دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۰ فروردین ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان مجموعه «با عرض معذت» درباره ساخت این سریال در شبکه نسیم که به صورت کمدی روی آنتن رفت به خبرنگار مهر بیان کرد: این اثر چهارمین تجربه حرفه‌ای بنده در تولید آثار سریالی محسوب می‌شد، اما نخستین تجربه در حوزه طنز آیتمی بود.

این کارگردان اضافه کرد: پیشینه کاری من در قالب آیتم سازی محدود بود و اینگونه تولید محتوای آیتمی با چالش‌های خاصی همراه است. این فرمت در حال حاضر الگوی مورد توجه شبکه‌های تلویزیونی نیست و بیشتر در فضای مجازی تولید می‌شود. اگرچه در گذشته شاهد تولید گسترده آیتم در تلویزیون بودیم اما به تدریج از حجم آن کاسته شد چرا که مخاطبان استقبال چندانی از این قالب نشان نمی‌دادند.

وی درباره تجربه همکاری با بازیگران مشهدی بیان کرد: انتقال تولید به شهرستان نکته مهمی بود که خود تجربه‌ای نو محسوب می‌شد. یکی از اهداف اصلی این اقدام، معرفی استعدادهای بومی در مشهد بود. در بخش بازیگری، تصمیم بر استفاده از هنرمندان مشهدی گرفتیم. در این راستا با حدود ۴۰۰ نفر مصاحبه انجام دادم و در نهایت گروهی از بازیگران را انتخاب کردیم. البته ترکیب بازیگران بومی با چهره‌های شناخته شده ضروری بود، چرا که مخاطبان معمولاً به دنبال چهره‌های آشنا هستند و از سوی دیگر، تجربه بازیگران حرفه‌ای کمدی قابل انکار نیست.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

حاجی غلامی اضافه کرد: به شخصه معتقدم استعدادهای درخشانی در شهرستان‌های کشور وجود دارند که به دلیل محدودیت فرصت‌ها ناشناخته مانده‌اند. وقتی به این هنرمندان فرصت مداوم داده شود، می‌توانند توانایی‌های خود را به خوبی بروز دهند. بسیاری از کمدین‌های مطرح امروز کشور، همان استعدادهای شهرستانی هستند که با مهاجرت به تهران و استفاده از فرصت‌های پیش آمده به جایگاه فعلی رسیده‌اند. این موفقیت نشان می‌دهد با وجود همه چالش‌ها، تولید طنز آیتمی همچنان می‌تواند مخاطب داشته باشد و استعدادهای شهرستانی ظرفیت بالایی برای مشارکت در تولیدات ملی دارند. این تجربه ثابت کرد با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد فرصت‌های برابر، می‌توان از استعدادهای سراسر کشور در تولید آثار باکیفیت بهره برد و در عین حال به تنوع در تولید محتوا کمک کرد.

وی درباره بازخوردها از این مجموعه تصریح کرد: در مورد بازخوردها باید گفت استقبال در فضای مجازی بسیار چشمگیر بود، آماری داشتیم که انتظارش را نداشتم. آخرین آمارها نشان می‌دهد این مجموعه بیش از ۱۳ میلیون بازدید در صفحه مجازی مجموعه داشته است. در تلویزیون هم بازدیدها اگرچه پایین‌تر از فضای مجازی بود اما باز هم نسبت به کارهای مشابه بالاتر بوده است.

این کارگردان درباره اینکه مجموعه «با عرض معذرت» در برخی آیتم‌ها از مشکل فیلمنامه برخوردار بود و نتوانست خنده بگیرد، پاسخ داد: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در حال حاضر مجموعه‌های تلویزیونی، به‌ویژه آثار کمدی با آن مواجه هستند، ضعف در فیلمنامه و متن است. این مسئله نه‌تنها محدود به یک پروژه خاص، بلکه شامل بسیاری از برنامه‌های در حال پخش تلویزیونی نیز می‌شود.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

وی اضافه کرد: برای دستیابی به یک کمدی موفق، لازم است حمایت ویژه‌ای از نویسندگان این حوزه صورت گیرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای شناسایی و پرورش استعدادهای نویسندگی در زمینه کمدی انجام شود. اگر هدف ما ارائه زبانی نو و به‌روز در این سبک است و قصد داریم از الگوهای سنتی فاصله بگیریم، باید در نظر داشته باشیم که این تحول امری زمان‌بر خواهد بود و نیازمند افراد متخصص و متعهد است.

حاجی غلامی در پایان بیان کرد: در شرایط کنونی، لازم است بررسی کنیم که حرفه نویسندگی تا چه حد برای نیروهای جوان و بااستعداد مقرون‌به‌صرفه است. برخی از استعدادهای درخشان که توانایی خلق کمدی‌های موفق را دارند، به دلیل مسائل اقتصادی، ورود به عرصه نویسندگی را منطقی نمی‌دانند. به‌عبارتی، وضعیت اقتصادی و شرایط بازار موجب شده است که نویسندگی برای این افراد گزینه‌ای پایدار و سودآور نباشد که خود مانعی جدی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای جدید محسوب می‌شود.

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان مجموعه «با عرض معذت» درباره ساخت این سریال در شبکه نسیم که به صورت کمدی روی آنتن رفت به خبرنگار مهر بیان کرد: این اثر چهارمین تجربه حرفه‌ای بنده در تولید آثار سریالی محسوب می‌شد، اما نخستین تجربه در حوزه طنز آیتمی بود.

این کارگردان اضافه کرد: پیشینه کاری من در قالب آیتم سازی محدود بود و اینگونه تولید محتوای آیتمی با چالش‌های خاصی همراه است. این فرمت در حال حاضر الگوی مورد توجه شبکه‌های تلویزیونی نیست و بیشتر در فضای مجازی تولید می‌شود. اگرچه در گذشته شاهد تولید گسترده آیتم در تلویزیون بودیم اما به تدریج از حجم آن کاسته شد چرا که مخاطبان استقبال چندانی از این قالب نشان نمی‌دادند.

وی درباره تجربه همکاری با بازیگران مشهدی بیان کرد: انتقال تولید به شهرستان نکته مهمی بود که خود تجربه‌ای نو محسوب می‌شد. یکی از اهداف اصلی این اقدام، معرفی استعدادهای بومی در مشهد بود. در بخش بازیگری، تصمیم بر استفاده از هنرمندان مشهدی گرفتیم. در این راستا با حدود ۴۰۰ نفر مصاحبه انجام دادم و در نهایت گروهی از بازیگران را انتخاب کردیم. البته ترکیب بازیگران بومی با چهره‌های شناخته شده ضروری بود، چرا که مخاطبان معمولاً به دنبال چهره‌های آشنا هستند و از سوی دیگر، تجربه بازیگران حرفه‌ای کمدی قابل انکار نیست.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

حاجی غلامی اضافه کرد: به شخصه معتقدم استعدادهای درخشانی در شهرستان‌های کشور وجود دارند که به دلیل محدودیت فرصت‌ها ناشناخته مانده‌اند. وقتی به این هنرمندان فرصت مداوم داده شود، می‌توانند توانایی‌های خود را به خوبی بروز دهند. بسیاری از کمدین‌های مطرح امروز کشور، همان استعدادهای شهرستانی هستند که با مهاجرت به تهران و استفاده از فرصت‌های پیش آمده به جایگاه فعلی رسیده‌اند. این موفقیت نشان می‌دهد با وجود همه چالش‌ها، تولید طنز آیتمی همچنان می‌تواند مخاطب داشته باشد و استعدادهای شهرستانی ظرفیت بالایی برای مشارکت در تولیدات ملی دارند. این تجربه ثابت کرد با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد فرصت‌های برابر، می‌توان از استعدادهای سراسر کشور در تولید آثار باکیفیت بهره برد و در عین حال به تنوع در تولید محتوا کمک کرد.

وی درباره بازخوردها از این مجموعه تصریح کرد: در مورد بازخوردها باید گفت استقبال در فضای مجازی بسیار چشمگیر بود، آماری داشتیم که انتظارش را نداشتم. آخرین آمارها نشان می‌دهد این مجموعه بیش از ۱۳ میلیون بازدید در صفحه مجازی مجموعه داشته است. در تلویزیون هم بازدیدها اگرچه پایین‌تر از فضای مجازی بود اما باز هم نسبت به کارهای مشابه بالاتر بوده است.

این کارگردان درباره اینکه مجموعه «با عرض معذرت» در برخی آیتم‌ها از مشکل فیلمنامه برخوردار بود و نتوانست خنده بگیرد، پاسخ داد: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در حال حاضر مجموعه‌های تلویزیونی، به‌ویژه آثار کمدی با آن مواجه هستند، ضعف در فیلمنامه و متن است. این مسئله نه‌تنها محدود به یک پروژه خاص، بلکه شامل بسیاری از برنامه‌های در حال پخش تلویزیونی نیز می‌شود.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

وی اضافه کرد: برای دستیابی به یک کمدی موفق، لازم است حمایت ویژه‌ای از نویسندگان این حوزه صورت گیرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای شناسایی و پرورش استعدادهای نویسندگی در زمینه کمدی انجام شود. اگر هدف ما ارائه زبانی نو و به‌روز در این سبک است و قصد داریم از الگوهای سنتی فاصله بگیریم، باید در نظر داشته باشیم که این تحول امری زمان‌بر خواهد بود و نیازمند افراد متخصص و متعهد است.

حاجی غلامی در پایان بیان کرد: در شرایط کنونی، لازم است بررسی کنیم که حرفه نویسندگی تا چه حد برای نیروهای جوان و بااستعداد مقرون‌به‌صرفه است. برخی از استعدادهای درخشان که توانایی خلق کمدی‌های موفق را دارند، به دلیل مسائل اقتصادی، ورود به عرصه نویسندگی را منطقی نمی‌دانند. به‌عبارتی، وضعیت اقتصادی و شرایط بازار موجب شده است که نویسندگی برای این افراد گزینه‌ای پایدار و سودآور نباشد که خود مانعی جدی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای جدید محسوب می‌شود.

اخبارجدیدترین

تاکید بر تحقیر دشمن با سلاح هنر؛ هنرمند باید شعار را هم زیبا اجرا کند

ادامه «خیمه هنر» در دهه دوم محرم با اجرای اپرای «عاشورا»

کودکی که راه امام حسین (ع) را جستجو می‌کند؛ عاشورا یک آزمون هرروزه است

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان مجموعه «با عرض معذت» درباره ساخت این سریال در شبکه نسیم که به صورت کمدی روی آنتن رفت به خبرنگار مهر بیان کرد: این اثر چهارمین تجربه حرفه‌ای بنده در تولید آثار سریالی محسوب می‌شد، اما نخستین تجربه در حوزه طنز آیتمی بود.

این کارگردان اضافه کرد: پیشینه کاری من در قالب آیتم سازی محدود بود و اینگونه تولید محتوای آیتمی با چالش‌های خاصی همراه است. این فرمت در حال حاضر الگوی مورد توجه شبکه‌های تلویزیونی نیست و بیشتر در فضای مجازی تولید می‌شود. اگرچه در گذشته شاهد تولید گسترده آیتم در تلویزیون بودیم اما به تدریج از حجم آن کاسته شد چرا که مخاطبان استقبال چندانی از این قالب نشان نمی‌دادند.

وی درباره تجربه همکاری با بازیگران مشهدی بیان کرد: انتقال تولید به شهرستان نکته مهمی بود که خود تجربه‌ای نو محسوب می‌شد. یکی از اهداف اصلی این اقدام، معرفی استعدادهای بومی در مشهد بود. در بخش بازیگری، تصمیم بر استفاده از هنرمندان مشهدی گرفتیم. در این راستا با حدود ۴۰۰ نفر مصاحبه انجام دادم و در نهایت گروهی از بازیگران را انتخاب کردیم. البته ترکیب بازیگران بومی با چهره‌های شناخته شده ضروری بود، چرا که مخاطبان معمولاً به دنبال چهره‌های آشنا هستند و از سوی دیگر، تجربه بازیگران حرفه‌ای کمدی قابل انکار نیست.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

حاجی غلامی اضافه کرد: به شخصه معتقدم استعدادهای درخشانی در شهرستان‌های کشور وجود دارند که به دلیل محدودیت فرصت‌ها ناشناخته مانده‌اند. وقتی به این هنرمندان فرصت مداوم داده شود، می‌توانند توانایی‌های خود را به خوبی بروز دهند. بسیاری از کمدین‌های مطرح امروز کشور، همان استعدادهای شهرستانی هستند که با مهاجرت به تهران و استفاده از فرصت‌های پیش آمده به جایگاه فعلی رسیده‌اند. این موفقیت نشان می‌دهد با وجود همه چالش‌ها، تولید طنز آیتمی همچنان می‌تواند مخاطب داشته باشد و استعدادهای شهرستانی ظرفیت بالایی برای مشارکت در تولیدات ملی دارند. این تجربه ثابت کرد با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد فرصت‌های برابر، می‌توان از استعدادهای سراسر کشور در تولید آثار باکیفیت بهره برد و در عین حال به تنوع در تولید محتوا کمک کرد.

وی درباره بازخوردها از این مجموعه تصریح کرد: در مورد بازخوردها باید گفت استقبال در فضای مجازی بسیار چشمگیر بود، آماری داشتیم که انتظارش را نداشتم. آخرین آمارها نشان می‌دهد این مجموعه بیش از ۱۳ میلیون بازدید در صفحه مجازی مجموعه داشته است. در تلویزیون هم بازدیدها اگرچه پایین‌تر از فضای مجازی بود اما باز هم نسبت به کارهای مشابه بالاتر بوده است.

این کارگردان درباره اینکه مجموعه «با عرض معذرت» در برخی آیتم‌ها از مشکل فیلمنامه برخوردار بود و نتوانست خنده بگیرد، پاسخ داد: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در حال حاضر مجموعه‌های تلویزیونی، به‌ویژه آثار کمدی با آن مواجه هستند، ضعف در فیلمنامه و متن است. این مسئله نه‌تنها محدود به یک پروژه خاص، بلکه شامل بسیاری از برنامه‌های در حال پخش تلویزیونی نیز می‌شود.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

وی اضافه کرد: برای دستیابی به یک کمدی موفق، لازم است حمایت ویژه‌ای از نویسندگان این حوزه صورت گیرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای شناسایی و پرورش استعدادهای نویسندگی در زمینه کمدی انجام شود. اگر هدف ما ارائه زبانی نو و به‌روز در این سبک است و قصد داریم از الگوهای سنتی فاصله بگیریم، باید در نظر داشته باشیم که این تحول امری زمان‌بر خواهد بود و نیازمند افراد متخصص و متعهد است.

حاجی غلامی در پایان بیان کرد: در شرایط کنونی، لازم است بررسی کنیم که حرفه نویسندگی تا چه حد برای نیروهای جوان و بااستعداد مقرون‌به‌صرفه است. برخی از استعدادهای درخشان که توانایی خلق کمدی‌های موفق را دارند، به دلیل مسائل اقتصادی، ورود به عرصه نویسندگی را منطقی نمی‌دانند. به‌عبارتی، وضعیت اقتصادی و شرایط بازار موجب شده است که نویسندگی برای این افراد گزینه‌ای پایدار و سودآور نباشد که خود مانعی جدی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای جدید محسوب می‌شود.

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان مجموعه «با عرض معذت» درباره ساخت این سریال در شبکه نسیم که به صورت کمدی روی آنتن رفت به خبرنگار مهر بیان کرد: این اثر چهارمین تجربه حرفه‌ای بنده در تولید آثار سریالی محسوب می‌شد، اما نخستین تجربه در حوزه طنز آیتمی بود.

این کارگردان اضافه کرد: پیشینه کاری من در قالب آیتم سازی محدود بود و اینگونه تولید محتوای آیتمی با چالش‌های خاصی همراه است. این فرمت در حال حاضر الگوی مورد توجه شبکه‌های تلویزیونی نیست و بیشتر در فضای مجازی تولید می‌شود. اگرچه در گذشته شاهد تولید گسترده آیتم در تلویزیون بودیم اما به تدریج از حجم آن کاسته شد چرا که مخاطبان استقبال چندانی از این قالب نشان نمی‌دادند.

وی درباره تجربه همکاری با بازیگران مشهدی بیان کرد: انتقال تولید به شهرستان نکته مهمی بود که خود تجربه‌ای نو محسوب می‌شد. یکی از اهداف اصلی این اقدام، معرفی استعدادهای بومی در مشهد بود. در بخش بازیگری، تصمیم بر استفاده از هنرمندان مشهدی گرفتیم. در این راستا با حدود ۴۰۰ نفر مصاحبه انجام دادم و در نهایت گروهی از بازیگران را انتخاب کردیم. البته ترکیب بازیگران بومی با چهره‌های شناخته شده ضروری بود، چرا که مخاطبان معمولاً به دنبال چهره‌های آشنا هستند و از سوی دیگر، تجربه بازیگران حرفه‌ای کمدی قابل انکار نیست.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

حاجی غلامی اضافه کرد: به شخصه معتقدم استعدادهای درخشانی در شهرستان‌های کشور وجود دارند که به دلیل محدودیت فرصت‌ها ناشناخته مانده‌اند. وقتی به این هنرمندان فرصت مداوم داده شود، می‌توانند توانایی‌های خود را به خوبی بروز دهند. بسیاری از کمدین‌های مطرح امروز کشور، همان استعدادهای شهرستانی هستند که با مهاجرت به تهران و استفاده از فرصت‌های پیش آمده به جایگاه فعلی رسیده‌اند. این موفقیت نشان می‌دهد با وجود همه چالش‌ها، تولید طنز آیتمی همچنان می‌تواند مخاطب داشته باشد و استعدادهای شهرستانی ظرفیت بالایی برای مشارکت در تولیدات ملی دارند. این تجربه ثابت کرد با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد فرصت‌های برابر، می‌توان از استعدادهای سراسر کشور در تولید آثار باکیفیت بهره برد و در عین حال به تنوع در تولید محتوا کمک کرد.

وی درباره بازخوردها از این مجموعه تصریح کرد: در مورد بازخوردها باید گفت استقبال در فضای مجازی بسیار چشمگیر بود، آماری داشتیم که انتظارش را نداشتم. آخرین آمارها نشان می‌دهد این مجموعه بیش از ۱۳ میلیون بازدید در صفحه مجازی مجموعه داشته است. در تلویزیون هم بازدیدها اگرچه پایین‌تر از فضای مجازی بود اما باز هم نسبت به کارهای مشابه بالاتر بوده است.

این کارگردان درباره اینکه مجموعه «با عرض معذرت» در برخی آیتم‌ها از مشکل فیلمنامه برخوردار بود و نتوانست خنده بگیرد، پاسخ داد: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در حال حاضر مجموعه‌های تلویزیونی، به‌ویژه آثار کمدی با آن مواجه هستند، ضعف در فیلمنامه و متن است. این مسئله نه‌تنها محدود به یک پروژه خاص، بلکه شامل بسیاری از برنامه‌های در حال پخش تلویزیونی نیز می‌شود.

بازخورد سریالمان در فضای مجازی بیشتر از تلویزیون بود

وی اضافه کرد: برای دستیابی به یک کمدی موفق، لازم است حمایت ویژه‌ای از نویسندگان این حوزه صورت گیرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای شناسایی و پرورش استعدادهای نویسندگی در زمینه کمدی انجام شود. اگر هدف ما ارائه زبانی نو و به‌روز در این سبک است و قصد داریم از الگوهای سنتی فاصله بگیریم، باید در نظر داشته باشیم که این تحول امری زمان‌بر خواهد بود و نیازمند افراد متخصص و متعهد است.

حاجی غلامی در پایان بیان کرد: در شرایط کنونی، لازم است بررسی کنیم که حرفه نویسندگی تا چه حد برای نیروهای جوان و بااستعداد مقرون‌به‌صرفه است. برخی از استعدادهای درخشان که توانایی خلق کمدی‌های موفق را دارند، به دلیل مسائل اقتصادی، ورود به عرصه نویسندگی را منطقی نمی‌دانند. به‌عبارتی، وضعیت اقتصادی و شرایط بازار موجب شده است که نویسندگی برای این افراد گزینه‌ای پایدار و سودآور نباشد که خود مانعی جدی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای جدید محسوب می‌شود.

پست قبلی

نمایش «گل‌های کاغذی» و «فصل پریدن» در مسکو

پست بعدی

فراخوان هفتمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران منتشر شد

مربوطه پست ها

تاکید بر تحقیر دشمن با سلاح هنر؛ هنرمند باید شعار را هم زیبا اجرا کند
هنر و فرهنگ

تاکید بر تحقیر دشمن با سلاح هنر؛ هنرمند باید شعار را هم زیبا اجرا کند

۱۵ تیر ۱۴۰۴
ادامه «خیمه هنر» در دهه دوم محرم با اجرای اپرای «عاشورا»
هنر و فرهنگ

ادامه «خیمه هنر» در دهه دوم محرم با اجرای اپرای «عاشورا»

۱۵ تیر ۱۴۰۴
کودکی که راه امام حسین (ع) را جستجو می‌کند؛ عاشورا یک آزمون هرروزه است
هنر و فرهنگ

کودکی که راه امام حسین (ع) را جستجو می‌کند؛ عاشورا یک آزمون هرروزه است

۱۵ تیر ۱۴۰۴
آقای کریمی امشب «ای ایران» بخوان
هنر و فرهنگ

آقای کریمی امشب «ای ایران» بخوان

۱۵ تیر ۱۴۰۴
بازگشت مجری به آنتن پس از ۱۴ سال؛ نگاه «چهارگاه» به مداحی‌های اصیل است
هنر و فرهنگ

بازگشت مجری به آنتن پس از ۱۴ سال؛ نگاه «چهارگاه» به مداحی‌های اصیل است

۱۵ تیر ۱۴۰۴
هنرمندان تجسمی به صورت خودجوش به «خیمه هنر» آمدند؛ خلق ۷۰ اثر نذری
هنر و فرهنگ

هنرمندان تجسمی به صورت خودجوش به «خیمه هنر» آمدند؛ خلق ۷۰ اثر نذری

۱۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یارانه‌بگیران بخوانند؛ زمان دقیق واریز یارانه جدید تیرماه اعلام شد
  • قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • قیمت تتر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • حداقل بودجه برای رهن آپارتمان 2خوابه در تهران؛ از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.