دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

آکادمی اسکار هم در برابر هوش مصنوعی می‌ایستد؛ وضع قوانین جدید

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۱ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
آکادمی اسکار هم در برابر هوش مصنوعی می‌ایستد؛ وضع قوانین جدید
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استفاده از هوش مصنوعی در میان رقبای بهترین فیلم اسکار مساله‌ساز شده و «بروتالیست» به تازگی به سرتیتر خبرها بدل و جنجال‌آفرین شده است. اما این فیلم تنها مدعی اسکار نیست که از فناوری پیشرفته استفاده کرده و روشن شده که فیلم‌های مطرحی مانند «یک ناشناخته کامل»، «تلماسه، قسمت دوم» و «امیلیا پرز» نیز از هوش مصنوعی در ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرده‌اند. این محبوبیت روزافزون از ابزار هوش مصنوعی موحب شده تا آکادمی اسکار به بررسی تغییر شرایط ارسال فیلم‌ها برای اسکار خود بپردازد و فیلم‌ها را وادار کند تا استفاده از هوش مصنوعی را اعلام کنند.

آکادمی در حال حاضر یک فرم افشای اختیاری برای استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌کند، اما کمیته‌های اجرایی در حال بررسی هستند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در هر شاخه به صورت اجباری وارد قوانین اسکار ۲۰۲۶ شود. انتظار می‌رود این قانون ظرف ۲ ماه آینده منتشر شود.

توسعه ابزارها و جلوه‌های ویژه با بهره‌گرفتن از هوش مصنوعی، مفهوم جدیدی نیست، اما امسال در رده فناوری نوظهور جوایز انجمن جلوه‌های ویژه، نامزدهایی جای داشتند که از این ابزار به ویژه در تعویض چهره، اصلاح بدن، اصلاح عملکردهای حرکتی و تغییرات عملکردی دیگر استفاده کرده‌اند.

اکنون گفته می‌شود از این ابزار در «فیوریوسا: افسانه مکس دیوانه»، «یک ناشناخته کامل»، «ددپول و ولورین»، «سونیک و خارپشت ۳» و «سیب ها هرگز نمی‌افتند» هم استفاده شده است.

به دنبال این افشاگری یکی از سخنگویان کمپانی توزیع کننده «یک ناشناخته کامل» که زندگی باب دیلن را تصویر می‌کند، گفت: از این فناوری تنها استفاده شده تا ۳ عکس عریض کوتاه از موتورسیکلت گرفته شود و این فناوری برای شبیه‌سازی افراد بدل‌کار به بازیگر در فیلم‌ها رایج است.

در فیلم «فیوریوسا» از این فرآیند در ۱۵۰ پلان استفاده شده تا به طور پیوسته شخصیت فیوریوسا از کودکی با بازی آلیلا براون به بزرگسالی، با بازی آن یا تیلور جوی، بدل شود. گفته شده اولین استفاده از این مجموعه ابزار در «الویس» باز لورمن بود تا آستین باتلر را در عکس‌های قدیمی الویس جای دهد.

از این ابزارهای هوش مصنوعی در رده فناوری‌های نوظهور برای پیر کردن تام هنکس و رابین رایت در فیلم «اینجا» ساخته رابرت زمکیس و برای بدل کردن شبیه بازیگر فقید ریچارد کارتر از فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در سال ۲۰۱۵، به بازیگر لی پری که در «فیوریوسا» ایفای نقش کرد، استفاده شد.

فناوری متافیزیک علاوه بر این در «بیگانه: رومولوس» هم برای کمک به ایجاد شباهت به ایان هلمز فقید، که در سال ۱۹۷۹ در «بیگانه» بازی کرده بود، استفاده شد.

هنگامی که روشن شد «بروتالیست» از هوش مصنوعی استفاده کرده، کارگردان آن بردی کوربت در بیانیه‌ای توضیح داد که از فناوری صوتی فقط در ویرایش گفت‌وگوهای زبان مجارستانی به‌ویژه برای اصلاح حروف صدادار و حروف خاص برای دقت استفاده شده است و درباره آدرین برودی و فلیسیتی جونز نامزد اسکار این فیلم افزود: بازی‌های آدرین و فلیسیتی کاملاً مال خودشان است.

در تیتراژ پایانی «امیلیا پرز» و در فیلم «ماریا» که زندگینامه ماریا کالاس خواننده اپرا است نیز از ابزار هوش مصنوعی استفاده شده است.

از آنجا که تعداد زیادی از ابزارها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، دامنه استفاده از آنها بسیار متفاوت است. چیزی که نمی‌توان انکار کرد این است که تشخیص میزان و چگونگی استفاده از این فناوری هر روز دشوارتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استفاده از هوش مصنوعی در میان رقبای بهترین فیلم اسکار مساله‌ساز شده و «بروتالیست» به تازگی به سرتیتر خبرها بدل و جنجال‌آفرین شده است. اما این فیلم تنها مدعی اسکار نیست که از فناوری پیشرفته استفاده کرده و روشن شده که فیلم‌های مطرحی مانند «یک ناشناخته کامل»، «تلماسه، قسمت دوم» و «امیلیا پرز» نیز از هوش مصنوعی در ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرده‌اند. این محبوبیت روزافزون از ابزار هوش مصنوعی موحب شده تا آکادمی اسکار به بررسی تغییر شرایط ارسال فیلم‌ها برای اسکار خود بپردازد و فیلم‌ها را وادار کند تا استفاده از هوش مصنوعی را اعلام کنند.

آکادمی در حال حاضر یک فرم افشای اختیاری برای استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌کند، اما کمیته‌های اجرایی در حال بررسی هستند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در هر شاخه به صورت اجباری وارد قوانین اسکار ۲۰۲۶ شود. انتظار می‌رود این قانون ظرف ۲ ماه آینده منتشر شود.

توسعه ابزارها و جلوه‌های ویژه با بهره‌گرفتن از هوش مصنوعی، مفهوم جدیدی نیست، اما امسال در رده فناوری نوظهور جوایز انجمن جلوه‌های ویژه، نامزدهایی جای داشتند که از این ابزار به ویژه در تعویض چهره، اصلاح بدن، اصلاح عملکردهای حرکتی و تغییرات عملکردی دیگر استفاده کرده‌اند.

اکنون گفته می‌شود از این ابزار در «فیوریوسا: افسانه مکس دیوانه»، «یک ناشناخته کامل»، «ددپول و ولورین»، «سونیک و خارپشت ۳» و «سیب ها هرگز نمی‌افتند» هم استفاده شده است.

به دنبال این افشاگری یکی از سخنگویان کمپانی توزیع کننده «یک ناشناخته کامل» که زندگی باب دیلن را تصویر می‌کند، گفت: از این فناوری تنها استفاده شده تا ۳ عکس عریض کوتاه از موتورسیکلت گرفته شود و این فناوری برای شبیه‌سازی افراد بدل‌کار به بازیگر در فیلم‌ها رایج است.

در فیلم «فیوریوسا» از این فرآیند در ۱۵۰ پلان استفاده شده تا به طور پیوسته شخصیت فیوریوسا از کودکی با بازی آلیلا براون به بزرگسالی، با بازی آن یا تیلور جوی، بدل شود. گفته شده اولین استفاده از این مجموعه ابزار در «الویس» باز لورمن بود تا آستین باتلر را در عکس‌های قدیمی الویس جای دهد.

از این ابزارهای هوش مصنوعی در رده فناوری‌های نوظهور برای پیر کردن تام هنکس و رابین رایت در فیلم «اینجا» ساخته رابرت زمکیس و برای بدل کردن شبیه بازیگر فقید ریچارد کارتر از فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در سال ۲۰۱۵، به بازیگر لی پری که در «فیوریوسا» ایفای نقش کرد، استفاده شد.

فناوری متافیزیک علاوه بر این در «بیگانه: رومولوس» هم برای کمک به ایجاد شباهت به ایان هلمز فقید، که در سال ۱۹۷۹ در «بیگانه» بازی کرده بود، استفاده شد.

هنگامی که روشن شد «بروتالیست» از هوش مصنوعی استفاده کرده، کارگردان آن بردی کوربت در بیانیه‌ای توضیح داد که از فناوری صوتی فقط در ویرایش گفت‌وگوهای زبان مجارستانی به‌ویژه برای اصلاح حروف صدادار و حروف خاص برای دقت استفاده شده است و درباره آدرین برودی و فلیسیتی جونز نامزد اسکار این فیلم افزود: بازی‌های آدرین و فلیسیتی کاملاً مال خودشان است.

در تیتراژ پایانی «امیلیا پرز» و در فیلم «ماریا» که زندگینامه ماریا کالاس خواننده اپرا است نیز از ابزار هوش مصنوعی استفاده شده است.

از آنجا که تعداد زیادی از ابزارها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، دامنه استفاده از آنها بسیار متفاوت است. چیزی که نمی‌توان انکار کرد این است که تشخیص میزان و چگونگی استفاده از این فناوری هر روز دشوارتر می‌شود.

اخبارجدیدترین

نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!

آیا قاتل عاشق سوژه قتل خود شده است؟!

انتشار اولین اثر پروژه «هشت سال و این روزها»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استفاده از هوش مصنوعی در میان رقبای بهترین فیلم اسکار مساله‌ساز شده و «بروتالیست» به تازگی به سرتیتر خبرها بدل و جنجال‌آفرین شده است. اما این فیلم تنها مدعی اسکار نیست که از فناوری پیشرفته استفاده کرده و روشن شده که فیلم‌های مطرحی مانند «یک ناشناخته کامل»، «تلماسه، قسمت دوم» و «امیلیا پرز» نیز از هوش مصنوعی در ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرده‌اند. این محبوبیت روزافزون از ابزار هوش مصنوعی موحب شده تا آکادمی اسکار به بررسی تغییر شرایط ارسال فیلم‌ها برای اسکار خود بپردازد و فیلم‌ها را وادار کند تا استفاده از هوش مصنوعی را اعلام کنند.

آکادمی در حال حاضر یک فرم افشای اختیاری برای استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌کند، اما کمیته‌های اجرایی در حال بررسی هستند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در هر شاخه به صورت اجباری وارد قوانین اسکار ۲۰۲۶ شود. انتظار می‌رود این قانون ظرف ۲ ماه آینده منتشر شود.

توسعه ابزارها و جلوه‌های ویژه با بهره‌گرفتن از هوش مصنوعی، مفهوم جدیدی نیست، اما امسال در رده فناوری نوظهور جوایز انجمن جلوه‌های ویژه، نامزدهایی جای داشتند که از این ابزار به ویژه در تعویض چهره، اصلاح بدن، اصلاح عملکردهای حرکتی و تغییرات عملکردی دیگر استفاده کرده‌اند.

اکنون گفته می‌شود از این ابزار در «فیوریوسا: افسانه مکس دیوانه»، «یک ناشناخته کامل»، «ددپول و ولورین»، «سونیک و خارپشت ۳» و «سیب ها هرگز نمی‌افتند» هم استفاده شده است.

به دنبال این افشاگری یکی از سخنگویان کمپانی توزیع کننده «یک ناشناخته کامل» که زندگی باب دیلن را تصویر می‌کند، گفت: از این فناوری تنها استفاده شده تا ۳ عکس عریض کوتاه از موتورسیکلت گرفته شود و این فناوری برای شبیه‌سازی افراد بدل‌کار به بازیگر در فیلم‌ها رایج است.

در فیلم «فیوریوسا» از این فرآیند در ۱۵۰ پلان استفاده شده تا به طور پیوسته شخصیت فیوریوسا از کودکی با بازی آلیلا براون به بزرگسالی، با بازی آن یا تیلور جوی، بدل شود. گفته شده اولین استفاده از این مجموعه ابزار در «الویس» باز لورمن بود تا آستین باتلر را در عکس‌های قدیمی الویس جای دهد.

از این ابزارهای هوش مصنوعی در رده فناوری‌های نوظهور برای پیر کردن تام هنکس و رابین رایت در فیلم «اینجا» ساخته رابرت زمکیس و برای بدل کردن شبیه بازیگر فقید ریچارد کارتر از فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در سال ۲۰۱۵، به بازیگر لی پری که در «فیوریوسا» ایفای نقش کرد، استفاده شد.

فناوری متافیزیک علاوه بر این در «بیگانه: رومولوس» هم برای کمک به ایجاد شباهت به ایان هلمز فقید، که در سال ۱۹۷۹ در «بیگانه» بازی کرده بود، استفاده شد.

هنگامی که روشن شد «بروتالیست» از هوش مصنوعی استفاده کرده، کارگردان آن بردی کوربت در بیانیه‌ای توضیح داد که از فناوری صوتی فقط در ویرایش گفت‌وگوهای زبان مجارستانی به‌ویژه برای اصلاح حروف صدادار و حروف خاص برای دقت استفاده شده است و درباره آدرین برودی و فلیسیتی جونز نامزد اسکار این فیلم افزود: بازی‌های آدرین و فلیسیتی کاملاً مال خودشان است.

در تیتراژ پایانی «امیلیا پرز» و در فیلم «ماریا» که زندگینامه ماریا کالاس خواننده اپرا است نیز از ابزار هوش مصنوعی استفاده شده است.

از آنجا که تعداد زیادی از ابزارها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، دامنه استفاده از آنها بسیار متفاوت است. چیزی که نمی‌توان انکار کرد این است که تشخیص میزان و چگونگی استفاده از این فناوری هر روز دشوارتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استفاده از هوش مصنوعی در میان رقبای بهترین فیلم اسکار مساله‌ساز شده و «بروتالیست» به تازگی به سرتیتر خبرها بدل و جنجال‌آفرین شده است. اما این فیلم تنها مدعی اسکار نیست که از فناوری پیشرفته استفاده کرده و روشن شده که فیلم‌های مطرحی مانند «یک ناشناخته کامل»، «تلماسه، قسمت دوم» و «امیلیا پرز» نیز از هوش مصنوعی در ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرده‌اند. این محبوبیت روزافزون از ابزار هوش مصنوعی موحب شده تا آکادمی اسکار به بررسی تغییر شرایط ارسال فیلم‌ها برای اسکار خود بپردازد و فیلم‌ها را وادار کند تا استفاده از هوش مصنوعی را اعلام کنند.

آکادمی در حال حاضر یک فرم افشای اختیاری برای استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌کند، اما کمیته‌های اجرایی در حال بررسی هستند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در هر شاخه به صورت اجباری وارد قوانین اسکار ۲۰۲۶ شود. انتظار می‌رود این قانون ظرف ۲ ماه آینده منتشر شود.

توسعه ابزارها و جلوه‌های ویژه با بهره‌گرفتن از هوش مصنوعی، مفهوم جدیدی نیست، اما امسال در رده فناوری نوظهور جوایز انجمن جلوه‌های ویژه، نامزدهایی جای داشتند که از این ابزار به ویژه در تعویض چهره، اصلاح بدن، اصلاح عملکردهای حرکتی و تغییرات عملکردی دیگر استفاده کرده‌اند.

اکنون گفته می‌شود از این ابزار در «فیوریوسا: افسانه مکس دیوانه»، «یک ناشناخته کامل»، «ددپول و ولورین»، «سونیک و خارپشت ۳» و «سیب ها هرگز نمی‌افتند» هم استفاده شده است.

به دنبال این افشاگری یکی از سخنگویان کمپانی توزیع کننده «یک ناشناخته کامل» که زندگی باب دیلن را تصویر می‌کند، گفت: از این فناوری تنها استفاده شده تا ۳ عکس عریض کوتاه از موتورسیکلت گرفته شود و این فناوری برای شبیه‌سازی افراد بدل‌کار به بازیگر در فیلم‌ها رایج است.

در فیلم «فیوریوسا» از این فرآیند در ۱۵۰ پلان استفاده شده تا به طور پیوسته شخصیت فیوریوسا از کودکی با بازی آلیلا براون به بزرگسالی، با بازی آن یا تیلور جوی، بدل شود. گفته شده اولین استفاده از این مجموعه ابزار در «الویس» باز لورمن بود تا آستین باتلر را در عکس‌های قدیمی الویس جای دهد.

از این ابزارهای هوش مصنوعی در رده فناوری‌های نوظهور برای پیر کردن تام هنکس و رابین رایت در فیلم «اینجا» ساخته رابرت زمکیس و برای بدل کردن شبیه بازیگر فقید ریچارد کارتر از فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در سال ۲۰۱۵، به بازیگر لی پری که در «فیوریوسا» ایفای نقش کرد، استفاده شد.

فناوری متافیزیک علاوه بر این در «بیگانه: رومولوس» هم برای کمک به ایجاد شباهت به ایان هلمز فقید، که در سال ۱۹۷۹ در «بیگانه» بازی کرده بود، استفاده شد.

هنگامی که روشن شد «بروتالیست» از هوش مصنوعی استفاده کرده، کارگردان آن بردی کوربت در بیانیه‌ای توضیح داد که از فناوری صوتی فقط در ویرایش گفت‌وگوهای زبان مجارستانی به‌ویژه برای اصلاح حروف صدادار و حروف خاص برای دقت استفاده شده است و درباره آدرین برودی و فلیسیتی جونز نامزد اسکار این فیلم افزود: بازی‌های آدرین و فلیسیتی کاملاً مال خودشان است.

در تیتراژ پایانی «امیلیا پرز» و در فیلم «ماریا» که زندگینامه ماریا کالاس خواننده اپرا است نیز از ابزار هوش مصنوعی استفاده شده است.

از آنجا که تعداد زیادی از ابزارها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، دامنه استفاده از آنها بسیار متفاوت است. چیزی که نمی‌توان انکار کرد این است که تشخیص میزان و چگونگی استفاده از این فناوری هر روز دشوارتر می‌شود.

پست قبلی

لذت دیدن امام (ره) از فاصله نزدیک؛ قصه سرودی که فرودگاه را ساکت کرد

پست بعدی

جزئیات مطالبات کارگران از فراکسیون کارگری مجلس

مربوطه پست ها

نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!
هنر و فرهنگ

نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!

۲۶ تیر ۱۴۰۴
آیا قاتل عاشق سوژه قتل خود شده است؟!
هنر و فرهنگ

آیا قاتل عاشق سوژه قتل خود شده است؟!

۲۶ تیر ۱۴۰۴
انتشار اولین اثر پروژه «هشت سال و این روزها»
هنر و فرهنگ

انتشار اولین اثر پروژه «هشت سال و این روزها»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
ویژه‌برنامه «روی موج کودک» برای شش سالگی «سوینا»
هنر و فرهنگ

ویژه‌برنامه «روی موج کودک» برای شش سالگی «سوینا»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
بازخوانی تهدید خاموش اصفهان در نمایشگاه هنری «فرونشست»
هنر و فرهنگ

بازخوانی تهدید خاموش اصفهان در نمایشگاه هنری «فرونشست»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
«سوپر من» یادآور خباثت رژیم صهیونیستی در فلسطین شد
هنر و فرهنگ

«سوپر من» یادآور خباثت رژیم صهیونیستی در فلسطین شد

۲۶ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بازسازی خانه‌های آسیب دیده در جنگ از شنبه آغاز می‌شود/ تأمین بخشی از مسکن مورد نیاز از واحدهای آماده
  • نتایج کنکور چه زمانی اعلام می‌شود؟/ شناسایی و دستگیری شبکه‌های شایعه‌ساز کنکور
  • آخرین وضعیت ترافیک در آزادراه تهران- شمال
  • سقف قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد/ طرح شکایات در سامانه ۱۴۱
  • جزییات سهمیه شهدا و جانباران جنگ 12 روزه در کنکور سراسری
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.