دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سیاسی

بازدید رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۸ بهمن ۱۴۰۰
در سیاسی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
بازدید رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال،  حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و جزییات پرونده آن‌ها را بررسی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه و محمود حکیم مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد پرونده‌هایی با موضوعات مختلف حقوقی و کیفری بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراجع قضایی مربوطه صادر شد.

 صادقی در رابطه با این نشست اظهار کرد: دیدارهای مردمی مسئولان عالی قضایی اقدام ارزشمندی است که در دوره تحول و تعالی انجام می‌شود. در این دیدارها، مردم آزادانه مشکلات و تقاضاهای خود را مطرح می‌کنند و در همان جلسه دستورات لازم برای حل مشکل صادر می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن توضیح درباره تعدادی از این پرونده ها، عنوان کرد: اکثر پرونده‌ها مطروحه در این جلسه مربوط به شوراهای حل اختلاف بود که دستور پیگیری آن‌ها صادر شد تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های مراجعان در صورتی قابل حل خواهد بود که قانونی باشد، عنوان کرد: در صورتی که خواسته‌های مطرح شده قانونی نباشد، توضیحات لازم از جانب مسئولان حاضر در این دیدارها در خصوص غیرقابل حل بودن مشکل به آن‌ها ارایه خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشوربا تاکید بر تداوم این دیدارها، گفت: دیدارهای مردی فقط به جلسات در این مرکز منتهی نمی‌شود و هر یک از معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های دستگاه قضاجلسات رسیدگی به مراجعان مردمی را دارند.

در ادامه مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه درباره نحوه رسیدگی به مراجعات روزانه توضیحاتی را ارائه داد و گفت: به طور میانگین روزانه ۳۰۰ مراجعه حضوری داریم که پرونده‌های آن‌ها با دقت تمام توسط کارشناسان بررسی می‌شود. در برخی موارد هم پرونده‌ها کثیر الشاکی هستند که موضوع پرونده با مراجع عالی قضایی مطرح شده و جلساتی نیز برای حل و فصل آن‌ها تشکیل می‌شود.

علی اصغر رفاهی، افزود: همچنین برخی پرونده‌های مراجعه کنندگان بنا بر اقتضا، پس از بررسی توسط کارشناسان به مراجع قضایی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

بازدید رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال،  حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و جزییات پرونده آن‌ها را بررسی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه و محمود حکیم مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد پرونده‌هایی با موضوعات مختلف حقوقی و کیفری بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراجع قضایی مربوطه صادر شد.

 صادقی در رابطه با این نشست اظهار کرد: دیدارهای مردمی مسئولان عالی قضایی اقدام ارزشمندی است که در دوره تحول و تعالی انجام می‌شود. در این دیدارها، مردم آزادانه مشکلات و تقاضاهای خود را مطرح می‌کنند و در همان جلسه دستورات لازم برای حل مشکل صادر می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن توضیح درباره تعدادی از این پرونده ها، عنوان کرد: اکثر پرونده‌ها مطروحه در این جلسه مربوط به شوراهای حل اختلاف بود که دستور پیگیری آن‌ها صادر شد تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های مراجعان در صورتی قابل حل خواهد بود که قانونی باشد، عنوان کرد: در صورتی که خواسته‌های مطرح شده قانونی نباشد، توضیحات لازم از جانب مسئولان حاضر در این دیدارها در خصوص غیرقابل حل بودن مشکل به آن‌ها ارایه خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشوربا تاکید بر تداوم این دیدارها، گفت: دیدارهای مردی فقط به جلسات در این مرکز منتهی نمی‌شود و هر یک از معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های دستگاه قضاجلسات رسیدگی به مراجعان مردمی را دارند.

در ادامه مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه درباره نحوه رسیدگی به مراجعات روزانه توضیحاتی را ارائه داد و گفت: به طور میانگین روزانه ۳۰۰ مراجعه حضوری داریم که پرونده‌های آن‌ها با دقت تمام توسط کارشناسان بررسی می‌شود. در برخی موارد هم پرونده‌ها کثیر الشاکی هستند که موضوع پرونده با مراجع عالی قضایی مطرح شده و جلساتی نیز برای حل و فصل آن‌ها تشکیل می‌شود.

علی اصغر رفاهی، افزود: همچنین برخی پرونده‌های مراجعه کنندگان بنا بر اقتضا، پس از بررسی توسط کارشناسان به مراجع قضایی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

مرگ در بازگشت به غربت

بازدید رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال،  حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و جزییات پرونده آن‌ها را بررسی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه و محمود حکیم مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد پرونده‌هایی با موضوعات مختلف حقوقی و کیفری بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراجع قضایی مربوطه صادر شد.

 صادقی در رابطه با این نشست اظهار کرد: دیدارهای مردمی مسئولان عالی قضایی اقدام ارزشمندی است که در دوره تحول و تعالی انجام می‌شود. در این دیدارها، مردم آزادانه مشکلات و تقاضاهای خود را مطرح می‌کنند و در همان جلسه دستورات لازم برای حل مشکل صادر می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن توضیح درباره تعدادی از این پرونده ها، عنوان کرد: اکثر پرونده‌ها مطروحه در این جلسه مربوط به شوراهای حل اختلاف بود که دستور پیگیری آن‌ها صادر شد تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های مراجعان در صورتی قابل حل خواهد بود که قانونی باشد، عنوان کرد: در صورتی که خواسته‌های مطرح شده قانونی نباشد، توضیحات لازم از جانب مسئولان حاضر در این دیدارها در خصوص غیرقابل حل بودن مشکل به آن‌ها ارایه خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشوربا تاکید بر تداوم این دیدارها، گفت: دیدارهای مردی فقط به جلسات در این مرکز منتهی نمی‌شود و هر یک از معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های دستگاه قضاجلسات رسیدگی به مراجعان مردمی را دارند.

در ادامه مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه درباره نحوه رسیدگی به مراجعات روزانه توضیحاتی را ارائه داد و گفت: به طور میانگین روزانه ۳۰۰ مراجعه حضوری داریم که پرونده‌های آن‌ها با دقت تمام توسط کارشناسان بررسی می‌شود. در برخی موارد هم پرونده‌ها کثیر الشاکی هستند که موضوع پرونده با مراجع عالی قضایی مطرح شده و جلساتی نیز برای حل و فصل آن‌ها تشکیل می‌شود.

علی اصغر رفاهی، افزود: همچنین برخی پرونده‌های مراجعه کنندگان بنا بر اقتضا، پس از بررسی توسط کارشناسان به مراجع قضایی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

بازدید رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال،  حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و جزییات پرونده آن‌ها را بررسی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه و محمود حکیم مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد پرونده‌هایی با موضوعات مختلف حقوقی و کیفری بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراجع قضایی مربوطه صادر شد.

 صادقی در رابطه با این نشست اظهار کرد: دیدارهای مردمی مسئولان عالی قضایی اقدام ارزشمندی است که در دوره تحول و تعالی انجام می‌شود. در این دیدارها، مردم آزادانه مشکلات و تقاضاهای خود را مطرح می‌کنند و در همان جلسه دستورات لازم برای حل مشکل صادر می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن توضیح درباره تعدادی از این پرونده ها، عنوان کرد: اکثر پرونده‌ها مطروحه در این جلسه مربوط به شوراهای حل اختلاف بود که دستور پیگیری آن‌ها صادر شد تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های مراجعان در صورتی قابل حل خواهد بود که قانونی باشد، عنوان کرد: در صورتی که خواسته‌های مطرح شده قانونی نباشد، توضیحات لازم از جانب مسئولان حاضر در این دیدارها در خصوص غیرقابل حل بودن مشکل به آن‌ها ارایه خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشوربا تاکید بر تداوم این دیدارها، گفت: دیدارهای مردی فقط به جلسات در این مرکز منتهی نمی‌شود و هر یک از معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های دستگاه قضاجلسات رسیدگی به مراجعان مردمی را دارند.

در ادامه مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه درباره نحوه رسیدگی به مراجعات روزانه توضیحاتی را ارائه داد و گفت: به طور میانگین روزانه ۳۰۰ مراجعه حضوری داریم که پرونده‌های آن‌ها با دقت تمام توسط کارشناسان بررسی می‌شود. در برخی موارد هم پرونده‌ها کثیر الشاکی هستند که موضوع پرونده با مراجع عالی قضایی مطرح شده و جلساتی نیز برای حل و فصل آن‌ها تشکیل می‌شود.

علی اصغر رفاهی، افزود: همچنین برخی پرونده‌های مراجعه کنندگان بنا بر اقتضا، پس از بررسی توسط کارشناسان به مراجع قضایی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

پست قبلی

از تمامی فیلم‌ها با سوژه‌های قضایی و حقوقی استقبال می‌کنیم

پست بعدی

«موقعیت مهدی» قابل احترام است

مربوطه پست ها

پای طالبان روی حق‌آبه ایران
سیاسی

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد
سیاسی

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مرگ در بازگشت به غربت
سیاسی

مرگ در بازگشت به غربت

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام
سیاسی

واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید
سیاسی

اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم
سیاسی

آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم

۰۴ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.