دانش جوین
سه شنبه, مرداد ۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

استان خوزستان پلاتوی استاندارد تئاتر ندارد؛ انفعال انجمن‌های هنرهای نمایشی!

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۹ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
استان خوزستان پلاتوی استاندارد تئاتر ندارد؛ انفعال انجمن‌های هنرهای نمایشی!
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «لام» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از شهر اهواز که در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت، توانست تندیس بهترین طراحی صدا، لوح تقدیر طراحی نور و تندیس بهترین کارگردانی را از آن خود کند. این نمایش در بخش‌های طراحی صحنه و لباس نیز کاندیدای دریافت تندیس بود.

مجتبی رستمی‌فر درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «لام» با توجه به جوایز و اقبالی که این اثر در جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر کسب کرد، به خبرنگار مهر گفت: قبل از برگزاری چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نمایش «لام» را در شهر اهواز در قالب اجرای عمومی روی صحنه بردیم و اگر حمایتی انجام شود هدف‌مان اجرای عمومی در شهر تهران در سال آینده است. بعد از اختتامیه جشنواره صحبت‌هایی ابتدایی در این زمینه داشتیم. سالن مناسب اجرای ما سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر است که البته این مجموعه برنامه‌های خود را دارد ولی قول‌هایی به ما داده شده است.

وی درباره بازخورد اجرای عمومی «لام» در شهر اهواز، یادآور شد: خوشبختانه توانسته‌ام در شهر اهواز طی سال‌های گذشته تماشاگر خود را جذب کنم و اجرای عموم خوبی هم برای آثارمان داریم. در زمینه زیرساختی استان خوزستان با مشکل مواجه است و سالن و پلاتوی استاندارد تئاتر ندارد. ما در مرکز ثروتمندترین استان ایران زندگی می‌کنیم و شرکت‌های بزرگ نفتی در جایگاه مسئولیت اجتماعی‌شان می توانند بخشی از بودجه خود را به حمایت از فرهنگ و هنر استان و ساخت پلاتوی استاندارد تئاتر اختصاص دهند. نبود پلاتوی استاندارد تئاتر مخاطب را اذیت می‌کند.

رستمی‌فر تأکید کرد: سال ها است که درباره این قضیه صحبت می‌کنیم و اتفاقی که امسال برای تئاتر استان خوزستان در جشنواره تئاتر فجر رقم خورد می‌تواند نگاه مسئولان استان را نسبت به تئاتر تغییر دهد. متأسفانه تئاتر در استان‌ها معطوف به جشنواره‌ها می‌شود. جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین رویداد تئاتری ایران می‌تواند باعث معرفی آثار شود اما آنچه که باعث عرضه و معرفی هنرمندان می‌شود اجرای عمومی بلندمدت است. باید شرایطی به وجود بیاید که این آثار با برنامه‌ریزی اداره‌کل هنرهای نمایشی برای استان‌ها، اجرای عموم داشته باشند تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

کارگردان نمایش «لام» درباره ارزیابی خود از دوره چهل و سوم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توضیح داد: جشنواره امسال مثل ادوار گذشته برگزار شد ولی این دوره به لحاظ حضور هنرمندان به‌نام کشوری نسبت به ۲ سال گذشته خیلی بهتر بود و آثار پربارتری را نسبت به ۲ سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر دیدیم. در این دوره احترامی که به هنرمندان گذاشته می‌شد خیلی خوب بود.

وی درباره وضعیت تسویه کمک‌هزینه و دریافت بخش نقدی جوایز جشنواره گفت: کمک هزینه گروه به طور کامل تسویه شده و جوایز نقدی هم ۲ روز بعد از اختتامیه جشنواره پرداخت شد.

رستمی‌فر متذکر شد: باید در استان‌ها حمایت‌های نقدی از گروه‌های تئاتری انجام شود. سال‌ها است به دلیل منفعل‌بودن انجمن‌های هنرهای نمایشی حمایتی از تولید آثار تئاتری نمی‌شود. پیش‌تر انجمن‌ها به گروه‌های استان‌ها هزینه تولید اختصاص می‌دادند ولی سال‌ها است که این اتفاق نمی‌افتد و فقط کمکی ناچیز به آثاری که به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند، انجام می‌شود. اگر «لام» به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا نمی‌کرد چه بسا ضرر مالی نیز می‌دید. بحث ایاب و ذهاب خیلی بالا بود، کمک هزینه‌ای پرداخت شد اما خیلی کفاف هزینه‌های جاری گروه ها را نمی‌داد. گفته می‌شود که بودجه‌ها محدود است اما باید ساز و کار دیگری به خصوص در استان‌ها برای تئاتر دیده شود.

این کارگردان تئاتر در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما در داخل استان‌ها باید مردم را به تماشای تئاتر عادت دهیم اما نبود زیرساخت و پلاتوهای استاندارد مخاطبان را فراری می‌دهد.

عکس از پریا امامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «لام» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از شهر اهواز که در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت، توانست تندیس بهترین طراحی صدا، لوح تقدیر طراحی نور و تندیس بهترین کارگردانی را از آن خود کند. این نمایش در بخش‌های طراحی صحنه و لباس نیز کاندیدای دریافت تندیس بود.

مجتبی رستمی‌فر درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «لام» با توجه به جوایز و اقبالی که این اثر در جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر کسب کرد، به خبرنگار مهر گفت: قبل از برگزاری چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نمایش «لام» را در شهر اهواز در قالب اجرای عمومی روی صحنه بردیم و اگر حمایتی انجام شود هدف‌مان اجرای عمومی در شهر تهران در سال آینده است. بعد از اختتامیه جشنواره صحبت‌هایی ابتدایی در این زمینه داشتیم. سالن مناسب اجرای ما سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر است که البته این مجموعه برنامه‌های خود را دارد ولی قول‌هایی به ما داده شده است.

وی درباره بازخورد اجرای عمومی «لام» در شهر اهواز، یادآور شد: خوشبختانه توانسته‌ام در شهر اهواز طی سال‌های گذشته تماشاگر خود را جذب کنم و اجرای عموم خوبی هم برای آثارمان داریم. در زمینه زیرساختی استان خوزستان با مشکل مواجه است و سالن و پلاتوی استاندارد تئاتر ندارد. ما در مرکز ثروتمندترین استان ایران زندگی می‌کنیم و شرکت‌های بزرگ نفتی در جایگاه مسئولیت اجتماعی‌شان می توانند بخشی از بودجه خود را به حمایت از فرهنگ و هنر استان و ساخت پلاتوی استاندارد تئاتر اختصاص دهند. نبود پلاتوی استاندارد تئاتر مخاطب را اذیت می‌کند.

رستمی‌فر تأکید کرد: سال ها است که درباره این قضیه صحبت می‌کنیم و اتفاقی که امسال برای تئاتر استان خوزستان در جشنواره تئاتر فجر رقم خورد می‌تواند نگاه مسئولان استان را نسبت به تئاتر تغییر دهد. متأسفانه تئاتر در استان‌ها معطوف به جشنواره‌ها می‌شود. جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین رویداد تئاتری ایران می‌تواند باعث معرفی آثار شود اما آنچه که باعث عرضه و معرفی هنرمندان می‌شود اجرای عمومی بلندمدت است. باید شرایطی به وجود بیاید که این آثار با برنامه‌ریزی اداره‌کل هنرهای نمایشی برای استان‌ها، اجرای عموم داشته باشند تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

کارگردان نمایش «لام» درباره ارزیابی خود از دوره چهل و سوم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توضیح داد: جشنواره امسال مثل ادوار گذشته برگزار شد ولی این دوره به لحاظ حضور هنرمندان به‌نام کشوری نسبت به ۲ سال گذشته خیلی بهتر بود و آثار پربارتری را نسبت به ۲ سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر دیدیم. در این دوره احترامی که به هنرمندان گذاشته می‌شد خیلی خوب بود.

وی درباره وضعیت تسویه کمک‌هزینه و دریافت بخش نقدی جوایز جشنواره گفت: کمک هزینه گروه به طور کامل تسویه شده و جوایز نقدی هم ۲ روز بعد از اختتامیه جشنواره پرداخت شد.

رستمی‌فر متذکر شد: باید در استان‌ها حمایت‌های نقدی از گروه‌های تئاتری انجام شود. سال‌ها است به دلیل منفعل‌بودن انجمن‌های هنرهای نمایشی حمایتی از تولید آثار تئاتری نمی‌شود. پیش‌تر انجمن‌ها به گروه‌های استان‌ها هزینه تولید اختصاص می‌دادند ولی سال‌ها است که این اتفاق نمی‌افتد و فقط کمکی ناچیز به آثاری که به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند، انجام می‌شود. اگر «لام» به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا نمی‌کرد چه بسا ضرر مالی نیز می‌دید. بحث ایاب و ذهاب خیلی بالا بود، کمک هزینه‌ای پرداخت شد اما خیلی کفاف هزینه‌های جاری گروه ها را نمی‌داد. گفته می‌شود که بودجه‌ها محدود است اما باید ساز و کار دیگری به خصوص در استان‌ها برای تئاتر دیده شود.

این کارگردان تئاتر در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما در داخل استان‌ها باید مردم را به تماشای تئاتر عادت دهیم اما نبود زیرساخت و پلاتوهای استاندارد مخاطبان را فراری می‌دهد.

عکس از پریا امامی است.

اخبارجدیدترین

«سلمان فارسی» اثر منحصر به فرد جهان می‌شود؛ قول پخش تا اواسط سال بعد

طرح سریال های جدید به تایید ساترا رسید

محمدرضا خاکی: از شرایط تئاتر خسته شده‌ام؛ انتقاد از مدیران بی‌برنامه

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «لام» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از شهر اهواز که در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت، توانست تندیس بهترین طراحی صدا، لوح تقدیر طراحی نور و تندیس بهترین کارگردانی را از آن خود کند. این نمایش در بخش‌های طراحی صحنه و لباس نیز کاندیدای دریافت تندیس بود.

مجتبی رستمی‌فر درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «لام» با توجه به جوایز و اقبالی که این اثر در جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر کسب کرد، به خبرنگار مهر گفت: قبل از برگزاری چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نمایش «لام» را در شهر اهواز در قالب اجرای عمومی روی صحنه بردیم و اگر حمایتی انجام شود هدف‌مان اجرای عمومی در شهر تهران در سال آینده است. بعد از اختتامیه جشنواره صحبت‌هایی ابتدایی در این زمینه داشتیم. سالن مناسب اجرای ما سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر است که البته این مجموعه برنامه‌های خود را دارد ولی قول‌هایی به ما داده شده است.

وی درباره بازخورد اجرای عمومی «لام» در شهر اهواز، یادآور شد: خوشبختانه توانسته‌ام در شهر اهواز طی سال‌های گذشته تماشاگر خود را جذب کنم و اجرای عموم خوبی هم برای آثارمان داریم. در زمینه زیرساختی استان خوزستان با مشکل مواجه است و سالن و پلاتوی استاندارد تئاتر ندارد. ما در مرکز ثروتمندترین استان ایران زندگی می‌کنیم و شرکت‌های بزرگ نفتی در جایگاه مسئولیت اجتماعی‌شان می توانند بخشی از بودجه خود را به حمایت از فرهنگ و هنر استان و ساخت پلاتوی استاندارد تئاتر اختصاص دهند. نبود پلاتوی استاندارد تئاتر مخاطب را اذیت می‌کند.

رستمی‌فر تأکید کرد: سال ها است که درباره این قضیه صحبت می‌کنیم و اتفاقی که امسال برای تئاتر استان خوزستان در جشنواره تئاتر فجر رقم خورد می‌تواند نگاه مسئولان استان را نسبت به تئاتر تغییر دهد. متأسفانه تئاتر در استان‌ها معطوف به جشنواره‌ها می‌شود. جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین رویداد تئاتری ایران می‌تواند باعث معرفی آثار شود اما آنچه که باعث عرضه و معرفی هنرمندان می‌شود اجرای عمومی بلندمدت است. باید شرایطی به وجود بیاید که این آثار با برنامه‌ریزی اداره‌کل هنرهای نمایشی برای استان‌ها، اجرای عموم داشته باشند تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

کارگردان نمایش «لام» درباره ارزیابی خود از دوره چهل و سوم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توضیح داد: جشنواره امسال مثل ادوار گذشته برگزار شد ولی این دوره به لحاظ حضور هنرمندان به‌نام کشوری نسبت به ۲ سال گذشته خیلی بهتر بود و آثار پربارتری را نسبت به ۲ سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر دیدیم. در این دوره احترامی که به هنرمندان گذاشته می‌شد خیلی خوب بود.

وی درباره وضعیت تسویه کمک‌هزینه و دریافت بخش نقدی جوایز جشنواره گفت: کمک هزینه گروه به طور کامل تسویه شده و جوایز نقدی هم ۲ روز بعد از اختتامیه جشنواره پرداخت شد.

رستمی‌فر متذکر شد: باید در استان‌ها حمایت‌های نقدی از گروه‌های تئاتری انجام شود. سال‌ها است به دلیل منفعل‌بودن انجمن‌های هنرهای نمایشی حمایتی از تولید آثار تئاتری نمی‌شود. پیش‌تر انجمن‌ها به گروه‌های استان‌ها هزینه تولید اختصاص می‌دادند ولی سال‌ها است که این اتفاق نمی‌افتد و فقط کمکی ناچیز به آثاری که به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند، انجام می‌شود. اگر «لام» به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا نمی‌کرد چه بسا ضرر مالی نیز می‌دید. بحث ایاب و ذهاب خیلی بالا بود، کمک هزینه‌ای پرداخت شد اما خیلی کفاف هزینه‌های جاری گروه ها را نمی‌داد. گفته می‌شود که بودجه‌ها محدود است اما باید ساز و کار دیگری به خصوص در استان‌ها برای تئاتر دیده شود.

این کارگردان تئاتر در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما در داخل استان‌ها باید مردم را به تماشای تئاتر عادت دهیم اما نبود زیرساخت و پلاتوهای استاندارد مخاطبان را فراری می‌دهد.

عکس از پریا امامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «لام» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از شهر اهواز که در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت، توانست تندیس بهترین طراحی صدا، لوح تقدیر طراحی نور و تندیس بهترین کارگردانی را از آن خود کند. این نمایش در بخش‌های طراحی صحنه و لباس نیز کاندیدای دریافت تندیس بود.

مجتبی رستمی‌فر درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «لام» با توجه به جوایز و اقبالی که این اثر در جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر کسب کرد، به خبرنگار مهر گفت: قبل از برگزاری چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نمایش «لام» را در شهر اهواز در قالب اجرای عمومی روی صحنه بردیم و اگر حمایتی انجام شود هدف‌مان اجرای عمومی در شهر تهران در سال آینده است. بعد از اختتامیه جشنواره صحبت‌هایی ابتدایی در این زمینه داشتیم. سالن مناسب اجرای ما سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر است که البته این مجموعه برنامه‌های خود را دارد ولی قول‌هایی به ما داده شده است.

وی درباره بازخورد اجرای عمومی «لام» در شهر اهواز، یادآور شد: خوشبختانه توانسته‌ام در شهر اهواز طی سال‌های گذشته تماشاگر خود را جذب کنم و اجرای عموم خوبی هم برای آثارمان داریم. در زمینه زیرساختی استان خوزستان با مشکل مواجه است و سالن و پلاتوی استاندارد تئاتر ندارد. ما در مرکز ثروتمندترین استان ایران زندگی می‌کنیم و شرکت‌های بزرگ نفتی در جایگاه مسئولیت اجتماعی‌شان می توانند بخشی از بودجه خود را به حمایت از فرهنگ و هنر استان و ساخت پلاتوی استاندارد تئاتر اختصاص دهند. نبود پلاتوی استاندارد تئاتر مخاطب را اذیت می‌کند.

رستمی‌فر تأکید کرد: سال ها است که درباره این قضیه صحبت می‌کنیم و اتفاقی که امسال برای تئاتر استان خوزستان در جشنواره تئاتر فجر رقم خورد می‌تواند نگاه مسئولان استان را نسبت به تئاتر تغییر دهد. متأسفانه تئاتر در استان‌ها معطوف به جشنواره‌ها می‌شود. جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین رویداد تئاتری ایران می‌تواند باعث معرفی آثار شود اما آنچه که باعث عرضه و معرفی هنرمندان می‌شود اجرای عمومی بلندمدت است. باید شرایطی به وجود بیاید که این آثار با برنامه‌ریزی اداره‌کل هنرهای نمایشی برای استان‌ها، اجرای عموم داشته باشند تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

کارگردان نمایش «لام» درباره ارزیابی خود از دوره چهل و سوم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توضیح داد: جشنواره امسال مثل ادوار گذشته برگزار شد ولی این دوره به لحاظ حضور هنرمندان به‌نام کشوری نسبت به ۲ سال گذشته خیلی بهتر بود و آثار پربارتری را نسبت به ۲ سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر دیدیم. در این دوره احترامی که به هنرمندان گذاشته می‌شد خیلی خوب بود.

وی درباره وضعیت تسویه کمک‌هزینه و دریافت بخش نقدی جوایز جشنواره گفت: کمک هزینه گروه به طور کامل تسویه شده و جوایز نقدی هم ۲ روز بعد از اختتامیه جشنواره پرداخت شد.

رستمی‌فر متذکر شد: باید در استان‌ها حمایت‌های نقدی از گروه‌های تئاتری انجام شود. سال‌ها است به دلیل منفعل‌بودن انجمن‌های هنرهای نمایشی حمایتی از تولید آثار تئاتری نمی‌شود. پیش‌تر انجمن‌ها به گروه‌های استان‌ها هزینه تولید اختصاص می‌دادند ولی سال‌ها است که این اتفاق نمی‌افتد و فقط کمکی ناچیز به آثاری که به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند، انجام می‌شود. اگر «لام» به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا نمی‌کرد چه بسا ضرر مالی نیز می‌دید. بحث ایاب و ذهاب خیلی بالا بود، کمک هزینه‌ای پرداخت شد اما خیلی کفاف هزینه‌های جاری گروه ها را نمی‌داد. گفته می‌شود که بودجه‌ها محدود است اما باید ساز و کار دیگری به خصوص در استان‌ها برای تئاتر دیده شود.

این کارگردان تئاتر در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما در داخل استان‌ها باید مردم را به تماشای تئاتر عادت دهیم اما نبود زیرساخت و پلاتوهای استاندارد مخاطبان را فراری می‌دهد.

عکس از پریا امامی است.

پست قبلی

خاطره آقای آهنگساز از «روز موعود»؛ سرود «برخیزید» چطور شکل گرفت؟

پست بعدی

اقتباسی از «حمام» هوشنگ مرادی کرمانی؛ «فجر» انگیزه‌ای برای مدیوم جدی‌تر است

مربوطه پست ها

«سلمان فارسی» اثر منحصر به فرد جهان می‌شود؛ قول پخش تا اواسط سال بعد
هنر و فرهنگ

«سلمان فارسی» اثر منحصر به فرد جهان می‌شود؛ قول پخش تا اواسط سال بعد

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
طرح سریال های جدید به تایید ساترا رسید
هنر و فرهنگ

طرح سریال های جدید به تایید ساترا رسید

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
محمدرضا خاکی: از شرایط تئاتر خسته شده‌ام؛ انتقاد از مدیران بی‌برنامه
هنر و فرهنگ

محمدرضا خاکی: از شرایط تئاتر خسته شده‌ام؛ انتقاد از مدیران بی‌برنامه

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
«شیوع» و ماجرای انسان‌های مسخ‌شده؛ کاش برای ذهن‌های خالی کاری کنیم
هنر و فرهنگ

«شیوع» و ماجرای انسان‌های مسخ‌شده؛ کاش برای ذهن‌های خالی کاری کنیم

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
«اتاقک گلی» افتتاح شد؛ روایت حماسه‌آفرینی رزمندگان در عملیات مرصاد
هنر و فرهنگ

«اتاقک گلی» افتتاح شد؛ روایت حماسه‌آفرینی رزمندگان در عملیات مرصاد

۰۶ مرداد ۱۴۰۴
«باگ» به آمریکا می‌رود
هنر و فرهنگ

«باگ» به آمریکا می‌رود

۰۶ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شروع اعزام زائران عمره از ابتدای شهریور
  • «سلمان فارسی» اثر منحصر به فرد جهان می‌شود؛ قول پخش تا اواسط سال بعد
  • طرح سریال های جدید به تایید ساترا رسید
  • رشد ۵ برابری کشف ماینرهای غیرمجاز در ۱۴۰۴
  • وضعیت سبز در خط دفاع پرسپولیس با دو بازیکن جدید
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.