دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

اینسامنیاک گیمز قصد دارد روی بازی‌های داستان‌ محور تمرکز کند

گیمفا توسط گیمفا
۲۵ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
1
اینسامنیاک گیمز قصد دارد روی بازی‌های داستان‌ محور تمرکز کند
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تد پرایس، بنیانگذار و مدیرعامل پیشین اینسامنیاک گیمز، ضمن اشاره به تصمیم این استودیو برای تمرکز روی بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور، از هزینه بالای توسعه و راه‌ حل‌های احتمالی این استودیو صحبت کرده است.

تبلیغات

با وجود این که استودیوی اینسامنیاک گیمز سابقه‌ کار روی پروژه‌های چندنفره‌ مانند Fuse را دارد، واضح است که در ساخت بازی‌های تک‌ نفره و داستان محور مانند Spider-Man و Ratchet & Clank بهتر عمل می‌کند. آخرین بازی‌هایی که این استودیو ساخته و یا در حال ساختشان است مانند Marvel’s Wolverine، همگی بر تجربه تک‌نفره تمرکز دارند. این اتفاق ناشی از تصمیم تمامی اعضای استودیو نسبت به تمرکز روی بازی‌های داستان‌محور بوده است.

اخیراً تد پرایس در گفت‌وگویی با Game File گفته است:

تیم ما در اینسامنیاک گیمز تصمیم گرفته روی بازی‌های اکشن داستان‌ محور با شخصیت‌های جذاب تمرکز کند، کاری که در حال حاضر هم انجام می‌دهیم.

پرایس همچنین در این گفت‌وگو به گذشته استودیو و ساخت بازی‌هایی مانند Spyro و Ratchet & Clank اشاره کرده و در مورد خریده شدن استودیو توسط سونی گفت است:

زمانی که پلی‌ استیشن ۵ وارد بازار شد، برای تیم ما روشن شد که این واقعاً جایی است که به آن تعلق داریم.

اینسامنیاک گیمز قصد دارد روی بازی‌های داستان‌ محور تمرکز کند - گیمفا

در سال ۲۰۲۳، طی یکی از بزرگترین نفوذهای اطلاعاتی در تاریخ بازی‌های ویدیویی، بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 فاش شد. برخلاف دیدگاه‌های منفی برخی از فعالان در صنعت بازی‌سازی، تد پرایس هزینه‌ی فزاینده توسعه بازی‌ها را یک مشکل دائمی نمی‌بیند و بیان کرده است:

من این را مانند چالش‌های دیگری می‌بینم که در ۳۱ سال گذشته داشته‌ایم. همیشه راه‌ حل‌هایی وجود دارد.

به عقیده پرایس، اینسامنیاک و دیگر استودیوها با وقت گذاشتن روی چنین مشکلاتی می‌توانند آن‌ها را از سر راه بردارند. او اضافه کرد:

سوال اصلی این است که چقدر آماده‌ایم تا خلاقانه عمل کنیم و مشکلات را حل کنیم. معمولاً اولین قدم این است که مشکل را به‌طور دقیق شناسایی کنیم و بپرسیم: چرا ساخت یک بازی اینقدر هزینه دارد؟ آیا این به نحوه تصمیم‌گیری‌ ما یا نحوه ساخت بازی مربوط است؟ آیا ابعاد پروژه‌ها باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود؟
این مسائل اغلب پیچیده هستند، اما مهم است که تیم‌های توسعه، مانند اینسامنیاک، وقت بگذارند تا این مشکلات را کاملاً شناسایی کنند و راه‌ حل‌هایی واقعی برایشان بیابند. نه اینکه فقط بگویند “هزینه‌ها همیشه در حال افزایش هستند” که منطقی به نظر نمی‌رسد.
آخرین چیزی که در این مورد می گویم این است: حل مشکلات برای تیم اینسامنیاک لذت‌ بخش است و آنها از این چالش‌ها استقبال می‌کنند.

آخرین ساخته استودیوی اینسامنیاک، Marvel’s Spider-Man 2، کمی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و با وجود انتقادات بسیاری که به این نسخه می‌شد، تخمین‌ها خبر از فروش خوب این بازی در فروشگاه استیم می‌دهند. فروش کلی بازی نیز از مرز ۱۱ میلیون نسخه گذشته است.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥HTremblerNeil DruckmannBLACK GOKUARSHIAAAAبدون‍ تعصبADAMANTIUMamscساب زیرو ❄️erfankarimiیه گیمر سادهFabulous SlayerGOD OF WAR 3mrMotinSpider-Man[DEMON]Max22Il Capitanoammar_iraqimore

تد پرایس، بنیانگذار و مدیرعامل پیشین اینسامنیاک گیمز، ضمن اشاره به تصمیم این استودیو برای تمرکز روی بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور، از هزینه بالای توسعه و راه‌ حل‌های احتمالی این استودیو صحبت کرده است.

تبلیغات

با وجود این که استودیوی اینسامنیاک گیمز سابقه‌ کار روی پروژه‌های چندنفره‌ مانند Fuse را دارد، واضح است که در ساخت بازی‌های تک‌ نفره و داستان محور مانند Spider-Man و Ratchet & Clank بهتر عمل می‌کند. آخرین بازی‌هایی که این استودیو ساخته و یا در حال ساختشان است مانند Marvel’s Wolverine، همگی بر تجربه تک‌نفره تمرکز دارند. این اتفاق ناشی از تصمیم تمامی اعضای استودیو نسبت به تمرکز روی بازی‌های داستان‌محور بوده است.

اخیراً تد پرایس در گفت‌وگویی با Game File گفته است:

تیم ما در اینسامنیاک گیمز تصمیم گرفته روی بازی‌های اکشن داستان‌ محور با شخصیت‌های جذاب تمرکز کند، کاری که در حال حاضر هم انجام می‌دهیم.

پرایس همچنین در این گفت‌وگو به گذشته استودیو و ساخت بازی‌هایی مانند Spyro و Ratchet & Clank اشاره کرده و در مورد خریده شدن استودیو توسط سونی گفت است:

زمانی که پلی‌ استیشن ۵ وارد بازار شد، برای تیم ما روشن شد که این واقعاً جایی است که به آن تعلق داریم.

اینسامنیاک گیمز قصد دارد روی بازی‌های داستان‌ محور تمرکز کند - گیمفا

در سال ۲۰۲۳، طی یکی از بزرگترین نفوذهای اطلاعاتی در تاریخ بازی‌های ویدیویی، بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 فاش شد. برخلاف دیدگاه‌های منفی برخی از فعالان در صنعت بازی‌سازی، تد پرایس هزینه‌ی فزاینده توسعه بازی‌ها را یک مشکل دائمی نمی‌بیند و بیان کرده است:

من این را مانند چالش‌های دیگری می‌بینم که در ۳۱ سال گذشته داشته‌ایم. همیشه راه‌ حل‌هایی وجود دارد.

به عقیده پرایس، اینسامنیاک و دیگر استودیوها با وقت گذاشتن روی چنین مشکلاتی می‌توانند آن‌ها را از سر راه بردارند. او اضافه کرد:

سوال اصلی این است که چقدر آماده‌ایم تا خلاقانه عمل کنیم و مشکلات را حل کنیم. معمولاً اولین قدم این است که مشکل را به‌طور دقیق شناسایی کنیم و بپرسیم: چرا ساخت یک بازی اینقدر هزینه دارد؟ آیا این به نحوه تصمیم‌گیری‌ ما یا نحوه ساخت بازی مربوط است؟ آیا ابعاد پروژه‌ها باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود؟
این مسائل اغلب پیچیده هستند، اما مهم است که تیم‌های توسعه، مانند اینسامنیاک، وقت بگذارند تا این مشکلات را کاملاً شناسایی کنند و راه‌ حل‌هایی واقعی برایشان بیابند. نه اینکه فقط بگویند “هزینه‌ها همیشه در حال افزایش هستند” که منطقی به نظر نمی‌رسد.
آخرین چیزی که در این مورد می گویم این است: حل مشکلات برای تیم اینسامنیاک لذت‌ بخش است و آنها از این چالش‌ها استقبال می‌کنند.

آخرین ساخته استودیوی اینسامنیاک، Marvel’s Spider-Man 2، کمی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و با وجود انتقادات بسیاری که به این نسخه می‌شد، تخمین‌ها خبر از فروش خوب این بازی در فروشگاه استیم می‌دهند. فروش کلی بازی نیز از مرز ۱۱ میلیون نسخه گذشته است.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥HTremblerNeil DruckmannBLACK GOKUARSHIAAAAبدون‍ تعصبADAMANTIUMamscساب زیرو ❄️erfankarimiیه گیمر سادهFabulous SlayerGOD OF WAR 3mrMotinSpider-Man[DEMON]Max22Il Capitanoammar_iraqimore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

تد پرایس، بنیانگذار و مدیرعامل پیشین اینسامنیاک گیمز، ضمن اشاره به تصمیم این استودیو برای تمرکز روی بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور، از هزینه بالای توسعه و راه‌ حل‌های احتمالی این استودیو صحبت کرده است.

تبلیغات

با وجود این که استودیوی اینسامنیاک گیمز سابقه‌ کار روی پروژه‌های چندنفره‌ مانند Fuse را دارد، واضح است که در ساخت بازی‌های تک‌ نفره و داستان محور مانند Spider-Man و Ratchet & Clank بهتر عمل می‌کند. آخرین بازی‌هایی که این استودیو ساخته و یا در حال ساختشان است مانند Marvel’s Wolverine، همگی بر تجربه تک‌نفره تمرکز دارند. این اتفاق ناشی از تصمیم تمامی اعضای استودیو نسبت به تمرکز روی بازی‌های داستان‌محور بوده است.

اخیراً تد پرایس در گفت‌وگویی با Game File گفته است:

تیم ما در اینسامنیاک گیمز تصمیم گرفته روی بازی‌های اکشن داستان‌ محور با شخصیت‌های جذاب تمرکز کند، کاری که در حال حاضر هم انجام می‌دهیم.

پرایس همچنین در این گفت‌وگو به گذشته استودیو و ساخت بازی‌هایی مانند Spyro و Ratchet & Clank اشاره کرده و در مورد خریده شدن استودیو توسط سونی گفت است:

زمانی که پلی‌ استیشن ۵ وارد بازار شد، برای تیم ما روشن شد که این واقعاً جایی است که به آن تعلق داریم.

اینسامنیاک گیمز قصد دارد روی بازی‌های داستان‌ محور تمرکز کند - گیمفا

در سال ۲۰۲۳، طی یکی از بزرگترین نفوذهای اطلاعاتی در تاریخ بازی‌های ویدیویی، بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 فاش شد. برخلاف دیدگاه‌های منفی برخی از فعالان در صنعت بازی‌سازی، تد پرایس هزینه‌ی فزاینده توسعه بازی‌ها را یک مشکل دائمی نمی‌بیند و بیان کرده است:

من این را مانند چالش‌های دیگری می‌بینم که در ۳۱ سال گذشته داشته‌ایم. همیشه راه‌ حل‌هایی وجود دارد.

به عقیده پرایس، اینسامنیاک و دیگر استودیوها با وقت گذاشتن روی چنین مشکلاتی می‌توانند آن‌ها را از سر راه بردارند. او اضافه کرد:

سوال اصلی این است که چقدر آماده‌ایم تا خلاقانه عمل کنیم و مشکلات را حل کنیم. معمولاً اولین قدم این است که مشکل را به‌طور دقیق شناسایی کنیم و بپرسیم: چرا ساخت یک بازی اینقدر هزینه دارد؟ آیا این به نحوه تصمیم‌گیری‌ ما یا نحوه ساخت بازی مربوط است؟ آیا ابعاد پروژه‌ها باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود؟
این مسائل اغلب پیچیده هستند، اما مهم است که تیم‌های توسعه، مانند اینسامنیاک، وقت بگذارند تا این مشکلات را کاملاً شناسایی کنند و راه‌ حل‌هایی واقعی برایشان بیابند. نه اینکه فقط بگویند “هزینه‌ها همیشه در حال افزایش هستند” که منطقی به نظر نمی‌رسد.
آخرین چیزی که در این مورد می گویم این است: حل مشکلات برای تیم اینسامنیاک لذت‌ بخش است و آنها از این چالش‌ها استقبال می‌کنند.

آخرین ساخته استودیوی اینسامنیاک، Marvel’s Spider-Man 2، کمی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و با وجود انتقادات بسیاری که به این نسخه می‌شد، تخمین‌ها خبر از فروش خوب این بازی در فروشگاه استیم می‌دهند. فروش کلی بازی نیز از مرز ۱۱ میلیون نسخه گذشته است.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥HTremblerNeil DruckmannBLACK GOKUARSHIAAAAبدون‍ تعصبADAMANTIUMamscساب زیرو ❄️erfankarimiیه گیمر سادهFabulous SlayerGOD OF WAR 3mrMotinSpider-Man[DEMON]Max22Il Capitanoammar_iraqimore

تد پرایس، بنیانگذار و مدیرعامل پیشین اینسامنیاک گیمز، ضمن اشاره به تصمیم این استودیو برای تمرکز روی بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور، از هزینه بالای توسعه و راه‌ حل‌های احتمالی این استودیو صحبت کرده است.

تبلیغات

با وجود این که استودیوی اینسامنیاک گیمز سابقه‌ کار روی پروژه‌های چندنفره‌ مانند Fuse را دارد، واضح است که در ساخت بازی‌های تک‌ نفره و داستان محور مانند Spider-Man و Ratchet & Clank بهتر عمل می‌کند. آخرین بازی‌هایی که این استودیو ساخته و یا در حال ساختشان است مانند Marvel’s Wolverine، همگی بر تجربه تک‌نفره تمرکز دارند. این اتفاق ناشی از تصمیم تمامی اعضای استودیو نسبت به تمرکز روی بازی‌های داستان‌محور بوده است.

اخیراً تد پرایس در گفت‌وگویی با Game File گفته است:

تیم ما در اینسامنیاک گیمز تصمیم گرفته روی بازی‌های اکشن داستان‌ محور با شخصیت‌های جذاب تمرکز کند، کاری که در حال حاضر هم انجام می‌دهیم.

پرایس همچنین در این گفت‌وگو به گذشته استودیو و ساخت بازی‌هایی مانند Spyro و Ratchet & Clank اشاره کرده و در مورد خریده شدن استودیو توسط سونی گفت است:

زمانی که پلی‌ استیشن ۵ وارد بازار شد، برای تیم ما روشن شد که این واقعاً جایی است که به آن تعلق داریم.

اینسامنیاک گیمز قصد دارد روی بازی‌های داستان‌ محور تمرکز کند - گیمفا

در سال ۲۰۲۳، طی یکی از بزرگترین نفوذهای اطلاعاتی در تاریخ بازی‌های ویدیویی، بودجه ۳۱۵ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 فاش شد. برخلاف دیدگاه‌های منفی برخی از فعالان در صنعت بازی‌سازی، تد پرایس هزینه‌ی فزاینده توسعه بازی‌ها را یک مشکل دائمی نمی‌بیند و بیان کرده است:

من این را مانند چالش‌های دیگری می‌بینم که در ۳۱ سال گذشته داشته‌ایم. همیشه راه‌ حل‌هایی وجود دارد.

به عقیده پرایس، اینسامنیاک و دیگر استودیوها با وقت گذاشتن روی چنین مشکلاتی می‌توانند آن‌ها را از سر راه بردارند. او اضافه کرد:

سوال اصلی این است که چقدر آماده‌ایم تا خلاقانه عمل کنیم و مشکلات را حل کنیم. معمولاً اولین قدم این است که مشکل را به‌طور دقیق شناسایی کنیم و بپرسیم: چرا ساخت یک بازی اینقدر هزینه دارد؟ آیا این به نحوه تصمیم‌گیری‌ ما یا نحوه ساخت بازی مربوط است؟ آیا ابعاد پروژه‌ها باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود؟
این مسائل اغلب پیچیده هستند، اما مهم است که تیم‌های توسعه، مانند اینسامنیاک، وقت بگذارند تا این مشکلات را کاملاً شناسایی کنند و راه‌ حل‌هایی واقعی برایشان بیابند. نه اینکه فقط بگویند “هزینه‌ها همیشه در حال افزایش هستند” که منطقی به نظر نمی‌رسد.
آخرین چیزی که در این مورد می گویم این است: حل مشکلات برای تیم اینسامنیاک لذت‌ بخش است و آنها از این چالش‌ها استقبال می‌کنند.

آخرین ساخته استودیوی اینسامنیاک، Marvel’s Spider-Man 2، کمی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و با وجود انتقادات بسیاری که به این نسخه می‌شد، تخمین‌ها خبر از فروش خوب این بازی در فروشگاه استیم می‌دهند. فروش کلی بازی نیز از مرز ۱۱ میلیون نسخه گذشته است.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥HTremblerNeil DruckmannBLACK GOKUARSHIAAAAبدون‍ تعصبADAMANTIUMamscساب زیرو ❄️erfankarimiیه گیمر سادهFabulous SlayerGOD OF WAR 3mrMotinSpider-Man[DEMON]Max22Il Capitanoammar_iraqimore
پست قبلی

نگاهی به شخصیت‌های منفی و پدیده خیر و شر در بازی های ویدیویی

پست بعدی

بمب بزرگ نقل و انتقالات فوتبال ایران در آستانه انفجار

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.