دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

آیا دردانه رنجروور ارزنده است؟

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۳۱ تیر ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

این خودرو حاصل زحمات و تلاش‌های تیم طراحی لندروور-رنجروور است. در ابتدا استایل این خودرو جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در طراحی نسل جدید ایووک نکته‌ای که حائز اهمیت است، وفاداری طراحان به سبک و سیاق همیشگی رنجروور است.

درواقع نسل جدید ایووک در طراحی و استایل، ساختارشکن نبوده؛ اما با وجود وفاداری به‌سنت‌های دیرینه، حس و حال مدرن‌تر و اسپرت‌تری نسبت به‌قبل دارد. این خودرو در نمای جلو، شخصیت و کاراکتری مشابه مدل ولار دارد که جذابیت خاص یک کراس‌اوور جمع‌وجور را به‌هر بیننده‌ای القا می‌کند.

چراغ‌های باریک حالتی شبیه چهره اخم‌کرده ایجاد کرده‌اند. جلوپنجره عریض و باریک، سپر عضلانی و ورودی‌های هوا که به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند، شخصیت نافد و مهیجی از ایووک نسل دوم نمایش می‌دهند.

اما این تمام نقد طراحی ایووک جدید نیست؛ زمانی ‌که از نمای جانبی ایووک را مشاهده کنید، شیب رو به‌عقب سقف، جذابیت و ابهت این کراس‌اوور جمع‌وجور را دو چندان می‌کند.

از سوی دیگر در نمای عقب، شاهد طراحی زیبا و متفاوتی هستیم. در این نما، برخی ویژگی‌ها به‌خصوص چراغ‌ها، شباهت زیادی به برادر بزرگ‌تر این خودرو یعنی ولار دارند.

در همین نما، کاهش ابعاد اورهنگ نسبت به‌ولار سبب شده است تناسبات کلی خودرو جذاب‌تر و به‌اصصلاح پخته‌تر به‌نظر برسد. در داخل کابین، شعار سادگی در کنار کارایی خودنمایی می‌کند.

نمایشگرهایی که در کابین نصب شده‌اند، دیجیتالی بوده و تنظیمات سیستم صوتی و سیستم تهویه‌مطبوع به‌صورت کاملا دیجیتالی روی دو صفحه نمایشگر مجزا از یکدیگر قرار دارند.

کیفیت چرم به‌کار رفته در کابین خودنمایی می‌کند که در کنار ویژگی‌های لوکس و مدرنی مانند استفاده از دسته‌دنده اسپرت و پدال‌های شیفتر پشت فرمان، حس رانندگی با یک خودرو سدان اسپرت را به‌راننده القا می‌کند.

همچنین تناسبات و ابعاد کابین به‌گونه‌ای است که افزایش فضای زانو در راحتی سرنشینان تاثیر بسزایی داشته که همین امر منجر به‌افزایش ۱۰ درصدی فضای صندوق بار شده است.

از نظر فنی ایووک دارای ۲ پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و دیزلی است. موتور بنزینی این خودرو در ۲ نسخه ۲۳۷ اسب‌بخاری و ۲۹۶ اسب‌بخاری عرضه می‌شود و موتور دیزلی نیز قدرتی بین ۱۴۸ تا ۲۳۷ اسب‌بخار تولید می‌کند. گیربکس‌های ۹ سرعته اتوماتیک روی ۲ پیشرانه بنزینی و دیزلی نصب خواهد شد که نسخه ۶ سرعته دستی آن نیز قابل سفارش است.

علاوه‌بر این موارد نسخه پلاگین-هیبرید نیز از ایووک به بازار می‌آید که مطابق گفته کمپانی رنجروور از آلایندگی سطح پایینی برخوردار است. مهندسان کمپانی رنجروور برای افزایش قابلیت‌های کاربردی از سیستم تعلیق جدید تطبیق‌پذیر و فنربندی هوشمند در این خودرو استفاده کرده‌اند.

شاید در اس‌یووی‌های همکلاس ایوک شاهد دستگیره‌های برجسته روی بدنه باشیم، اما ایوک نسل دوم مزین به‌دستگیره‌های پنهان i شکل است تا به لحاظ آیرودینامیک در سطح بالاتری نسبت به‌رقبا قرار گیرد.

از سوی دیگر این خودرو در نسخه ۲۰۲۲ مجهز به‌سیستم کمکی رانندگی پیشرفته خودران سطح یک پلاس است که می‌تواند در مواقع اضطراری به‌راننده کمک کند.

از طرفی با توجه به‌سیستم پیشگیری از برخورد، ایمنی این کراس‌اوور لوکس میان‌سایز لندروور در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. قیمت رنجروور ایووک جدید در انگلستان از ۳۱ هزار و ۶۰۰ پوند شروع می‌شود.

این خودرو حاصل زحمات و تلاش‌های تیم طراحی لندروور-رنجروور است. در ابتدا استایل این خودرو جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در طراحی نسل جدید ایووک نکته‌ای که حائز اهمیت است، وفاداری طراحان به سبک و سیاق همیشگی رنجروور است.

درواقع نسل جدید ایووک در طراحی و استایل، ساختارشکن نبوده؛ اما با وجود وفاداری به‌سنت‌های دیرینه، حس و حال مدرن‌تر و اسپرت‌تری نسبت به‌قبل دارد. این خودرو در نمای جلو، شخصیت و کاراکتری مشابه مدل ولار دارد که جذابیت خاص یک کراس‌اوور جمع‌وجور را به‌هر بیننده‌ای القا می‌کند.

چراغ‌های باریک حالتی شبیه چهره اخم‌کرده ایجاد کرده‌اند. جلوپنجره عریض و باریک، سپر عضلانی و ورودی‌های هوا که به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند، شخصیت نافد و مهیجی از ایووک نسل دوم نمایش می‌دهند.

اما این تمام نقد طراحی ایووک جدید نیست؛ زمانی ‌که از نمای جانبی ایووک را مشاهده کنید، شیب رو به‌عقب سقف، جذابیت و ابهت این کراس‌اوور جمع‌وجور را دو چندان می‌کند.

از سوی دیگر در نمای عقب، شاهد طراحی زیبا و متفاوتی هستیم. در این نما، برخی ویژگی‌ها به‌خصوص چراغ‌ها، شباهت زیادی به برادر بزرگ‌تر این خودرو یعنی ولار دارند.

در همین نما، کاهش ابعاد اورهنگ نسبت به‌ولار سبب شده است تناسبات کلی خودرو جذاب‌تر و به‌اصصلاح پخته‌تر به‌نظر برسد. در داخل کابین، شعار سادگی در کنار کارایی خودنمایی می‌کند.

نمایشگرهایی که در کابین نصب شده‌اند، دیجیتالی بوده و تنظیمات سیستم صوتی و سیستم تهویه‌مطبوع به‌صورت کاملا دیجیتالی روی دو صفحه نمایشگر مجزا از یکدیگر قرار دارند.

کیفیت چرم به‌کار رفته در کابین خودنمایی می‌کند که در کنار ویژگی‌های لوکس و مدرنی مانند استفاده از دسته‌دنده اسپرت و پدال‌های شیفتر پشت فرمان، حس رانندگی با یک خودرو سدان اسپرت را به‌راننده القا می‌کند.

همچنین تناسبات و ابعاد کابین به‌گونه‌ای است که افزایش فضای زانو در راحتی سرنشینان تاثیر بسزایی داشته که همین امر منجر به‌افزایش ۱۰ درصدی فضای صندوق بار شده است.

از نظر فنی ایووک دارای ۲ پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و دیزلی است. موتور بنزینی این خودرو در ۲ نسخه ۲۳۷ اسب‌بخاری و ۲۹۶ اسب‌بخاری عرضه می‌شود و موتور دیزلی نیز قدرتی بین ۱۴۸ تا ۲۳۷ اسب‌بخار تولید می‌کند. گیربکس‌های ۹ سرعته اتوماتیک روی ۲ پیشرانه بنزینی و دیزلی نصب خواهد شد که نسخه ۶ سرعته دستی آن نیز قابل سفارش است.

علاوه‌بر این موارد نسخه پلاگین-هیبرید نیز از ایووک به بازار می‌آید که مطابق گفته کمپانی رنجروور از آلایندگی سطح پایینی برخوردار است. مهندسان کمپانی رنجروور برای افزایش قابلیت‌های کاربردی از سیستم تعلیق جدید تطبیق‌پذیر و فنربندی هوشمند در این خودرو استفاده کرده‌اند.

شاید در اس‌یووی‌های همکلاس ایوک شاهد دستگیره‌های برجسته روی بدنه باشیم، اما ایوک نسل دوم مزین به‌دستگیره‌های پنهان i شکل است تا به لحاظ آیرودینامیک در سطح بالاتری نسبت به‌رقبا قرار گیرد.

از سوی دیگر این خودرو در نسخه ۲۰۲۲ مجهز به‌سیستم کمکی رانندگی پیشرفته خودران سطح یک پلاس است که می‌تواند در مواقع اضطراری به‌راننده کمک کند.

از طرفی با توجه به‌سیستم پیشگیری از برخورد، ایمنی این کراس‌اوور لوکس میان‌سایز لندروور در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. قیمت رنجروور ایووک جدید در انگلستان از ۳۱ هزار و ۶۰۰ پوند شروع می‌شود.

اخبارجدیدترین

آقای پزشکیان، حمایت عملی از تولید را در دستور کار قرار دهید!

رووی eRX5 محصول جدید پارس‌خودرو از پنجره‌ای دیگر

شرایط فروش فوری «مزدا ۳» از سوی «بی‌ام کارز» اعلام شد

این خودرو حاصل زحمات و تلاش‌های تیم طراحی لندروور-رنجروور است. در ابتدا استایل این خودرو جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در طراحی نسل جدید ایووک نکته‌ای که حائز اهمیت است، وفاداری طراحان به سبک و سیاق همیشگی رنجروور است.

درواقع نسل جدید ایووک در طراحی و استایل، ساختارشکن نبوده؛ اما با وجود وفاداری به‌سنت‌های دیرینه، حس و حال مدرن‌تر و اسپرت‌تری نسبت به‌قبل دارد. این خودرو در نمای جلو، شخصیت و کاراکتری مشابه مدل ولار دارد که جذابیت خاص یک کراس‌اوور جمع‌وجور را به‌هر بیننده‌ای القا می‌کند.

چراغ‌های باریک حالتی شبیه چهره اخم‌کرده ایجاد کرده‌اند. جلوپنجره عریض و باریک، سپر عضلانی و ورودی‌های هوا که به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند، شخصیت نافد و مهیجی از ایووک نسل دوم نمایش می‌دهند.

اما این تمام نقد طراحی ایووک جدید نیست؛ زمانی ‌که از نمای جانبی ایووک را مشاهده کنید، شیب رو به‌عقب سقف، جذابیت و ابهت این کراس‌اوور جمع‌وجور را دو چندان می‌کند.

از سوی دیگر در نمای عقب، شاهد طراحی زیبا و متفاوتی هستیم. در این نما، برخی ویژگی‌ها به‌خصوص چراغ‌ها، شباهت زیادی به برادر بزرگ‌تر این خودرو یعنی ولار دارند.

در همین نما، کاهش ابعاد اورهنگ نسبت به‌ولار سبب شده است تناسبات کلی خودرو جذاب‌تر و به‌اصصلاح پخته‌تر به‌نظر برسد. در داخل کابین، شعار سادگی در کنار کارایی خودنمایی می‌کند.

نمایشگرهایی که در کابین نصب شده‌اند، دیجیتالی بوده و تنظیمات سیستم صوتی و سیستم تهویه‌مطبوع به‌صورت کاملا دیجیتالی روی دو صفحه نمایشگر مجزا از یکدیگر قرار دارند.

کیفیت چرم به‌کار رفته در کابین خودنمایی می‌کند که در کنار ویژگی‌های لوکس و مدرنی مانند استفاده از دسته‌دنده اسپرت و پدال‌های شیفتر پشت فرمان، حس رانندگی با یک خودرو سدان اسپرت را به‌راننده القا می‌کند.

همچنین تناسبات و ابعاد کابین به‌گونه‌ای است که افزایش فضای زانو در راحتی سرنشینان تاثیر بسزایی داشته که همین امر منجر به‌افزایش ۱۰ درصدی فضای صندوق بار شده است.

از نظر فنی ایووک دارای ۲ پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و دیزلی است. موتور بنزینی این خودرو در ۲ نسخه ۲۳۷ اسب‌بخاری و ۲۹۶ اسب‌بخاری عرضه می‌شود و موتور دیزلی نیز قدرتی بین ۱۴۸ تا ۲۳۷ اسب‌بخار تولید می‌کند. گیربکس‌های ۹ سرعته اتوماتیک روی ۲ پیشرانه بنزینی و دیزلی نصب خواهد شد که نسخه ۶ سرعته دستی آن نیز قابل سفارش است.

علاوه‌بر این موارد نسخه پلاگین-هیبرید نیز از ایووک به بازار می‌آید که مطابق گفته کمپانی رنجروور از آلایندگی سطح پایینی برخوردار است. مهندسان کمپانی رنجروور برای افزایش قابلیت‌های کاربردی از سیستم تعلیق جدید تطبیق‌پذیر و فنربندی هوشمند در این خودرو استفاده کرده‌اند.

شاید در اس‌یووی‌های همکلاس ایوک شاهد دستگیره‌های برجسته روی بدنه باشیم، اما ایوک نسل دوم مزین به‌دستگیره‌های پنهان i شکل است تا به لحاظ آیرودینامیک در سطح بالاتری نسبت به‌رقبا قرار گیرد.

از سوی دیگر این خودرو در نسخه ۲۰۲۲ مجهز به‌سیستم کمکی رانندگی پیشرفته خودران سطح یک پلاس است که می‌تواند در مواقع اضطراری به‌راننده کمک کند.

از طرفی با توجه به‌سیستم پیشگیری از برخورد، ایمنی این کراس‌اوور لوکس میان‌سایز لندروور در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. قیمت رنجروور ایووک جدید در انگلستان از ۳۱ هزار و ۶۰۰ پوند شروع می‌شود.

این خودرو حاصل زحمات و تلاش‌های تیم طراحی لندروور-رنجروور است. در ابتدا استایل این خودرو جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در طراحی نسل جدید ایووک نکته‌ای که حائز اهمیت است، وفاداری طراحان به سبک و سیاق همیشگی رنجروور است.

درواقع نسل جدید ایووک در طراحی و استایل، ساختارشکن نبوده؛ اما با وجود وفاداری به‌سنت‌های دیرینه، حس و حال مدرن‌تر و اسپرت‌تری نسبت به‌قبل دارد. این خودرو در نمای جلو، شخصیت و کاراکتری مشابه مدل ولار دارد که جذابیت خاص یک کراس‌اوور جمع‌وجور را به‌هر بیننده‌ای القا می‌کند.

چراغ‌های باریک حالتی شبیه چهره اخم‌کرده ایجاد کرده‌اند. جلوپنجره عریض و باریک، سپر عضلانی و ورودی‌های هوا که به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند، شخصیت نافد و مهیجی از ایووک نسل دوم نمایش می‌دهند.

اما این تمام نقد طراحی ایووک جدید نیست؛ زمانی ‌که از نمای جانبی ایووک را مشاهده کنید، شیب رو به‌عقب سقف، جذابیت و ابهت این کراس‌اوور جمع‌وجور را دو چندان می‌کند.

از سوی دیگر در نمای عقب، شاهد طراحی زیبا و متفاوتی هستیم. در این نما، برخی ویژگی‌ها به‌خصوص چراغ‌ها، شباهت زیادی به برادر بزرگ‌تر این خودرو یعنی ولار دارند.

در همین نما، کاهش ابعاد اورهنگ نسبت به‌ولار سبب شده است تناسبات کلی خودرو جذاب‌تر و به‌اصصلاح پخته‌تر به‌نظر برسد. در داخل کابین، شعار سادگی در کنار کارایی خودنمایی می‌کند.

نمایشگرهایی که در کابین نصب شده‌اند، دیجیتالی بوده و تنظیمات سیستم صوتی و سیستم تهویه‌مطبوع به‌صورت کاملا دیجیتالی روی دو صفحه نمایشگر مجزا از یکدیگر قرار دارند.

کیفیت چرم به‌کار رفته در کابین خودنمایی می‌کند که در کنار ویژگی‌های لوکس و مدرنی مانند استفاده از دسته‌دنده اسپرت و پدال‌های شیفتر پشت فرمان، حس رانندگی با یک خودرو سدان اسپرت را به‌راننده القا می‌کند.

همچنین تناسبات و ابعاد کابین به‌گونه‌ای است که افزایش فضای زانو در راحتی سرنشینان تاثیر بسزایی داشته که همین امر منجر به‌افزایش ۱۰ درصدی فضای صندوق بار شده است.

از نظر فنی ایووک دارای ۲ پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و دیزلی است. موتور بنزینی این خودرو در ۲ نسخه ۲۳۷ اسب‌بخاری و ۲۹۶ اسب‌بخاری عرضه می‌شود و موتور دیزلی نیز قدرتی بین ۱۴۸ تا ۲۳۷ اسب‌بخار تولید می‌کند. گیربکس‌های ۹ سرعته اتوماتیک روی ۲ پیشرانه بنزینی و دیزلی نصب خواهد شد که نسخه ۶ سرعته دستی آن نیز قابل سفارش است.

علاوه‌بر این موارد نسخه پلاگین-هیبرید نیز از ایووک به بازار می‌آید که مطابق گفته کمپانی رنجروور از آلایندگی سطح پایینی برخوردار است. مهندسان کمپانی رنجروور برای افزایش قابلیت‌های کاربردی از سیستم تعلیق جدید تطبیق‌پذیر و فنربندی هوشمند در این خودرو استفاده کرده‌اند.

شاید در اس‌یووی‌های همکلاس ایوک شاهد دستگیره‌های برجسته روی بدنه باشیم، اما ایوک نسل دوم مزین به‌دستگیره‌های پنهان i شکل است تا به لحاظ آیرودینامیک در سطح بالاتری نسبت به‌رقبا قرار گیرد.

از سوی دیگر این خودرو در نسخه ۲۰۲۲ مجهز به‌سیستم کمکی رانندگی پیشرفته خودران سطح یک پلاس است که می‌تواند در مواقع اضطراری به‌راننده کمک کند.

از طرفی با توجه به‌سیستم پیشگیری از برخورد، ایمنی این کراس‌اوور لوکس میان‌سایز لندروور در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. قیمت رنجروور ایووک جدید در انگلستان از ۳۱ هزار و ۶۰۰ پوند شروع می‌شود.

پست قبلی

افزایش تولیدات در «کویرتایر»

پست بعدی

هشدارهایی ناشنیده و نامه‌های بی جواب درباره مشکل برنج

مربوطه پست ها

آقای پزشکیان، حمایت عملی از تولید را در دستور کار قرار دهید!
خودرو

آقای پزشکیان، حمایت عملی از تولید را در دستور کار قرار دهید!

۳۱ تیر ۱۴۰۴
رووی eRX5 محصول جدید پارس‌خودرو از پنجره‌ای دیگر
خودرو

رووی eRX5 محصول جدید پارس‌خودرو از پنجره‌ای دیگر

۳۱ تیر ۱۴۰۴
شرایط فروش فوری «مزدا ۳» از سوی «بی‌ام کارز» اعلام شد
خودرو

شرایط فروش فوری «مزدا ۳» از سوی «بی‌ام کارز» اعلام شد

۳۱ تیر ۱۴۰۴
آیا گره واگذاری سهام «تودلی» خودروسازان باز می‌شود؟
خودرو

آیا گره واگذاری سهام «تودلی» خودروسازان باز می‌شود؟

۳۱ تیر ۱۴۰۴
برندسازی در بازار محصولات تخصصی
خودرو

برندسازی در بازار محصولات تخصصی

۳۱ تیر ۱۴۰۴
افزایش تولیدات در «کویرتایر»
خودرو

افزایش تولیدات در «کویرتایر»

۳۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.