دانش جوین
جمعه, خرداد ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

ایجاد مقطع ارشد تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۳ بهمن ۱۴۰۰
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
ایجاد مقطع ارشد تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در دانشگاه علامه طباطبایی به تصویب رسید.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران به عنوان یک برنامه درسی تاسیسی و جدید با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

در همین راستا دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ این برنامه کاربردی مهم و مورد نیاز کشور به پیشنهاد گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی این دانشگاه علامه در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی درون دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری و مشارکت گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام شد.

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه به استفاده از ظرفیت‌های رشته تکنولوژی آموزشی در ابعاد مختلف طراحی، تولید، اجرا، مدیریت و پشتیبانی، سنجش وارزشیابی فرایندها ، منابع  و فناوری های یادگیری، در آموزش افراد با نیازهای ویژه می‌پردازد. با توجه به اینکه برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران و توسط دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

مبتنی بر نیازهای بومی بوده و ضمن بهره گیری از تجارب جهانی به پاسخگویی به بخشی از نیازهای کشور در این زمینه کمک خواهد کرد.

در همین زمینه دکتر اسماعیل زارعی زوارکی مجری طرح و مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در فرایند طراحی و تصویب نهایی برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه که بیش از ۶ سال طول کشیده است، منابع علمی پشتیبان و بسترهای لازم فناورانه در دانشگاه علامه طباطبائی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: برای اجرای مناسب این برنامه در دانشگاه علامه طباطبائی دو نفر از اعضای هیات علمی در سال های گذشته به فرصت مطالعاتی به کشور کانادا و کشور سوئیس اعزام شدند.

زوارکی افزود: در سال های گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه ژنو از کشور سوئیس، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی خوبی در این زمینه برگزار شده و همچنین منابع علمی مفیدی در قالب کتاب ، مقاله، رساله و پایان نامه تدوین شده است. مرکز منابع یادگیری و آزمایشگاه های فناوری نیز در دانشگاه علامه طباطبائی گسترش یافته است.

انتهای پیام 

ایجاد مقطع ارشد تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در دانشگاه علامه طباطبایی به تصویب رسید.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران به عنوان یک برنامه درسی تاسیسی و جدید با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

در همین راستا دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ این برنامه کاربردی مهم و مورد نیاز کشور به پیشنهاد گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی این دانشگاه علامه در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی درون دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری و مشارکت گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام شد.

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه به استفاده از ظرفیت‌های رشته تکنولوژی آموزشی در ابعاد مختلف طراحی، تولید، اجرا، مدیریت و پشتیبانی، سنجش وارزشیابی فرایندها ، منابع  و فناوری های یادگیری، در آموزش افراد با نیازهای ویژه می‌پردازد. با توجه به اینکه برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران و توسط دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

مبتنی بر نیازهای بومی بوده و ضمن بهره گیری از تجارب جهانی به پاسخگویی به بخشی از نیازهای کشور در این زمینه کمک خواهد کرد.

در همین زمینه دکتر اسماعیل زارعی زوارکی مجری طرح و مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در فرایند طراحی و تصویب نهایی برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه که بیش از ۶ سال طول کشیده است، منابع علمی پشتیبان و بسترهای لازم فناورانه در دانشگاه علامه طباطبائی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: برای اجرای مناسب این برنامه در دانشگاه علامه طباطبائی دو نفر از اعضای هیات علمی در سال های گذشته به فرصت مطالعاتی به کشور کانادا و کشور سوئیس اعزام شدند.

زوارکی افزود: در سال های گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه ژنو از کشور سوئیس، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی خوبی در این زمینه برگزار شده و همچنین منابع علمی مفیدی در قالب کتاب ، مقاله، رساله و پایان نامه تدوین شده است. مرکز منابع یادگیری و آزمایشگاه های فناوری نیز در دانشگاه علامه طباطبائی گسترش یافته است.

انتهای پیام 

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

ایجاد مقطع ارشد تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در دانشگاه علامه طباطبایی به تصویب رسید.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران به عنوان یک برنامه درسی تاسیسی و جدید با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

در همین راستا دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ این برنامه کاربردی مهم و مورد نیاز کشور به پیشنهاد گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی این دانشگاه علامه در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی درون دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری و مشارکت گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام شد.

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه به استفاده از ظرفیت‌های رشته تکنولوژی آموزشی در ابعاد مختلف طراحی، تولید، اجرا، مدیریت و پشتیبانی، سنجش وارزشیابی فرایندها ، منابع  و فناوری های یادگیری، در آموزش افراد با نیازهای ویژه می‌پردازد. با توجه به اینکه برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران و توسط دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

مبتنی بر نیازهای بومی بوده و ضمن بهره گیری از تجارب جهانی به پاسخگویی به بخشی از نیازهای کشور در این زمینه کمک خواهد کرد.

در همین زمینه دکتر اسماعیل زارعی زوارکی مجری طرح و مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در فرایند طراحی و تصویب نهایی برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه که بیش از ۶ سال طول کشیده است، منابع علمی پشتیبان و بسترهای لازم فناورانه در دانشگاه علامه طباطبائی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: برای اجرای مناسب این برنامه در دانشگاه علامه طباطبائی دو نفر از اعضای هیات علمی در سال های گذشته به فرصت مطالعاتی به کشور کانادا و کشور سوئیس اعزام شدند.

زوارکی افزود: در سال های گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه ژنو از کشور سوئیس، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی خوبی در این زمینه برگزار شده و همچنین منابع علمی مفیدی در قالب کتاب ، مقاله، رساله و پایان نامه تدوین شده است. مرکز منابع یادگیری و آزمایشگاه های فناوری نیز در دانشگاه علامه طباطبائی گسترش یافته است.

انتهای پیام 

ایجاد مقطع ارشد تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در دانشگاه علامه طباطبایی به تصویب رسید.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران به عنوان یک برنامه درسی تاسیسی و جدید با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

در همین راستا دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ این برنامه کاربردی مهم و مورد نیاز کشور به پیشنهاد گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی این دانشگاه علامه در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی درون دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری و مشارکت گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام شد.

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه به استفاده از ظرفیت‌های رشته تکنولوژی آموزشی در ابعاد مختلف طراحی، تولید، اجرا، مدیریت و پشتیبانی، سنجش وارزشیابی فرایندها ، منابع  و فناوری های یادگیری، در آموزش افراد با نیازهای ویژه می‌پردازد. با توجه به اینکه برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران و توسط دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

مبتنی بر نیازهای بومی بوده و ضمن بهره گیری از تجارب جهانی به پاسخگویی به بخشی از نیازهای کشور در این زمینه کمک خواهد کرد.

در همین زمینه دکتر اسماعیل زارعی زوارکی مجری طرح و مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در فرایند طراحی و تصویب نهایی برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه که بیش از ۶ سال طول کشیده است، منابع علمی پشتیبان و بسترهای لازم فناورانه در دانشگاه علامه طباطبائی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: برای اجرای مناسب این برنامه در دانشگاه علامه طباطبائی دو نفر از اعضای هیات علمی در سال های گذشته به فرصت مطالعاتی به کشور کانادا و کشور سوئیس اعزام شدند.

زوارکی افزود: در سال های گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه ژنو از کشور سوئیس، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی خوبی در این زمینه برگزار شده و همچنین منابع علمی مفیدی در قالب کتاب ، مقاله، رساله و پایان نامه تدوین شده است. مرکز منابع یادگیری و آزمایشگاه های فناوری نیز در دانشگاه علامه طباطبائی گسترش یافته است.

انتهای پیام 

برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی
پست قبلی

بایدها و نبایدهای از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه فرهنگیان

پست بعدی

ایجاد مقطع ارشد تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • سگ‌گردانی؛ نه ممنوع، نه بی‌ضابطه
  • جزییات آتش‌سوزی مهیب در کارخانه لبنیات تهران
  • هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
  • بیانیه تند ورزشکاران علیه رسوایی اخلاقی در کره؛ فورا استعفا دهید!
  • رسوایی جدید برای متا: جاسوسی مخفیانه فیسبوک از کاربران اندروید!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.