارگیری شده است. گزینه 2.0 لیتری EcoBoost و Escape دارای مزیت عملکرد جزئی نسبت به بیشتر این کلاس است. با این‌حال، نمونه رایج 1.5 لیتری فاقد این مزیت است و نیسان روگ، کیا سلتوس و RAV4 تویوتا که اخیراً به‌روز شده‌اند، با رفتارهای قابل‌مقایسه در جاده و کیفیت داخلی کمی بهتر به تهدیدهایی تبدیل می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، کیا در مقایسه با فورد بسیار کم‌هزینه‌تر است. اما فن آوری Escape هنوز درجه یک است – خصوصاً فناوری پارک آن با یک دکمه – اما این مزیتی مانند گذشته که رقابت در طی این نسل اخیر افزایش یافته است، نیست. در انتهای دیگر طیف، سو بارو Crosstrek و خودروی ورودی داخلی فورد Bronco Sport جذابیت رانندگانی را دارد که به دنبال کاربردهای آفرود بیشتر در SUV های کوچک خود هستند. فورد Escape 2021 جالب‌ترین کاری نیست که فورد در حال حاضر انجام می‌دهد‌ اما هنوز هم یک بازیکن بسیار شایسته است. به عنوان فروشنده حجیم، این یک مدل بسیار مهم برای خط تولید فورد است.

محل تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید