دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

او این نقش را پذیرفته است

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۱ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
13
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد در فیلم هناس ظاهر شد. برای بررسی این نقش می توان نگاهی به کارنامه زارعی انداخت و نقشی مشابه با تفاوت‌های محسوس را یافت.

پیشتر مریلا زارعی در نقش همسر یک بادیگارد در فیلمی با همین نام از ابراهیم حاتمی کیا ایفای نقش کرد و در پذیرش نقشش موفق عمل کرده بود. اما آنچه تفاوت آن نقش و این نقش آفرینی است دشواری‌ها و باورهای متفاوتی را شامل می‌شود. 

در مرحله اول او را با نقش یک شخصیت حقیقی در دنیای واقعی به چالش فرا خوانده و در مرحله بعدی پذیرش و ایفای نقش و در معرض دید و قضاوت قرار گرفتن توسط افراد حقیقی مشابه.

چیزی که اغلب در فیلم‌های مشابه برای خانواده شهدا زننده است این است که به آن‌ها قداستی فاقد باورپذیری داده شود و آنها را از جنس مردم جدا کنیم. در فیلم هناس و مخصوصا نقش شهره پیرانی ما با انسانی واقعی از جنس مردم طرف هستیم که واقعا دلش زندگی بدون اضطراب و جنگ و دغدغه های اینچنینی را در جایی دیگر می خواهد. برای ایفای چنین نقشی مریلا زارعی هر دو سوی شخصیت را می شناسد و از این رو نقشی که پیشتر بازی کرده است به کمکش آمده یعنی زنی که تمام و کمال پای یک بادیگارد در موقعیت های گوناگون ایستاده است و ایدئولوژی او را پذیرفته و بر اساس آن مانیفست زندگی خودش را نوشته است.

حال اما باید در ابتدا در جهان واقعی یک همسر که در آستانه زندگی عافیت جویانه در جهانی مترقی است، ظاهر شود و سپس فضای اضطراب آلود یک انتخاب را رقم بزند در نقشش که گویی انتخاب بین آرامش و تشویش است. 

مریلا زارعی در بازخورد حس اضطراب و بغض معمولا موفق است و گویی این از جهان بازیگر جدا نیست. در نقش‌ها هم پذیرفته است که جهان چه نقش‌هایی را می خواهد باور و بازی کند و از سالهای گیشه و کمدی تا مرزهایی دور فاصله گرفته اما جهان دیگری را کم کم پذیرفته است. 

بازی نقش یک همسر در این دو بازی که از او ذکر کرده ام متفاوت است او از یک همسر سنتی به یک زن مستقل تبدیل می‌شود و میزان و حد تصمیم گیری برای او بیشتر است و بازخورد آن در بازی او هم خودش را نشان می‌دهد. 

مریلا زارعی همچنین در بازخورد احساساتی همچون تردید موفق عمل می کند و این هم در چهره او که چهره سرد و مطمئنی نیست وجود دارد هم در لحن اغلب لرزان و با مکث از او. با این توصیف او در لحظاتی که باید تردید را بازخورد دهد موفق عمل می کند. 

اما همین در پایان فیلم که قرار است نمایش قدرت این زن باشد کمی باورش سخت می‌شود ولی در لحظات نومیدی اش در لحظات تشویش و اضطراب در لحظات خشم و غم و حتی پنهان کاری بسیار باور پذیرتر است. 

در انتخاب بازیگران بدون شک او انتخاب درستی بود بازیگران تا حدی از دنیای واقعی خویش و تجربه‌های بازی قبلی خود الهاماتی را در بازی های بعدی به رشد می رسانند و برای مریلا زارعی این روند روند مشخص و پلکانی بوده. او به واقع بخشی از باورهای ایدئولوژیک فیلم را هم با خود دارد در این سال‌های اخیر و از آنها گاهی سخن گفته است و این به او کمک کرده تا نقشی را بپذیرد که پیشتر تفکر آن را پذیرفته است و در خود در حال رشد و تغییرات آن بوده است.

مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد در فیلم هناس ظاهر شد. برای بررسی این نقش می توان نگاهی به کارنامه زارعی انداخت و نقشی مشابه با تفاوت‌های محسوس را یافت.

پیشتر مریلا زارعی در نقش همسر یک بادیگارد در فیلمی با همین نام از ابراهیم حاتمی کیا ایفای نقش کرد و در پذیرش نقشش موفق عمل کرده بود. اما آنچه تفاوت آن نقش و این نقش آفرینی است دشواری‌ها و باورهای متفاوتی را شامل می‌شود. 

در مرحله اول او را با نقش یک شخصیت حقیقی در دنیای واقعی به چالش فرا خوانده و در مرحله بعدی پذیرش و ایفای نقش و در معرض دید و قضاوت قرار گرفتن توسط افراد حقیقی مشابه.

چیزی که اغلب در فیلم‌های مشابه برای خانواده شهدا زننده است این است که به آن‌ها قداستی فاقد باورپذیری داده شود و آنها را از جنس مردم جدا کنیم. در فیلم هناس و مخصوصا نقش شهره پیرانی ما با انسانی واقعی از جنس مردم طرف هستیم که واقعا دلش زندگی بدون اضطراب و جنگ و دغدغه های اینچنینی را در جایی دیگر می خواهد. برای ایفای چنین نقشی مریلا زارعی هر دو سوی شخصیت را می شناسد و از این رو نقشی که پیشتر بازی کرده است به کمکش آمده یعنی زنی که تمام و کمال پای یک بادیگارد در موقعیت های گوناگون ایستاده است و ایدئولوژی او را پذیرفته و بر اساس آن مانیفست زندگی خودش را نوشته است.

حال اما باید در ابتدا در جهان واقعی یک همسر که در آستانه زندگی عافیت جویانه در جهانی مترقی است، ظاهر شود و سپس فضای اضطراب آلود یک انتخاب را رقم بزند در نقشش که گویی انتخاب بین آرامش و تشویش است. 

مریلا زارعی در بازخورد حس اضطراب و بغض معمولا موفق است و گویی این از جهان بازیگر جدا نیست. در نقش‌ها هم پذیرفته است که جهان چه نقش‌هایی را می خواهد باور و بازی کند و از سالهای گیشه و کمدی تا مرزهایی دور فاصله گرفته اما جهان دیگری را کم کم پذیرفته است. 

بازی نقش یک همسر در این دو بازی که از او ذکر کرده ام متفاوت است او از یک همسر سنتی به یک زن مستقل تبدیل می‌شود و میزان و حد تصمیم گیری برای او بیشتر است و بازخورد آن در بازی او هم خودش را نشان می‌دهد. 

مریلا زارعی همچنین در بازخورد احساساتی همچون تردید موفق عمل می کند و این هم در چهره او که چهره سرد و مطمئنی نیست وجود دارد هم در لحن اغلب لرزان و با مکث از او. با این توصیف او در لحظاتی که باید تردید را بازخورد دهد موفق عمل می کند. 

اما همین در پایان فیلم که قرار است نمایش قدرت این زن باشد کمی باورش سخت می‌شود ولی در لحظات نومیدی اش در لحظات تشویش و اضطراب در لحظات خشم و غم و حتی پنهان کاری بسیار باور پذیرتر است. 

در انتخاب بازیگران بدون شک او انتخاب درستی بود بازیگران تا حدی از دنیای واقعی خویش و تجربه‌های بازی قبلی خود الهاماتی را در بازی های بعدی به رشد می رسانند و برای مریلا زارعی این روند روند مشخص و پلکانی بوده. او به واقع بخشی از باورهای ایدئولوژیک فیلم را هم با خود دارد در این سال‌های اخیر و از آنها گاهی سخن گفته است و این به او کمک کرده تا نقشی را بپذیرد که پیشتر تفکر آن را پذیرفته است و در خود در حال رشد و تغییرات آن بوده است.

اخبارجدیدترین

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد در فیلم هناس ظاهر شد. برای بررسی این نقش می توان نگاهی به کارنامه زارعی انداخت و نقشی مشابه با تفاوت‌های محسوس را یافت.

پیشتر مریلا زارعی در نقش همسر یک بادیگارد در فیلمی با همین نام از ابراهیم حاتمی کیا ایفای نقش کرد و در پذیرش نقشش موفق عمل کرده بود. اما آنچه تفاوت آن نقش و این نقش آفرینی است دشواری‌ها و باورهای متفاوتی را شامل می‌شود. 

در مرحله اول او را با نقش یک شخصیت حقیقی در دنیای واقعی به چالش فرا خوانده و در مرحله بعدی پذیرش و ایفای نقش و در معرض دید و قضاوت قرار گرفتن توسط افراد حقیقی مشابه.

چیزی که اغلب در فیلم‌های مشابه برای خانواده شهدا زننده است این است که به آن‌ها قداستی فاقد باورپذیری داده شود و آنها را از جنس مردم جدا کنیم. در فیلم هناس و مخصوصا نقش شهره پیرانی ما با انسانی واقعی از جنس مردم طرف هستیم که واقعا دلش زندگی بدون اضطراب و جنگ و دغدغه های اینچنینی را در جایی دیگر می خواهد. برای ایفای چنین نقشی مریلا زارعی هر دو سوی شخصیت را می شناسد و از این رو نقشی که پیشتر بازی کرده است به کمکش آمده یعنی زنی که تمام و کمال پای یک بادیگارد در موقعیت های گوناگون ایستاده است و ایدئولوژی او را پذیرفته و بر اساس آن مانیفست زندگی خودش را نوشته است.

حال اما باید در ابتدا در جهان واقعی یک همسر که در آستانه زندگی عافیت جویانه در جهانی مترقی است، ظاهر شود و سپس فضای اضطراب آلود یک انتخاب را رقم بزند در نقشش که گویی انتخاب بین آرامش و تشویش است. 

مریلا زارعی در بازخورد حس اضطراب و بغض معمولا موفق است و گویی این از جهان بازیگر جدا نیست. در نقش‌ها هم پذیرفته است که جهان چه نقش‌هایی را می خواهد باور و بازی کند و از سالهای گیشه و کمدی تا مرزهایی دور فاصله گرفته اما جهان دیگری را کم کم پذیرفته است. 

بازی نقش یک همسر در این دو بازی که از او ذکر کرده ام متفاوت است او از یک همسر سنتی به یک زن مستقل تبدیل می‌شود و میزان و حد تصمیم گیری برای او بیشتر است و بازخورد آن در بازی او هم خودش را نشان می‌دهد. 

مریلا زارعی همچنین در بازخورد احساساتی همچون تردید موفق عمل می کند و این هم در چهره او که چهره سرد و مطمئنی نیست وجود دارد هم در لحن اغلب لرزان و با مکث از او. با این توصیف او در لحظاتی که باید تردید را بازخورد دهد موفق عمل می کند. 

اما همین در پایان فیلم که قرار است نمایش قدرت این زن باشد کمی باورش سخت می‌شود ولی در لحظات نومیدی اش در لحظات تشویش و اضطراب در لحظات خشم و غم و حتی پنهان کاری بسیار باور پذیرتر است. 

در انتخاب بازیگران بدون شک او انتخاب درستی بود بازیگران تا حدی از دنیای واقعی خویش و تجربه‌های بازی قبلی خود الهاماتی را در بازی های بعدی به رشد می رسانند و برای مریلا زارعی این روند روند مشخص و پلکانی بوده. او به واقع بخشی از باورهای ایدئولوژیک فیلم را هم با خود دارد در این سال‌های اخیر و از آنها گاهی سخن گفته است و این به او کمک کرده تا نقشی را بپذیرد که پیشتر تفکر آن را پذیرفته است و در خود در حال رشد و تغییرات آن بوده است.

مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد در فیلم هناس ظاهر شد. برای بررسی این نقش می توان نگاهی به کارنامه زارعی انداخت و نقشی مشابه با تفاوت‌های محسوس را یافت.

پیشتر مریلا زارعی در نقش همسر یک بادیگارد در فیلمی با همین نام از ابراهیم حاتمی کیا ایفای نقش کرد و در پذیرش نقشش موفق عمل کرده بود. اما آنچه تفاوت آن نقش و این نقش آفرینی است دشواری‌ها و باورهای متفاوتی را شامل می‌شود. 

در مرحله اول او را با نقش یک شخصیت حقیقی در دنیای واقعی به چالش فرا خوانده و در مرحله بعدی پذیرش و ایفای نقش و در معرض دید و قضاوت قرار گرفتن توسط افراد حقیقی مشابه.

چیزی که اغلب در فیلم‌های مشابه برای خانواده شهدا زننده است این است که به آن‌ها قداستی فاقد باورپذیری داده شود و آنها را از جنس مردم جدا کنیم. در فیلم هناس و مخصوصا نقش شهره پیرانی ما با انسانی واقعی از جنس مردم طرف هستیم که واقعا دلش زندگی بدون اضطراب و جنگ و دغدغه های اینچنینی را در جایی دیگر می خواهد. برای ایفای چنین نقشی مریلا زارعی هر دو سوی شخصیت را می شناسد و از این رو نقشی که پیشتر بازی کرده است به کمکش آمده یعنی زنی که تمام و کمال پای یک بادیگارد در موقعیت های گوناگون ایستاده است و ایدئولوژی او را پذیرفته و بر اساس آن مانیفست زندگی خودش را نوشته است.

حال اما باید در ابتدا در جهان واقعی یک همسر که در آستانه زندگی عافیت جویانه در جهانی مترقی است، ظاهر شود و سپس فضای اضطراب آلود یک انتخاب را رقم بزند در نقشش که گویی انتخاب بین آرامش و تشویش است. 

مریلا زارعی در بازخورد حس اضطراب و بغض معمولا موفق است و گویی این از جهان بازیگر جدا نیست. در نقش‌ها هم پذیرفته است که جهان چه نقش‌هایی را می خواهد باور و بازی کند و از سالهای گیشه و کمدی تا مرزهایی دور فاصله گرفته اما جهان دیگری را کم کم پذیرفته است. 

بازی نقش یک همسر در این دو بازی که از او ذکر کرده ام متفاوت است او از یک همسر سنتی به یک زن مستقل تبدیل می‌شود و میزان و حد تصمیم گیری برای او بیشتر است و بازخورد آن در بازی او هم خودش را نشان می‌دهد. 

مریلا زارعی همچنین در بازخورد احساساتی همچون تردید موفق عمل می کند و این هم در چهره او که چهره سرد و مطمئنی نیست وجود دارد هم در لحن اغلب لرزان و با مکث از او. با این توصیف او در لحظاتی که باید تردید را بازخورد دهد موفق عمل می کند. 

اما همین در پایان فیلم که قرار است نمایش قدرت این زن باشد کمی باورش سخت می‌شود ولی در لحظات نومیدی اش در لحظات تشویش و اضطراب در لحظات خشم و غم و حتی پنهان کاری بسیار باور پذیرتر است. 

در انتخاب بازیگران بدون شک او انتخاب درستی بود بازیگران تا حدی از دنیای واقعی خویش و تجربه‌های بازی قبلی خود الهاماتی را در بازی های بعدی به رشد می رسانند و برای مریلا زارعی این روند روند مشخص و پلکانی بوده. او به واقع بخشی از باورهای ایدئولوژیک فیلم را هم با خود دارد در این سال‌های اخیر و از آنها گاهی سخن گفته است و این به او کمک کرده تا نقشی را بپذیرد که پیشتر تفکر آن را پذیرفته است و در خود در حال رشد و تغییرات آن بوده است.

برچسب ها: ابراهیم حاتمی کیا
پست قبلی

بازیگر فیلم «ضد»: دیگر چنین نقش‌هایی را بازی نمی‌کنم

پست بعدی

۳ پایگاه اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

مربوطه پست ها

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 19 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.