دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

اعتراف طراح Call of Duty: سیستم SBMM بازیکنان خوب را مجازات می‌کند

گیمفا توسط گیمفا
۰۹ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
اعتراف طراح Call of Duty: سیستم SBMM بازیکنان خوب را مجازات می‌کند
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سیستم پیدا کردن بازی بر اساس مهارت (SBMM) یک ویژگی جنجالی در سری بازی‌های Call of Duty است که بحث‌های زیادی را پس از عرضه Black Ops 6 به راه انداخته.

تبلیغات

با وجود اینکه بسیاری از جزئیات الگوریتم SBMM همچنان مخفی باقی مانده‌اند، مصاحبه‌ای جدید با چارلی اولسن، طراح الگوریتم بازی‌های رنک (MMR)، به ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه پرداخته است. اولسن اذعان کرد که در برخی مواقع این سیستم می‌تواند «غیرمنصفانه» باشد.

چارلی اولسن در مراسم DICE نظرات خود را درباره ویژگی‌ای که در طراحی آن نقش داشته، بیان کرد. طبق گزارش Insider Gaming، اولسن بر این باور است که SBMM برای پایداری بلندمدت بازی‌های سرویس محور ضروری خواهد بود، اما در عین حال اعتقاد دارد که این سیستم از مشکلات زیادی رنج می‌برد.

اولسن در ادامه گفت:

مشکل اصلی SBMM این است که پلیر دیگر نمی‌تواند تشخیص دهد در کدام سطح قرار دارد. این سیستم حس مهارت و تسلط را از بین می‌برد. بازخورد مهارتی کاهش می‌یابد، آمارها دیگر اهمیت زیادی ندارند و نسبت تعدادی که کشته‌اید به تعداد مرگ‌هایتان (KD) دیگر به عنوان نشانه‌ای از مهارت شخصی مطرح نمی‌شود؛ این یک مشکل جدی در طراحی بازی است. اگر هدف شما بهتر شدن در بازی باشد، SBMM فقط باعث می‌شود که حریفان سخت‌تری پیش روی شما قرار بگیرند. به نوعی می‌توان گفت که این سیستم بازیکنان را به خاطر مهارت‌هایشان مجازات می‌کند. این کاملاً ناعادلانه است و بازیکنان حق دارند از آن شکایت کنند.

اولسن به Insider Gaming گفت که او چندین بار سیستمی را به اکتیویژن پیشنهاد داده بود که بر اساس میانگین مهارت حریفان، به بازیکنان XP پاداش می‌دهد. او این راه‌حل را بهترین گزینه برای حل مشکل SBMM می‌دانست، اما به دلیل محدودیت منابع و عدم آگاهی بیشتر طراحان از نحوه کار MMR و عدم راحتی در استفاده از آن به عنوان بخشی از طراحی، این پیشنهاد هر بار رد شد.

Obi wannimaMohaMMad.MzLt. Riley

سیستم پیدا کردن بازی بر اساس مهارت (SBMM) یک ویژگی جنجالی در سری بازی‌های Call of Duty است که بحث‌های زیادی را پس از عرضه Black Ops 6 به راه انداخته.

تبلیغات

با وجود اینکه بسیاری از جزئیات الگوریتم SBMM همچنان مخفی باقی مانده‌اند، مصاحبه‌ای جدید با چارلی اولسن، طراح الگوریتم بازی‌های رنک (MMR)، به ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه پرداخته است. اولسن اذعان کرد که در برخی مواقع این سیستم می‌تواند «غیرمنصفانه» باشد.

چارلی اولسن در مراسم DICE نظرات خود را درباره ویژگی‌ای که در طراحی آن نقش داشته، بیان کرد. طبق گزارش Insider Gaming، اولسن بر این باور است که SBMM برای پایداری بلندمدت بازی‌های سرویس محور ضروری خواهد بود، اما در عین حال اعتقاد دارد که این سیستم از مشکلات زیادی رنج می‌برد.

اولسن در ادامه گفت:

مشکل اصلی SBMM این است که پلیر دیگر نمی‌تواند تشخیص دهد در کدام سطح قرار دارد. این سیستم حس مهارت و تسلط را از بین می‌برد. بازخورد مهارتی کاهش می‌یابد، آمارها دیگر اهمیت زیادی ندارند و نسبت تعدادی که کشته‌اید به تعداد مرگ‌هایتان (KD) دیگر به عنوان نشانه‌ای از مهارت شخصی مطرح نمی‌شود؛ این یک مشکل جدی در طراحی بازی است. اگر هدف شما بهتر شدن در بازی باشد، SBMM فقط باعث می‌شود که حریفان سخت‌تری پیش روی شما قرار بگیرند. به نوعی می‌توان گفت که این سیستم بازیکنان را به خاطر مهارت‌هایشان مجازات می‌کند. این کاملاً ناعادلانه است و بازیکنان حق دارند از آن شکایت کنند.

اولسن به Insider Gaming گفت که او چندین بار سیستمی را به اکتیویژن پیشنهاد داده بود که بر اساس میانگین مهارت حریفان، به بازیکنان XP پاداش می‌دهد. او این راه‌حل را بهترین گزینه برای حل مشکل SBMM می‌دانست، اما به دلیل محدودیت منابع و عدم آگاهی بیشتر طراحان از نحوه کار MMR و عدم راحتی در استفاده از آن به عنوان بخشی از طراحی، این پیشنهاد هر بار رد شد.

Obi wannimaMohaMMad.MzLt. Riley

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

سیستم پیدا کردن بازی بر اساس مهارت (SBMM) یک ویژگی جنجالی در سری بازی‌های Call of Duty است که بحث‌های زیادی را پس از عرضه Black Ops 6 به راه انداخته.

تبلیغات

با وجود اینکه بسیاری از جزئیات الگوریتم SBMM همچنان مخفی باقی مانده‌اند، مصاحبه‌ای جدید با چارلی اولسن، طراح الگوریتم بازی‌های رنک (MMR)، به ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه پرداخته است. اولسن اذعان کرد که در برخی مواقع این سیستم می‌تواند «غیرمنصفانه» باشد.

چارلی اولسن در مراسم DICE نظرات خود را درباره ویژگی‌ای که در طراحی آن نقش داشته، بیان کرد. طبق گزارش Insider Gaming، اولسن بر این باور است که SBMM برای پایداری بلندمدت بازی‌های سرویس محور ضروری خواهد بود، اما در عین حال اعتقاد دارد که این سیستم از مشکلات زیادی رنج می‌برد.

اولسن در ادامه گفت:

مشکل اصلی SBMM این است که پلیر دیگر نمی‌تواند تشخیص دهد در کدام سطح قرار دارد. این سیستم حس مهارت و تسلط را از بین می‌برد. بازخورد مهارتی کاهش می‌یابد، آمارها دیگر اهمیت زیادی ندارند و نسبت تعدادی که کشته‌اید به تعداد مرگ‌هایتان (KD) دیگر به عنوان نشانه‌ای از مهارت شخصی مطرح نمی‌شود؛ این یک مشکل جدی در طراحی بازی است. اگر هدف شما بهتر شدن در بازی باشد، SBMM فقط باعث می‌شود که حریفان سخت‌تری پیش روی شما قرار بگیرند. به نوعی می‌توان گفت که این سیستم بازیکنان را به خاطر مهارت‌هایشان مجازات می‌کند. این کاملاً ناعادلانه است و بازیکنان حق دارند از آن شکایت کنند.

اولسن به Insider Gaming گفت که او چندین بار سیستمی را به اکتیویژن پیشنهاد داده بود که بر اساس میانگین مهارت حریفان، به بازیکنان XP پاداش می‌دهد. او این راه‌حل را بهترین گزینه برای حل مشکل SBMM می‌دانست، اما به دلیل محدودیت منابع و عدم آگاهی بیشتر طراحان از نحوه کار MMR و عدم راحتی در استفاده از آن به عنوان بخشی از طراحی، این پیشنهاد هر بار رد شد.

Obi wannimaMohaMMad.MzLt. Riley

سیستم پیدا کردن بازی بر اساس مهارت (SBMM) یک ویژگی جنجالی در سری بازی‌های Call of Duty است که بحث‌های زیادی را پس از عرضه Black Ops 6 به راه انداخته.

تبلیغات

با وجود اینکه بسیاری از جزئیات الگوریتم SBMM همچنان مخفی باقی مانده‌اند، مصاحبه‌ای جدید با چارلی اولسن، طراح الگوریتم بازی‌های رنک (MMR)، به ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه پرداخته است. اولسن اذعان کرد که در برخی مواقع این سیستم می‌تواند «غیرمنصفانه» باشد.

چارلی اولسن در مراسم DICE نظرات خود را درباره ویژگی‌ای که در طراحی آن نقش داشته، بیان کرد. طبق گزارش Insider Gaming، اولسن بر این باور است که SBMM برای پایداری بلندمدت بازی‌های سرویس محور ضروری خواهد بود، اما در عین حال اعتقاد دارد که این سیستم از مشکلات زیادی رنج می‌برد.

اولسن در ادامه گفت:

مشکل اصلی SBMM این است که پلیر دیگر نمی‌تواند تشخیص دهد در کدام سطح قرار دارد. این سیستم حس مهارت و تسلط را از بین می‌برد. بازخورد مهارتی کاهش می‌یابد، آمارها دیگر اهمیت زیادی ندارند و نسبت تعدادی که کشته‌اید به تعداد مرگ‌هایتان (KD) دیگر به عنوان نشانه‌ای از مهارت شخصی مطرح نمی‌شود؛ این یک مشکل جدی در طراحی بازی است. اگر هدف شما بهتر شدن در بازی باشد، SBMM فقط باعث می‌شود که حریفان سخت‌تری پیش روی شما قرار بگیرند. به نوعی می‌توان گفت که این سیستم بازیکنان را به خاطر مهارت‌هایشان مجازات می‌کند. این کاملاً ناعادلانه است و بازیکنان حق دارند از آن شکایت کنند.

اولسن به Insider Gaming گفت که او چندین بار سیستمی را به اکتیویژن پیشنهاد داده بود که بر اساس میانگین مهارت حریفان، به بازیکنان XP پاداش می‌دهد. او این راه‌حل را بهترین گزینه برای حل مشکل SBMM می‌دانست، اما به دلیل محدودیت منابع و عدم آگاهی بیشتر طراحان از نحوه کار MMR و عدم راحتی در استفاده از آن به عنوان بخشی از طراحی، این پیشنهاد هر بار رد شد.

Obi wannimaMohaMMad.MzLt. Riley
پست قبلی

پاسخ تند خالق Tekken به انتقاد یک طرفدار

پست بعدی

نویسنده سابق Wonder Woman: بازی در دست ساخت تیم Monolith زیبا و جذاب بود

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.