اما و اگر مالکیت چینی‌ها بر خودروسازان ایرانی

بیش از دو دهه حضور در خودروسازی ایران و همچنین قرارداد جامع همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، فاکتورهایی هستند که احتمال واگذاری مدیریت و حتی مالکیت خودروسازان کشور به خصوص سایپا را به چینی‌ها تقویت می‌کنند.

با این حال، محمدرضا نجفی‌منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در گفت‌وگو با «اکوایران»، با دیده تردید به موضوع واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان ایران به چینی‌ها نگاه می‌کند.

 

بیش از دو دهه حضور در خودروسازی ایران و همچنین قرارداد جامع همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، فاکتورهایی هستند که احتمال واگذاری مدیریت و حتی مالکیت خودروسازان کشور به خصوص سایپا را به چینی‌ها تقویت می‌کنند.

با این حال، محمدرضا نجفی‌منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در گفت‌وگو با «اکوایران»، با دیده تردید به موضوع واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان ایران به چینی‌ها نگاه می‌کند.

 

اخبارجدیدترین

بیش از دو دهه حضور در خودروسازی ایران و همچنین قرارداد جامع همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، فاکتورهایی هستند که احتمال واگذاری مدیریت و حتی مالکیت خودروسازان کشور به خصوص سایپا را به چینی‌ها تقویت می‌کنند.

با این حال، محمدرضا نجفی‌منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در گفت‌وگو با «اکوایران»، با دیده تردید به موضوع واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان ایران به چینی‌ها نگاه می‌کند.

 

بیش از دو دهه حضور در خودروسازی ایران و همچنین قرارداد جامع همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، فاکتورهایی هستند که احتمال واگذاری مدیریت و حتی مالکیت خودروسازان کشور به خصوص سایپا را به چینی‌ها تقویت می‌کنند.

با این حال، محمدرضا نجفی‌منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در گفت‌وگو با «اکوایران»، با دیده تردید به موضوع واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان ایران به چینی‌ها نگاه می‌کند.

 

مربوطه پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.