دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۱ بهمن ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: مصوبات مرتبط با قانون هوای پاک و آیین نامه های مربوطه چند سال است که تدوین شده اما تامین مالی لازم برای اجرای طرح کهاب (جمع آوری بخار بنزین) در جایگاهها صورت نگرفته و این در حالی است که اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا دارای ابهاماتی است و تا آنجا که ما مطلع هستیم مهمترین رکن آن یعنی تامین مالی انجام نشده است، اظهار کرد: تجهیزات مربوط بعضا وارداتی هستند و با افزایش نرخ ارز دچار تغییرات قیمتی می شوند. هم اکنون حداقل ۲۰۰۰ میلیاردتومان بودجه برای اجرای کامل طرح در جایگاهها نیاز است و چون نگهداری از تجهیزات مربوطه بسیار گران است بایستی هزینه مربوطه به جایگاهداران پرداخت شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اجرای این طرح هزینه های جایگاهها را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد و در احداث جایگاه جدید نیز به همان میزان باید سرمایه گذاری بیشتری انجام شود، گفت: جایگاهداران و مجموعه صنفی ما از اوایل سال تلاشهای بسیاری برای رفع مشکلات مربوطه در جهت اجرایی شدن طرح کهاب انجام داده اند و مستندات آن موجود بوده و موارد و موانع را به هیات دولت و مسئولین نفتی اعلام کردیم که مهمترین مورد کمبود منابع مالی و تدوین قطعی استانداردهای لازم  است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی افزود: بر اساس ماده ۱۶ اصلاحی آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا جایگاهداران تکلیفی مبنی بر پرداخت هزینه های این طرح ملی ندارند و فقط باید همکاری کنند که همکاری لازم وجود دارد و حتی در مصوبه برای روزهایی که جایگاه به دلیل اجرای طرح تعطیل می شود می بایست عدم النفع به آن پرداخت شود و اصولا همه دستگاهها باید نوعی هماهنگ باشند که اخلالی در سوخت رسانی به واسطه اجرای طرح یا نظارت بر آن ایجاد نشود.

قلیزاده با اعلام اینکه تعداد جایگاههایی که طرح کهاب در آنها کاملا و در هر سه بخش اجرا شده درصد ناچیزی از کل جایگاهها است توضیح داد: در بیش از ۵٠ درصد جایگاهها، جایگاهدار باید درآمد یکسال خود را برای اجرای این طرح هزینه می کرد و چون این کار شدنی نبود، هیات وزیران تخصیص بودجه را به عنوان راه حل مصوب کرد که متاسفانه تخصیص نیافته است و تجهیزات هر سال گرانتر می شود.

قلیزاده با اشاره به معضلاتی که این مصوبه ایجاد کرده است گفت: متاسفانه به جای حل اصل مشکل و اجرا شدن طرح، وزارت بهداشت با توجه به بند ۶ مصوبه و تفسیر خودش از مواد ۹۱ و ۹۵ قانون کار، شرکتهایی را به جایگاهها هدایت می کند که از آن ها پول بگیرند و آلایندگی را در جایگاه بسنجند؛ در حالیکه هیچ مستندی مربوط به پرداخت هزینه توسط جایگاهدار وجود ندارد. البته در تعامل با وزارت بهداشت برای پایان دادن به این موضوع هستیم و معتقدیم دستگاههای اجرایی نباید هزینه نظارت خود را از جیب بخش خصوصی تامین کنند و اصلا چنین نظارتی از مسیر خود منحرف می شود و تا این طرح اجرا نشده آلایندگی سنجی معنایی ندارد و پایش بدون اجرای طرح به هیچ هدفی نمی رسد.

وی افزود: اقدام وزارت بهداشت در تعقیب قضایی جایگاهداری که حاضر نیست هزینه نظارت دستگاه اجرایی را بپردازد منصفانه و زیبنده نیست و مورد اعتراض جدی جایگاهداران سراسر کشور است و هر روز این اعتراضات بیشتر می شود که در هر حال تعامل با این وزارتخانه و دستگاه قضایی هستیم تا مشکل حل شود.

به گفته وی بررسی ها نشان از تاثیر ۲ درصدی اجرای طرح کهاب در کاهش آلودگی هوا دارد و در قانون هوای پاک عوامل متعددی در خصوص منابع تولید آلودگی متحرک و ثابت باید مورد توجه قرار گیرد، ولی جایگاهداران به عنوان بخشی از جامعه، علاقه مند به اجرای طرحهای مربوطه هستند و درخواست منطقی آن ها مبنی بر تامین منابع مالی از سوی دولت و صدور تصویبنامه های بدون ابهام بایستی مورد توجه قرار گیرد.

قلیزاده با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی در جایگاههای سوخت و اینکه از زمان شیوع کرونا جایگاهداران بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان برای رعایت پروتکلها از سرمایه شخصی هزینه کرده اند گفت: در جایگاههای سوخت وسایل حفاظت فنی و بهداشتی کارکنان توسط جایگاهدار تامین و در اختیار آن ها قرار داده می شود و این مجموعه صنفی نیز تمام تلاش خود را مبنی بر رصد موضوع انجام می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) شامل سه مرحله است که مرحله یک آن شامل لوله‌کشی از مخازن زیرزمینی تا محل تخلیه جایگاه‌های عرضه سوخت، در همه جایگاه‌های سراسر کشور اجرایی شده؛ مرحله دوم این طرح شامل بازیافت بخارات بنزین در خود جایگاه‌های عرضه سوخت و مرحله سه نیز شامل نصب دستگاه‌های استحصال بخارات بنزین در جایگاه‌هاست.

انتهای پیام

اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: مصوبات مرتبط با قانون هوای پاک و آیین نامه های مربوطه چند سال است که تدوین شده اما تامین مالی لازم برای اجرای طرح کهاب (جمع آوری بخار بنزین) در جایگاهها صورت نگرفته و این در حالی است که اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا دارای ابهاماتی است و تا آنجا که ما مطلع هستیم مهمترین رکن آن یعنی تامین مالی انجام نشده است، اظهار کرد: تجهیزات مربوط بعضا وارداتی هستند و با افزایش نرخ ارز دچار تغییرات قیمتی می شوند. هم اکنون حداقل ۲۰۰۰ میلیاردتومان بودجه برای اجرای کامل طرح در جایگاهها نیاز است و چون نگهداری از تجهیزات مربوطه بسیار گران است بایستی هزینه مربوطه به جایگاهداران پرداخت شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اجرای این طرح هزینه های جایگاهها را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد و در احداث جایگاه جدید نیز به همان میزان باید سرمایه گذاری بیشتری انجام شود، گفت: جایگاهداران و مجموعه صنفی ما از اوایل سال تلاشهای بسیاری برای رفع مشکلات مربوطه در جهت اجرایی شدن طرح کهاب انجام داده اند و مستندات آن موجود بوده و موارد و موانع را به هیات دولت و مسئولین نفتی اعلام کردیم که مهمترین مورد کمبود منابع مالی و تدوین قطعی استانداردهای لازم  است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی افزود: بر اساس ماده ۱۶ اصلاحی آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا جایگاهداران تکلیفی مبنی بر پرداخت هزینه های این طرح ملی ندارند و فقط باید همکاری کنند که همکاری لازم وجود دارد و حتی در مصوبه برای روزهایی که جایگاه به دلیل اجرای طرح تعطیل می شود می بایست عدم النفع به آن پرداخت شود و اصولا همه دستگاهها باید نوعی هماهنگ باشند که اخلالی در سوخت رسانی به واسطه اجرای طرح یا نظارت بر آن ایجاد نشود.

قلیزاده با اعلام اینکه تعداد جایگاههایی که طرح کهاب در آنها کاملا و در هر سه بخش اجرا شده درصد ناچیزی از کل جایگاهها است توضیح داد: در بیش از ۵٠ درصد جایگاهها، جایگاهدار باید درآمد یکسال خود را برای اجرای این طرح هزینه می کرد و چون این کار شدنی نبود، هیات وزیران تخصیص بودجه را به عنوان راه حل مصوب کرد که متاسفانه تخصیص نیافته است و تجهیزات هر سال گرانتر می شود.

قلیزاده با اشاره به معضلاتی که این مصوبه ایجاد کرده است گفت: متاسفانه به جای حل اصل مشکل و اجرا شدن طرح، وزارت بهداشت با توجه به بند ۶ مصوبه و تفسیر خودش از مواد ۹۱ و ۹۵ قانون کار، شرکتهایی را به جایگاهها هدایت می کند که از آن ها پول بگیرند و آلایندگی را در جایگاه بسنجند؛ در حالیکه هیچ مستندی مربوط به پرداخت هزینه توسط جایگاهدار وجود ندارد. البته در تعامل با وزارت بهداشت برای پایان دادن به این موضوع هستیم و معتقدیم دستگاههای اجرایی نباید هزینه نظارت خود را از جیب بخش خصوصی تامین کنند و اصلا چنین نظارتی از مسیر خود منحرف می شود و تا این طرح اجرا نشده آلایندگی سنجی معنایی ندارد و پایش بدون اجرای طرح به هیچ هدفی نمی رسد.

وی افزود: اقدام وزارت بهداشت در تعقیب قضایی جایگاهداری که حاضر نیست هزینه نظارت دستگاه اجرایی را بپردازد منصفانه و زیبنده نیست و مورد اعتراض جدی جایگاهداران سراسر کشور است و هر روز این اعتراضات بیشتر می شود که در هر حال تعامل با این وزارتخانه و دستگاه قضایی هستیم تا مشکل حل شود.

به گفته وی بررسی ها نشان از تاثیر ۲ درصدی اجرای طرح کهاب در کاهش آلودگی هوا دارد و در قانون هوای پاک عوامل متعددی در خصوص منابع تولید آلودگی متحرک و ثابت باید مورد توجه قرار گیرد، ولی جایگاهداران به عنوان بخشی از جامعه، علاقه مند به اجرای طرحهای مربوطه هستند و درخواست منطقی آن ها مبنی بر تامین منابع مالی از سوی دولت و صدور تصویبنامه های بدون ابهام بایستی مورد توجه قرار گیرد.

قلیزاده با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی در جایگاههای سوخت و اینکه از زمان شیوع کرونا جایگاهداران بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان برای رعایت پروتکلها از سرمایه شخصی هزینه کرده اند گفت: در جایگاههای سوخت وسایل حفاظت فنی و بهداشتی کارکنان توسط جایگاهدار تامین و در اختیار آن ها قرار داده می شود و این مجموعه صنفی نیز تمام تلاش خود را مبنی بر رصد موضوع انجام می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) شامل سه مرحله است که مرحله یک آن شامل لوله‌کشی از مخازن زیرزمینی تا محل تخلیه جایگاه‌های عرضه سوخت، در همه جایگاه‌های سراسر کشور اجرایی شده؛ مرحله دوم این طرح شامل بازیافت بخارات بنزین در خود جایگاه‌های عرضه سوخت و مرحله سه نیز شامل نصب دستگاه‌های استحصال بخارات بنزین در جایگاه‌هاست.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: مصوبات مرتبط با قانون هوای پاک و آیین نامه های مربوطه چند سال است که تدوین شده اما تامین مالی لازم برای اجرای طرح کهاب (جمع آوری بخار بنزین) در جایگاهها صورت نگرفته و این در حالی است که اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا دارای ابهاماتی است و تا آنجا که ما مطلع هستیم مهمترین رکن آن یعنی تامین مالی انجام نشده است، اظهار کرد: تجهیزات مربوط بعضا وارداتی هستند و با افزایش نرخ ارز دچار تغییرات قیمتی می شوند. هم اکنون حداقل ۲۰۰۰ میلیاردتومان بودجه برای اجرای کامل طرح در جایگاهها نیاز است و چون نگهداری از تجهیزات مربوطه بسیار گران است بایستی هزینه مربوطه به جایگاهداران پرداخت شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اجرای این طرح هزینه های جایگاهها را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد و در احداث جایگاه جدید نیز به همان میزان باید سرمایه گذاری بیشتری انجام شود، گفت: جایگاهداران و مجموعه صنفی ما از اوایل سال تلاشهای بسیاری برای رفع مشکلات مربوطه در جهت اجرایی شدن طرح کهاب انجام داده اند و مستندات آن موجود بوده و موارد و موانع را به هیات دولت و مسئولین نفتی اعلام کردیم که مهمترین مورد کمبود منابع مالی و تدوین قطعی استانداردهای لازم  است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی افزود: بر اساس ماده ۱۶ اصلاحی آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا جایگاهداران تکلیفی مبنی بر پرداخت هزینه های این طرح ملی ندارند و فقط باید همکاری کنند که همکاری لازم وجود دارد و حتی در مصوبه برای روزهایی که جایگاه به دلیل اجرای طرح تعطیل می شود می بایست عدم النفع به آن پرداخت شود و اصولا همه دستگاهها باید نوعی هماهنگ باشند که اخلالی در سوخت رسانی به واسطه اجرای طرح یا نظارت بر آن ایجاد نشود.

قلیزاده با اعلام اینکه تعداد جایگاههایی که طرح کهاب در آنها کاملا و در هر سه بخش اجرا شده درصد ناچیزی از کل جایگاهها است توضیح داد: در بیش از ۵٠ درصد جایگاهها، جایگاهدار باید درآمد یکسال خود را برای اجرای این طرح هزینه می کرد و چون این کار شدنی نبود، هیات وزیران تخصیص بودجه را به عنوان راه حل مصوب کرد که متاسفانه تخصیص نیافته است و تجهیزات هر سال گرانتر می شود.

قلیزاده با اشاره به معضلاتی که این مصوبه ایجاد کرده است گفت: متاسفانه به جای حل اصل مشکل و اجرا شدن طرح، وزارت بهداشت با توجه به بند ۶ مصوبه و تفسیر خودش از مواد ۹۱ و ۹۵ قانون کار، شرکتهایی را به جایگاهها هدایت می کند که از آن ها پول بگیرند و آلایندگی را در جایگاه بسنجند؛ در حالیکه هیچ مستندی مربوط به پرداخت هزینه توسط جایگاهدار وجود ندارد. البته در تعامل با وزارت بهداشت برای پایان دادن به این موضوع هستیم و معتقدیم دستگاههای اجرایی نباید هزینه نظارت خود را از جیب بخش خصوصی تامین کنند و اصلا چنین نظارتی از مسیر خود منحرف می شود و تا این طرح اجرا نشده آلایندگی سنجی معنایی ندارد و پایش بدون اجرای طرح به هیچ هدفی نمی رسد.

وی افزود: اقدام وزارت بهداشت در تعقیب قضایی جایگاهداری که حاضر نیست هزینه نظارت دستگاه اجرایی را بپردازد منصفانه و زیبنده نیست و مورد اعتراض جدی جایگاهداران سراسر کشور است و هر روز این اعتراضات بیشتر می شود که در هر حال تعامل با این وزارتخانه و دستگاه قضایی هستیم تا مشکل حل شود.

به گفته وی بررسی ها نشان از تاثیر ۲ درصدی اجرای طرح کهاب در کاهش آلودگی هوا دارد و در قانون هوای پاک عوامل متعددی در خصوص منابع تولید آلودگی متحرک و ثابت باید مورد توجه قرار گیرد، ولی جایگاهداران به عنوان بخشی از جامعه، علاقه مند به اجرای طرحهای مربوطه هستند و درخواست منطقی آن ها مبنی بر تامین منابع مالی از سوی دولت و صدور تصویبنامه های بدون ابهام بایستی مورد توجه قرار گیرد.

قلیزاده با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی در جایگاههای سوخت و اینکه از زمان شیوع کرونا جایگاهداران بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان برای رعایت پروتکلها از سرمایه شخصی هزینه کرده اند گفت: در جایگاههای سوخت وسایل حفاظت فنی و بهداشتی کارکنان توسط جایگاهدار تامین و در اختیار آن ها قرار داده می شود و این مجموعه صنفی نیز تمام تلاش خود را مبنی بر رصد موضوع انجام می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) شامل سه مرحله است که مرحله یک آن شامل لوله‌کشی از مخازن زیرزمینی تا محل تخلیه جایگاه‌های عرضه سوخت، در همه جایگاه‌های سراسر کشور اجرایی شده؛ مرحله دوم این طرح شامل بازیافت بخارات بنزین در خود جایگاه‌های عرضه سوخت و مرحله سه نیز شامل نصب دستگاه‌های استحصال بخارات بنزین در جایگاه‌هاست.

انتهای پیام

اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: مصوبات مرتبط با قانون هوای پاک و آیین نامه های مربوطه چند سال است که تدوین شده اما تامین مالی لازم برای اجرای طرح کهاب (جمع آوری بخار بنزین) در جایگاهها صورت نگرفته و این در حالی است که اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا دارای ابهاماتی است و تا آنجا که ما مطلع هستیم مهمترین رکن آن یعنی تامین مالی انجام نشده است، اظهار کرد: تجهیزات مربوط بعضا وارداتی هستند و با افزایش نرخ ارز دچار تغییرات قیمتی می شوند. هم اکنون حداقل ۲۰۰۰ میلیاردتومان بودجه برای اجرای کامل طرح در جایگاهها نیاز است و چون نگهداری از تجهیزات مربوطه بسیار گران است بایستی هزینه مربوطه به جایگاهداران پرداخت شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اجرای این طرح هزینه های جایگاهها را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد و در احداث جایگاه جدید نیز به همان میزان باید سرمایه گذاری بیشتری انجام شود، گفت: جایگاهداران و مجموعه صنفی ما از اوایل سال تلاشهای بسیاری برای رفع مشکلات مربوطه در جهت اجرایی شدن طرح کهاب انجام داده اند و مستندات آن موجود بوده و موارد و موانع را به هیات دولت و مسئولین نفتی اعلام کردیم که مهمترین مورد کمبود منابع مالی و تدوین قطعی استانداردهای لازم  است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی افزود: بر اساس ماده ۱۶ اصلاحی آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا جایگاهداران تکلیفی مبنی بر پرداخت هزینه های این طرح ملی ندارند و فقط باید همکاری کنند که همکاری لازم وجود دارد و حتی در مصوبه برای روزهایی که جایگاه به دلیل اجرای طرح تعطیل می شود می بایست عدم النفع به آن پرداخت شود و اصولا همه دستگاهها باید نوعی هماهنگ باشند که اخلالی در سوخت رسانی به واسطه اجرای طرح یا نظارت بر آن ایجاد نشود.

قلیزاده با اعلام اینکه تعداد جایگاههایی که طرح کهاب در آنها کاملا و در هر سه بخش اجرا شده درصد ناچیزی از کل جایگاهها است توضیح داد: در بیش از ۵٠ درصد جایگاهها، جایگاهدار باید درآمد یکسال خود را برای اجرای این طرح هزینه می کرد و چون این کار شدنی نبود، هیات وزیران تخصیص بودجه را به عنوان راه حل مصوب کرد که متاسفانه تخصیص نیافته است و تجهیزات هر سال گرانتر می شود.

قلیزاده با اشاره به معضلاتی که این مصوبه ایجاد کرده است گفت: متاسفانه به جای حل اصل مشکل و اجرا شدن طرح، وزارت بهداشت با توجه به بند ۶ مصوبه و تفسیر خودش از مواد ۹۱ و ۹۵ قانون کار، شرکتهایی را به جایگاهها هدایت می کند که از آن ها پول بگیرند و آلایندگی را در جایگاه بسنجند؛ در حالیکه هیچ مستندی مربوط به پرداخت هزینه توسط جایگاهدار وجود ندارد. البته در تعامل با وزارت بهداشت برای پایان دادن به این موضوع هستیم و معتقدیم دستگاههای اجرایی نباید هزینه نظارت خود را از جیب بخش خصوصی تامین کنند و اصلا چنین نظارتی از مسیر خود منحرف می شود و تا این طرح اجرا نشده آلایندگی سنجی معنایی ندارد و پایش بدون اجرای طرح به هیچ هدفی نمی رسد.

وی افزود: اقدام وزارت بهداشت در تعقیب قضایی جایگاهداری که حاضر نیست هزینه نظارت دستگاه اجرایی را بپردازد منصفانه و زیبنده نیست و مورد اعتراض جدی جایگاهداران سراسر کشور است و هر روز این اعتراضات بیشتر می شود که در هر حال تعامل با این وزارتخانه و دستگاه قضایی هستیم تا مشکل حل شود.

به گفته وی بررسی ها نشان از تاثیر ۲ درصدی اجرای طرح کهاب در کاهش آلودگی هوا دارد و در قانون هوای پاک عوامل متعددی در خصوص منابع تولید آلودگی متحرک و ثابت باید مورد توجه قرار گیرد، ولی جایگاهداران به عنوان بخشی از جامعه، علاقه مند به اجرای طرحهای مربوطه هستند و درخواست منطقی آن ها مبنی بر تامین منابع مالی از سوی دولت و صدور تصویبنامه های بدون ابهام بایستی مورد توجه قرار گیرد.

قلیزاده با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی در جایگاههای سوخت و اینکه از زمان شیوع کرونا جایگاهداران بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان برای رعایت پروتکلها از سرمایه شخصی هزینه کرده اند گفت: در جایگاههای سوخت وسایل حفاظت فنی و بهداشتی کارکنان توسط جایگاهدار تامین و در اختیار آن ها قرار داده می شود و این مجموعه صنفی نیز تمام تلاش خود را مبنی بر رصد موضوع انجام می دهد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) شامل سه مرحله است که مرحله یک آن شامل لوله‌کشی از مخازن زیرزمینی تا محل تخلیه جایگاه‌های عرضه سوخت، در همه جایگاه‌های سراسر کشور اجرایی شده؛ مرحله دوم این طرح شامل بازیافت بخارات بنزین در خود جایگاه‌های عرضه سوخت و مرحله سه نیز شامل نصب دستگاه‌های استحصال بخارات بنزین در جایگاه‌هاست.

انتهای پیام

برچسب ها: طرح کهاب
پست قبلی

بیت تاریخی امام در قم با حضور اصحاب رسانه گلباران شد

پست بعدی

نفرت‌؛ هدیه یک ناشناس به قلب دفاع تیم ملی

مربوطه پست ها

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری
صنعت و تجارت

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است
صنعت و تجارت

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است
صنعت و تجارت

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد
صنعت و تجارت

لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بهترين برند پودر كاكائو در ايران
صنعت و تجارت

بهترین برند پودر کاکائو در ایران

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد
صنعت و تجارت

رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.