دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

اورهال و تعمیرات واگن مترو در صدر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۵ اسفند ۱۴۰۰
در اجتماعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
10
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
اورهال و تعمیرات واگن مترو در صدر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که پروژه های عمرانی شهرداری تهران در سال آینده تنها با جذب مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد بودجه عمرانی شهرداری تهران در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه پیش بینی شده در حوزه عمرانی تنها برای بزرگراه کمربندی شرقی تهران است که در حال حاضر فاقد کمربندی است و مبلغ پیش بینی شده از محل تبصره هاست یعنی اگر بودجه شهرداری برای سال آینده به صورت کامل محقق شود، شهرداری تهران می‌تواند از محل مازاد و در عین حال در صورت مشارکتی از طریق جذب سرمایه گذاران یا سیستم بانکی، این کمربندی را بسازد، چرا که این پروژه نیاز اضطراری شرق تهران است.

وی در ادامه به بودجه تکمیل بزرگراه شهید بروجردی اشاره کرد و ادامه داد: از آنجایی که بخش زیادی از پروژه بزرگراه شهید برجرودی انجام شده؛ اما هنوز اتصالات این بزرگراه با جاده ساوه و آزادگان تکمیل نشده که اگر بحث تملک آن انجام شود، امکان تردد شمالی-جنوبی در غرب تهران ایجاد می‌شود و به عنوان مکمل شبکه موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه مابقی پروژه های عمرانی که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران پیش بینی شده عمدتا مشارکتی است و در صورتی که سرمایه گذاری باشد، انجام می شود، گفت:  اینگونه پروژه ها همچون تونل میدان سپاه تا آزادگان که اگر سرمایه گذاری حاضر بود تا از محل عوارض تردد بازگشت سرمایه داشته باشد،در اولویت کاری قرار می گیرد در غیر این صورت این پروژه ها اجرایی نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنین یکی از موضوعات مورد تاکید در بودجه این بود که در بحث پارکینگ سازی تنها با مشارکت سرمایه گذار و در نقاطی که با بحران و مشکل مواجه هستند، ساخته شود، گفت: به عبارتی شهرداری تهران راسا اقدام به ساخت پارکینگ نخواهد کرد و ساخت اینگونه پارکینگ ها تنها با تمایل بخش خصوصی و حمایت شهرداری امکان پذیر خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در مورد تایید کلیات بودجه باید منتظرنظر نهایی فرمانداری تهران باشیم، ادامه داد: در صورت مغایرت بودجه با بندهای قانونی، باید اصلاحاتی صورت گیرد. در بحث حمل و نقل تلاش شد در موضوع نگهداشت تاکید کنیم و برای بحث تعمیرات مترو به عنوان اولویت اول شهرداری تهران، بودجه مناسب در نظر گرفتیم  و توسعه را بعد از نگهداشت در اولویت دوم قرار دادیم، چرا که اگر نگهداشت به خوبی صورت نگیرد، توسعه صرف نمی تواند کمک جدی به حل مسائل شهر کند.

وی افزود: برای سال آینده بزرگترین بودجه را به شرکت بهره برداری مترو دادیم تا اورهال و تعمیرات واگن را انجام دهد.

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در مورد خرید واگن نیز گفت: منتظر هستیم تا دولت ۱۵ درصد پیش پرداخت برای خرید ۶۳۰ واگن را پرداخت کند و عملا با فعال شدن قرارداد۶۳۰ واگن بتوانیم نیازهای آینده را تامین کنیم و خرید واگن دیگری در دستور کار نیست و امید است با پرداخت دولت بتوانیم این ۶۳۰ واگن را جذب کرده تا نیاز شهر به واگن مرتفع شود.

انتهای پیام

اورهال و تعمیرات واگن مترو در صدر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که پروژه های عمرانی شهرداری تهران در سال آینده تنها با جذب مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد بودجه عمرانی شهرداری تهران در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه پیش بینی شده در حوزه عمرانی تنها برای بزرگراه کمربندی شرقی تهران است که در حال حاضر فاقد کمربندی است و مبلغ پیش بینی شده از محل تبصره هاست یعنی اگر بودجه شهرداری برای سال آینده به صورت کامل محقق شود، شهرداری تهران می‌تواند از محل مازاد و در عین حال در صورت مشارکتی از طریق جذب سرمایه گذاران یا سیستم بانکی، این کمربندی را بسازد، چرا که این پروژه نیاز اضطراری شرق تهران است.

وی در ادامه به بودجه تکمیل بزرگراه شهید بروجردی اشاره کرد و ادامه داد: از آنجایی که بخش زیادی از پروژه بزرگراه شهید برجرودی انجام شده؛ اما هنوز اتصالات این بزرگراه با جاده ساوه و آزادگان تکمیل نشده که اگر بحث تملک آن انجام شود، امکان تردد شمالی-جنوبی در غرب تهران ایجاد می‌شود و به عنوان مکمل شبکه موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه مابقی پروژه های عمرانی که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران پیش بینی شده عمدتا مشارکتی است و در صورتی که سرمایه گذاری باشد، انجام می شود، گفت:  اینگونه پروژه ها همچون تونل میدان سپاه تا آزادگان که اگر سرمایه گذاری حاضر بود تا از محل عوارض تردد بازگشت سرمایه داشته باشد،در اولویت کاری قرار می گیرد در غیر این صورت این پروژه ها اجرایی نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنین یکی از موضوعات مورد تاکید در بودجه این بود که در بحث پارکینگ سازی تنها با مشارکت سرمایه گذار و در نقاطی که با بحران و مشکل مواجه هستند، ساخته شود، گفت: به عبارتی شهرداری تهران راسا اقدام به ساخت پارکینگ نخواهد کرد و ساخت اینگونه پارکینگ ها تنها با تمایل بخش خصوصی و حمایت شهرداری امکان پذیر خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در مورد تایید کلیات بودجه باید منتظرنظر نهایی فرمانداری تهران باشیم، ادامه داد: در صورت مغایرت بودجه با بندهای قانونی، باید اصلاحاتی صورت گیرد. در بحث حمل و نقل تلاش شد در موضوع نگهداشت تاکید کنیم و برای بحث تعمیرات مترو به عنوان اولویت اول شهرداری تهران، بودجه مناسب در نظر گرفتیم  و توسعه را بعد از نگهداشت در اولویت دوم قرار دادیم، چرا که اگر نگهداشت به خوبی صورت نگیرد، توسعه صرف نمی تواند کمک جدی به حل مسائل شهر کند.

وی افزود: برای سال آینده بزرگترین بودجه را به شرکت بهره برداری مترو دادیم تا اورهال و تعمیرات واگن را انجام دهد.

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در مورد خرید واگن نیز گفت: منتظر هستیم تا دولت ۱۵ درصد پیش پرداخت برای خرید ۶۳۰ واگن را پرداخت کند و عملا با فعال شدن قرارداد۶۳۰ واگن بتوانیم نیازهای آینده را تامین کنیم و خرید واگن دیگری در دستور کار نیست و امید است با پرداخت دولت بتوانیم این ۶۳۰ واگن را جذب کرده تا نیاز شهر به واگن مرتفع شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

اورهال و تعمیرات واگن مترو در صدر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که پروژه های عمرانی شهرداری تهران در سال آینده تنها با جذب مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد بودجه عمرانی شهرداری تهران در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه پیش بینی شده در حوزه عمرانی تنها برای بزرگراه کمربندی شرقی تهران است که در حال حاضر فاقد کمربندی است و مبلغ پیش بینی شده از محل تبصره هاست یعنی اگر بودجه شهرداری برای سال آینده به صورت کامل محقق شود، شهرداری تهران می‌تواند از محل مازاد و در عین حال در صورت مشارکتی از طریق جذب سرمایه گذاران یا سیستم بانکی، این کمربندی را بسازد، چرا که این پروژه نیاز اضطراری شرق تهران است.

وی در ادامه به بودجه تکمیل بزرگراه شهید بروجردی اشاره کرد و ادامه داد: از آنجایی که بخش زیادی از پروژه بزرگراه شهید برجرودی انجام شده؛ اما هنوز اتصالات این بزرگراه با جاده ساوه و آزادگان تکمیل نشده که اگر بحث تملک آن انجام شود، امکان تردد شمالی-جنوبی در غرب تهران ایجاد می‌شود و به عنوان مکمل شبکه موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه مابقی پروژه های عمرانی که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران پیش بینی شده عمدتا مشارکتی است و در صورتی که سرمایه گذاری باشد، انجام می شود، گفت:  اینگونه پروژه ها همچون تونل میدان سپاه تا آزادگان که اگر سرمایه گذاری حاضر بود تا از محل عوارض تردد بازگشت سرمایه داشته باشد،در اولویت کاری قرار می گیرد در غیر این صورت این پروژه ها اجرایی نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنین یکی از موضوعات مورد تاکید در بودجه این بود که در بحث پارکینگ سازی تنها با مشارکت سرمایه گذار و در نقاطی که با بحران و مشکل مواجه هستند، ساخته شود، گفت: به عبارتی شهرداری تهران راسا اقدام به ساخت پارکینگ نخواهد کرد و ساخت اینگونه پارکینگ ها تنها با تمایل بخش خصوصی و حمایت شهرداری امکان پذیر خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در مورد تایید کلیات بودجه باید منتظرنظر نهایی فرمانداری تهران باشیم، ادامه داد: در صورت مغایرت بودجه با بندهای قانونی، باید اصلاحاتی صورت گیرد. در بحث حمل و نقل تلاش شد در موضوع نگهداشت تاکید کنیم و برای بحث تعمیرات مترو به عنوان اولویت اول شهرداری تهران، بودجه مناسب در نظر گرفتیم  و توسعه را بعد از نگهداشت در اولویت دوم قرار دادیم، چرا که اگر نگهداشت به خوبی صورت نگیرد، توسعه صرف نمی تواند کمک جدی به حل مسائل شهر کند.

وی افزود: برای سال آینده بزرگترین بودجه را به شرکت بهره برداری مترو دادیم تا اورهال و تعمیرات واگن را انجام دهد.

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در مورد خرید واگن نیز گفت: منتظر هستیم تا دولت ۱۵ درصد پیش پرداخت برای خرید ۶۳۰ واگن را پرداخت کند و عملا با فعال شدن قرارداد۶۳۰ واگن بتوانیم نیازهای آینده را تامین کنیم و خرید واگن دیگری در دستور کار نیست و امید است با پرداخت دولت بتوانیم این ۶۳۰ واگن را جذب کرده تا نیاز شهر به واگن مرتفع شود.

انتهای پیام

اورهال و تعمیرات واگن مترو در صدر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که پروژه های عمرانی شهرداری تهران در سال آینده تنها با جذب مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد بودجه عمرانی شهرداری تهران در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه پیش بینی شده در حوزه عمرانی تنها برای بزرگراه کمربندی شرقی تهران است که در حال حاضر فاقد کمربندی است و مبلغ پیش بینی شده از محل تبصره هاست یعنی اگر بودجه شهرداری برای سال آینده به صورت کامل محقق شود، شهرداری تهران می‌تواند از محل مازاد و در عین حال در صورت مشارکتی از طریق جذب سرمایه گذاران یا سیستم بانکی، این کمربندی را بسازد، چرا که این پروژه نیاز اضطراری شرق تهران است.

وی در ادامه به بودجه تکمیل بزرگراه شهید بروجردی اشاره کرد و ادامه داد: از آنجایی که بخش زیادی از پروژه بزرگراه شهید برجرودی انجام شده؛ اما هنوز اتصالات این بزرگراه با جاده ساوه و آزادگان تکمیل نشده که اگر بحث تملک آن انجام شود، امکان تردد شمالی-جنوبی در غرب تهران ایجاد می‌شود و به عنوان مکمل شبکه موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه مابقی پروژه های عمرانی که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران پیش بینی شده عمدتا مشارکتی است و در صورتی که سرمایه گذاری باشد، انجام می شود، گفت:  اینگونه پروژه ها همچون تونل میدان سپاه تا آزادگان که اگر سرمایه گذاری حاضر بود تا از محل عوارض تردد بازگشت سرمایه داشته باشد،در اولویت کاری قرار می گیرد در غیر این صورت این پروژه ها اجرایی نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنین یکی از موضوعات مورد تاکید در بودجه این بود که در بحث پارکینگ سازی تنها با مشارکت سرمایه گذار و در نقاطی که با بحران و مشکل مواجه هستند، ساخته شود، گفت: به عبارتی شهرداری تهران راسا اقدام به ساخت پارکینگ نخواهد کرد و ساخت اینگونه پارکینگ ها تنها با تمایل بخش خصوصی و حمایت شهرداری امکان پذیر خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در مورد تایید کلیات بودجه باید منتظرنظر نهایی فرمانداری تهران باشیم، ادامه داد: در صورت مغایرت بودجه با بندهای قانونی، باید اصلاحاتی صورت گیرد. در بحث حمل و نقل تلاش شد در موضوع نگهداشت تاکید کنیم و برای بحث تعمیرات مترو به عنوان اولویت اول شهرداری تهران، بودجه مناسب در نظر گرفتیم  و توسعه را بعد از نگهداشت در اولویت دوم قرار دادیم، چرا که اگر نگهداشت به خوبی صورت نگیرد، توسعه صرف نمی تواند کمک جدی به حل مسائل شهر کند.

وی افزود: برای سال آینده بزرگترین بودجه را به شرکت بهره برداری مترو دادیم تا اورهال و تعمیرات واگن را انجام دهد.

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در مورد خرید واگن نیز گفت: منتظر هستیم تا دولت ۱۵ درصد پیش پرداخت برای خرید ۶۳۰ واگن را پرداخت کند و عملا با فعال شدن قرارداد۶۳۰ واگن بتوانیم نیازهای آینده را تامین کنیم و خرید واگن دیگری در دستور کار نیست و امید است با پرداخت دولت بتوانیم این ۶۳۰ واگن را جذب کرده تا نیاز شهر به واگن مرتفع شود.

انتهای پیام

برچسب ها: شهرداري تهران
پست قبلی

۹۰ درصد گنجایش سد زاینده رود خالی است

پست بعدی

یادواره ملی “رفیق خوشبخت ما” در کردستان برگزار می‌شود

مربوطه پست ها

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین
اجتماعی

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

۰۱ مهر ۱۴۰۳
سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403
اجتماعی

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

۲۸ شهریور ۱۴۰۳
جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران
اجتماعی

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد
اجتماعی

کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین
اجتماعی

تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای
اجتماعی

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.