دانش جوین
شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

افزایش ضرایب دستمزد و هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه در سال ۱۴۰۱

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
در اجتماعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
افزایش ضرایب دستمزد و هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شده و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، موسوی در جلسه بررسی برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: در معاونت بیمه‌ای جهت و هدف خوبی برای طراحی و پیشبرد برنامه‌های تحولی انتخاب شده و امیدواریم در سال آتی برنامه‌های تحولی با قوت بیشتر پیگیری شود. در یک نگاه تحول‌خواه لازم است ضمن داشتن دیدگاه سیستمی و انتقادی و ریسک‌پذیر، تمامی فرصت‌ها احصاء و با برنامه‌ریزی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود. یکی از این ظرفیت‌هایی که باید مورد توجه حوزه بیمه‌ای باشد، نظام چند لایه تأمین‌اجتماعی است که باید برای آن برنامه مشخص و جامعی تدوین و به حاکمیت ارائه شود. برنامه‌هایی نظیر پوشش‌همگانی بیمه پایه و بیمه‌های مکمل نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در دستور کار مدیران و کارشناسان این حوزه قرار گیرد.

موسوی همچنین به اهمیت سرمایه انسانی برای تحقق برنامه‌های تحولی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرمایه انسانی بالاترین و با ارزش‌ترین دارایی‌ هر سازمانی محسوب می‌شود که باید برای آن هدف‌گذاری دقیق کمی و کیفی داشته باشیم. بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت‌پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است که باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توجه به سرعت بالای تحولات فرهنگی و تکنولوژی باید افق‌های فرهنگی را مورد توجه قرار داده و شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کرده و چالش‌ها و راهکارهای برون رفت از این چالش‌ها را شناسایی کنیم. سازمان تأمین‌اجتماعی به جای اینکه فرایندمحور باشد باید خروجی محور عمل کند و اقدامات ما در نگاه راهبردی در حوزه عمل باید مشهود و عینی باشد و بسیاری از موارد که قابلیت تفویض به استانها دارد تفویض شوند و در کنار آن نظام ارزیابی مناسبی بایستی برای استان‌ها طراحی شود و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها از جمله مسائل بسیار مهمی است که ضروری است به آن توجه بیشتری شود.

در این جلسه مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به بیان گزارشی از وضعیت جاری و برنامه‌های تحولی این معاونت پرداخت و گفت: برخی از طرح‌ها و اقدامات ارزشمندی همچون طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، تکمیل و توسعه سرویس‌های غیرحضوری، رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای و درمانی، تسریع و تسهیل در ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده و پیمانکار، پیاده‌سازی پرونده الکترونیک، استقرار سامانه هوشمند متمرکز سوابق و نامنویسی متمرکز مخاطبین، تهیه و ارائه بسته اصلاحات پارامتریک از مواردی است که هر یک از آنها با تلاش‌های مجدانه همکاران به ثمر رسیده است.

قریب افزود: بخشی از اقدامات تحولی سازمان در قالب تجربه موفق سازمان‌های عضو اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی(ISSA) معرفی شده و در این حوزه موفق به دریافت ۲۱ لوح تقدیر و گواهینامه از این نهاد بین‌المللی شده‌ایم. اهم برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ مواردی همچون هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه، شناسایی کارگاه‌های جدید، بازرسی دفاتر قانونی و احاله به استان‌ها، افزایش ضرایب دستمزد مقطوع فعالیت‌ها، طراحی و ایجاد و راه‌اندازی پایگاه لیست مشترک بیمه و امور مالیاتی خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در ادامه جلسه هر یک از مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای به مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های سال آینده ارائه کردند.

انتهای پیام

افزایش ضرایب دستمزد و هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شده و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، موسوی در جلسه بررسی برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: در معاونت بیمه‌ای جهت و هدف خوبی برای طراحی و پیشبرد برنامه‌های تحولی انتخاب شده و امیدواریم در سال آتی برنامه‌های تحولی با قوت بیشتر پیگیری شود. در یک نگاه تحول‌خواه لازم است ضمن داشتن دیدگاه سیستمی و انتقادی و ریسک‌پذیر، تمامی فرصت‌ها احصاء و با برنامه‌ریزی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود. یکی از این ظرفیت‌هایی که باید مورد توجه حوزه بیمه‌ای باشد، نظام چند لایه تأمین‌اجتماعی است که باید برای آن برنامه مشخص و جامعی تدوین و به حاکمیت ارائه شود. برنامه‌هایی نظیر پوشش‌همگانی بیمه پایه و بیمه‌های مکمل نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در دستور کار مدیران و کارشناسان این حوزه قرار گیرد.

موسوی همچنین به اهمیت سرمایه انسانی برای تحقق برنامه‌های تحولی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرمایه انسانی بالاترین و با ارزش‌ترین دارایی‌ هر سازمانی محسوب می‌شود که باید برای آن هدف‌گذاری دقیق کمی و کیفی داشته باشیم. بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت‌پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است که باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توجه به سرعت بالای تحولات فرهنگی و تکنولوژی باید افق‌های فرهنگی را مورد توجه قرار داده و شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کرده و چالش‌ها و راهکارهای برون رفت از این چالش‌ها را شناسایی کنیم. سازمان تأمین‌اجتماعی به جای اینکه فرایندمحور باشد باید خروجی محور عمل کند و اقدامات ما در نگاه راهبردی در حوزه عمل باید مشهود و عینی باشد و بسیاری از موارد که قابلیت تفویض به استانها دارد تفویض شوند و در کنار آن نظام ارزیابی مناسبی بایستی برای استان‌ها طراحی شود و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها از جمله مسائل بسیار مهمی است که ضروری است به آن توجه بیشتری شود.

در این جلسه مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به بیان گزارشی از وضعیت جاری و برنامه‌های تحولی این معاونت پرداخت و گفت: برخی از طرح‌ها و اقدامات ارزشمندی همچون طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، تکمیل و توسعه سرویس‌های غیرحضوری، رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای و درمانی، تسریع و تسهیل در ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده و پیمانکار، پیاده‌سازی پرونده الکترونیک، استقرار سامانه هوشمند متمرکز سوابق و نامنویسی متمرکز مخاطبین، تهیه و ارائه بسته اصلاحات پارامتریک از مواردی است که هر یک از آنها با تلاش‌های مجدانه همکاران به ثمر رسیده است.

قریب افزود: بخشی از اقدامات تحولی سازمان در قالب تجربه موفق سازمان‌های عضو اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی(ISSA) معرفی شده و در این حوزه موفق به دریافت ۲۱ لوح تقدیر و گواهینامه از این نهاد بین‌المللی شده‌ایم. اهم برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ مواردی همچون هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه، شناسایی کارگاه‌های جدید، بازرسی دفاتر قانونی و احاله به استان‌ها، افزایش ضرایب دستمزد مقطوع فعالیت‌ها، طراحی و ایجاد و راه‌اندازی پایگاه لیست مشترک بیمه و امور مالیاتی خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در ادامه جلسه هر یک از مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای به مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های سال آینده ارائه کردند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

افزایش ضرایب دستمزد و هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شده و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، موسوی در جلسه بررسی برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: در معاونت بیمه‌ای جهت و هدف خوبی برای طراحی و پیشبرد برنامه‌های تحولی انتخاب شده و امیدواریم در سال آتی برنامه‌های تحولی با قوت بیشتر پیگیری شود. در یک نگاه تحول‌خواه لازم است ضمن داشتن دیدگاه سیستمی و انتقادی و ریسک‌پذیر، تمامی فرصت‌ها احصاء و با برنامه‌ریزی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود. یکی از این ظرفیت‌هایی که باید مورد توجه حوزه بیمه‌ای باشد، نظام چند لایه تأمین‌اجتماعی است که باید برای آن برنامه مشخص و جامعی تدوین و به حاکمیت ارائه شود. برنامه‌هایی نظیر پوشش‌همگانی بیمه پایه و بیمه‌های مکمل نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در دستور کار مدیران و کارشناسان این حوزه قرار گیرد.

موسوی همچنین به اهمیت سرمایه انسانی برای تحقق برنامه‌های تحولی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرمایه انسانی بالاترین و با ارزش‌ترین دارایی‌ هر سازمانی محسوب می‌شود که باید برای آن هدف‌گذاری دقیق کمی و کیفی داشته باشیم. بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت‌پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است که باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توجه به سرعت بالای تحولات فرهنگی و تکنولوژی باید افق‌های فرهنگی را مورد توجه قرار داده و شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کرده و چالش‌ها و راهکارهای برون رفت از این چالش‌ها را شناسایی کنیم. سازمان تأمین‌اجتماعی به جای اینکه فرایندمحور باشد باید خروجی محور عمل کند و اقدامات ما در نگاه راهبردی در حوزه عمل باید مشهود و عینی باشد و بسیاری از موارد که قابلیت تفویض به استانها دارد تفویض شوند و در کنار آن نظام ارزیابی مناسبی بایستی برای استان‌ها طراحی شود و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها از جمله مسائل بسیار مهمی است که ضروری است به آن توجه بیشتری شود.

در این جلسه مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به بیان گزارشی از وضعیت جاری و برنامه‌های تحولی این معاونت پرداخت و گفت: برخی از طرح‌ها و اقدامات ارزشمندی همچون طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، تکمیل و توسعه سرویس‌های غیرحضوری، رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای و درمانی، تسریع و تسهیل در ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده و پیمانکار، پیاده‌سازی پرونده الکترونیک، استقرار سامانه هوشمند متمرکز سوابق و نامنویسی متمرکز مخاطبین، تهیه و ارائه بسته اصلاحات پارامتریک از مواردی است که هر یک از آنها با تلاش‌های مجدانه همکاران به ثمر رسیده است.

قریب افزود: بخشی از اقدامات تحولی سازمان در قالب تجربه موفق سازمان‌های عضو اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی(ISSA) معرفی شده و در این حوزه موفق به دریافت ۲۱ لوح تقدیر و گواهینامه از این نهاد بین‌المللی شده‌ایم. اهم برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ مواردی همچون هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه، شناسایی کارگاه‌های جدید، بازرسی دفاتر قانونی و احاله به استان‌ها، افزایش ضرایب دستمزد مقطوع فعالیت‌ها، طراحی و ایجاد و راه‌اندازی پایگاه لیست مشترک بیمه و امور مالیاتی خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در ادامه جلسه هر یک از مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای به مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های سال آینده ارائه کردند.

انتهای پیام

افزایش ضرایب دستمزد و هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شده و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، موسوی در جلسه بررسی برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: در معاونت بیمه‌ای جهت و هدف خوبی برای طراحی و پیشبرد برنامه‌های تحولی انتخاب شده و امیدواریم در سال آتی برنامه‌های تحولی با قوت بیشتر پیگیری شود. در یک نگاه تحول‌خواه لازم است ضمن داشتن دیدگاه سیستمی و انتقادی و ریسک‌پذیر، تمامی فرصت‌ها احصاء و با برنامه‌ریزی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود. یکی از این ظرفیت‌هایی که باید مورد توجه حوزه بیمه‌ای باشد، نظام چند لایه تأمین‌اجتماعی است که باید برای آن برنامه مشخص و جامعی تدوین و به حاکمیت ارائه شود. برنامه‌هایی نظیر پوشش‌همگانی بیمه پایه و بیمه‌های مکمل نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در دستور کار مدیران و کارشناسان این حوزه قرار گیرد.

موسوی همچنین به اهمیت سرمایه انسانی برای تحقق برنامه‌های تحولی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرمایه انسانی بالاترین و با ارزش‌ترین دارایی‌ هر سازمانی محسوب می‌شود که باید برای آن هدف‌گذاری دقیق کمی و کیفی داشته باشیم. بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند و دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت‌پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است که باید نتیجه اقدامات تحولی در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توجه به سرعت بالای تحولات فرهنگی و تکنولوژی باید افق‌های فرهنگی را مورد توجه قرار داده و شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کرده و چالش‌ها و راهکارهای برون رفت از این چالش‌ها را شناسایی کنیم. سازمان تأمین‌اجتماعی به جای اینکه فرایندمحور باشد باید خروجی محور عمل کند و اقدامات ما در نگاه راهبردی در حوزه عمل باید مشهود و عینی باشد و بسیاری از موارد که قابلیت تفویض به استانها دارد تفویض شوند و در کنار آن نظام ارزیابی مناسبی بایستی برای استان‌ها طراحی شود و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها از جمله مسائل بسیار مهمی است که ضروری است به آن توجه بیشتری شود.

در این جلسه مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به بیان گزارشی از وضعیت جاری و برنامه‌های تحولی این معاونت پرداخت و گفت: برخی از طرح‌ها و اقدامات ارزشمندی همچون طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، تکمیل و توسعه سرویس‌های غیرحضوری، رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای و درمانی، تسریع و تسهیل در ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده و پیمانکار، پیاده‌سازی پرونده الکترونیک، استقرار سامانه هوشمند متمرکز سوابق و نامنویسی متمرکز مخاطبین، تهیه و ارائه بسته اصلاحات پارامتریک از مواردی است که هر یک از آنها با تلاش‌های مجدانه همکاران به ثمر رسیده است.

قریب افزود: بخشی از اقدامات تحولی سازمان در قالب تجربه موفق سازمان‌های عضو اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی(ISSA) معرفی شده و در این حوزه موفق به دریافت ۲۱ لوح تقدیر و گواهینامه از این نهاد بین‌المللی شده‌ایم. اهم برنامه‌های تحولی معاونت بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ مواردی همچون هوشمندسازی دریافت لیست و حق بیمه، شناسایی کارگاه‌های جدید، بازرسی دفاتر قانونی و احاله به استان‌ها، افزایش ضرایب دستمزد مقطوع فعالیت‌ها، طراحی و ایجاد و راه‌اندازی پایگاه لیست مشترک بیمه و امور مالیاتی خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در ادامه جلسه هر یک از مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای به مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های سال آینده ارائه کردند.

انتهای پیام

برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی
پست قبلی

۲۷ هزار درخواست کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان تبریزی ثبت شد

پست بعدی

درج قیمت کالاها از سوی تولیدکنندگان و اصناف استان اردبیل الزامی شد

مربوطه پست ها

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین
اجتماعی

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

۰۱ مهر ۱۴۰۳
سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403
اجتماعی

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

۲۸ شهریور ۱۴۰۳
جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران
اجتماعی

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد
اجتماعی

کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین
اجتماعی

تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای
اجتماعی

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • 5 دلیل برای انتخاب سوتین اسفنجی
  • مسیر تبدیل شدن به برنامه‌نویس پایتون؛ از صفر تا استخدام
  • ایران و عمان؛ دوستان قدیمی با حجم تجارت ضعیف/ پیشنهاد جذاب مسقط برای فعالان اقتصادی ایرانی چیست؟
  • قیمت گوشی‌های سامسونگ، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • قیمت گوشی‌های شیائومی، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.