دانش جوین
جمعه, تیر ۱۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بانک و بیمه، بورس و فارکس

اطلاعیه مهم بانک سپه درباره حساب مشتریان در پی حمله سایبری

گسترش نیوز توسط گسترش نیوز
۱۲ تیر ۱۴۰۴
در بانک و بیمه، بورس و فارکس
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
اطلاعیه مهم بانک سپه درباره حساب مشتریان در پی حمله سایبری
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

 مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت، از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری بانک، ارائه خدمات‌دهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش می‌طلبم. نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روز‌های آینده برقرار می‌شود.

تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود

پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روز‌های اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روز‌ها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب به‌صورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر شد.

واریز حقوق و مزایای تمامی حقوق‌بگیران انجام شد

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت می‌کنند، واریز شود و وقفه‌ای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.

استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپه

پرتوافکنان ادامه داد: هم‌زمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمت‌رسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.پیاده‌سازی سامانه جدید طی چند روز، یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه قوی‌تر از گذشته در خدمت تمامی مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیاده‌سازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

ساعت-کاری-بانک

برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز

پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا خدمات غیر‌حضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانه‌های تسهیلاتی و اعتباری نیز به‌زودی از سر گرفته می‌شود و تمامی این اقدامات از طریق رسانه‌های جمعی به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیر‌ماه 

وی در ادامه این گفت‌و‌گو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیر‌ماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.

پرتوافکنان در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امورات جاری خود با مشکل مواجه شده بودند، عذرخواهی کرد و از حمایت‌ها و شکیبایی مشتریان عزیز در شرایط دشوار حادث‌شده تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از گذشته و با سرعت و قدرت ادامه می‌دهد.

وی در‌خصوص راه‌اندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاه‌های POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاه‌های IPG رسیده‌ایم.

 

 مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت، از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری بانک، ارائه خدمات‌دهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش می‌طلبم. نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روز‌های آینده برقرار می‌شود.

تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود

پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روز‌های اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روز‌ها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب به‌صورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر شد.

واریز حقوق و مزایای تمامی حقوق‌بگیران انجام شد

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت می‌کنند، واریز شود و وقفه‌ای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.

استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپه

پرتوافکنان ادامه داد: هم‌زمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمت‌رسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.پیاده‌سازی سامانه جدید طی چند روز، یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه قوی‌تر از گذشته در خدمت تمامی مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیاده‌سازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

ساعت-کاری-بانک

برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز

پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا خدمات غیر‌حضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانه‌های تسهیلاتی و اعتباری نیز به‌زودی از سر گرفته می‌شود و تمامی این اقدامات از طریق رسانه‌های جمعی به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیر‌ماه 

وی در ادامه این گفت‌و‌گو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیر‌ماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.

پرتوافکنان در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امورات جاری خود با مشکل مواجه شده بودند، عذرخواهی کرد و از حمایت‌ها و شکیبایی مشتریان عزیز در شرایط دشوار حادث‌شده تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از گذشته و با سرعت و قدرت ادامه می‌دهد.

وی در‌خصوص راه‌اندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاه‌های POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاه‌های IPG رسیده‌ایم.

 

اخبارجدیدترین

نشست اضطراری درباره معوقات بازنشستگان | آیا تیرماه با پرداختی جدید همراه است؟

دهک‌های ۱ تا ۷ بخوانند؛ موجودی یارانه کالابرگ‌ را همین حالا ببینید

واریزی ویژه معلمان و فرهنگیان رسماً قطعی شد

 مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت، از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری بانک، ارائه خدمات‌دهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش می‌طلبم. نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روز‌های آینده برقرار می‌شود.

تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود

پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روز‌های اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روز‌ها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب به‌صورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر شد.

واریز حقوق و مزایای تمامی حقوق‌بگیران انجام شد

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت می‌کنند، واریز شود و وقفه‌ای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.

استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپه

پرتوافکنان ادامه داد: هم‌زمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمت‌رسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.پیاده‌سازی سامانه جدید طی چند روز، یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه قوی‌تر از گذشته در خدمت تمامی مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیاده‌سازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

ساعت-کاری-بانک

برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز

پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا خدمات غیر‌حضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانه‌های تسهیلاتی و اعتباری نیز به‌زودی از سر گرفته می‌شود و تمامی این اقدامات از طریق رسانه‌های جمعی به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیر‌ماه 

وی در ادامه این گفت‌و‌گو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیر‌ماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.

پرتوافکنان در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امورات جاری خود با مشکل مواجه شده بودند، عذرخواهی کرد و از حمایت‌ها و شکیبایی مشتریان عزیز در شرایط دشوار حادث‌شده تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از گذشته و با سرعت و قدرت ادامه می‌دهد.

وی در‌خصوص راه‌اندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاه‌های POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاه‌های IPG رسیده‌ایم.

 

 مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت، از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری بانک، ارائه خدمات‌دهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش می‌طلبم. نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روز‌های آینده برقرار می‌شود.

تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود

پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روز‌های اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روز‌ها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب به‌صورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر شد.

واریز حقوق و مزایای تمامی حقوق‌بگیران انجام شد

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت می‌کنند، واریز شود و وقفه‌ای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.

استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپه

پرتوافکنان ادامه داد: هم‌زمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمت‌رسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.پیاده‌سازی سامانه جدید طی چند روز، یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه قوی‌تر از گذشته در خدمت تمامی مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیاده‌سازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

ساعت-کاری-بانک

برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز

پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا خدمات غیر‌حضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانه‌های تسهیلاتی و اعتباری نیز به‌زودی از سر گرفته می‌شود و تمامی این اقدامات از طریق رسانه‌های جمعی به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیر‌ماه 

وی در ادامه این گفت‌و‌گو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیر‌ماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.

پرتوافکنان در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امورات جاری خود با مشکل مواجه شده بودند، عذرخواهی کرد و از حمایت‌ها و شکیبایی مشتریان عزیز در شرایط دشوار حادث‌شده تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از گذشته و با سرعت و قدرت ادامه می‌دهد.

وی در‌خصوص راه‌اندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاه‌های POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاه‌های IPG رسیده‌ایم.

 

پست قبلی

موجودی کالابرگ خود را استعلام کنید | حساب کدام افراد شارژ شد ؟

پست بعدی

رقیب بزرگ برای سردار آزمون

مربوطه پست ها

نشست اضطراری درباره معوقات بازنشستگان | آیا تیرماه با پرداختی جدید همراه است؟
بانک و بیمه، بورس و فارکس

نشست اضطراری درباره معوقات بازنشستگان | آیا تیرماه با پرداختی جدید همراه است؟

۱۲ تیر ۱۴۰۴
دهک‌های ۱ تا ۷ بخوانند؛ موجودی یارانه کالابرگ‌ را همین حالا ببینید
بانک و بیمه، بورس و فارکس

دهک‌های ۱ تا ۷ بخوانند؛ موجودی یارانه کالابرگ‌ را همین حالا ببینید

۱۲ تیر ۱۴۰۴
واریزی ویژه معلمان و فرهنگیان رسماً قطعی شد
بانک و بیمه، بورس و فارکس

واریزی ویژه معلمان و فرهنگیان رسماً قطعی شد

۱۲ تیر ۱۴۰۴
قیمت طلا به جوش و خروش افتاد (۱۲ تیرماه ۱۴۰۴)
بانک و بیمه، بورس و فارکس

قیمت طلا به جوش و خروش افتاد (۱۲ تیرماه ۱۴۰۴)

۱۲ تیر ۱۴۰۴
دلار بالا کشید (پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۴ )
بانک و بیمه، بورس و فارکس

دلار بالا کشید (پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۴ )

۱۲ تیر ۱۴۰۴
شرط واریز سود سهام عدالت اعلام شد
بانک و بیمه، بورس و فارکس

شرط واریز سود سهام عدالت اعلام شد

۱۲ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «بازی مرکب ۳» رکورد تماشای نتفلیکس را شکست
  • پروژه ده‌ساله آلمان برای نوسازی زیردریایی‌های ۲۱۲A
  • تماشای یک سوگ‌خوانی متفاوت از حامد همایون در «خیمه هنر»
  • ساخت پهپادهای الهام‌گرفته از زنبورها در آمریکا
  • برقراری پرواز از مشهد به ۲۱ مسیر خارجی
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.