دانش جوین
جمعه, مرداد ۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

آمادگی فرانسه برای فروش سوخت جت به ایرلاین های ایرانی/ فروش بلیت پرواز تهران-پاریس بزودی

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۲۴ دی ۱۴۰۳
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
1
آمادگی فرانسه برای فروش سوخت جت به ایرلاین های ایرانی/ فروش بلیت پرواز تهران-پاریس بزودی
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بازار؛ گروه راه و مسکن: حسین پورفرزانه در دومین نشست خبری خود با رسانه ها در کمتر از سه هفته با اشاره به اینکه ١۶ میلیارد دلار فرودگاه داریم اما تنها یک میلیارد دلار هواپیما داریم گفت: در حال حاضر ٩٠ درصد پروازها در ١٠ فرودگاه انجام می‌شود در حالی که یک استان ٧ فرودگاه دارد و فقط برای پروازهای اربعین و حج پرواز انجام می‌دهد اما با این وضعیت باز هم فشار بر روی صنعت و دولت است تا فرودگاه جدید ساخته شود. در حالیکه می توان این اعتبارات در ناوگان سرمایه‌گذاری کرد.

او در پاسخ به این پرسش که فشار استانی برای راه اندازی فرودگاه‌های جدید وجود دارد؟ افزود: بیش از ١٠ تقاضا برای ساخت فرودگاه جدید داریم و نگران افزایش این ناترازی‌ در صنعت هواپیمایی را داریم.

پورفرزانه ادامه داد: در صنعت هوایی چند مولفه داریم که یکی از آنها ناوگان هوایی است. ناوگان به فرودگاه نیاز دارد، یعنی ناوبری، هدایت و فرودگاه. عنصر سوم به نیروی انسانی نیاز داریم تا ناوگان هوایی و ناوبری و… را به درستی به کار ببریم.

وی خاطر نشان کرد: مولفه چهارم، پشتیبانی است. اینها حتما باید کنار هم باشند تا بتوانیم صنعت هوانوردی داشته باشیم. این چهار مولفه توسط سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت راهبری و هدایت می‌شود.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان این که فروش بلیت پرواز تهران-پاریس به زودی آغاز می شود گفت: شرکت فرانسوی آمادگی خود را برای فروش سوخت جت به ایرلاین های ایرانی اعلام کرده است.

پورفرزانه گفت: همانطور که وعده داده بودم که در مورد تحریم ایران ایر اقدام می کنیم. تحریم ایران ایر را با جدیت پیگیری حقوقی کرده ایم تا این تحریم غیرعقلانی و ظالمانه رفع شود. مطالبات مختلفی در برقراری پروازهای خارجی داریم که یکی از آنها موضوع انتقال دارو و مسائل پزشکی است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: غیر از «ایرتور» پروازهای هواپیمایی «قشم ایر» به دو کشور اروپایی در حال نهایی شدن است. اما فعلا پروازی به شهر لندن نخواهیم داشت.

وی گفت: یک شرکت در پاریس مقداری گران تر به ما سوخت می دهد. بسیاری از شرکت های سوخت رسان به دلیل کار کردن با آمریکا و ترس از تحریم به ما سوخت نمی دهند.

پورفرزانه با تاکید بر اینکه باید شاخص بهره‌وری را از رتبه ۵۴ در دنیا بالا ببریم و آن را حداقل به رتبه ۴۴ برسانیم، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که به افزایش تعداد فرودگاه‌های کشور، کیفیت آن را بالا ببریم و تجهیزات فرودگاه را توسعه دهیم و ناوگان را توسعه دهیم. معتقدیم تعداد فرودگاه‌های کشور کافی است و باید به ارتقای کیفیت ورود کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از موضوعات پیری ناوگان است و کیفیت و تعداد ناوگان مورد نقد باید قرار بگیرد و این ناوگان نیازمندی کشور را رفع نمی کند، گفت: در دوره‌ای تصمیم گیری‌هایی در گذشته منجر به ناترازی‌ در رشد فرودگاه و ناوگان شد.

پورفرزانه امروز در حالی دومین نشست خبری خود را در کمتر از سه هفته برگزار کرد که در اولین نشست خبری در چهارم دی ماه جاری اعلام کرده بود بزودی ضرر مالی «ایران ایر» از بابت تحریم های اروپایی را اعلام خواهد کرد.

او تاکید کرده بود که پروازهای اروپایی کاملا توسط «ایران ایر» از دست رفته است و ضرر هنگفتی به این ایرلاین وارد شده است. به هر حال به دنبال این هستیم که با روش های قانونی و جایگزین، به اقتصاد «ایران ایر» کمک کنیم.

اما آنچه که به نظر می رسد بعد از این مدت هیچ برنامه مشخصی از سوس سازمان هواپیمایی کشوری به اقتصاد این ایرلاین ارائه و انجام نشده است.

او در چهارم دی ماه جاری در پاسخ به این پرسش که آیا پروازها به سوریه برقرار است یا خیر؟ گفت: پرواز به یک کشور باید از کشور مقصد اجازه داده شود. وقتی در آن کشور مثل سوریه جنگ رخ می دهد باید آن کشور به لحاظ سازمانی نیز آمادگی پذیرش پرواز را نیز داشته باشد.

پروازها به سوریه تا سوم بهمن ماه امسال تعلیق شد

در حال حاضر پروازها به شهرهای مهم سوریه مثل دمشق و لاذقیه تا ۲۲ ژانویه یعنی سوم بهمن ماه امسال تعلیق شده است. اما در مورد لبنان پروازها برقرار است و مشکلی نیست.

بازار؛ گروه راه و مسکن: حسین پورفرزانه در دومین نشست خبری خود با رسانه ها در کمتر از سه هفته با اشاره به اینکه ١۶ میلیارد دلار فرودگاه داریم اما تنها یک میلیارد دلار هواپیما داریم گفت: در حال حاضر ٩٠ درصد پروازها در ١٠ فرودگاه انجام می‌شود در حالی که یک استان ٧ فرودگاه دارد و فقط برای پروازهای اربعین و حج پرواز انجام می‌دهد اما با این وضعیت باز هم فشار بر روی صنعت و دولت است تا فرودگاه جدید ساخته شود. در حالیکه می توان این اعتبارات در ناوگان سرمایه‌گذاری کرد.

او در پاسخ به این پرسش که فشار استانی برای راه اندازی فرودگاه‌های جدید وجود دارد؟ افزود: بیش از ١٠ تقاضا برای ساخت فرودگاه جدید داریم و نگران افزایش این ناترازی‌ در صنعت هواپیمایی را داریم.

پورفرزانه ادامه داد: در صنعت هوایی چند مولفه داریم که یکی از آنها ناوگان هوایی است. ناوگان به فرودگاه نیاز دارد، یعنی ناوبری، هدایت و فرودگاه. عنصر سوم به نیروی انسانی نیاز داریم تا ناوگان هوایی و ناوبری و… را به درستی به کار ببریم.

وی خاطر نشان کرد: مولفه چهارم، پشتیبانی است. اینها حتما باید کنار هم باشند تا بتوانیم صنعت هوانوردی داشته باشیم. این چهار مولفه توسط سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت راهبری و هدایت می‌شود.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان این که فروش بلیت پرواز تهران-پاریس به زودی آغاز می شود گفت: شرکت فرانسوی آمادگی خود را برای فروش سوخت جت به ایرلاین های ایرانی اعلام کرده است.

پورفرزانه گفت: همانطور که وعده داده بودم که در مورد تحریم ایران ایر اقدام می کنیم. تحریم ایران ایر را با جدیت پیگیری حقوقی کرده ایم تا این تحریم غیرعقلانی و ظالمانه رفع شود. مطالبات مختلفی در برقراری پروازهای خارجی داریم که یکی از آنها موضوع انتقال دارو و مسائل پزشکی است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: غیر از «ایرتور» پروازهای هواپیمایی «قشم ایر» به دو کشور اروپایی در حال نهایی شدن است. اما فعلا پروازی به شهر لندن نخواهیم داشت.

وی گفت: یک شرکت در پاریس مقداری گران تر به ما سوخت می دهد. بسیاری از شرکت های سوخت رسان به دلیل کار کردن با آمریکا و ترس از تحریم به ما سوخت نمی دهند.

پورفرزانه با تاکید بر اینکه باید شاخص بهره‌وری را از رتبه ۵۴ در دنیا بالا ببریم و آن را حداقل به رتبه ۴۴ برسانیم، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که به افزایش تعداد فرودگاه‌های کشور، کیفیت آن را بالا ببریم و تجهیزات فرودگاه را توسعه دهیم و ناوگان را توسعه دهیم. معتقدیم تعداد فرودگاه‌های کشور کافی است و باید به ارتقای کیفیت ورود کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از موضوعات پیری ناوگان است و کیفیت و تعداد ناوگان مورد نقد باید قرار بگیرد و این ناوگان نیازمندی کشور را رفع نمی کند، گفت: در دوره‌ای تصمیم گیری‌هایی در گذشته منجر به ناترازی‌ در رشد فرودگاه و ناوگان شد.

پورفرزانه امروز در حالی دومین نشست خبری خود را در کمتر از سه هفته برگزار کرد که در اولین نشست خبری در چهارم دی ماه جاری اعلام کرده بود بزودی ضرر مالی «ایران ایر» از بابت تحریم های اروپایی را اعلام خواهد کرد.

او تاکید کرده بود که پروازهای اروپایی کاملا توسط «ایران ایر» از دست رفته است و ضرر هنگفتی به این ایرلاین وارد شده است. به هر حال به دنبال این هستیم که با روش های قانونی و جایگزین، به اقتصاد «ایران ایر» کمک کنیم.

اما آنچه که به نظر می رسد بعد از این مدت هیچ برنامه مشخصی از سوس سازمان هواپیمایی کشوری به اقتصاد این ایرلاین ارائه و انجام نشده است.

او در چهارم دی ماه جاری در پاسخ به این پرسش که آیا پروازها به سوریه برقرار است یا خیر؟ گفت: پرواز به یک کشور باید از کشور مقصد اجازه داده شود. وقتی در آن کشور مثل سوریه جنگ رخ می دهد باید آن کشور به لحاظ سازمانی نیز آمادگی پذیرش پرواز را نیز داشته باشد.

پروازها به سوریه تا سوم بهمن ماه امسال تعلیق شد

در حال حاضر پروازها به شهرهای مهم سوریه مثل دمشق و لاذقیه تا ۲۲ ژانویه یعنی سوم بهمن ماه امسال تعلیق شده است. اما در مورد لبنان پروازها برقرار است و مشکلی نیست.

اخبارجدیدترین

وعده تازه برای راه اندازی پروازهای فرودگاه سنندج|روزانه دو پرواز تهران-سنندج انجام می شود

احتمال وزش باد شدید در برخی استان‌ها | وقوع گرد و خاک در راه است

دادگاه لاهه: عاملان گرمایش زمین باید غرامت بدهند| کاخ سفید: فقط منافع آمریکا مهم است

بازار؛ گروه راه و مسکن: حسین پورفرزانه در دومین نشست خبری خود با رسانه ها در کمتر از سه هفته با اشاره به اینکه ١۶ میلیارد دلار فرودگاه داریم اما تنها یک میلیارد دلار هواپیما داریم گفت: در حال حاضر ٩٠ درصد پروازها در ١٠ فرودگاه انجام می‌شود در حالی که یک استان ٧ فرودگاه دارد و فقط برای پروازهای اربعین و حج پرواز انجام می‌دهد اما با این وضعیت باز هم فشار بر روی صنعت و دولت است تا فرودگاه جدید ساخته شود. در حالیکه می توان این اعتبارات در ناوگان سرمایه‌گذاری کرد.

او در پاسخ به این پرسش که فشار استانی برای راه اندازی فرودگاه‌های جدید وجود دارد؟ افزود: بیش از ١٠ تقاضا برای ساخت فرودگاه جدید داریم و نگران افزایش این ناترازی‌ در صنعت هواپیمایی را داریم.

پورفرزانه ادامه داد: در صنعت هوایی چند مولفه داریم که یکی از آنها ناوگان هوایی است. ناوگان به فرودگاه نیاز دارد، یعنی ناوبری، هدایت و فرودگاه. عنصر سوم به نیروی انسانی نیاز داریم تا ناوگان هوایی و ناوبری و… را به درستی به کار ببریم.

وی خاطر نشان کرد: مولفه چهارم، پشتیبانی است. اینها حتما باید کنار هم باشند تا بتوانیم صنعت هوانوردی داشته باشیم. این چهار مولفه توسط سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت راهبری و هدایت می‌شود.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان این که فروش بلیت پرواز تهران-پاریس به زودی آغاز می شود گفت: شرکت فرانسوی آمادگی خود را برای فروش سوخت جت به ایرلاین های ایرانی اعلام کرده است.

پورفرزانه گفت: همانطور که وعده داده بودم که در مورد تحریم ایران ایر اقدام می کنیم. تحریم ایران ایر را با جدیت پیگیری حقوقی کرده ایم تا این تحریم غیرعقلانی و ظالمانه رفع شود. مطالبات مختلفی در برقراری پروازهای خارجی داریم که یکی از آنها موضوع انتقال دارو و مسائل پزشکی است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: غیر از «ایرتور» پروازهای هواپیمایی «قشم ایر» به دو کشور اروپایی در حال نهایی شدن است. اما فعلا پروازی به شهر لندن نخواهیم داشت.

وی گفت: یک شرکت در پاریس مقداری گران تر به ما سوخت می دهد. بسیاری از شرکت های سوخت رسان به دلیل کار کردن با آمریکا و ترس از تحریم به ما سوخت نمی دهند.

پورفرزانه با تاکید بر اینکه باید شاخص بهره‌وری را از رتبه ۵۴ در دنیا بالا ببریم و آن را حداقل به رتبه ۴۴ برسانیم، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که به افزایش تعداد فرودگاه‌های کشور، کیفیت آن را بالا ببریم و تجهیزات فرودگاه را توسعه دهیم و ناوگان را توسعه دهیم. معتقدیم تعداد فرودگاه‌های کشور کافی است و باید به ارتقای کیفیت ورود کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از موضوعات پیری ناوگان است و کیفیت و تعداد ناوگان مورد نقد باید قرار بگیرد و این ناوگان نیازمندی کشور را رفع نمی کند، گفت: در دوره‌ای تصمیم گیری‌هایی در گذشته منجر به ناترازی‌ در رشد فرودگاه و ناوگان شد.

پورفرزانه امروز در حالی دومین نشست خبری خود را در کمتر از سه هفته برگزار کرد که در اولین نشست خبری در چهارم دی ماه جاری اعلام کرده بود بزودی ضرر مالی «ایران ایر» از بابت تحریم های اروپایی را اعلام خواهد کرد.

او تاکید کرده بود که پروازهای اروپایی کاملا توسط «ایران ایر» از دست رفته است و ضرر هنگفتی به این ایرلاین وارد شده است. به هر حال به دنبال این هستیم که با روش های قانونی و جایگزین، به اقتصاد «ایران ایر» کمک کنیم.

اما آنچه که به نظر می رسد بعد از این مدت هیچ برنامه مشخصی از سوس سازمان هواپیمایی کشوری به اقتصاد این ایرلاین ارائه و انجام نشده است.

او در چهارم دی ماه جاری در پاسخ به این پرسش که آیا پروازها به سوریه برقرار است یا خیر؟ گفت: پرواز به یک کشور باید از کشور مقصد اجازه داده شود. وقتی در آن کشور مثل سوریه جنگ رخ می دهد باید آن کشور به لحاظ سازمانی نیز آمادگی پذیرش پرواز را نیز داشته باشد.

پروازها به سوریه تا سوم بهمن ماه امسال تعلیق شد

در حال حاضر پروازها به شهرهای مهم سوریه مثل دمشق و لاذقیه تا ۲۲ ژانویه یعنی سوم بهمن ماه امسال تعلیق شده است. اما در مورد لبنان پروازها برقرار است و مشکلی نیست.

بازار؛ گروه راه و مسکن: حسین پورفرزانه در دومین نشست خبری خود با رسانه ها در کمتر از سه هفته با اشاره به اینکه ١۶ میلیارد دلار فرودگاه داریم اما تنها یک میلیارد دلار هواپیما داریم گفت: در حال حاضر ٩٠ درصد پروازها در ١٠ فرودگاه انجام می‌شود در حالی که یک استان ٧ فرودگاه دارد و فقط برای پروازهای اربعین و حج پرواز انجام می‌دهد اما با این وضعیت باز هم فشار بر روی صنعت و دولت است تا فرودگاه جدید ساخته شود. در حالیکه می توان این اعتبارات در ناوگان سرمایه‌گذاری کرد.

او در پاسخ به این پرسش که فشار استانی برای راه اندازی فرودگاه‌های جدید وجود دارد؟ افزود: بیش از ١٠ تقاضا برای ساخت فرودگاه جدید داریم و نگران افزایش این ناترازی‌ در صنعت هواپیمایی را داریم.

پورفرزانه ادامه داد: در صنعت هوایی چند مولفه داریم که یکی از آنها ناوگان هوایی است. ناوگان به فرودگاه نیاز دارد، یعنی ناوبری، هدایت و فرودگاه. عنصر سوم به نیروی انسانی نیاز داریم تا ناوگان هوایی و ناوبری و… را به درستی به کار ببریم.

وی خاطر نشان کرد: مولفه چهارم، پشتیبانی است. اینها حتما باید کنار هم باشند تا بتوانیم صنعت هوانوردی داشته باشیم. این چهار مولفه توسط سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت راهبری و هدایت می‌شود.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان این که فروش بلیت پرواز تهران-پاریس به زودی آغاز می شود گفت: شرکت فرانسوی آمادگی خود را برای فروش سوخت جت به ایرلاین های ایرانی اعلام کرده است.

پورفرزانه گفت: همانطور که وعده داده بودم که در مورد تحریم ایران ایر اقدام می کنیم. تحریم ایران ایر را با جدیت پیگیری حقوقی کرده ایم تا این تحریم غیرعقلانی و ظالمانه رفع شود. مطالبات مختلفی در برقراری پروازهای خارجی داریم که یکی از آنها موضوع انتقال دارو و مسائل پزشکی است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: غیر از «ایرتور» پروازهای هواپیمایی «قشم ایر» به دو کشور اروپایی در حال نهایی شدن است. اما فعلا پروازی به شهر لندن نخواهیم داشت.

وی گفت: یک شرکت در پاریس مقداری گران تر به ما سوخت می دهد. بسیاری از شرکت های سوخت رسان به دلیل کار کردن با آمریکا و ترس از تحریم به ما سوخت نمی دهند.

پورفرزانه با تاکید بر اینکه باید شاخص بهره‌وری را از رتبه ۵۴ در دنیا بالا ببریم و آن را حداقل به رتبه ۴۴ برسانیم، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که به افزایش تعداد فرودگاه‌های کشور، کیفیت آن را بالا ببریم و تجهیزات فرودگاه را توسعه دهیم و ناوگان را توسعه دهیم. معتقدیم تعداد فرودگاه‌های کشور کافی است و باید به ارتقای کیفیت ورود کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از موضوعات پیری ناوگان است و کیفیت و تعداد ناوگان مورد نقد باید قرار بگیرد و این ناوگان نیازمندی کشور را رفع نمی کند، گفت: در دوره‌ای تصمیم گیری‌هایی در گذشته منجر به ناترازی‌ در رشد فرودگاه و ناوگان شد.

پورفرزانه امروز در حالی دومین نشست خبری خود را در کمتر از سه هفته برگزار کرد که در اولین نشست خبری در چهارم دی ماه جاری اعلام کرده بود بزودی ضرر مالی «ایران ایر» از بابت تحریم های اروپایی را اعلام خواهد کرد.

او تاکید کرده بود که پروازهای اروپایی کاملا توسط «ایران ایر» از دست رفته است و ضرر هنگفتی به این ایرلاین وارد شده است. به هر حال به دنبال این هستیم که با روش های قانونی و جایگزین، به اقتصاد «ایران ایر» کمک کنیم.

اما آنچه که به نظر می رسد بعد از این مدت هیچ برنامه مشخصی از سوس سازمان هواپیمایی کشوری به اقتصاد این ایرلاین ارائه و انجام نشده است.

او در چهارم دی ماه جاری در پاسخ به این پرسش که آیا پروازها به سوریه برقرار است یا خیر؟ گفت: پرواز به یک کشور باید از کشور مقصد اجازه داده شود. وقتی در آن کشور مثل سوریه جنگ رخ می دهد باید آن کشور به لحاظ سازمانی نیز آمادگی پذیرش پرواز را نیز داشته باشد.

پروازها به سوریه تا سوم بهمن ماه امسال تعلیق شد

در حال حاضر پروازها به شهرهای مهم سوریه مثل دمشق و لاذقیه تا ۲۲ ژانویه یعنی سوم بهمن ماه امسال تعلیق شده است. اما در مورد لبنان پروازها برقرار است و مشکلی نیست.

پست قبلی

«سوجان» مسیری تازه در کارنامه بازیگری‌ام است؛ خود را به چالش کشیدم

پست بعدی

بهمن ماه پربارشی در راه است

مربوطه پست ها

وعده تازه برای راه اندازی پروازهای فرودگاه سنندج|روزانه دو پرواز تهران-سنندج انجام می شود
حمل و نقل

وعده تازه برای راه اندازی پروازهای فرودگاه سنندج|روزانه دو پرواز تهران-سنندج انجام می شود

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
احتمال وزش باد شدید در برخی استان‌ها | وقوع گرد و خاک در راه است
حمل و نقل

احتمال وزش باد شدید در برخی استان‌ها | وقوع گرد و خاک در راه است

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
دادگاه لاهه: عاملان گرمایش زمین باید غرامت بدهند| کاخ سفید: فقط منافع آمریکا مهم است
حمل و نقل

دادگاه لاهه: عاملان گرمایش زمین باید غرامت بدهند| کاخ سفید: فقط منافع آمریکا مهم است

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
ماندگاری توده هوای گرم تا هفته آینده در بیشتر مناطق کشور
حمل و نقل

ماندگاری توده هوای گرم تا هفته آینده در بیشتر مناطق کشور

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
پروازهای اربعین از ۱۷ تا ۲۶ مردادماه| آماده باش ۳۲ فرودگاه بین‌المللی
حمل و نقل

پروازهای اربعین از ۱۷ تا ۲۶ مردادماه| آماده باش ۳۲ فرودگاه بین‌المللی

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
گم شدن هواپیمای روسیه با حدود ۵۰ سرنشین
حمل و نقل

گم شدن هواپیمای روسیه با حدود ۵۰ سرنشین

۰۲ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موتور گلزنی لیگ نخبگان در راه استقلال
  • هادی ساعی سمت جهانی گرفت
  • استقلال به دنبال انتقام از سپاهان / اخباری آبی‌پوش می‌شود؟
  • پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟
  • مهدی طارمی به سوپر لیگ ترکیه می‌رود؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.