دانش جوین
یکشنبه, تیر ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم

گیمفا توسط گیمفا
۱۰ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 9 دقیقه
0
اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در یک مصاحبه جدید حول کنسول Xbox Series S و اینکه چرا مایکروسافت فکر می‌کند نوآوری در سخت‌افزار چیزی است که شما را وادار به خرید Xbox بعدی می‌کند، صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در مورد کنسول Xbox Series S، آینده Xbox و رویکرد آن به نوآوری در سخت‌افزار و آینده این پلتفرم صحبت کرد.

در سال‌های اخیر، Xbox Series S همیشه موضوع بحث و جدل بوده است. می‌توان گفت که Xbox Series S یین و Xbox Series X یانگ است. در حال حاضر Xbox Series S با قیمت ۲۹۹ دلاری خود، مقرون به صرفه‌ترین راه ورود به نسل نهم به شمار می‌آید. Xbox Series S با استفاده از تراشه مقرون‌به‌صرفه‌تر، رزولوشن 1080p را هدف قرار می‌دهد و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که نیازی به رزولوشن 4K ندارند. این کنسول معمولا ویژگی‌هایی مانند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را قربانی می‌کند، تا بازی را با وضوح استانداردی اجرا کند. اما اگر بازی‌ها خوب بهینه‌سازی شوند، می‌تواند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را حفظ کند یا حتی به نرخ فریم ۱۲۰ هم برسد.

مشکل اصلی با Xbox Series S این است که بسیاری از بازی‌ها با در نظر گرفتن آن ساخته نمی‌شوند و سازندگان بیشتر روی Xbox Series X تمرکز دارند. مایکروسافت از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که برای Xbox Series S بازی تولید کنند. پورت ایکس باکس Baldur’s Gate 3 به خاطر این کنسول به تعویق افتاد و آن طور که به نظر می‌رسد، سازندگان Black Myth: Wukong به خاطر رم ۱۰ گیگابایتی Xbox Series S فعلا از پورت بازی خود برای ایکس باکس چشم‌پوشی کرده‌اند. توسعه‌دهندگانی هم هستند که این کنسول برایشان دردسر ایجاد کرده، اما فیل اسپنسر می‌گوید که اصلا نگران نیست.

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ جدید خود با دستین لگاری (Destin Legarie)، از افراد سرشناس صنعت گیم، درباره Xbox Series S صحبت کرد. وی تأیید کرد که توسعه‌دهندگان باید بازی‌ها را به صورت همزمان و با محتوای یکسان برای کنسول‌های Xbox Series X و S عرضه کنند و این قانون پلتفرم Xbox است. اما ظاهرا مایکروسافت در برخی موارد از مواضع خود کوتاه آمده، مانند ماجرای بازی Baldur’s Gate 3 و ویژگی split screen که به تازگی برای کنسول Xbox Series S در دسترس قرار گرفت.

هنگامی که از فیل اسپنسر پرسیده شد، آیا مایکروسافت به حذف قانون برابری روز عرضه و محتوا فکر می‌کند یا خیر، او در پاسخ گفت:

چطور است که بازی‌ها برای سخت‌افزارهایی مانند Steam Deck ،ROG Ally و Nintendo Switch 2 که با باتری تغذیه شده، بهینه می‌شوند، ولی برای Xbox Series S نه!

به نوعی، عقیده من کاملا برعکس هست. با ظهور کامپیوتر‌های دستی و کنسولی مانند Nintendo Switch 2، من فکر می‌کنم که ما یک نقطه قوت داریم. ما مدت زیادی است که Xbox Series S را هدف قرار داده‌ایم. صادقانه بگویم، مقیاس‌پذیری موتورهای بازی‌سازی امروزی به بازی‌ها اجازه می‌دهند تا از کارت‌‌های گرافیکی چند هزار دلاری با Ray tracing، تا دستگاه‌های دستی با باتری مقیاس‌بندی شوند. بنابراین به نظر من Xbox Series S در مجموع مفید بوده است.

Xbox چطور می‌تواند سخت‌افزار خود را متمایز کند؟

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

مایکروسافت در سال‌های اخیر برای کاهش اتکای خود به فروش Xbox تلاش کرده است. مایکروسافت این کار را با پورت بازی‌های خود برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن و نینتندو سوییچ آغاز کرد. این شرکت همچنین در حال توسعه پروژه‌های ابری خود نیز بوده است. وقتی از اسپنسر پرسیده شد که چرا کسی باید کنسول Xbox را خریداری کند؟ وی تاکید کرد که می‌خواهد به نوآوری سخت‌افزاری به‌عنوان عامل اصلی تمایز بین پلتفرم‌ها بازگردد.

Mamad_takdastRichman3doHOSSEIN XPooyaHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)گیمرِ روان شناسBrainiacGOD OF WAR 3ایمانGrand Theft Coke VIمترسک ( pc gamer ) 💚بهنامبدون‍ تعصبjohn117MohaMMad.MzDaryl.DixonMotin

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در یک مصاحبه جدید حول کنسول Xbox Series S و اینکه چرا مایکروسافت فکر می‌کند نوآوری در سخت‌افزار چیزی است که شما را وادار به خرید Xbox بعدی می‌کند، صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در مورد کنسول Xbox Series S، آینده Xbox و رویکرد آن به نوآوری در سخت‌افزار و آینده این پلتفرم صحبت کرد.

در سال‌های اخیر، Xbox Series S همیشه موضوع بحث و جدل بوده است. می‌توان گفت که Xbox Series S یین و Xbox Series X یانگ است. در حال حاضر Xbox Series S با قیمت ۲۹۹ دلاری خود، مقرون به صرفه‌ترین راه ورود به نسل نهم به شمار می‌آید. Xbox Series S با استفاده از تراشه مقرون‌به‌صرفه‌تر، رزولوشن 1080p را هدف قرار می‌دهد و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که نیازی به رزولوشن 4K ندارند. این کنسول معمولا ویژگی‌هایی مانند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را قربانی می‌کند، تا بازی را با وضوح استانداردی اجرا کند. اما اگر بازی‌ها خوب بهینه‌سازی شوند، می‌تواند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را حفظ کند یا حتی به نرخ فریم ۱۲۰ هم برسد.

مشکل اصلی با Xbox Series S این است که بسیاری از بازی‌ها با در نظر گرفتن آن ساخته نمی‌شوند و سازندگان بیشتر روی Xbox Series X تمرکز دارند. مایکروسافت از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که برای Xbox Series S بازی تولید کنند. پورت ایکس باکس Baldur’s Gate 3 به خاطر این کنسول به تعویق افتاد و آن طور که به نظر می‌رسد، سازندگان Black Myth: Wukong به خاطر رم ۱۰ گیگابایتی Xbox Series S فعلا از پورت بازی خود برای ایکس باکس چشم‌پوشی کرده‌اند. توسعه‌دهندگانی هم هستند که این کنسول برایشان دردسر ایجاد کرده، اما فیل اسپنسر می‌گوید که اصلا نگران نیست.

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ جدید خود با دستین لگاری (Destin Legarie)، از افراد سرشناس صنعت گیم، درباره Xbox Series S صحبت کرد. وی تأیید کرد که توسعه‌دهندگان باید بازی‌ها را به صورت همزمان و با محتوای یکسان برای کنسول‌های Xbox Series X و S عرضه کنند و این قانون پلتفرم Xbox است. اما ظاهرا مایکروسافت در برخی موارد از مواضع خود کوتاه آمده، مانند ماجرای بازی Baldur’s Gate 3 و ویژگی split screen که به تازگی برای کنسول Xbox Series S در دسترس قرار گرفت.

هنگامی که از فیل اسپنسر پرسیده شد، آیا مایکروسافت به حذف قانون برابری روز عرضه و محتوا فکر می‌کند یا خیر، او در پاسخ گفت:

چطور است که بازی‌ها برای سخت‌افزارهایی مانند Steam Deck ،ROG Ally و Nintendo Switch 2 که با باتری تغذیه شده، بهینه می‌شوند، ولی برای Xbox Series S نه!

به نوعی، عقیده من کاملا برعکس هست. با ظهور کامپیوتر‌های دستی و کنسولی مانند Nintendo Switch 2، من فکر می‌کنم که ما یک نقطه قوت داریم. ما مدت زیادی است که Xbox Series S را هدف قرار داده‌ایم. صادقانه بگویم، مقیاس‌پذیری موتورهای بازی‌سازی امروزی به بازی‌ها اجازه می‌دهند تا از کارت‌‌های گرافیکی چند هزار دلاری با Ray tracing، تا دستگاه‌های دستی با باتری مقیاس‌بندی شوند. بنابراین به نظر من Xbox Series S در مجموع مفید بوده است.

Xbox چطور می‌تواند سخت‌افزار خود را متمایز کند؟

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

مایکروسافت در سال‌های اخیر برای کاهش اتکای خود به فروش Xbox تلاش کرده است. مایکروسافت این کار را با پورت بازی‌های خود برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن و نینتندو سوییچ آغاز کرد. این شرکت همچنین در حال توسعه پروژه‌های ابری خود نیز بوده است. وقتی از اسپنسر پرسیده شد که چرا کسی باید کنسول Xbox را خریداری کند؟ وی تاکید کرد که می‌خواهد به نوآوری سخت‌افزاری به‌عنوان عامل اصلی تمایز بین پلتفرم‌ها بازگردد.

Mamad_takdastRichman3doHOSSEIN XPooyaHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)گیمرِ روان شناسBrainiacGOD OF WAR 3ایمانGrand Theft Coke VIمترسک ( pc gamer ) 💚بهنامبدون‍ تعصبjohn117MohaMMad.MzDaryl.DixonMotin

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در یک مصاحبه جدید حول کنسول Xbox Series S و اینکه چرا مایکروسافت فکر می‌کند نوآوری در سخت‌افزار چیزی است که شما را وادار به خرید Xbox بعدی می‌کند، صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در مورد کنسول Xbox Series S، آینده Xbox و رویکرد آن به نوآوری در سخت‌افزار و آینده این پلتفرم صحبت کرد.

در سال‌های اخیر، Xbox Series S همیشه موضوع بحث و جدل بوده است. می‌توان گفت که Xbox Series S یین و Xbox Series X یانگ است. در حال حاضر Xbox Series S با قیمت ۲۹۹ دلاری خود، مقرون به صرفه‌ترین راه ورود به نسل نهم به شمار می‌آید. Xbox Series S با استفاده از تراشه مقرون‌به‌صرفه‌تر، رزولوشن 1080p را هدف قرار می‌دهد و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که نیازی به رزولوشن 4K ندارند. این کنسول معمولا ویژگی‌هایی مانند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را قربانی می‌کند، تا بازی را با وضوح استانداردی اجرا کند. اما اگر بازی‌ها خوب بهینه‌سازی شوند، می‌تواند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را حفظ کند یا حتی به نرخ فریم ۱۲۰ هم برسد.

مشکل اصلی با Xbox Series S این است که بسیاری از بازی‌ها با در نظر گرفتن آن ساخته نمی‌شوند و سازندگان بیشتر روی Xbox Series X تمرکز دارند. مایکروسافت از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که برای Xbox Series S بازی تولید کنند. پورت ایکس باکس Baldur’s Gate 3 به خاطر این کنسول به تعویق افتاد و آن طور که به نظر می‌رسد، سازندگان Black Myth: Wukong به خاطر رم ۱۰ گیگابایتی Xbox Series S فعلا از پورت بازی خود برای ایکس باکس چشم‌پوشی کرده‌اند. توسعه‌دهندگانی هم هستند که این کنسول برایشان دردسر ایجاد کرده، اما فیل اسپنسر می‌گوید که اصلا نگران نیست.

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ جدید خود با دستین لگاری (Destin Legarie)، از افراد سرشناس صنعت گیم، درباره Xbox Series S صحبت کرد. وی تأیید کرد که توسعه‌دهندگان باید بازی‌ها را به صورت همزمان و با محتوای یکسان برای کنسول‌های Xbox Series X و S عرضه کنند و این قانون پلتفرم Xbox است. اما ظاهرا مایکروسافت در برخی موارد از مواضع خود کوتاه آمده، مانند ماجرای بازی Baldur’s Gate 3 و ویژگی split screen که به تازگی برای کنسول Xbox Series S در دسترس قرار گرفت.

هنگامی که از فیل اسپنسر پرسیده شد، آیا مایکروسافت به حذف قانون برابری روز عرضه و محتوا فکر می‌کند یا خیر، او در پاسخ گفت:

چطور است که بازی‌ها برای سخت‌افزارهایی مانند Steam Deck ،ROG Ally و Nintendo Switch 2 که با باتری تغذیه شده، بهینه می‌شوند، ولی برای Xbox Series S نه!

به نوعی، عقیده من کاملا برعکس هست. با ظهور کامپیوتر‌های دستی و کنسولی مانند Nintendo Switch 2، من فکر می‌کنم که ما یک نقطه قوت داریم. ما مدت زیادی است که Xbox Series S را هدف قرار داده‌ایم. صادقانه بگویم، مقیاس‌پذیری موتورهای بازی‌سازی امروزی به بازی‌ها اجازه می‌دهند تا از کارت‌‌های گرافیکی چند هزار دلاری با Ray tracing، تا دستگاه‌های دستی با باتری مقیاس‌بندی شوند. بنابراین به نظر من Xbox Series S در مجموع مفید بوده است.

Xbox چطور می‌تواند سخت‌افزار خود را متمایز کند؟

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

مایکروسافت در سال‌های اخیر برای کاهش اتکای خود به فروش Xbox تلاش کرده است. مایکروسافت این کار را با پورت بازی‌های خود برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن و نینتندو سوییچ آغاز کرد. این شرکت همچنین در حال توسعه پروژه‌های ابری خود نیز بوده است. وقتی از اسپنسر پرسیده شد که چرا کسی باید کنسول Xbox را خریداری کند؟ وی تاکید کرد که می‌خواهد به نوآوری سخت‌افزاری به‌عنوان عامل اصلی تمایز بین پلتفرم‌ها بازگردد.

Mamad_takdastRichman3doHOSSEIN XPooyaHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)گیمرِ روان شناسBrainiacGOD OF WAR 3ایمانGrand Theft Coke VIمترسک ( pc gamer ) 💚بهنامبدون‍ تعصبjohn117MohaMMad.MzDaryl.DixonMotin

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در یک مصاحبه جدید حول کنسول Xbox Series S و اینکه چرا مایکروسافت فکر می‌کند نوآوری در سخت‌افزار چیزی است که شما را وادار به خرید Xbox بعدی می‌کند، صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در مورد کنسول Xbox Series S، آینده Xbox و رویکرد آن به نوآوری در سخت‌افزار و آینده این پلتفرم صحبت کرد.

در سال‌های اخیر، Xbox Series S همیشه موضوع بحث و جدل بوده است. می‌توان گفت که Xbox Series S یین و Xbox Series X یانگ است. در حال حاضر Xbox Series S با قیمت ۲۹۹ دلاری خود، مقرون به صرفه‌ترین راه ورود به نسل نهم به شمار می‌آید. Xbox Series S با استفاده از تراشه مقرون‌به‌صرفه‌تر، رزولوشن 1080p را هدف قرار می‌دهد و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که نیازی به رزولوشن 4K ندارند. این کنسول معمولا ویژگی‌هایی مانند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را قربانی می‌کند، تا بازی را با وضوح استانداردی اجرا کند. اما اگر بازی‌ها خوب بهینه‌سازی شوند، می‌تواند نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را حفظ کند یا حتی به نرخ فریم ۱۲۰ هم برسد.

مشکل اصلی با Xbox Series S این است که بسیاری از بازی‌ها با در نظر گرفتن آن ساخته نمی‌شوند و سازندگان بیشتر روی Xbox Series X تمرکز دارند. مایکروسافت از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که برای Xbox Series S بازی تولید کنند. پورت ایکس باکس Baldur’s Gate 3 به خاطر این کنسول به تعویق افتاد و آن طور که به نظر می‌رسد، سازندگان Black Myth: Wukong به خاطر رم ۱۰ گیگابایتی Xbox Series S فعلا از پورت بازی خود برای ایکس باکس چشم‌پوشی کرده‌اند. توسعه‌دهندگانی هم هستند که این کنسول برایشان دردسر ایجاد کرده، اما فیل اسپنسر می‌گوید که اصلا نگران نیست.

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ جدید خود با دستین لگاری (Destin Legarie)، از افراد سرشناس صنعت گیم، درباره Xbox Series S صحبت کرد. وی تأیید کرد که توسعه‌دهندگان باید بازی‌ها را به صورت همزمان و با محتوای یکسان برای کنسول‌های Xbox Series X و S عرضه کنند و این قانون پلتفرم Xbox است. اما ظاهرا مایکروسافت در برخی موارد از مواضع خود کوتاه آمده، مانند ماجرای بازی Baldur’s Gate 3 و ویژگی split screen که به تازگی برای کنسول Xbox Series S در دسترس قرار گرفت.

هنگامی که از فیل اسپنسر پرسیده شد، آیا مایکروسافت به حذف قانون برابری روز عرضه و محتوا فکر می‌کند یا خیر، او در پاسخ گفت:

چطور است که بازی‌ها برای سخت‌افزارهایی مانند Steam Deck ،ROG Ally و Nintendo Switch 2 که با باتری تغذیه شده، بهینه می‌شوند، ولی برای Xbox Series S نه!

به نوعی، عقیده من کاملا برعکس هست. با ظهور کامپیوتر‌های دستی و کنسولی مانند Nintendo Switch 2، من فکر می‌کنم که ما یک نقطه قوت داریم. ما مدت زیادی است که Xbox Series S را هدف قرار داده‌ایم. صادقانه بگویم، مقیاس‌پذیری موتورهای بازی‌سازی امروزی به بازی‌ها اجازه می‌دهند تا از کارت‌‌های گرافیکی چند هزار دلاری با Ray tracing، تا دستگاه‌های دستی با باتری مقیاس‌بندی شوند. بنابراین به نظر من Xbox Series S در مجموع مفید بوده است.

Xbox چطور می‌تواند سخت‌افزار خود را متمایز کند؟

اسپنسر: Xbox Series X/S و PS5 بسیار شبیه به هم هستند، باید با نوآوری در سخت‌افزار آن‌ها را متمایز کنیم - گیمفا

مایکروسافت در سال‌های اخیر برای کاهش اتکای خود به فروش Xbox تلاش کرده است. مایکروسافت این کار را با پورت بازی‌های خود برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن و نینتندو سوییچ آغاز کرد. این شرکت همچنین در حال توسعه پروژه‌های ابری خود نیز بوده است. وقتی از اسپنسر پرسیده شد که چرا کسی باید کنسول Xbox را خریداری کند؟ وی تاکید کرد که می‌خواهد به نوآوری سخت‌افزاری به‌عنوان عامل اصلی تمایز بین پلتفرم‌ها بازگردد.

Mamad_takdastRichman3doHOSSEIN XPooyaHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)گیمرِ روان شناسBrainiacGOD OF WAR 3ایمانGrand Theft Coke VIمترسک ( pc gamer ) 💚بهنامبدون‍ تعصبjohn117MohaMMad.MzDaryl.DixonMotin
پست قبلی

موتور بازی‌سازی چیست و چطور کار می‌کند؟

پست بعدی

تریلر کوتاه و سینماتیک Kingdom Come: Deliverance 2 به زندگی شخصیت اصلی می‌پردازد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • مهلت خروج اتباع غیرمجاز تمدید شد
  • بانوی مسلمان سودانی برنده جایزه پن پینتر شد
  • دستور معاون اول رئیس جمهور برای اصلاح نرخ پروازهای اربعین
  • راه‌اندازی قطارفوق‌العاده گرگان-کرمانشاه ویژه اربعین
  • برآورد اولیه خسارات جنگ ۱۲ روزه بر منابع آب، خاک و هوای کشور
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.