دوشنبه, شهریور ۳, ۱۴۰۴
دانش جوین
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • ورود
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

ارتقای عملکرد سازمان‌ها از روی لحن مشتریان با پلتفرم هوش مصنوعی

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۱۹ آذر ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
A A
ارتقای عملکرد سازمان‌ها از روی لحن مشتریان با پلتفرم هوش مصنوعی
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مجید آقایی، مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: این شرکت به‌ عنوان شرکتی دانش‌بنیان و تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر اساس رویکرد «پیشروبودن در شکل‌دهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن کاربردی‌کردن فناوری‌های نوین برای توسعه جامعه دیجیتال است.

وی ادامه داد: این شرکت با تمرکز بر موضوع اندروید و پلتفرم‌های پرداخت، همراهِ بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در سفر دیجیتالی آنها است. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردی‌کردن تکنولوژی‌های جدید دیجیتال و سرمایه‌گذاری برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی در آنها، از برنامه‌های اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

آقایی با اشاره به دستاوردهای دانش‌بنیان این شرکت، اظهار کرد: یکی از محصولات ما  کنترل کیفیت مرکز تماس است که مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شده است.

وی با اشاره به کنترل کیفیت مرکز تماس این شرکت، گفت: این زیر ساخت کلیه صداهای مرکز تماس را دریافت می‌کند و از میان این اصوات، کلیه مشتریان بحران را که شکایتی نسبت به سازمانی دارند، از متن مکالمات دریافت می‌کند؛ به این معنا اصواتی که لحن عصبانی دارند را شناسایی و استخراج می‌کند و گزارشی از شکایت مشتریان تهیه کرده و ارائه می‌دهد.

مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت، تصریح کرد: این قابلیت کمک زیادی به موضوع مشتری مداری سازمان‌ها می‌کند. بر اساس دادهای این مرکز کنترل کیفیت مرکز تماس می‌توان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمان‌ها می‌توانند عملکرد سازمان خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان ارتقاء دهند.

انتهای پیام

شاید برای شما جالب باشد

چطور دوبله یوتیوب با هوش مصنوعی انجام میشود؟ راهنمای کامل استفاده از ابزارهای AI

اپل احتمالاً سال آینده از سرویس +Health رونمایی می‌کند؛ مربی شخصی هوش مصنوعی

مدیرعامل هوش مصنوعی مایکروسافت درباره خودآگاهی تقلبی هوش مصنوعی هشدار می‌دهد

مجید آقایی، مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: این شرکت به‌ عنوان شرکتی دانش‌بنیان و تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر اساس رویکرد «پیشروبودن در شکل‌دهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن کاربردی‌کردن فناوری‌های نوین برای توسعه جامعه دیجیتال است.

وی ادامه داد: این شرکت با تمرکز بر موضوع اندروید و پلتفرم‌های پرداخت، همراهِ بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در سفر دیجیتالی آنها است. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردی‌کردن تکنولوژی‌های جدید دیجیتال و سرمایه‌گذاری برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی در آنها، از برنامه‌های اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

آقایی با اشاره به دستاوردهای دانش‌بنیان این شرکت، اظهار کرد: یکی از محصولات ما  کنترل کیفیت مرکز تماس است که مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شده است.

وی با اشاره به کنترل کیفیت مرکز تماس این شرکت، گفت: این زیر ساخت کلیه صداهای مرکز تماس را دریافت می‌کند و از میان این اصوات، کلیه مشتریان بحران را که شکایتی نسبت به سازمانی دارند، از متن مکالمات دریافت می‌کند؛ به این معنا اصواتی که لحن عصبانی دارند را شناسایی و استخراج می‌کند و گزارشی از شکایت مشتریان تهیه کرده و ارائه می‌دهد.

مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت، تصریح کرد: این قابلیت کمک زیادی به موضوع مشتری مداری سازمان‌ها می‌کند. بر اساس دادهای این مرکز کنترل کیفیت مرکز تماس می‌توان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمان‌ها می‌توانند عملکرد سازمان خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان ارتقاء دهند.

انتهای پیام

پست قبلی

هوش مصنوعی تصویرگر جدید «ایکس» نیامده رفت!

پست بعدی

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی هزینه مرغداری ها با قطع برق

پست بعدی
افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی هزینه مرغداری ها با قطع برق

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی هزینه مرغداری ها با قطع برق

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =

13 + هشت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • برپایی کنسرت گروه روایت در خانه هنرمندان
  • فصل سوم مجموعه مستند «آئینه عمر» روی آنتن شبکه چهار
  • گلاب آدینه و علی قمصری با «داستان شهریار» به تالار وحدت می‌آیند
  • «راهبرد» نه هیجان‌زده نه منفعل؛ مجری باید متعهد، منصف و تحلیلگر باشد
  • «عشق در انفرادی» مسعود کیمیایی پروانه ساخت گرفت
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر
  • خرید کتاب زبا انگلیسی – قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف – کتاب آموزشی زبان انگلیسی

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت