دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

امورتربیتی در پساکرونا

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۷ اسفند ۱۴۰۰
در اجتماعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
امورتربیتی در پساکرونا

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به تبیین چالش‌ها و الزامات امور تربیتی در دوران پساکرونا پرداخت و گفت: امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند.

محمدابراهیم محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره اظهار کرد: امروز همه آنچه می‌شنویم و نسبت به آن حساسیت و نگرانی داریم، آموزش در شرایط کرونایی است. همه تلاش‌ها و هزینه‌ها و برنامه‌ها معطوف به گذر از این وضعیت است.

وی افزود: این گذر هرچند آسان و کم‌هزینه نبوده و نیست، اما حاکمیت و مردم را نسبت به تدابیر اندیشیده شده مجاب و متقاعد ساخته است.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آنچه امروز به بهانه هشتم اسفند، سالروز تاسیس امور تربیتی قابل‌طرح است و شاید بشود در قالب یک مطالبه و پرسش طرح کرد این است که «موضع ما در قبال تربیت در شرایط پسا کرونایی چه خواهد بود؟» گفت: تربیت دانش آموزان که در چند سال اخیر سخت‌ترین چالش‌ها را به خود دیده اند، هیچگاه به یک مسئله و دغدغه مهم برای مسئولان تبدیل نشد.

محمدی افزود: شاید دور نباشد اگر بگوییم تربیت در شرایط کرونایی از جهات مختلف آسیب‌های جدی دید و هزینه‌های روحی و روانی زیادی را بر خانواده‌ها و حاکمیت تحمیل کرد. مسائل تربیتی دیروز که به خاطر شرایط کرونایی به چالش کشیده شد، امروز باید به‌دقت مورد ارزیابی و تحلیل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که تا دیروز خط قرمز برای تربیت محسوب می‌شد، امروز دیگر از حساسیت و اهمیت افتاده است عنوان کرد: وضعیت پیش‌آمده هرچند برای همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها چرخشی ساختارشکنانه ایجاد کرد، اما برای سیستم آموزشی، تحولی بی‌سابقه را در چرخش به فضا و وضعیت جدید رقم زد و البته این چرخش برای امور تربیتی تابوشکنانه و بنیادین خواهد بود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: هنوز اوضاع کرونایی سامان نگرفته تا این نهاد بداند ریل فعالیت خود را بر روی چه خط برنامه‌ای بنا نهد و چگونه خود را در وضعیت جدید باز یابد و تعریف کند. آنچه هست، این است که در دوران پساکرونا اوضاع در آموزش و مهم‌تر از همه در حوزه‌های تربیتی با سبک و سنت پیشین تفاوت معنادار و عمیقی خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه این شرایط حداقل برای امور تربیتی تبدیل به یک چرخش در مهندسی تربیتی شده و موجب خواهد شد تا مدیران تربیتی کشور به مسئله تربیت که‌ ام المسائل کشور است از زوایای مختلف بنگرند و برای دوره پساکرونایی، راهبردی نوین و نقشه راهی نو بیابند گفت: وضعیت پیش‌آمده موجب شد تا آسیب‌پذیری آموزش و مهم‌تر از همه تربیت، بیشتر دیده شود و خلأها و نیازهای تربیتی دانش آموزان ازنقطه‌نظر نیاز و اقتضا، بیشتر به چشم بیاید.

وی ادامه داد: دوره کرونایی فرصت خوبی برای بازاندیشی در مأموریت‌های آینده و چاره‌اندیشی در کیفیت و چگونگی مهاجرت به وضعیت جدید بود. این دو سال و اندی فرصت زمان خوبی بود تا متولیان امور پرورشی برای دوره پساکرونایی نقشه راهی به دست دهند و به راهبردهای نوین و کارآمدی برسند. این یک واقعیت است که امور تربیتی با نسخه قدیم نمی‌تواند به استقبال انبوه نیازها و انتظارات در وضعیت جدید برود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر مطالبات با آنچه درگذشته بوده فاصله معناداری یافته است گفت: باید این پیشاهنگی را امور تربیتی در پاسخ به نیازها در خود پدید آورد. آنچه هست این است که برنامه‌های تربیتی دوران پساکرونایی باید با قبل از کرونا تفاوت معنادار و قابل‌انعطافی داشته باشد. لازم است مدیران تربیتی در استراتژی تربیتی خود به بسته جامع تربیتی که تفاوت معنادار شکلی با گذشته دارد برسند و افق‌های آینده را با نگاهی به تغییرات در محتوا و مهارت رقم بزنند.

محمدی تاکید کرد که امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند. برخلاف گذشته باید امور تربیتی آشتی معناداری با رسانه‌های هوشمند داشته و این امکان را یک فرصت و ظرفیت در تعاملات آینده به شمار بیاورد. همچنین لازم است در ساختار و مأموریت‌ها برای ظرفیت‌های نوپدید تدبیر کرده و متناسب با واقعیت‌های معطوف به آینده چاره‌اندیشی کند.

وی افزود: فرصت پیش رو باید طلایی‌ترین زمان برای آینده‌اندیشی و تدوین برنامه‌های تحولی معطوف به آینده باشد.

انتهای پیام

امورتربیتی در پساکرونا

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به تبیین چالش‌ها و الزامات امور تربیتی در دوران پساکرونا پرداخت و گفت: امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند.

محمدابراهیم محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره اظهار کرد: امروز همه آنچه می‌شنویم و نسبت به آن حساسیت و نگرانی داریم، آموزش در شرایط کرونایی است. همه تلاش‌ها و هزینه‌ها و برنامه‌ها معطوف به گذر از این وضعیت است.

وی افزود: این گذر هرچند آسان و کم‌هزینه نبوده و نیست، اما حاکمیت و مردم را نسبت به تدابیر اندیشیده شده مجاب و متقاعد ساخته است.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آنچه امروز به بهانه هشتم اسفند، سالروز تاسیس امور تربیتی قابل‌طرح است و شاید بشود در قالب یک مطالبه و پرسش طرح کرد این است که «موضع ما در قبال تربیت در شرایط پسا کرونایی چه خواهد بود؟» گفت: تربیت دانش آموزان که در چند سال اخیر سخت‌ترین چالش‌ها را به خود دیده اند، هیچگاه به یک مسئله و دغدغه مهم برای مسئولان تبدیل نشد.

محمدی افزود: شاید دور نباشد اگر بگوییم تربیت در شرایط کرونایی از جهات مختلف آسیب‌های جدی دید و هزینه‌های روحی و روانی زیادی را بر خانواده‌ها و حاکمیت تحمیل کرد. مسائل تربیتی دیروز که به خاطر شرایط کرونایی به چالش کشیده شد، امروز باید به‌دقت مورد ارزیابی و تحلیل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که تا دیروز خط قرمز برای تربیت محسوب می‌شد، امروز دیگر از حساسیت و اهمیت افتاده است عنوان کرد: وضعیت پیش‌آمده هرچند برای همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها چرخشی ساختارشکنانه ایجاد کرد، اما برای سیستم آموزشی، تحولی بی‌سابقه را در چرخش به فضا و وضعیت جدید رقم زد و البته این چرخش برای امور تربیتی تابوشکنانه و بنیادین خواهد بود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: هنوز اوضاع کرونایی سامان نگرفته تا این نهاد بداند ریل فعالیت خود را بر روی چه خط برنامه‌ای بنا نهد و چگونه خود را در وضعیت جدید باز یابد و تعریف کند. آنچه هست، این است که در دوران پساکرونا اوضاع در آموزش و مهم‌تر از همه در حوزه‌های تربیتی با سبک و سنت پیشین تفاوت معنادار و عمیقی خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه این شرایط حداقل برای امور تربیتی تبدیل به یک چرخش در مهندسی تربیتی شده و موجب خواهد شد تا مدیران تربیتی کشور به مسئله تربیت که‌ ام المسائل کشور است از زوایای مختلف بنگرند و برای دوره پساکرونایی، راهبردی نوین و نقشه راهی نو بیابند گفت: وضعیت پیش‌آمده موجب شد تا آسیب‌پذیری آموزش و مهم‌تر از همه تربیت، بیشتر دیده شود و خلأها و نیازهای تربیتی دانش آموزان ازنقطه‌نظر نیاز و اقتضا، بیشتر به چشم بیاید.

وی ادامه داد: دوره کرونایی فرصت خوبی برای بازاندیشی در مأموریت‌های آینده و چاره‌اندیشی در کیفیت و چگونگی مهاجرت به وضعیت جدید بود. این دو سال و اندی فرصت زمان خوبی بود تا متولیان امور پرورشی برای دوره پساکرونایی نقشه راهی به دست دهند و به راهبردهای نوین و کارآمدی برسند. این یک واقعیت است که امور تربیتی با نسخه قدیم نمی‌تواند به استقبال انبوه نیازها و انتظارات در وضعیت جدید برود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر مطالبات با آنچه درگذشته بوده فاصله معناداری یافته است گفت: باید این پیشاهنگی را امور تربیتی در پاسخ به نیازها در خود پدید آورد. آنچه هست این است که برنامه‌های تربیتی دوران پساکرونایی باید با قبل از کرونا تفاوت معنادار و قابل‌انعطافی داشته باشد. لازم است مدیران تربیتی در استراتژی تربیتی خود به بسته جامع تربیتی که تفاوت معنادار شکلی با گذشته دارد برسند و افق‌های آینده را با نگاهی به تغییرات در محتوا و مهارت رقم بزنند.

محمدی تاکید کرد که امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند. برخلاف گذشته باید امور تربیتی آشتی معناداری با رسانه‌های هوشمند داشته و این امکان را یک فرصت و ظرفیت در تعاملات آینده به شمار بیاورد. همچنین لازم است در ساختار و مأموریت‌ها برای ظرفیت‌های نوپدید تدبیر کرده و متناسب با واقعیت‌های معطوف به آینده چاره‌اندیشی کند.

وی افزود: فرصت پیش رو باید طلایی‌ترین زمان برای آینده‌اندیشی و تدوین برنامه‌های تحولی معطوف به آینده باشد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

امورتربیتی در پساکرونا

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به تبیین چالش‌ها و الزامات امور تربیتی در دوران پساکرونا پرداخت و گفت: امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند.

محمدابراهیم محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره اظهار کرد: امروز همه آنچه می‌شنویم و نسبت به آن حساسیت و نگرانی داریم، آموزش در شرایط کرونایی است. همه تلاش‌ها و هزینه‌ها و برنامه‌ها معطوف به گذر از این وضعیت است.

وی افزود: این گذر هرچند آسان و کم‌هزینه نبوده و نیست، اما حاکمیت و مردم را نسبت به تدابیر اندیشیده شده مجاب و متقاعد ساخته است.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آنچه امروز به بهانه هشتم اسفند، سالروز تاسیس امور تربیتی قابل‌طرح است و شاید بشود در قالب یک مطالبه و پرسش طرح کرد این است که «موضع ما در قبال تربیت در شرایط پسا کرونایی چه خواهد بود؟» گفت: تربیت دانش آموزان که در چند سال اخیر سخت‌ترین چالش‌ها را به خود دیده اند، هیچگاه به یک مسئله و دغدغه مهم برای مسئولان تبدیل نشد.

محمدی افزود: شاید دور نباشد اگر بگوییم تربیت در شرایط کرونایی از جهات مختلف آسیب‌های جدی دید و هزینه‌های روحی و روانی زیادی را بر خانواده‌ها و حاکمیت تحمیل کرد. مسائل تربیتی دیروز که به خاطر شرایط کرونایی به چالش کشیده شد، امروز باید به‌دقت مورد ارزیابی و تحلیل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که تا دیروز خط قرمز برای تربیت محسوب می‌شد، امروز دیگر از حساسیت و اهمیت افتاده است عنوان کرد: وضعیت پیش‌آمده هرچند برای همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها چرخشی ساختارشکنانه ایجاد کرد، اما برای سیستم آموزشی، تحولی بی‌سابقه را در چرخش به فضا و وضعیت جدید رقم زد و البته این چرخش برای امور تربیتی تابوشکنانه و بنیادین خواهد بود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: هنوز اوضاع کرونایی سامان نگرفته تا این نهاد بداند ریل فعالیت خود را بر روی چه خط برنامه‌ای بنا نهد و چگونه خود را در وضعیت جدید باز یابد و تعریف کند. آنچه هست، این است که در دوران پساکرونا اوضاع در آموزش و مهم‌تر از همه در حوزه‌های تربیتی با سبک و سنت پیشین تفاوت معنادار و عمیقی خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه این شرایط حداقل برای امور تربیتی تبدیل به یک چرخش در مهندسی تربیتی شده و موجب خواهد شد تا مدیران تربیتی کشور به مسئله تربیت که‌ ام المسائل کشور است از زوایای مختلف بنگرند و برای دوره پساکرونایی، راهبردی نوین و نقشه راهی نو بیابند گفت: وضعیت پیش‌آمده موجب شد تا آسیب‌پذیری آموزش و مهم‌تر از همه تربیت، بیشتر دیده شود و خلأها و نیازهای تربیتی دانش آموزان ازنقطه‌نظر نیاز و اقتضا، بیشتر به چشم بیاید.

وی ادامه داد: دوره کرونایی فرصت خوبی برای بازاندیشی در مأموریت‌های آینده و چاره‌اندیشی در کیفیت و چگونگی مهاجرت به وضعیت جدید بود. این دو سال و اندی فرصت زمان خوبی بود تا متولیان امور پرورشی برای دوره پساکرونایی نقشه راهی به دست دهند و به راهبردهای نوین و کارآمدی برسند. این یک واقعیت است که امور تربیتی با نسخه قدیم نمی‌تواند به استقبال انبوه نیازها و انتظارات در وضعیت جدید برود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر مطالبات با آنچه درگذشته بوده فاصله معناداری یافته است گفت: باید این پیشاهنگی را امور تربیتی در پاسخ به نیازها در خود پدید آورد. آنچه هست این است که برنامه‌های تربیتی دوران پساکرونایی باید با قبل از کرونا تفاوت معنادار و قابل‌انعطافی داشته باشد. لازم است مدیران تربیتی در استراتژی تربیتی خود به بسته جامع تربیتی که تفاوت معنادار شکلی با گذشته دارد برسند و افق‌های آینده را با نگاهی به تغییرات در محتوا و مهارت رقم بزنند.

محمدی تاکید کرد که امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند. برخلاف گذشته باید امور تربیتی آشتی معناداری با رسانه‌های هوشمند داشته و این امکان را یک فرصت و ظرفیت در تعاملات آینده به شمار بیاورد. همچنین لازم است در ساختار و مأموریت‌ها برای ظرفیت‌های نوپدید تدبیر کرده و متناسب با واقعیت‌های معطوف به آینده چاره‌اندیشی کند.

وی افزود: فرصت پیش رو باید طلایی‌ترین زمان برای آینده‌اندیشی و تدوین برنامه‌های تحولی معطوف به آینده باشد.

انتهای پیام

امورتربیتی در پساکرونا

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به تبیین چالش‌ها و الزامات امور تربیتی در دوران پساکرونا پرداخت و گفت: امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند.

محمدابراهیم محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره اظهار کرد: امروز همه آنچه می‌شنویم و نسبت به آن حساسیت و نگرانی داریم، آموزش در شرایط کرونایی است. همه تلاش‌ها و هزینه‌ها و برنامه‌ها معطوف به گذر از این وضعیت است.

وی افزود: این گذر هرچند آسان و کم‌هزینه نبوده و نیست، اما حاکمیت و مردم را نسبت به تدابیر اندیشیده شده مجاب و متقاعد ساخته است.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آنچه امروز به بهانه هشتم اسفند، سالروز تاسیس امور تربیتی قابل‌طرح است و شاید بشود در قالب یک مطالبه و پرسش طرح کرد این است که «موضع ما در قبال تربیت در شرایط پسا کرونایی چه خواهد بود؟» گفت: تربیت دانش آموزان که در چند سال اخیر سخت‌ترین چالش‌ها را به خود دیده اند، هیچگاه به یک مسئله و دغدغه مهم برای مسئولان تبدیل نشد.

محمدی افزود: شاید دور نباشد اگر بگوییم تربیت در شرایط کرونایی از جهات مختلف آسیب‌های جدی دید و هزینه‌های روحی و روانی زیادی را بر خانواده‌ها و حاکمیت تحمیل کرد. مسائل تربیتی دیروز که به خاطر شرایط کرونایی به چالش کشیده شد، امروز باید به‌دقت مورد ارزیابی و تحلیل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که تا دیروز خط قرمز برای تربیت محسوب می‌شد، امروز دیگر از حساسیت و اهمیت افتاده است عنوان کرد: وضعیت پیش‌آمده هرچند برای همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها چرخشی ساختارشکنانه ایجاد کرد، اما برای سیستم آموزشی، تحولی بی‌سابقه را در چرخش به فضا و وضعیت جدید رقم زد و البته این چرخش برای امور تربیتی تابوشکنانه و بنیادین خواهد بود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: هنوز اوضاع کرونایی سامان نگرفته تا این نهاد بداند ریل فعالیت خود را بر روی چه خط برنامه‌ای بنا نهد و چگونه خود را در وضعیت جدید باز یابد و تعریف کند. آنچه هست، این است که در دوران پساکرونا اوضاع در آموزش و مهم‌تر از همه در حوزه‌های تربیتی با سبک و سنت پیشین تفاوت معنادار و عمیقی خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه این شرایط حداقل برای امور تربیتی تبدیل به یک چرخش در مهندسی تربیتی شده و موجب خواهد شد تا مدیران تربیتی کشور به مسئله تربیت که‌ ام المسائل کشور است از زوایای مختلف بنگرند و برای دوره پساکرونایی، راهبردی نوین و نقشه راهی نو بیابند گفت: وضعیت پیش‌آمده موجب شد تا آسیب‌پذیری آموزش و مهم‌تر از همه تربیت، بیشتر دیده شود و خلأها و نیازهای تربیتی دانش آموزان ازنقطه‌نظر نیاز و اقتضا، بیشتر به چشم بیاید.

وی ادامه داد: دوره کرونایی فرصت خوبی برای بازاندیشی در مأموریت‌های آینده و چاره‌اندیشی در کیفیت و چگونگی مهاجرت به وضعیت جدید بود. این دو سال و اندی فرصت زمان خوبی بود تا متولیان امور پرورشی برای دوره پساکرونایی نقشه راهی به دست دهند و به راهبردهای نوین و کارآمدی برسند. این یک واقعیت است که امور تربیتی با نسخه قدیم نمی‌تواند به استقبال انبوه نیازها و انتظارات در وضعیت جدید برود.

مدیرکل اسبق امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر مطالبات با آنچه درگذشته بوده فاصله معناداری یافته است گفت: باید این پیشاهنگی را امور تربیتی در پاسخ به نیازها در خود پدید آورد. آنچه هست این است که برنامه‌های تربیتی دوران پساکرونایی باید با قبل از کرونا تفاوت معنادار و قابل‌انعطافی داشته باشد. لازم است مدیران تربیتی در استراتژی تربیتی خود به بسته جامع تربیتی که تفاوت معنادار شکلی با گذشته دارد برسند و افق‌های آینده را با نگاهی به تغییرات در محتوا و مهارت رقم بزنند.

محمدی تاکید کرد که امور تربیتی باید در راهبردهای آینده خود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز مهارت و محتوای مورد نیاز در بسترهای نوپدید توجه کند. برخلاف گذشته باید امور تربیتی آشتی معناداری با رسانه‌های هوشمند داشته و این امکان را یک فرصت و ظرفیت در تعاملات آینده به شمار بیاورد. همچنین لازم است در ساختار و مأموریت‌ها برای ظرفیت‌های نوپدید تدبیر کرده و متناسب با واقعیت‌های معطوف به آینده چاره‌اندیشی کند.

وی افزود: فرصت پیش رو باید طلایی‌ترین زمان برای آینده‌اندیشی و تدوین برنامه‌های تحولی معطوف به آینده باشد.

انتهای پیام

برچسب ها: امور تربیتی
پست قبلی

حماس: دوران تک‌قطبی بودن جهان رو به پایان است

پست بعدی

حمله ائتلاف سعودی به فرودگاه صنعا یمن 

مربوطه پست ها

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین
اجتماعی

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

۰۱ مهر ۱۴۰۳
سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403
اجتماعی

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

۲۸ شهریور ۱۴۰۳
جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران
اجتماعی

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد
اجتماعی

کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین
اجتماعی

تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای
اجتماعی

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.