دانش جوین
دوشنبه, تیر ۳۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟

گیمفا توسط گیمفا
۲۳ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
1
اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
10
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مارک سرنی، مهندس ارشد و طراح کنسول‌های PS5 ،PS4 و PS5 Pro، ماه گذشته در اواخر سمینار تکنیکال PS5 Pro کمی در مورد آینده و کنسول نسل بعدی پلی استیشن که احتمالاً PS6 نام خواهد گرفت صحبت کرد اما چندان در رسانه‌ها بازتاب نداشت.

تبلیغات

سرنی در این مورد صحبت کرد که کنسول‌ها و سخت‌افزارهای گیمینگ بین هر نسل در سه مبحث زیر رشد می‌کنند:

  1. پردازش Rasterized که همان شیوۀ پردازش سنتی بازی‌ها بوده و مرتبط به اندازۀ GPU و رم است و فضای زیادی برای پیشرفت در آن وجود ندارد.
  2. پردازش Ray Tracing که طبق صحبت‌های سرنی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای کرده اما همچنان فضای زیادی برای بهبود و خروجی‌های بهتر وجود دارد.
  3. Machine Learning و AI که بر اساس صحبت‌های سرنی در ابتدای مسیر خود قرار دارد و سونی می‌خواهد از این به بعد بیشتر روی آن تمرکز کند.

سرنی توضیح می‌دهد که دستیابی به Machine Learning بهتر و آپ‌اسکیلینگ بهبود یافته با معماری‌های بهینه‌تر سخت‌افزار به دست می‌آید و اگرچه PSSR در PS5 Pro بسیار خوب است، اما سونی هنوز به بهینه‌ترین حالت ممکن دست نیافته.

سرنی در ادامه متذکر می‌شود که کنسول نسل بعدی پلی استیشن با همکاری AMD و تحت نام رمزی AMETHYST با دو هدف اصلی در دست ساخت قرار دارد: ۱- معماری ایده‌آل‌ و بهینه‌تر برای Machine Learning و ۲- ساخت CNNهای باکیفیت برای خروجی بصری بهتر.

سرنی همچنین طی صحبت‌های خود اعلام می‌کند طراحی و ساخت هر کنسول پلی استیشن، حدود ۴ سال زمان می‌برد؛ این قضیه هم برای PS5 و هم برای PS5 Pro صادق بود. اگر اخیرا پروژۀ AMETHYST آغاز شده باشد، باید در سال ۲۰۲۸ منتظر کنسول PS6 باشیم.

مارک سرنی، مهندس ارشد و طراح کنسول‌های PS5 ،PS4 و PS5 Pro، ماه گذشته در اواخر سمینار تکنیکال PS5 Pro کمی در مورد آینده و کنسول نسل بعدی پلی استیشن که احتمالاً PS6 نام خواهد گرفت صحبت کرد اما چندان در رسانه‌ها بازتاب نداشت.

تبلیغات

سرنی در این مورد صحبت کرد که کنسول‌ها و سخت‌افزارهای گیمینگ بین هر نسل در سه مبحث زیر رشد می‌کنند:

  1. پردازش Rasterized که همان شیوۀ پردازش سنتی بازی‌ها بوده و مرتبط به اندازۀ GPU و رم است و فضای زیادی برای پیشرفت در آن وجود ندارد.
  2. پردازش Ray Tracing که طبق صحبت‌های سرنی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای کرده اما همچنان فضای زیادی برای بهبود و خروجی‌های بهتر وجود دارد.
  3. Machine Learning و AI که بر اساس صحبت‌های سرنی در ابتدای مسیر خود قرار دارد و سونی می‌خواهد از این به بعد بیشتر روی آن تمرکز کند.

سرنی توضیح می‌دهد که دستیابی به Machine Learning بهتر و آپ‌اسکیلینگ بهبود یافته با معماری‌های بهینه‌تر سخت‌افزار به دست می‌آید و اگرچه PSSR در PS5 Pro بسیار خوب است، اما سونی هنوز به بهینه‌ترین حالت ممکن دست نیافته.

سرنی در ادامه متذکر می‌شود که کنسول نسل بعدی پلی استیشن با همکاری AMD و تحت نام رمزی AMETHYST با دو هدف اصلی در دست ساخت قرار دارد: ۱- معماری ایده‌آل‌ و بهینه‌تر برای Machine Learning و ۲- ساخت CNNهای باکیفیت برای خروجی بصری بهتر.

سرنی همچنین طی صحبت‌های خود اعلام می‌کند طراحی و ساخت هر کنسول پلی استیشن، حدود ۴ سال زمان می‌برد؛ این قضیه هم برای PS5 و هم برای PS5 Pro صادق بود. اگر اخیرا پروژۀ AMETHYST آغاز شده باشد، باید در سال ۲۰۲۸ منتظر کنسول PS6 باشیم.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

مارک سرنی، مهندس ارشد و طراح کنسول‌های PS5 ،PS4 و PS5 Pro، ماه گذشته در اواخر سمینار تکنیکال PS5 Pro کمی در مورد آینده و کنسول نسل بعدی پلی استیشن که احتمالاً PS6 نام خواهد گرفت صحبت کرد اما چندان در رسانه‌ها بازتاب نداشت.

تبلیغات

سرنی در این مورد صحبت کرد که کنسول‌ها و سخت‌افزارهای گیمینگ بین هر نسل در سه مبحث زیر رشد می‌کنند:

  1. پردازش Rasterized که همان شیوۀ پردازش سنتی بازی‌ها بوده و مرتبط به اندازۀ GPU و رم است و فضای زیادی برای پیشرفت در آن وجود ندارد.
  2. پردازش Ray Tracing که طبق صحبت‌های سرنی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای کرده اما همچنان فضای زیادی برای بهبود و خروجی‌های بهتر وجود دارد.
  3. Machine Learning و AI که بر اساس صحبت‌های سرنی در ابتدای مسیر خود قرار دارد و سونی می‌خواهد از این به بعد بیشتر روی آن تمرکز کند.

سرنی توضیح می‌دهد که دستیابی به Machine Learning بهتر و آپ‌اسکیلینگ بهبود یافته با معماری‌های بهینه‌تر سخت‌افزار به دست می‌آید و اگرچه PSSR در PS5 Pro بسیار خوب است، اما سونی هنوز به بهینه‌ترین حالت ممکن دست نیافته.

سرنی در ادامه متذکر می‌شود که کنسول نسل بعدی پلی استیشن با همکاری AMD و تحت نام رمزی AMETHYST با دو هدف اصلی در دست ساخت قرار دارد: ۱- معماری ایده‌آل‌ و بهینه‌تر برای Machine Learning و ۲- ساخت CNNهای باکیفیت برای خروجی بصری بهتر.

سرنی همچنین طی صحبت‌های خود اعلام می‌کند طراحی و ساخت هر کنسول پلی استیشن، حدود ۴ سال زمان می‌برد؛ این قضیه هم برای PS5 و هم برای PS5 Pro صادق بود. اگر اخیرا پروژۀ AMETHYST آغاز شده باشد، باید در سال ۲۰۲۸ منتظر کنسول PS6 باشیم.

مارک سرنی، مهندس ارشد و طراح کنسول‌های PS5 ،PS4 و PS5 Pro، ماه گذشته در اواخر سمینار تکنیکال PS5 Pro کمی در مورد آینده و کنسول نسل بعدی پلی استیشن که احتمالاً PS6 نام خواهد گرفت صحبت کرد اما چندان در رسانه‌ها بازتاب نداشت.

تبلیغات

سرنی در این مورد صحبت کرد که کنسول‌ها و سخت‌افزارهای گیمینگ بین هر نسل در سه مبحث زیر رشد می‌کنند:

  1. پردازش Rasterized که همان شیوۀ پردازش سنتی بازی‌ها بوده و مرتبط به اندازۀ GPU و رم است و فضای زیادی برای پیشرفت در آن وجود ندارد.
  2. پردازش Ray Tracing که طبق صحبت‌های سرنی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای کرده اما همچنان فضای زیادی برای بهبود و خروجی‌های بهتر وجود دارد.
  3. Machine Learning و AI که بر اساس صحبت‌های سرنی در ابتدای مسیر خود قرار دارد و سونی می‌خواهد از این به بعد بیشتر روی آن تمرکز کند.

سرنی توضیح می‌دهد که دستیابی به Machine Learning بهتر و آپ‌اسکیلینگ بهبود یافته با معماری‌های بهینه‌تر سخت‌افزار به دست می‌آید و اگرچه PSSR در PS5 Pro بسیار خوب است، اما سونی هنوز به بهینه‌ترین حالت ممکن دست نیافته.

سرنی در ادامه متذکر می‌شود که کنسول نسل بعدی پلی استیشن با همکاری AMD و تحت نام رمزی AMETHYST با دو هدف اصلی در دست ساخت قرار دارد: ۱- معماری ایده‌آل‌ و بهینه‌تر برای Machine Learning و ۲- ساخت CNNهای باکیفیت برای خروجی بصری بهتر.

سرنی همچنین طی صحبت‌های خود اعلام می‌کند طراحی و ساخت هر کنسول پلی استیشن، حدود ۴ سال زمان می‌برد؛ این قضیه هم برای PS5 و هم برای PS5 Pro صادق بود. اگر اخیرا پروژۀ AMETHYST آغاز شده باشد، باید در سال ۲۰۲۸ منتظر کنسول PS6 باشیم.

پست قبلی

انتظار می‌رود GeForce RTX 5080 تنها ۱۸ درصد سریع‌تر از نسل قبل خود باشد

پست بعدی

آمازون اعلام کرده که برنامه‌های DEI را کنار می‌گذارد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقش ترجمه رسمی ایتالیایی در موفقیت امور اداری، تجاری و آموزشی
  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.