رپرتاژ آگهی و تعرفه بنرهای تبلیغاتی

دانشجو اینترنشنال پرتال تحلیلی- علمی،  برای شروع در 13 شاخه عمومی و تخصصی با عناوین موضوعی مختلف و مجموعه ای متنوع در حوزه های مختلف از جمله اجتماعی، سبک زندگی، بین الملل، علمی، تکنولوژی، ویدیو، فرهنگ و هنر، صنعت و تجارت و … مدت هاست که میزبان جمعیت زیاد جستجوگر خبرخوان سراسر جهان است. دانشجو اینترنشنال دروازه یا درگاهی به ده ها نوع وبسایت مختلف می باشد که اخبار را از منابع مختلف جمع آوری کرده در یک وب سایت ارائه می دهد.

هدف شما از رپرتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال ارائه خدمات به مشتری
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال دریافت تماس از طرف مشتری
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال بهبود رتبه الکسا
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال دریافت لینک و بک لینک
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال ساخت کمپین شبکه اجتماعی
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال ساخت کمپین تبلیغاتی
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال ساخت کمپین تبلیغاتی
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال معرفی، توسعه و ماندگاری برند
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال برندسازی

رپرتاژ آگهی چیست؟ فایده آن چیست؟

رپرتاژ آگهی در معنای لغت و سواد رسانه‌ای در اصل رپرتاژ، تبلیغ یک کالا یا خدمت در اثنای ارائه شرح و گزارش یک برنامه است یا به عبارت دیگر یک عنوان برنامه‌ای یا یک گزارش را کامل در جهت تبلیغ ایجاد کنیم در حالی که موضوع و نوع طرح آن غیر از این نشان دهد. این رپورتاژ رپرتاژ آگهی نامیده می‌شود و تا جایی پیش رفت که برخی از دولت ها بر این آمدند که قوانینی را وضع نمایند تا در رسانه ها صریح مشخص گردد محتوایی که ارائه می گردد تبلیغ است.

گرچه رپرتاژ آگهی‌هایی که در سایت های بزرگ اکران می شود معمولاً همین هدف را پیگیری می کند و به منظور تبلیغ و یا برند سازی است اما هدف از ارائه رپورتاژ آگهی به سمت و سویی دیگر سوق داده شده است از آنجایی که موتور جستجو ها دریچه ی ورود و هدایت کاربران در اینترنت است قرار گرفتن در رتبه‌های ابتدایی نتیجه جستجو ها تضمین کننده بازدید و فروش کالاها و ارائه خدمات برای سایت ها می باشد که البته این نوع بازدیدکننده برای ما رایگان می باشد یعنی بدون صرف هزینه کاربر و بازیدکنندگان جذب کرده‌ایم.

این بود که سایت و سرویس دهنده های بزرگ اینترنت برای دستیابی به نتیجه های اول گوگل شروع به تلاش کرده و رقابت بین آنها آغاز شد.

یکی از مواردی که وجود داشت بک لینک سایت ها با عنوان کلمه کلیدی های محبوب بود، البته در زمانی نتیجه های مطلوبی برای سایت ها داشت.

در سال های گذشته موتور جستجو ها (خصوصا گوگل) بسیار هوشمندتر شده اند و در یک مرحله بیان کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط خواهند کرد.

پس از این اتفاق متخصصان سئو و سایت به راهکارهایی رسیدند که بجای خرید بک لینک از رپرتاژ آگهی به جای آن استفاده کنند. اما از آنجایی که گوگل همیشه با گذشت زمان هوشمندتر می شود بعد از مدتی به مرحله ای رسید که رپرتاژها را شناسایی کرده و اثر آنها را از بین می برد.

گوگل همیشه به این مساله تاکید داشت که اجازه بدهید لینک بصورت طبیعی پخش شود. پس بیاید که رپرتاژ را طوری ارائه دهید که رشد لینک های ما طبیعی جلوه داده شود.

در ادامه اشتباهاتی که در ارائه رپرتاژ آگهی وجود دارد را می نویسیم که بدانید چه شد که گوگل متوجه این مساله شد.

اشتباهات رایج در رپرتاژ آگهی

1-  زمان ارائه رپرتاژ آگهی 

بعضی از مواقع پیش می آید که ما برای گرفتن نتیجه در کمترین زمان عجولانه تعداد فراوانی رپرتاژ را در سایت‌های مختلف منتشر می‌کنیم

امکان دارد این رپرتاژ‌ها که در مسیر گرفتن بک لینک منتشر نموده‌اید در یک زمان کوتاه نتیجه شگفت انگیزی برای شما رقم بزند اما به احتمال بسیار زیاد این خوشی دوام چندانی نخواهد داشت و مبالغی که برای انجام این رپرتاژ صرف کرده‌اید منجر به پنالتی شدن و حذف شدن به یکباره شما از نتایج گوگل شود.

حالا تصویر کنید قبل از اینکه شروع به انجام رپرتاژ آگهی کنید رتبه شما در نتیجه گوگل9 یا 10 بود و حالا با این حرکت خودکشانه نه تنها به جایگاه اول صعود نکرده‌اید بلکه از نتایج حذف شده‌اید.

2-  متن و محتوای رپرتاژ آگهی 

یکی از اشتباهات رایج ارائه رپرتاژ متن تکراری و همسان درتمامی سایت هاست که منتشر کننده هستند. خوب می‌دانیم که متن تکراری به عنوان کپی شناسایی شده و اثر بازدهی خود را از دست می دهند.

پیشنهادات سایت دانشجو اینترنشنال برای رپرتاژ

1- ارائه متن های یونیک و غیر تکراری 

تلاش کنید مطالبی که در سایت‌های مختلفی ارایه می‌کنید و رپرتاژهایی در جهت بک لینک منتشر می‌کنید همه با یکدیگر متفاوت باشد و متن‌ها در هیچ جایی قبلا منتشر نشده‌باشد.

این عمل باعث بالا رفتن اعتبار مطلب شده  و لینک‌هایی که از این رپرتاژ به شما رائه می‌گردد دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

2- سایت‌های هم‌موضوع و نزدیک به شما :

چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد که شما وقتی یک فروشگاه پوشاک دارید و از یک سایت تکنولوژی بک لینک می گیرید گوگل به شما امتیاز بالایی ارائه دهد؟

اگر بخواهیم مثال ملموس بزنیم می‌توانیم بگوییم فرض کنید شما یک مهندس برق هستید و درباره شما تحقیق و پرس‌و‌جو می کنند؛ حال تاییدی که یک مهندس برق دیگر درباره شما می‌دهد با ارزش‌تر است یا فرضا یک دنداپزشک؟

واضح و مبرهن است که تایید همکار شما با ارزش‌تر خواهد بود؛ پس تلاش کنید که رپرتاژهای خود را در سایت‌هایی منتشر نمایید که مطالبی مشابه به مطالب شما دارند.

3-  اعتبار سایت و سئو و قالب پذیرنده رپرتاژ

در نظر داشته باشید که وقتی کسی به شما لینک می دهد تاثیر دامنه،  قالب و سئو سایت و صفحه آن تاثیر غیر مستقیم در قدرت لینک‌ها خواهد داشت. پس به سئوی سایت منتشر کننده رپرتاژ دقت کنید و با سایت‌هایی که ساختار و قالب مناسبی دارند همکاری نمایید.

4-  زمان مناسب انتشار رپرتاژ آگهی

از گام‌های شتابنده و عجولانه در رپرتاژ خودداری نمایید. سعی کنید برنامه‌ریزی بلند مدت برای انتشار رپرتاژ داشته‌باشید و البته این عمل منظم یا تصاعدی نباشد و یا به عبارتی نظم خاصی در انتشار آن نداشته باشد .

توجه کنید که گوگل برای اینکه متوجه پخش لینک طبیعی یا غیر طبیعی شما شود زمان آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و به محض اینکه متوجه شود تاریخ لینک‌ها نزدیک به‌هم و غیر طبیعی است شما را پنالتی خواهد کرد.

5- ارائه متن رپورتاژ بصورت سئو شده

سعی کنید زمانی که برای یک سایت رپرتاژ آگهی ارسال می‌کنید در قالب HTML  و مشخص کردن محل تصاویر و لینک‌ها آن‌را ارسال کنید تا بتوانید عمل سئو را پیش از انتشار روی مطلب خود انجام داده تا با بالا رفتن ارزش رپرتاژ ارزش لینک‌های شما نیز بالاتر برود. و در حد امکان از ارسال فایل‌های word خودداری کنید‌، چون زمانی که فایل word باز نشر می شود تمامی تگ ها و alt  و titleها از بین رفته و عوض خواهد شد.

شرایط ارائه و تعرفه – قیمت رپرتاژ در سایت دانشجو اینترنشنال

شما می توانید در هر رپورتاژ 4 لینک فالو به یک دامنه (فقط یک سایت) داشته باشید.

رپورتاژ شما در 12 ساعت اول انتشار در صفحه اصلی سایت درج شده و نمایش داده خواهد شد و بعد از 12 ساعت به صفحات آرشیو انتقال میابد و حذف نخواهد شد.

از نظر مدت زمان ماندگاری آن در سایت محدودیتی در مورد آن وجود ندارد و رپورتاژ از سایت حذف نخواهد شد تا ارزش و امتیاز لینک‌های داخل رپورتاژ همیشه برای سایت شما باقی بماند

تعرفه رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال

تعرفه رپرتاژ در سایت دانشجو اینترنشنال بدین صورت است:

نگارش رپرتاژ: رایگان (100 هزار تومان تخفیف بابت هزینه نگارش رپرتاژ )

هزینه رپرتاژ: 270 هزار تومان

تعداد لینک: 4 لینک + شماره تلفن، آدرس محل کسب (در صورت وجود)

تعرفه بنرها: اندازه بنرها متغیر است | به صورت یکی از فرمت های gif یا jpg مورد قبول است.

1- بنر سربرگ | قیمت: 150 هزار تومان | زمان: 7 روز

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال بنر سربرگ

2- نوار کناری اسلایدر | قیمت: 280 هزار تومان | زمان: 5 روز

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال بنر کنار اسلایدر

3- بنر کناری سایدبار در صفحه اصلی و وبلاگ | قیمت: 120 هزار تومان | 5 روز

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال بنر کنار وبلاگ در سایدبار

4- بالا و پایین خبر | قیمت هر بنر: 340 هزار تومان | 3 روز | تمدید 2 روز: 170 هزار تومان

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال بنر بالا و پایین وبلاگ

5- صفحه اصلی، تصویر تکی 90×728 | 270 هزار تومان | 7 روز

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال بنر صفحه اصلی

6- صفحه اصلی | سایز 512×512 | قیمت: 700 هزار تومان | 5 روزه | تمدید: 2 روز 570هزار تومان

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال بنر صفحه اصلی

7- برای اطلاع از تعرفه تبلیغات آپارات روی آیکون تبلیغاتی کلیک کنید.

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال در کانال آپارات

سفارش رپرتاژ / سفارش جایگزاری بنر

رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال پشتیبانی ایتا
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال پشتیبانی تلگرام
رپرتاژ آگهی در سایت دانشجو اینترنشنال پشتیبانی جیمیل