دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

اتحادیه اروپا گام بزرگی برای مبارزه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه برداشت

گیمفا توسط گیمفا
۰۲ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
0
اتحادیه اروپا گام بزرگی برای مبارزه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه برداشت
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، مجموعه‌ای از دستورالعمل ها را با هدف جلوگیری از خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه ایجاد کرده‌اند.

تبلیغات

امروزه با افزایش تمایل بازیکنان به انجام خرید‌های درون برنامه‌ای مانند اسکین‌های مختلف، به دست آوردن مبالغ بزرگ در بازی‌های آنلاین می‌تواند بسیار آسان باشد. این موضوع ممکن است در بازی‌هایی مانند Marvel Rivals، Overwatch 2 و Fortnite که درصد بالایی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای مبتنی بر ارز‌های دیجیتالی را به خود اختصاص داده‌اند، بیشتر به چشم بخورد. در چنین بازی‌هایی بازیکنان بدون اینکه متوجه شوند، شاید هزینه زیادی را بپردازند.

بازی Genshin Impact اخیراً به دلیل مشکلاتی در خرید‌های درون‌برنامه‌ای وضعیت بدی را تجربه کرده بود. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ادعا کرده بود این بازی ابهاماتی در مورد مقدار هزینه لازم برای به دست آوردن شخصیت‌های نادر از طریق لوت باکس‌ها دارد. با توجه به این مشکلات و بعد از تحقیق در مورد بازی‌ای به نام Star Stable Online، کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، تصمیم گرفتند دستورالعمل‌هایی درباره نحوه استفاده از ارزهای دیجیتالی برای انجام خرید‌های درون برنامه‌ای منتشر کنند.

اتحادیه اروپا گام بزرگی برای مبارزه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه برداشت - گیمفا

در تحقیق جامع مشخص شد که بازی Star Stable Online درگیر عملکردهای تجاری‌ای بود که به نفع کودکان نیست و این دو نهاد به این نتیجه رسیدند مصرف‌کنندگان اروپایی به حمایت بیشتری احتیاج دارند. برای رفع این مشکل، هر دو نهاد نام برده شده دستورالعملی با هفت اصول کلیدی منتشر کردند که باید هنگام استفاده از ارزهای دیجیتالی رعایت شود:

  • اطلاعات مربوط به قیمت باید واضح و شفاف باشد.
  • باید از پنهان کردن هزینه لازم برای دریافت محتوای درون‌برنامه‌ای و خدمات خودداری شود.
  • باید از اجرای ایجاد روندی که مصرف‌کنندگان را مجبور به خرید ارز دیجیتالی در درون بازی‌ها می‌کند، خودداری شود.
  • باید اطلاعات واضح و جامعی در قالب یک پیش‌ قرارداد به مصرف‌کنندگان ارائه شود.
  • باید حق انصراف مصرف‌کنندگان محترم شمرده شود.
  • شرایط قراردادی برای انجام خرید‌های درون‌برنامه‌ای باید منصفانه باشد و به زبان ساده و واضح نوشته شود.
  • سازندگان در طراحی بازی و گیم‌پلی باید با توجه لازم را به مشکلات مصرف‌کنندگان داشته باشد.

این موارد شاید کمی بیش از حد سختگیرانه به نظر برسند، اما اینگونه توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌ها دیگر نمی‌توانند قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای را با استفاده از ارزهای دیجیتالی پنهان کنند. این بیانیه به این معنا نیست که ارزهای دیجیتالی از بین خواهند رفت و فقط تاکید روی شفافیت در نمایش قیمت واقعی محتوای جانبی در بازی‌ها دارد.

با توجه به اینکه این دستورالعمل‌ها هنوز به صورت قانون در نیامده‌اند، توسعه‌دهندگان و ناشران نیازی به پیروی از آن‌ها ندارند. اما این به این کار می‌تواند آن‌ها را در معرض شکایت‌های بیشتری قرار دهد و اگر از شرکتی شکایت شود، کسی که شکایت کرده است از پشتیبانی کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حفاظت از مصرف‌کننده برخوردار خواهد بود.

در واقع، این دستورالعمل در حال حاضر یک بازدارنده قوی است، اما کمیسیون اتحادیه اروپا به شرکت‌ها هشدار داده است که در صورت ادامه این روند غیر منصفانه، اقدامات بیشتری انجام خواهد شد.
خبر بد این است که این قوانین فقط برای اتحادیه اروپا است، بنابراین در کشورهای مانند بریتانیا و ایالات متحده احتمالاً همچنان قیمت قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای از شفافیت زیادی برخوردار نخواهند بود.

کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، مجموعه‌ای از دستورالعمل ها را با هدف جلوگیری از خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه ایجاد کرده‌اند.

تبلیغات

امروزه با افزایش تمایل بازیکنان به انجام خرید‌های درون برنامه‌ای مانند اسکین‌های مختلف، به دست آوردن مبالغ بزرگ در بازی‌های آنلاین می‌تواند بسیار آسان باشد. این موضوع ممکن است در بازی‌هایی مانند Marvel Rivals، Overwatch 2 و Fortnite که درصد بالایی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای مبتنی بر ارز‌های دیجیتالی را به خود اختصاص داده‌اند، بیشتر به چشم بخورد. در چنین بازی‌هایی بازیکنان بدون اینکه متوجه شوند، شاید هزینه زیادی را بپردازند.

بازی Genshin Impact اخیراً به دلیل مشکلاتی در خرید‌های درون‌برنامه‌ای وضعیت بدی را تجربه کرده بود. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ادعا کرده بود این بازی ابهاماتی در مورد مقدار هزینه لازم برای به دست آوردن شخصیت‌های نادر از طریق لوت باکس‌ها دارد. با توجه به این مشکلات و بعد از تحقیق در مورد بازی‌ای به نام Star Stable Online، کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، تصمیم گرفتند دستورالعمل‌هایی درباره نحوه استفاده از ارزهای دیجیتالی برای انجام خرید‌های درون برنامه‌ای منتشر کنند.

اتحادیه اروپا گام بزرگی برای مبارزه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه برداشت - گیمفا

در تحقیق جامع مشخص شد که بازی Star Stable Online درگیر عملکردهای تجاری‌ای بود که به نفع کودکان نیست و این دو نهاد به این نتیجه رسیدند مصرف‌کنندگان اروپایی به حمایت بیشتری احتیاج دارند. برای رفع این مشکل، هر دو نهاد نام برده شده دستورالعملی با هفت اصول کلیدی منتشر کردند که باید هنگام استفاده از ارزهای دیجیتالی رعایت شود:

  • اطلاعات مربوط به قیمت باید واضح و شفاف باشد.
  • باید از پنهان کردن هزینه لازم برای دریافت محتوای درون‌برنامه‌ای و خدمات خودداری شود.
  • باید از اجرای ایجاد روندی که مصرف‌کنندگان را مجبور به خرید ارز دیجیتالی در درون بازی‌ها می‌کند، خودداری شود.
  • باید اطلاعات واضح و جامعی در قالب یک پیش‌ قرارداد به مصرف‌کنندگان ارائه شود.
  • باید حق انصراف مصرف‌کنندگان محترم شمرده شود.
  • شرایط قراردادی برای انجام خرید‌های درون‌برنامه‌ای باید منصفانه باشد و به زبان ساده و واضح نوشته شود.
  • سازندگان در طراحی بازی و گیم‌پلی باید با توجه لازم را به مشکلات مصرف‌کنندگان داشته باشد.

این موارد شاید کمی بیش از حد سختگیرانه به نظر برسند، اما اینگونه توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌ها دیگر نمی‌توانند قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای را با استفاده از ارزهای دیجیتالی پنهان کنند. این بیانیه به این معنا نیست که ارزهای دیجیتالی از بین خواهند رفت و فقط تاکید روی شفافیت در نمایش قیمت واقعی محتوای جانبی در بازی‌ها دارد.

با توجه به اینکه این دستورالعمل‌ها هنوز به صورت قانون در نیامده‌اند، توسعه‌دهندگان و ناشران نیازی به پیروی از آن‌ها ندارند. اما این به این کار می‌تواند آن‌ها را در معرض شکایت‌های بیشتری قرار دهد و اگر از شرکتی شکایت شود، کسی که شکایت کرده است از پشتیبانی کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حفاظت از مصرف‌کننده برخوردار خواهد بود.

در واقع، این دستورالعمل در حال حاضر یک بازدارنده قوی است، اما کمیسیون اتحادیه اروپا به شرکت‌ها هشدار داده است که در صورت ادامه این روند غیر منصفانه، اقدامات بیشتری انجام خواهد شد.
خبر بد این است که این قوانین فقط برای اتحادیه اروپا است، بنابراین در کشورهای مانند بریتانیا و ایالات متحده احتمالاً همچنان قیمت قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای از شفافیت زیادی برخوردار نخواهند بود.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، مجموعه‌ای از دستورالعمل ها را با هدف جلوگیری از خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه ایجاد کرده‌اند.

تبلیغات

امروزه با افزایش تمایل بازیکنان به انجام خرید‌های درون برنامه‌ای مانند اسکین‌های مختلف، به دست آوردن مبالغ بزرگ در بازی‌های آنلاین می‌تواند بسیار آسان باشد. این موضوع ممکن است در بازی‌هایی مانند Marvel Rivals، Overwatch 2 و Fortnite که درصد بالایی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای مبتنی بر ارز‌های دیجیتالی را به خود اختصاص داده‌اند، بیشتر به چشم بخورد. در چنین بازی‌هایی بازیکنان بدون اینکه متوجه شوند، شاید هزینه زیادی را بپردازند.

بازی Genshin Impact اخیراً به دلیل مشکلاتی در خرید‌های درون‌برنامه‌ای وضعیت بدی را تجربه کرده بود. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ادعا کرده بود این بازی ابهاماتی در مورد مقدار هزینه لازم برای به دست آوردن شخصیت‌های نادر از طریق لوت باکس‌ها دارد. با توجه به این مشکلات و بعد از تحقیق در مورد بازی‌ای به نام Star Stable Online، کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، تصمیم گرفتند دستورالعمل‌هایی درباره نحوه استفاده از ارزهای دیجیتالی برای انجام خرید‌های درون برنامه‌ای منتشر کنند.

اتحادیه اروپا گام بزرگی برای مبارزه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه برداشت - گیمفا

در تحقیق جامع مشخص شد که بازی Star Stable Online درگیر عملکردهای تجاری‌ای بود که به نفع کودکان نیست و این دو نهاد به این نتیجه رسیدند مصرف‌کنندگان اروپایی به حمایت بیشتری احتیاج دارند. برای رفع این مشکل، هر دو نهاد نام برده شده دستورالعملی با هفت اصول کلیدی منتشر کردند که باید هنگام استفاده از ارزهای دیجیتالی رعایت شود:

  • اطلاعات مربوط به قیمت باید واضح و شفاف باشد.
  • باید از پنهان کردن هزینه لازم برای دریافت محتوای درون‌برنامه‌ای و خدمات خودداری شود.
  • باید از اجرای ایجاد روندی که مصرف‌کنندگان را مجبور به خرید ارز دیجیتالی در درون بازی‌ها می‌کند، خودداری شود.
  • باید اطلاعات واضح و جامعی در قالب یک پیش‌ قرارداد به مصرف‌کنندگان ارائه شود.
  • باید حق انصراف مصرف‌کنندگان محترم شمرده شود.
  • شرایط قراردادی برای انجام خرید‌های درون‌برنامه‌ای باید منصفانه باشد و به زبان ساده و واضح نوشته شود.
  • سازندگان در طراحی بازی و گیم‌پلی باید با توجه لازم را به مشکلات مصرف‌کنندگان داشته باشد.

این موارد شاید کمی بیش از حد سختگیرانه به نظر برسند، اما اینگونه توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌ها دیگر نمی‌توانند قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای را با استفاده از ارزهای دیجیتالی پنهان کنند. این بیانیه به این معنا نیست که ارزهای دیجیتالی از بین خواهند رفت و فقط تاکید روی شفافیت در نمایش قیمت واقعی محتوای جانبی در بازی‌ها دارد.

با توجه به اینکه این دستورالعمل‌ها هنوز به صورت قانون در نیامده‌اند، توسعه‌دهندگان و ناشران نیازی به پیروی از آن‌ها ندارند. اما این به این کار می‌تواند آن‌ها را در معرض شکایت‌های بیشتری قرار دهد و اگر از شرکتی شکایت شود، کسی که شکایت کرده است از پشتیبانی کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حفاظت از مصرف‌کننده برخوردار خواهد بود.

در واقع، این دستورالعمل در حال حاضر یک بازدارنده قوی است، اما کمیسیون اتحادیه اروپا به شرکت‌ها هشدار داده است که در صورت ادامه این روند غیر منصفانه، اقدامات بیشتری انجام خواهد شد.
خبر بد این است که این قوانین فقط برای اتحادیه اروپا است، بنابراین در کشورهای مانند بریتانیا و ایالات متحده احتمالاً همچنان قیمت قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای از شفافیت زیادی برخوردار نخواهند بود.

کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، مجموعه‌ای از دستورالعمل ها را با هدف جلوگیری از خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه ایجاد کرده‌اند.

تبلیغات

امروزه با افزایش تمایل بازیکنان به انجام خرید‌های درون برنامه‌ای مانند اسکین‌های مختلف، به دست آوردن مبالغ بزرگ در بازی‌های آنلاین می‌تواند بسیار آسان باشد. این موضوع ممکن است در بازی‌هایی مانند Marvel Rivals، Overwatch 2 و Fortnite که درصد بالایی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای مبتنی بر ارز‌های دیجیتالی را به خود اختصاص داده‌اند، بیشتر به چشم بخورد. در چنین بازی‌هایی بازیکنان بدون اینکه متوجه شوند، شاید هزینه زیادی را بپردازند.

بازی Genshin Impact اخیراً به دلیل مشکلاتی در خرید‌های درون‌برنامه‌ای وضعیت بدی را تجربه کرده بود. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ادعا کرده بود این بازی ابهاماتی در مورد مقدار هزینه لازم برای به دست آوردن شخصیت‌های نادر از طریق لوت باکس‌ها دارد. با توجه به این مشکلات و بعد از تحقیق در مورد بازی‌ای به نام Star Stable Online، کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حمایت از مصرف کنندگان، تصمیم گرفتند دستورالعمل‌هایی درباره نحوه استفاده از ارزهای دیجیتالی برای انجام خرید‌های درون برنامه‌ای منتشر کنند.

اتحادیه اروپا گام بزرگی برای مبارزه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای غیرمنصفانه برداشت - گیمفا

در تحقیق جامع مشخص شد که بازی Star Stable Online درگیر عملکردهای تجاری‌ای بود که به نفع کودکان نیست و این دو نهاد به این نتیجه رسیدند مصرف‌کنندگان اروپایی به حمایت بیشتری احتیاج دارند. برای رفع این مشکل، هر دو نهاد نام برده شده دستورالعملی با هفت اصول کلیدی منتشر کردند که باید هنگام استفاده از ارزهای دیجیتالی رعایت شود:

  • اطلاعات مربوط به قیمت باید واضح و شفاف باشد.
  • باید از پنهان کردن هزینه لازم برای دریافت محتوای درون‌برنامه‌ای و خدمات خودداری شود.
  • باید از اجرای ایجاد روندی که مصرف‌کنندگان را مجبور به خرید ارز دیجیتالی در درون بازی‌ها می‌کند، خودداری شود.
  • باید اطلاعات واضح و جامعی در قالب یک پیش‌ قرارداد به مصرف‌کنندگان ارائه شود.
  • باید حق انصراف مصرف‌کنندگان محترم شمرده شود.
  • شرایط قراردادی برای انجام خرید‌های درون‌برنامه‌ای باید منصفانه باشد و به زبان ساده و واضح نوشته شود.
  • سازندگان در طراحی بازی و گیم‌پلی باید با توجه لازم را به مشکلات مصرف‌کنندگان داشته باشد.

این موارد شاید کمی بیش از حد سختگیرانه به نظر برسند، اما اینگونه توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌ها دیگر نمی‌توانند قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای را با استفاده از ارزهای دیجیتالی پنهان کنند. این بیانیه به این معنا نیست که ارزهای دیجیتالی از بین خواهند رفت و فقط تاکید روی شفافیت در نمایش قیمت واقعی محتوای جانبی در بازی‌ها دارد.

با توجه به اینکه این دستورالعمل‌ها هنوز به صورت قانون در نیامده‌اند، توسعه‌دهندگان و ناشران نیازی به پیروی از آن‌ها ندارند. اما این به این کار می‌تواند آن‌ها را در معرض شکایت‌های بیشتری قرار دهد و اگر از شرکتی شکایت شود، کسی که شکایت کرده است از پشتیبانی کمیسیون اتحادیه اروپا و شبکه همکاری حفاظت از مصرف‌کننده برخوردار خواهد بود.

در واقع، این دستورالعمل در حال حاضر یک بازدارنده قوی است، اما کمیسیون اتحادیه اروپا به شرکت‌ها هشدار داده است که در صورت ادامه این روند غیر منصفانه، اقدامات بیشتری انجام خواهد شد.
خبر بد این است که این قوانین فقط برای اتحادیه اروپا است، بنابراین در کشورهای مانند بریتانیا و ایالات متحده احتمالاً همچنان قیمت قیمت خرید‌های درون‌برنامه‌ای از شفافیت زیادی برخوردار نخواهند بود.

پست قبلی

روایت تکان دهنده صابر خراسانی از درگذشت نوزاد ۱۳ روزه‌اش

پست بعدی

بازی Assassin’s Creed Shadows با عبور از Origins، دومین عنوان موفق سری از نظر بازیکنان همزمان استیم شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.