دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

انتقال تجربه فیلمسازی رامبد جوان؛ وحشتناک است کمدی بسازید و کسی نخندد!

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
انتقال تجربه فیلمسازی رامبد جوان؛ وحشتناک است کمدی بسازید و کسی نخندد!
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، رامبد جوان بازیگر، کارگردان و برنامه ساز در کارگاه خود در جشنواره فیلم ۱۰۰ که عصر امروز ۱۶ اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت برگزار شد ابتدا با اشاره به کتابی به نام «هرگز سازش نکنیم» به تجربیات خود اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین نکات کارگردانی این است که کارگردان بلد باشد فضای ذهنش را به دیگران منتقل کند ما مدیران و کارگردانان و … داریم که از انتقال ذهنیات خود به دیگران عاجز هستند. من ۳۵ سال است در این حرفه کار می‌کنم و الان متوجه هستم که گفتگو کردن و شنیدن درست و نکته ای را توضیح دادن چقدر مهم است.

وی اضافه کرد: ما یا دغدغه و مساله ای داریم یا قصه عجیبی داریم که دوست داریم تعریفش کنیم یعنی یا دغدغه اجتماعی، سیاسی، مذهبی است و یا قصه جالب است که دغدغه باید در قالب آن قصه قرار بگیرد. درنهایت باید بدانیم چقدر بلد هستیم موضوع را هدایت کنیم و تا جایی که می توانیم برایش مذاکره کنیم. آن کتاب می گوید هیچ گاه از آنچه که می خواهید کوتاه نیایید. البته باید خودتان ابتدا به این نکته برسید که آنچه می خواهید درست است.

وی با اشاره اینکه دنبال تایید دیگران نیست، بیان کرد: من اصلاً به گونه ای زندگی نمی کنم که تشویق شوم. به گونه ای زندگی و کار می‌کنم که خودم باورش دارم.

جوان درباره هیجان و آگاهی نسبت به فیلمسازی اظهار کرد: هنوز وقتی می خواهم فیلم خود را برای اولین بار در سینما ببینم ضربان قلبم هزار می شود. هیچکس به اندازه خود کارگردان نمی داند چقدر خراب کرده است و هیچ منتقد و همکاری نمی تواند، بفهمد چقدر صحنه ها درست بوده است یا خیر.

وی تصریح کرد: فیلمسازی آنقدر گران شده است که نمی توان به راحتی سرمایه جذب کرد و اگر فیلم اول بلند را بد بسازید دیگر نمی توانید فیلم دوم را بسازید و فاتحه‌تان خوانده است.

جوان با طرح پیشنهادی از سوی یکی از مخاطبان درباره تیزرسازی گفت: من سال ۷۵ «خانه سبز» را بازی کردم و در اوج محبوبیت در سال ۷۶ شرکت تبلیغاتی تاسیس کردم و احساس کردم نمی خواهم فقط بازیگر شوم و چون معروف شده بودم در جلسات با صاحب برند و کارخانه از من استقبال می شد. تیزر می ساختم و ظرف پنج سال به یکی از پرکارترین شرکت های تبلیغاتی ایران تبدیل شدیم. من از همین تجربه تیزرسازی هم پول خوب دریافت کردم و هم آزمون و خطا می کردم و تجربه به دست می‌آوردم.

وی با اشاره به یک پیشنهاد برای بهتر شدن فیلم تصریح کرد: تدوینگر را وارد فیلمنامه نویسی کنید او سکانس اضافه را تشخیص می دهد. ساختار مشخص می شود و به نتیجه می رسید که کدام حذف و اضافه درست است. باید بتوانید در پیش تولید فیلمتان را بسازید.

کارگردان «زودپز» با اشاره به تجربه خود در فیلمسازی یادآور شد: فیلم «زودپز» با عدد حدود ۵۰ میلیارد در سال ۱۴۰۲ ساخته شد. بعد از «زودپز» طرحی به دستم رسید که برایم جالب بود و با نویسنده ۶ ماه روی فیلمنامه آن کار کردیم. فیلم یک کمدی جاده ای است که من به ۲ مدیر تولید دادم یک نفر ۹۸ و یک نفر ۸۵ میلیارد برآورد کرد که رقم خیلی زیادی برای یک فیلم است.

کارگردان «خندوانه» خطاب به علاقه‌مندان همکاری با او گفت: من خودم علاقه‌مند هستم با نسل جدید کار کنم و با افراد علاقه‌مند در ارتباط باشم. ما در هشت فصل «خندوانه» بیش از ۳۰۰ نفر نیرو جذب کردیم و پروراندیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه خودش تاکنون ناامید شده است یا خیر؟ بیان کرد: همه بی انگیزه و ناامید می شویم اما بلند می شویم و ادامه می دهیم.

کارگردان «ورود آقایان ممنوع» درباره کمدی های خوب عنوان کرد: کمدی می تواند وابسته به خیلی موارد باشد گاهی در پشت صحنه فیلم، همه عوامل با شوخی ها قهقهه زنان می خندند اما وقتی همان سکانس پخش می شود تماشاگران در سالن جدی هستند و نمی‌خندند چون همه حرف هایی که پشت صحنه می گویید، شوخی هایی که دارید و فضاسازی ها برای شما به کد تبدیل می شود اما وقتی جلوی دوربین می رود مخاطب متوجه آن کدها نمی شود و برایش خنده ندارد. باید به عنوان کارگردان بفهمید آیا یک شوخی، مستقل از کدها می تواند عمل کند یا نه. شوخی دوز دارد اگر به آن دوز نرسد نمی خنداند اگر از دوز بگذرد هم بی مزه می شود و این وحشتناک است که فیلم کمدی بسازید روی پرده برود و مخاطب نخندد.

جوان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره فرق فیلمسازی و سریال سازی در پلتفرم گفت: سرمایه گذار در پلتفرم دست و دلش نمی لرزد که کار بسازد چون می داند با اکانتی که می فروشد یا تبلیغی که می گیرد به هر حال می تواند سرمایه را بازگرداند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامبد جوان بازیگر، کارگردان و برنامه ساز در کارگاه خود در جشنواره فیلم ۱۰۰ که عصر امروز ۱۶ اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت برگزار شد ابتدا با اشاره به کتابی به نام «هرگز سازش نکنیم» به تجربیات خود اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین نکات کارگردانی این است که کارگردان بلد باشد فضای ذهنش را به دیگران منتقل کند ما مدیران و کارگردانان و … داریم که از انتقال ذهنیات خود به دیگران عاجز هستند. من ۳۵ سال است در این حرفه کار می‌کنم و الان متوجه هستم که گفتگو کردن و شنیدن درست و نکته ای را توضیح دادن چقدر مهم است.

وی اضافه کرد: ما یا دغدغه و مساله ای داریم یا قصه عجیبی داریم که دوست داریم تعریفش کنیم یعنی یا دغدغه اجتماعی، سیاسی، مذهبی است و یا قصه جالب است که دغدغه باید در قالب آن قصه قرار بگیرد. درنهایت باید بدانیم چقدر بلد هستیم موضوع را هدایت کنیم و تا جایی که می توانیم برایش مذاکره کنیم. آن کتاب می گوید هیچ گاه از آنچه که می خواهید کوتاه نیایید. البته باید خودتان ابتدا به این نکته برسید که آنچه می خواهید درست است.

وی با اشاره اینکه دنبال تایید دیگران نیست، بیان کرد: من اصلاً به گونه ای زندگی نمی کنم که تشویق شوم. به گونه ای زندگی و کار می‌کنم که خودم باورش دارم.

جوان درباره هیجان و آگاهی نسبت به فیلمسازی اظهار کرد: هنوز وقتی می خواهم فیلم خود را برای اولین بار در سینما ببینم ضربان قلبم هزار می شود. هیچکس به اندازه خود کارگردان نمی داند چقدر خراب کرده است و هیچ منتقد و همکاری نمی تواند، بفهمد چقدر صحنه ها درست بوده است یا خیر.

وی تصریح کرد: فیلمسازی آنقدر گران شده است که نمی توان به راحتی سرمایه جذب کرد و اگر فیلم اول بلند را بد بسازید دیگر نمی توانید فیلم دوم را بسازید و فاتحه‌تان خوانده است.

جوان با طرح پیشنهادی از سوی یکی از مخاطبان درباره تیزرسازی گفت: من سال ۷۵ «خانه سبز» را بازی کردم و در اوج محبوبیت در سال ۷۶ شرکت تبلیغاتی تاسیس کردم و احساس کردم نمی خواهم فقط بازیگر شوم و چون معروف شده بودم در جلسات با صاحب برند و کارخانه از من استقبال می شد. تیزر می ساختم و ظرف پنج سال به یکی از پرکارترین شرکت های تبلیغاتی ایران تبدیل شدیم. من از همین تجربه تیزرسازی هم پول خوب دریافت کردم و هم آزمون و خطا می کردم و تجربه به دست می‌آوردم.

وی با اشاره به یک پیشنهاد برای بهتر شدن فیلم تصریح کرد: تدوینگر را وارد فیلمنامه نویسی کنید او سکانس اضافه را تشخیص می دهد. ساختار مشخص می شود و به نتیجه می رسید که کدام حذف و اضافه درست است. باید بتوانید در پیش تولید فیلمتان را بسازید.

کارگردان «زودپز» با اشاره به تجربه خود در فیلمسازی یادآور شد: فیلم «زودپز» با عدد حدود ۵۰ میلیارد در سال ۱۴۰۲ ساخته شد. بعد از «زودپز» طرحی به دستم رسید که برایم جالب بود و با نویسنده ۶ ماه روی فیلمنامه آن کار کردیم. فیلم یک کمدی جاده ای است که من به ۲ مدیر تولید دادم یک نفر ۹۸ و یک نفر ۸۵ میلیارد برآورد کرد که رقم خیلی زیادی برای یک فیلم است.

کارگردان «خندوانه» خطاب به علاقه‌مندان همکاری با او گفت: من خودم علاقه‌مند هستم با نسل جدید کار کنم و با افراد علاقه‌مند در ارتباط باشم. ما در هشت فصل «خندوانه» بیش از ۳۰۰ نفر نیرو جذب کردیم و پروراندیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه خودش تاکنون ناامید شده است یا خیر؟ بیان کرد: همه بی انگیزه و ناامید می شویم اما بلند می شویم و ادامه می دهیم.

کارگردان «ورود آقایان ممنوع» درباره کمدی های خوب عنوان کرد: کمدی می تواند وابسته به خیلی موارد باشد گاهی در پشت صحنه فیلم، همه عوامل با شوخی ها قهقهه زنان می خندند اما وقتی همان سکانس پخش می شود تماشاگران در سالن جدی هستند و نمی‌خندند چون همه حرف هایی که پشت صحنه می گویید، شوخی هایی که دارید و فضاسازی ها برای شما به کد تبدیل می شود اما وقتی جلوی دوربین می رود مخاطب متوجه آن کدها نمی شود و برایش خنده ندارد. باید به عنوان کارگردان بفهمید آیا یک شوخی، مستقل از کدها می تواند عمل کند یا نه. شوخی دوز دارد اگر به آن دوز نرسد نمی خنداند اگر از دوز بگذرد هم بی مزه می شود و این وحشتناک است که فیلم کمدی بسازید روی پرده برود و مخاطب نخندد.

جوان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره فرق فیلمسازی و سریال سازی در پلتفرم گفت: سرمایه گذار در پلتفرم دست و دلش نمی لرزد که کار بسازد چون می داند با اکانتی که می فروشد یا تبلیغی که می گیرد به هر حال می تواند سرمایه را بازگرداند.

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رامبد جوان بازیگر، کارگردان و برنامه ساز در کارگاه خود در جشنواره فیلم ۱۰۰ که عصر امروز ۱۶ اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت برگزار شد ابتدا با اشاره به کتابی به نام «هرگز سازش نکنیم» به تجربیات خود اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین نکات کارگردانی این است که کارگردان بلد باشد فضای ذهنش را به دیگران منتقل کند ما مدیران و کارگردانان و … داریم که از انتقال ذهنیات خود به دیگران عاجز هستند. من ۳۵ سال است در این حرفه کار می‌کنم و الان متوجه هستم که گفتگو کردن و شنیدن درست و نکته ای را توضیح دادن چقدر مهم است.

وی اضافه کرد: ما یا دغدغه و مساله ای داریم یا قصه عجیبی داریم که دوست داریم تعریفش کنیم یعنی یا دغدغه اجتماعی، سیاسی، مذهبی است و یا قصه جالب است که دغدغه باید در قالب آن قصه قرار بگیرد. درنهایت باید بدانیم چقدر بلد هستیم موضوع را هدایت کنیم و تا جایی که می توانیم برایش مذاکره کنیم. آن کتاب می گوید هیچ گاه از آنچه که می خواهید کوتاه نیایید. البته باید خودتان ابتدا به این نکته برسید که آنچه می خواهید درست است.

وی با اشاره اینکه دنبال تایید دیگران نیست، بیان کرد: من اصلاً به گونه ای زندگی نمی کنم که تشویق شوم. به گونه ای زندگی و کار می‌کنم که خودم باورش دارم.

جوان درباره هیجان و آگاهی نسبت به فیلمسازی اظهار کرد: هنوز وقتی می خواهم فیلم خود را برای اولین بار در سینما ببینم ضربان قلبم هزار می شود. هیچکس به اندازه خود کارگردان نمی داند چقدر خراب کرده است و هیچ منتقد و همکاری نمی تواند، بفهمد چقدر صحنه ها درست بوده است یا خیر.

وی تصریح کرد: فیلمسازی آنقدر گران شده است که نمی توان به راحتی سرمایه جذب کرد و اگر فیلم اول بلند را بد بسازید دیگر نمی توانید فیلم دوم را بسازید و فاتحه‌تان خوانده است.

جوان با طرح پیشنهادی از سوی یکی از مخاطبان درباره تیزرسازی گفت: من سال ۷۵ «خانه سبز» را بازی کردم و در اوج محبوبیت در سال ۷۶ شرکت تبلیغاتی تاسیس کردم و احساس کردم نمی خواهم فقط بازیگر شوم و چون معروف شده بودم در جلسات با صاحب برند و کارخانه از من استقبال می شد. تیزر می ساختم و ظرف پنج سال به یکی از پرکارترین شرکت های تبلیغاتی ایران تبدیل شدیم. من از همین تجربه تیزرسازی هم پول خوب دریافت کردم و هم آزمون و خطا می کردم و تجربه به دست می‌آوردم.

وی با اشاره به یک پیشنهاد برای بهتر شدن فیلم تصریح کرد: تدوینگر را وارد فیلمنامه نویسی کنید او سکانس اضافه را تشخیص می دهد. ساختار مشخص می شود و به نتیجه می رسید که کدام حذف و اضافه درست است. باید بتوانید در پیش تولید فیلمتان را بسازید.

کارگردان «زودپز» با اشاره به تجربه خود در فیلمسازی یادآور شد: فیلم «زودپز» با عدد حدود ۵۰ میلیارد در سال ۱۴۰۲ ساخته شد. بعد از «زودپز» طرحی به دستم رسید که برایم جالب بود و با نویسنده ۶ ماه روی فیلمنامه آن کار کردیم. فیلم یک کمدی جاده ای است که من به ۲ مدیر تولید دادم یک نفر ۹۸ و یک نفر ۸۵ میلیارد برآورد کرد که رقم خیلی زیادی برای یک فیلم است.

کارگردان «خندوانه» خطاب به علاقه‌مندان همکاری با او گفت: من خودم علاقه‌مند هستم با نسل جدید کار کنم و با افراد علاقه‌مند در ارتباط باشم. ما در هشت فصل «خندوانه» بیش از ۳۰۰ نفر نیرو جذب کردیم و پروراندیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه خودش تاکنون ناامید شده است یا خیر؟ بیان کرد: همه بی انگیزه و ناامید می شویم اما بلند می شویم و ادامه می دهیم.

کارگردان «ورود آقایان ممنوع» درباره کمدی های خوب عنوان کرد: کمدی می تواند وابسته به خیلی موارد باشد گاهی در پشت صحنه فیلم، همه عوامل با شوخی ها قهقهه زنان می خندند اما وقتی همان سکانس پخش می شود تماشاگران در سالن جدی هستند و نمی‌خندند چون همه حرف هایی که پشت صحنه می گویید، شوخی هایی که دارید و فضاسازی ها برای شما به کد تبدیل می شود اما وقتی جلوی دوربین می رود مخاطب متوجه آن کدها نمی شود و برایش خنده ندارد. باید به عنوان کارگردان بفهمید آیا یک شوخی، مستقل از کدها می تواند عمل کند یا نه. شوخی دوز دارد اگر به آن دوز نرسد نمی خنداند اگر از دوز بگذرد هم بی مزه می شود و این وحشتناک است که فیلم کمدی بسازید روی پرده برود و مخاطب نخندد.

جوان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره فرق فیلمسازی و سریال سازی در پلتفرم گفت: سرمایه گذار در پلتفرم دست و دلش نمی لرزد که کار بسازد چون می داند با اکانتی که می فروشد یا تبلیغی که می گیرد به هر حال می تواند سرمایه را بازگرداند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامبد جوان بازیگر، کارگردان و برنامه ساز در کارگاه خود در جشنواره فیلم ۱۰۰ که عصر امروز ۱۶ اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت برگزار شد ابتدا با اشاره به کتابی به نام «هرگز سازش نکنیم» به تجربیات خود اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین نکات کارگردانی این است که کارگردان بلد باشد فضای ذهنش را به دیگران منتقل کند ما مدیران و کارگردانان و … داریم که از انتقال ذهنیات خود به دیگران عاجز هستند. من ۳۵ سال است در این حرفه کار می‌کنم و الان متوجه هستم که گفتگو کردن و شنیدن درست و نکته ای را توضیح دادن چقدر مهم است.

وی اضافه کرد: ما یا دغدغه و مساله ای داریم یا قصه عجیبی داریم که دوست داریم تعریفش کنیم یعنی یا دغدغه اجتماعی، سیاسی، مذهبی است و یا قصه جالب است که دغدغه باید در قالب آن قصه قرار بگیرد. درنهایت باید بدانیم چقدر بلد هستیم موضوع را هدایت کنیم و تا جایی که می توانیم برایش مذاکره کنیم. آن کتاب می گوید هیچ گاه از آنچه که می خواهید کوتاه نیایید. البته باید خودتان ابتدا به این نکته برسید که آنچه می خواهید درست است.

وی با اشاره اینکه دنبال تایید دیگران نیست، بیان کرد: من اصلاً به گونه ای زندگی نمی کنم که تشویق شوم. به گونه ای زندگی و کار می‌کنم که خودم باورش دارم.

جوان درباره هیجان و آگاهی نسبت به فیلمسازی اظهار کرد: هنوز وقتی می خواهم فیلم خود را برای اولین بار در سینما ببینم ضربان قلبم هزار می شود. هیچکس به اندازه خود کارگردان نمی داند چقدر خراب کرده است و هیچ منتقد و همکاری نمی تواند، بفهمد چقدر صحنه ها درست بوده است یا خیر.

وی تصریح کرد: فیلمسازی آنقدر گران شده است که نمی توان به راحتی سرمایه جذب کرد و اگر فیلم اول بلند را بد بسازید دیگر نمی توانید فیلم دوم را بسازید و فاتحه‌تان خوانده است.

جوان با طرح پیشنهادی از سوی یکی از مخاطبان درباره تیزرسازی گفت: من سال ۷۵ «خانه سبز» را بازی کردم و در اوج محبوبیت در سال ۷۶ شرکت تبلیغاتی تاسیس کردم و احساس کردم نمی خواهم فقط بازیگر شوم و چون معروف شده بودم در جلسات با صاحب برند و کارخانه از من استقبال می شد. تیزر می ساختم و ظرف پنج سال به یکی از پرکارترین شرکت های تبلیغاتی ایران تبدیل شدیم. من از همین تجربه تیزرسازی هم پول خوب دریافت کردم و هم آزمون و خطا می کردم و تجربه به دست می‌آوردم.

وی با اشاره به یک پیشنهاد برای بهتر شدن فیلم تصریح کرد: تدوینگر را وارد فیلمنامه نویسی کنید او سکانس اضافه را تشخیص می دهد. ساختار مشخص می شود و به نتیجه می رسید که کدام حذف و اضافه درست است. باید بتوانید در پیش تولید فیلمتان را بسازید.

کارگردان «زودپز» با اشاره به تجربه خود در فیلمسازی یادآور شد: فیلم «زودپز» با عدد حدود ۵۰ میلیارد در سال ۱۴۰۲ ساخته شد. بعد از «زودپز» طرحی به دستم رسید که برایم جالب بود و با نویسنده ۶ ماه روی فیلمنامه آن کار کردیم. فیلم یک کمدی جاده ای است که من به ۲ مدیر تولید دادم یک نفر ۹۸ و یک نفر ۸۵ میلیارد برآورد کرد که رقم خیلی زیادی برای یک فیلم است.

کارگردان «خندوانه» خطاب به علاقه‌مندان همکاری با او گفت: من خودم علاقه‌مند هستم با نسل جدید کار کنم و با افراد علاقه‌مند در ارتباط باشم. ما در هشت فصل «خندوانه» بیش از ۳۰۰ نفر نیرو جذب کردیم و پروراندیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه خودش تاکنون ناامید شده است یا خیر؟ بیان کرد: همه بی انگیزه و ناامید می شویم اما بلند می شویم و ادامه می دهیم.

کارگردان «ورود آقایان ممنوع» درباره کمدی های خوب عنوان کرد: کمدی می تواند وابسته به خیلی موارد باشد گاهی در پشت صحنه فیلم، همه عوامل با شوخی ها قهقهه زنان می خندند اما وقتی همان سکانس پخش می شود تماشاگران در سالن جدی هستند و نمی‌خندند چون همه حرف هایی که پشت صحنه می گویید، شوخی هایی که دارید و فضاسازی ها برای شما به کد تبدیل می شود اما وقتی جلوی دوربین می رود مخاطب متوجه آن کدها نمی شود و برایش خنده ندارد. باید به عنوان کارگردان بفهمید آیا یک شوخی، مستقل از کدها می تواند عمل کند یا نه. شوخی دوز دارد اگر به آن دوز نرسد نمی خنداند اگر از دوز بگذرد هم بی مزه می شود و این وحشتناک است که فیلم کمدی بسازید روی پرده برود و مخاطب نخندد.

جوان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره فرق فیلمسازی و سریال سازی در پلتفرم گفت: سرمایه گذار در پلتفرم دست و دلش نمی لرزد که کار بسازد چون می داند با اکانتی که می فروشد یا تبلیغی که می گیرد به هر حال می تواند سرمایه را بازگرداند.

پست قبلی

ساخت دوباره «قند پهلو» اتفاقی ویژه‌ است؛ بخشی از یک هویت ادبی

پست بعدی

مستند شهید رئیسی رونمایی شد؛ مرور ناگفته‌هایی از «پرواز در مه»

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.