دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

آهنگساز Killzone: ریمستر سه‌گانه‌ می‌تواند موفق باشد

گیمفا توسط گیمفا
۰۵ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
آهنگساز Killzone: ریمستر سه‌گانه‌ می‌تواند موفق باشد
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اخیراً در مصاحبه‌ای آهنگساز مجموعه Killzone نسبت به موفقیت ریمستر سه‌گانه‌ اصلی بازی ابراز امیدواری کرده است، اگرچه در حال حاضر سونی قصد انجام این کار را ندارد.

تبلیغات

Killzone یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای انحصاری پلی استیشن است. اما از زمان انتشار Killzone: Shadow Fall در سال ۲۰۱۴ این سری تقریباً فراموش شده، زیرا توسعه‌دهنده‌ آن، Guerrilla Games، تمام توجه خود را معطوف به فرنچایز Horizon کرده است.

اخیراً در مصاحبه‌‌ای با Videogamer، یوریس د من، آهنگساز مجموعه، درباره‌ این فرنچایز و انتشار آن برای نسل جدیدی از بازیکنان صحبت کرده است. او گفته است:

من می‌دانم که درخواست‌هایی برای آن وجود داشته است.
فکر می‌کنم این خطرناک است چون من نمی‌توانم از جانب Guerrilla صحبت کنم یا چیزی بگویم.
من نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه.
(اما) امیدوارم این اتفاق بیفتد چون فکر می‌کنم این فرنچایز به نوعی خاص است، همچنین فکر می‌کنم سازندگان باید ایجاد برخی تغییرات را به دلیل حساسیت‌های موجود در نظر بگیرند چون از برخی جهات، این بازی دنیای خیلی تاریکی دارد.

آهنگساز Killzone: ریمستر سه‌گانه‌ می‌تواند موفق باشد - گیمفا

یوریس د من در مورد انتخاب بین ساخت یک بازی جدید از مجموعه Killzone یا بازسازی نسخه‌های قبلی، گفته است:

فکر می‌کنم یک بازسازی موفق‌تر خواهد بود.
نمی‌دانم آیا یک بازی جدید به اندازه‌ی کافی موفق خواهد شد یا نه و همچنین نمی‌دانم که آیا مردم از آن عبور کرده‌اند و چیزی جدید می‌خواهند، واقعاً نمی‌دانم، گاهی احساس می‌کنم مردم چیزی همه پسند‌تر و سریع‌تر می‌خواهند.

وحید سلطانیMotin𔓙 NIGHTGAMING 𔓙HTremblerammar_iraqi[DEMON]ghost[of]gamefa𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Fabulous Slayer

اخیراً در مصاحبه‌ای آهنگساز مجموعه Killzone نسبت به موفقیت ریمستر سه‌گانه‌ اصلی بازی ابراز امیدواری کرده است، اگرچه در حال حاضر سونی قصد انجام این کار را ندارد.

تبلیغات

Killzone یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای انحصاری پلی استیشن است. اما از زمان انتشار Killzone: Shadow Fall در سال ۲۰۱۴ این سری تقریباً فراموش شده، زیرا توسعه‌دهنده‌ آن، Guerrilla Games، تمام توجه خود را معطوف به فرنچایز Horizon کرده است.

اخیراً در مصاحبه‌‌ای با Videogamer، یوریس د من، آهنگساز مجموعه، درباره‌ این فرنچایز و انتشار آن برای نسل جدیدی از بازیکنان صحبت کرده است. او گفته است:

من می‌دانم که درخواست‌هایی برای آن وجود داشته است.
فکر می‌کنم این خطرناک است چون من نمی‌توانم از جانب Guerrilla صحبت کنم یا چیزی بگویم.
من نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه.
(اما) امیدوارم این اتفاق بیفتد چون فکر می‌کنم این فرنچایز به نوعی خاص است، همچنین فکر می‌کنم سازندگان باید ایجاد برخی تغییرات را به دلیل حساسیت‌های موجود در نظر بگیرند چون از برخی جهات، این بازی دنیای خیلی تاریکی دارد.

آهنگساز Killzone: ریمستر سه‌گانه‌ می‌تواند موفق باشد - گیمفا

یوریس د من در مورد انتخاب بین ساخت یک بازی جدید از مجموعه Killzone یا بازسازی نسخه‌های قبلی، گفته است:

فکر می‌کنم یک بازسازی موفق‌تر خواهد بود.
نمی‌دانم آیا یک بازی جدید به اندازه‌ی کافی موفق خواهد شد یا نه و همچنین نمی‌دانم که آیا مردم از آن عبور کرده‌اند و چیزی جدید می‌خواهند، واقعاً نمی‌دانم، گاهی احساس می‌کنم مردم چیزی همه پسند‌تر و سریع‌تر می‌خواهند.

وحید سلطانیMotin𔓙 NIGHTGAMING 𔓙HTremblerammar_iraqi[DEMON]ghost[of]gamefa𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Fabulous Slayer

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

اخیراً در مصاحبه‌ای آهنگساز مجموعه Killzone نسبت به موفقیت ریمستر سه‌گانه‌ اصلی بازی ابراز امیدواری کرده است، اگرچه در حال حاضر سونی قصد انجام این کار را ندارد.

تبلیغات

Killzone یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای انحصاری پلی استیشن است. اما از زمان انتشار Killzone: Shadow Fall در سال ۲۰۱۴ این سری تقریباً فراموش شده، زیرا توسعه‌دهنده‌ آن، Guerrilla Games، تمام توجه خود را معطوف به فرنچایز Horizon کرده است.

اخیراً در مصاحبه‌‌ای با Videogamer، یوریس د من، آهنگساز مجموعه، درباره‌ این فرنچایز و انتشار آن برای نسل جدیدی از بازیکنان صحبت کرده است. او گفته است:

من می‌دانم که درخواست‌هایی برای آن وجود داشته است.
فکر می‌کنم این خطرناک است چون من نمی‌توانم از جانب Guerrilla صحبت کنم یا چیزی بگویم.
من نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه.
(اما) امیدوارم این اتفاق بیفتد چون فکر می‌کنم این فرنچایز به نوعی خاص است، همچنین فکر می‌کنم سازندگان باید ایجاد برخی تغییرات را به دلیل حساسیت‌های موجود در نظر بگیرند چون از برخی جهات، این بازی دنیای خیلی تاریکی دارد.

آهنگساز Killzone: ریمستر سه‌گانه‌ می‌تواند موفق باشد - گیمفا

یوریس د من در مورد انتخاب بین ساخت یک بازی جدید از مجموعه Killzone یا بازسازی نسخه‌های قبلی، گفته است:

فکر می‌کنم یک بازسازی موفق‌تر خواهد بود.
نمی‌دانم آیا یک بازی جدید به اندازه‌ی کافی موفق خواهد شد یا نه و همچنین نمی‌دانم که آیا مردم از آن عبور کرده‌اند و چیزی جدید می‌خواهند، واقعاً نمی‌دانم، گاهی احساس می‌کنم مردم چیزی همه پسند‌تر و سریع‌تر می‌خواهند.

وحید سلطانیMotin𔓙 NIGHTGAMING 𔓙HTremblerammar_iraqi[DEMON]ghost[of]gamefa𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Fabulous Slayer

اخیراً در مصاحبه‌ای آهنگساز مجموعه Killzone نسبت به موفقیت ریمستر سه‌گانه‌ اصلی بازی ابراز امیدواری کرده است، اگرچه در حال حاضر سونی قصد انجام این کار را ندارد.

تبلیغات

Killzone یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای انحصاری پلی استیشن است. اما از زمان انتشار Killzone: Shadow Fall در سال ۲۰۱۴ این سری تقریباً فراموش شده، زیرا توسعه‌دهنده‌ آن، Guerrilla Games، تمام توجه خود را معطوف به فرنچایز Horizon کرده است.

اخیراً در مصاحبه‌‌ای با Videogamer، یوریس د من، آهنگساز مجموعه، درباره‌ این فرنچایز و انتشار آن برای نسل جدیدی از بازیکنان صحبت کرده است. او گفته است:

من می‌دانم که درخواست‌هایی برای آن وجود داشته است.
فکر می‌کنم این خطرناک است چون من نمی‌توانم از جانب Guerrilla صحبت کنم یا چیزی بگویم.
من نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه.
(اما) امیدوارم این اتفاق بیفتد چون فکر می‌کنم این فرنچایز به نوعی خاص است، همچنین فکر می‌کنم سازندگان باید ایجاد برخی تغییرات را به دلیل حساسیت‌های موجود در نظر بگیرند چون از برخی جهات، این بازی دنیای خیلی تاریکی دارد.

آهنگساز Killzone: ریمستر سه‌گانه‌ می‌تواند موفق باشد - گیمفا

یوریس د من در مورد انتخاب بین ساخت یک بازی جدید از مجموعه Killzone یا بازسازی نسخه‌های قبلی، گفته است:

فکر می‌کنم یک بازسازی موفق‌تر خواهد بود.
نمی‌دانم آیا یک بازی جدید به اندازه‌ی کافی موفق خواهد شد یا نه و همچنین نمی‌دانم که آیا مردم از آن عبور کرده‌اند و چیزی جدید می‌خواهند، واقعاً نمی‌دانم، گاهی احساس می‌کنم مردم چیزی همه پسند‌تر و سریع‌تر می‌خواهند.

وحید سلطانیMotin𔓙 NIGHTGAMING 𔓙HTremblerammar_iraqi[DEMON]ghost[of]gamefa𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Fabulous Slayer
پست قبلی

در بازی Clair Obscur: Expedition 33 هیچ نقشه کوچکی برای کمک به بازیکنان وجود ندارد + اطلاعات بیشتر

پست بعدی

نقد و بررسی WWE 2K25

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • تهیه‌کننده آمریکایی: ترامپ دیکتاتور و نوچه‌هایش را بیرون می‌کنیم
  • ۲۰ سخنرانی عاشورایی در ایران‌صدا؛ «با کاروان محرم» همراه شوید
  • امضای تفاهم‌نامه میان موزه سینما و انجمن صنفی عکاسان سینما
  • ۲۷ تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در هجدهمین رویداد موسیقی جوان
  • «قوی‌دل» به اکران آنلاین آمد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.