دانش جوین
شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۶ خرداد ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

نوید گودرزی بازیگر فیلم سینمایی «ما» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیوستن به این پروژه گفت: آشنایی من با این پروژه از طریق امین رضوی شکل گرفت، برنامه‌ریزی که پیش‌تر در سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی با او همکاری داشتم.

وی درباره نقشش در این فیلم توضیح داد: شخصیتی که در این فیلم ایفا می‌کنم، مردی اهل تفکر (روشنفکر)، اما گرفتار در دام خودرأیی، خودمحوری و لجاجت است. فردی که تصور می‌کند حقیقت را به‌تنهایی دریافته، اما همین ویژگی‌ها او را به انتخابی اشتباه و پیامدهایی گریزناپذیر سوق می‌دهند. او تصویری است از مردی که به ظاهر تحلیل‌گر است اما از درک پیچیدگی‌های انسانی بازمانده است.

این بازیگر تصریح کرد: ویژگی‌های این شخصیت برای من ناآشنا نبود، نه فقط از خلال تجربه زیسته‌ام در برخورد با آدم‌هایی از این جنس، بلکه در سایه‌های درونی‌ای که گاه در خودِ ما نیز وجود دارند. با این حال، برای عمیق‌تر شدن در لایه‌های این نقش، از خاطرات و حافظه عاطفی و عضلانی سفرهایی بهره گرفتم که در آنها، به‌تنهایی و بدون وسایل متعارف چون خودرو یا هواپیما، در مسیرهای کوهستانی و بیابانی حرکت کرده بودم. خستگی و فشار جسمی و ذهنیِ مداوم در آن سفرها، تغییری در رفتار، فیزیک بدن، شیوه راه رفتن، نوع سخن گفتن، تصمیم‌گیری و واکنش‌های عاطفی انسان ایجاد می‌کند. همین تجربه زیسته، به من در نزدیک شدن به حال‌وهوای این کاراکتر که در موقعیتی غیرمعمول و پرفشار قرار دارد، کمک بزرگی کرد.

وی درباره داستان فیلم «ما» گفت: این فیلم نگاهی انسانی و ضد جنگ دارد. داستان، انسان را در موقعیت‌هایی بحرانی و مرزی قرار می‌دهد و تلاش می‌کند واکنش‌های او را در مواجهه با فروپاشی، تهدید و تصمیم‌گیری‌های حیاتی بررسی کند. اساس روایت، نه بر جنگ بلکه بر انسان است. این فیلم بر ترس‌ها، تردیدها، امیدها و ایستادگی‌های انسان در میانه تاریکی اشاره دارد.

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

این بازیگر بیان کرد: برای من، آن‌چه در یک نقش اهمیت دارد، تأثیر آن در ساختار درام و در ذهن مخاطب است، نه اندازه یا جایگاهش در قصه. شخصیت‌های مثبت و منفی، هر ۲ ظرفیت درخشش دارند، اگر درست پرداخته شده باشند. بازیگری برای من تلاشی است برای عبور از خود و رسیدن به جوهره‌ای که به کاراکتر تعلق دارد. بازیگری زمانی معنا پیدا می‌کند که تماشاگر، بازیگر را فراموش کرده و صرفاً شخصیت را ببیند.

گودرزی در پایان در پاسخ به اینکه بازی در تئاتر برایش اولویت دارد یا سینما، عنوان کرد: تئاتر ضربان قلب است و سینما رؤیا. هر ۲ دنیا برای من ارزشمند و غیرقابل جایگزین هستند. تئاتر برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ارتباط زنده، انسانی و بی‌واسطه با اثر هنری هستم. می‌خواهم در یک فضای مشخص، شاهد تولد و مرگ یک اجرا در لحظه باشم. می‌خواهم چیزی را بیافرینم که تنها من و حاضران در آن شب خاص تجربه‌اش می‌کنیم. سینما برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ساختار پیچیده‌تر، ابزارهای بصری و صوتی گسترده‌تر و دنیایی وسیع‌تر هستم. می‌خواهم با دقت در میزانسن، تدوین، حرکت دوربین افکت‌های صوتی وارد یک تجربه حسی عمیق‌تر شوم. می‌خواهم روایت‌های بلند و تصویری ببینم که امکان تکرار و بازبینی دارند.

فیلم سینمایی «ما» به کارگردانی حسین وادی زاده و تهیه‌کنندگی فریدون نجفی است که این روزها در مرحله تدوین قرار دارد.

عطا عمرانی، نازنین صلح جو، بهنام داوری، شبیر پرستار، یاسمن مرآتی، عارفه معماریان، کورش شاهی، آیلین جاهد، سحر خطیبی، مجید برومند، آویشن صدقی، امیر خان‌زاده، زینب رفیعی، صادق فتح الهی، هوشنگ مزدائی، آرزو غلامی، نرگس غلامی، فرزانه کارگر، محمدعلی (آذین) هدایتی، ساسان کاظمی، امیر آزاد ملکی، بهناز بیاتی، خشایار حیدری، نوید گودرزی و روناک پوریادگار بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان: حسین وادی زاده، تهیه کننده: فریدون نجفی، نویسندگان: حمیدرضا خطیری، حمیدرضا محمودیه، صدف پیکامی، دستیار یک و برنامه ریز: سید محمدجواد رضوی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، مدیر فیلمبرداری: میلاد واعظی مجد، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: اهورا قاسمی، طراح صحنه: میلاد آجودانی، طراح لباس: آرزو صابر، مدیر تولید: افشین رئوفی، عکاس: نگار قنبری.

نوید گودرزی بازیگر فیلم سینمایی «ما» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیوستن به این پروژه گفت: آشنایی من با این پروژه از طریق امین رضوی شکل گرفت، برنامه‌ریزی که پیش‌تر در سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی با او همکاری داشتم.

وی درباره نقشش در این فیلم توضیح داد: شخصیتی که در این فیلم ایفا می‌کنم، مردی اهل تفکر (روشنفکر)، اما گرفتار در دام خودرأیی، خودمحوری و لجاجت است. فردی که تصور می‌کند حقیقت را به‌تنهایی دریافته، اما همین ویژگی‌ها او را به انتخابی اشتباه و پیامدهایی گریزناپذیر سوق می‌دهند. او تصویری است از مردی که به ظاهر تحلیل‌گر است اما از درک پیچیدگی‌های انسانی بازمانده است.

این بازیگر تصریح کرد: ویژگی‌های این شخصیت برای من ناآشنا نبود، نه فقط از خلال تجربه زیسته‌ام در برخورد با آدم‌هایی از این جنس، بلکه در سایه‌های درونی‌ای که گاه در خودِ ما نیز وجود دارند. با این حال، برای عمیق‌تر شدن در لایه‌های این نقش، از خاطرات و حافظه عاطفی و عضلانی سفرهایی بهره گرفتم که در آنها، به‌تنهایی و بدون وسایل متعارف چون خودرو یا هواپیما، در مسیرهای کوهستانی و بیابانی حرکت کرده بودم. خستگی و فشار جسمی و ذهنیِ مداوم در آن سفرها، تغییری در رفتار، فیزیک بدن، شیوه راه رفتن، نوع سخن گفتن، تصمیم‌گیری و واکنش‌های عاطفی انسان ایجاد می‌کند. همین تجربه زیسته، به من در نزدیک شدن به حال‌وهوای این کاراکتر که در موقعیتی غیرمعمول و پرفشار قرار دارد، کمک بزرگی کرد.

وی درباره داستان فیلم «ما» گفت: این فیلم نگاهی انسانی و ضد جنگ دارد. داستان، انسان را در موقعیت‌هایی بحرانی و مرزی قرار می‌دهد و تلاش می‌کند واکنش‌های او را در مواجهه با فروپاشی، تهدید و تصمیم‌گیری‌های حیاتی بررسی کند. اساس روایت، نه بر جنگ بلکه بر انسان است. این فیلم بر ترس‌ها، تردیدها، امیدها و ایستادگی‌های انسان در میانه تاریکی اشاره دارد.

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

این بازیگر بیان کرد: برای من، آن‌چه در یک نقش اهمیت دارد، تأثیر آن در ساختار درام و در ذهن مخاطب است، نه اندازه یا جایگاهش در قصه. شخصیت‌های مثبت و منفی، هر ۲ ظرفیت درخشش دارند، اگر درست پرداخته شده باشند. بازیگری برای من تلاشی است برای عبور از خود و رسیدن به جوهره‌ای که به کاراکتر تعلق دارد. بازیگری زمانی معنا پیدا می‌کند که تماشاگر، بازیگر را فراموش کرده و صرفاً شخصیت را ببیند.

گودرزی در پایان در پاسخ به اینکه بازی در تئاتر برایش اولویت دارد یا سینما، عنوان کرد: تئاتر ضربان قلب است و سینما رؤیا. هر ۲ دنیا برای من ارزشمند و غیرقابل جایگزین هستند. تئاتر برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ارتباط زنده، انسانی و بی‌واسطه با اثر هنری هستم. می‌خواهم در یک فضای مشخص، شاهد تولد و مرگ یک اجرا در لحظه باشم. می‌خواهم چیزی را بیافرینم که تنها من و حاضران در آن شب خاص تجربه‌اش می‌کنیم. سینما برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ساختار پیچیده‌تر، ابزارهای بصری و صوتی گسترده‌تر و دنیایی وسیع‌تر هستم. می‌خواهم با دقت در میزانسن، تدوین، حرکت دوربین افکت‌های صوتی وارد یک تجربه حسی عمیق‌تر شوم. می‌خواهم روایت‌های بلند و تصویری ببینم که امکان تکرار و بازبینی دارند.

فیلم سینمایی «ما» به کارگردانی حسین وادی زاده و تهیه‌کنندگی فریدون نجفی است که این روزها در مرحله تدوین قرار دارد.

عطا عمرانی، نازنین صلح جو، بهنام داوری، شبیر پرستار، یاسمن مرآتی، عارفه معماریان، کورش شاهی، آیلین جاهد، سحر خطیبی، مجید برومند، آویشن صدقی، امیر خان‌زاده، زینب رفیعی، صادق فتح الهی، هوشنگ مزدائی، آرزو غلامی، نرگس غلامی، فرزانه کارگر، محمدعلی (آذین) هدایتی، ساسان کاظمی، امیر آزاد ملکی، بهناز بیاتی، خشایار حیدری، نوید گودرزی و روناک پوریادگار بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان: حسین وادی زاده، تهیه کننده: فریدون نجفی، نویسندگان: حمیدرضا خطیری، حمیدرضا محمودیه، صدف پیکامی، دستیار یک و برنامه ریز: سید محمدجواد رضوی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، مدیر فیلمبرداری: میلاد واعظی مجد، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: اهورا قاسمی، طراح صحنه: میلاد آجودانی، طراح لباس: آرزو صابر، مدیر تولید: افشین رئوفی، عکاس: نگار قنبری.

اخبارجدیدترین

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

رادیو صبا با «چشم روشنی» به استقبال دهه ولایت می‌رود

نوید گودرزی بازیگر فیلم سینمایی «ما» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیوستن به این پروژه گفت: آشنایی من با این پروژه از طریق امین رضوی شکل گرفت، برنامه‌ریزی که پیش‌تر در سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی با او همکاری داشتم.

وی درباره نقشش در این فیلم توضیح داد: شخصیتی که در این فیلم ایفا می‌کنم، مردی اهل تفکر (روشنفکر)، اما گرفتار در دام خودرأیی، خودمحوری و لجاجت است. فردی که تصور می‌کند حقیقت را به‌تنهایی دریافته، اما همین ویژگی‌ها او را به انتخابی اشتباه و پیامدهایی گریزناپذیر سوق می‌دهند. او تصویری است از مردی که به ظاهر تحلیل‌گر است اما از درک پیچیدگی‌های انسانی بازمانده است.

این بازیگر تصریح کرد: ویژگی‌های این شخصیت برای من ناآشنا نبود، نه فقط از خلال تجربه زیسته‌ام در برخورد با آدم‌هایی از این جنس، بلکه در سایه‌های درونی‌ای که گاه در خودِ ما نیز وجود دارند. با این حال، برای عمیق‌تر شدن در لایه‌های این نقش، از خاطرات و حافظه عاطفی و عضلانی سفرهایی بهره گرفتم که در آنها، به‌تنهایی و بدون وسایل متعارف چون خودرو یا هواپیما، در مسیرهای کوهستانی و بیابانی حرکت کرده بودم. خستگی و فشار جسمی و ذهنیِ مداوم در آن سفرها، تغییری در رفتار، فیزیک بدن، شیوه راه رفتن، نوع سخن گفتن، تصمیم‌گیری و واکنش‌های عاطفی انسان ایجاد می‌کند. همین تجربه زیسته، به من در نزدیک شدن به حال‌وهوای این کاراکتر که در موقعیتی غیرمعمول و پرفشار قرار دارد، کمک بزرگی کرد.

وی درباره داستان فیلم «ما» گفت: این فیلم نگاهی انسانی و ضد جنگ دارد. داستان، انسان را در موقعیت‌هایی بحرانی و مرزی قرار می‌دهد و تلاش می‌کند واکنش‌های او را در مواجهه با فروپاشی، تهدید و تصمیم‌گیری‌های حیاتی بررسی کند. اساس روایت، نه بر جنگ بلکه بر انسان است. این فیلم بر ترس‌ها، تردیدها، امیدها و ایستادگی‌های انسان در میانه تاریکی اشاره دارد.

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

این بازیگر بیان کرد: برای من، آن‌چه در یک نقش اهمیت دارد، تأثیر آن در ساختار درام و در ذهن مخاطب است، نه اندازه یا جایگاهش در قصه. شخصیت‌های مثبت و منفی، هر ۲ ظرفیت درخشش دارند، اگر درست پرداخته شده باشند. بازیگری برای من تلاشی است برای عبور از خود و رسیدن به جوهره‌ای که به کاراکتر تعلق دارد. بازیگری زمانی معنا پیدا می‌کند که تماشاگر، بازیگر را فراموش کرده و صرفاً شخصیت را ببیند.

گودرزی در پایان در پاسخ به اینکه بازی در تئاتر برایش اولویت دارد یا سینما، عنوان کرد: تئاتر ضربان قلب است و سینما رؤیا. هر ۲ دنیا برای من ارزشمند و غیرقابل جایگزین هستند. تئاتر برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ارتباط زنده، انسانی و بی‌واسطه با اثر هنری هستم. می‌خواهم در یک فضای مشخص، شاهد تولد و مرگ یک اجرا در لحظه باشم. می‌خواهم چیزی را بیافرینم که تنها من و حاضران در آن شب خاص تجربه‌اش می‌کنیم. سینما برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ساختار پیچیده‌تر، ابزارهای بصری و صوتی گسترده‌تر و دنیایی وسیع‌تر هستم. می‌خواهم با دقت در میزانسن، تدوین، حرکت دوربین افکت‌های صوتی وارد یک تجربه حسی عمیق‌تر شوم. می‌خواهم روایت‌های بلند و تصویری ببینم که امکان تکرار و بازبینی دارند.

فیلم سینمایی «ما» به کارگردانی حسین وادی زاده و تهیه‌کنندگی فریدون نجفی است که این روزها در مرحله تدوین قرار دارد.

عطا عمرانی، نازنین صلح جو، بهنام داوری، شبیر پرستار، یاسمن مرآتی، عارفه معماریان، کورش شاهی، آیلین جاهد، سحر خطیبی، مجید برومند، آویشن صدقی، امیر خان‌زاده، زینب رفیعی، صادق فتح الهی، هوشنگ مزدائی، آرزو غلامی، نرگس غلامی، فرزانه کارگر، محمدعلی (آذین) هدایتی، ساسان کاظمی، امیر آزاد ملکی، بهناز بیاتی، خشایار حیدری، نوید گودرزی و روناک پوریادگار بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان: حسین وادی زاده، تهیه کننده: فریدون نجفی، نویسندگان: حمیدرضا خطیری، حمیدرضا محمودیه، صدف پیکامی، دستیار یک و برنامه ریز: سید محمدجواد رضوی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، مدیر فیلمبرداری: میلاد واعظی مجد، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: اهورا قاسمی، طراح صحنه: میلاد آجودانی، طراح لباس: آرزو صابر، مدیر تولید: افشین رئوفی، عکاس: نگار قنبری.

نوید گودرزی بازیگر فیلم سینمایی «ما» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیوستن به این پروژه گفت: آشنایی من با این پروژه از طریق امین رضوی شکل گرفت، برنامه‌ریزی که پیش‌تر در سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی با او همکاری داشتم.

وی درباره نقشش در این فیلم توضیح داد: شخصیتی که در این فیلم ایفا می‌کنم، مردی اهل تفکر (روشنفکر)، اما گرفتار در دام خودرأیی، خودمحوری و لجاجت است. فردی که تصور می‌کند حقیقت را به‌تنهایی دریافته، اما همین ویژگی‌ها او را به انتخابی اشتباه و پیامدهایی گریزناپذیر سوق می‌دهند. او تصویری است از مردی که به ظاهر تحلیل‌گر است اما از درک پیچیدگی‌های انسانی بازمانده است.

این بازیگر تصریح کرد: ویژگی‌های این شخصیت برای من ناآشنا نبود، نه فقط از خلال تجربه زیسته‌ام در برخورد با آدم‌هایی از این جنس، بلکه در سایه‌های درونی‌ای که گاه در خودِ ما نیز وجود دارند. با این حال، برای عمیق‌تر شدن در لایه‌های این نقش، از خاطرات و حافظه عاطفی و عضلانی سفرهایی بهره گرفتم که در آنها، به‌تنهایی و بدون وسایل متعارف چون خودرو یا هواپیما، در مسیرهای کوهستانی و بیابانی حرکت کرده بودم. خستگی و فشار جسمی و ذهنیِ مداوم در آن سفرها، تغییری در رفتار، فیزیک بدن، شیوه راه رفتن، نوع سخن گفتن، تصمیم‌گیری و واکنش‌های عاطفی انسان ایجاد می‌کند. همین تجربه زیسته، به من در نزدیک شدن به حال‌وهوای این کاراکتر که در موقعیتی غیرمعمول و پرفشار قرار دارد، کمک بزرگی کرد.

وی درباره داستان فیلم «ما» گفت: این فیلم نگاهی انسانی و ضد جنگ دارد. داستان، انسان را در موقعیت‌هایی بحرانی و مرزی قرار می‌دهد و تلاش می‌کند واکنش‌های او را در مواجهه با فروپاشی، تهدید و تصمیم‌گیری‌های حیاتی بررسی کند. اساس روایت، نه بر جنگ بلکه بر انسان است. این فیلم بر ترس‌ها، تردیدها، امیدها و ایستادگی‌های انسان در میانه تاریکی اشاره دارد.

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

این بازیگر بیان کرد: برای من، آن‌چه در یک نقش اهمیت دارد، تأثیر آن در ساختار درام و در ذهن مخاطب است، نه اندازه یا جایگاهش در قصه. شخصیت‌های مثبت و منفی، هر ۲ ظرفیت درخشش دارند، اگر درست پرداخته شده باشند. بازیگری برای من تلاشی است برای عبور از خود و رسیدن به جوهره‌ای که به کاراکتر تعلق دارد. بازیگری زمانی معنا پیدا می‌کند که تماشاگر، بازیگر را فراموش کرده و صرفاً شخصیت را ببیند.

گودرزی در پایان در پاسخ به اینکه بازی در تئاتر برایش اولویت دارد یا سینما، عنوان کرد: تئاتر ضربان قلب است و سینما رؤیا. هر ۲ دنیا برای من ارزشمند و غیرقابل جایگزین هستند. تئاتر برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ارتباط زنده، انسانی و بی‌واسطه با اثر هنری هستم. می‌خواهم در یک فضای مشخص، شاهد تولد و مرگ یک اجرا در لحظه باشم. می‌خواهم چیزی را بیافرینم که تنها من و حاضران در آن شب خاص تجربه‌اش می‌کنیم. سینما برای من اولویت دارد وقتی که به دنبال ساختار پیچیده‌تر، ابزارهای بصری و صوتی گسترده‌تر و دنیایی وسیع‌تر هستم. می‌خواهم با دقت در میزانسن، تدوین، حرکت دوربین افکت‌های صوتی وارد یک تجربه حسی عمیق‌تر شوم. می‌خواهم روایت‌های بلند و تصویری ببینم که امکان تکرار و بازبینی دارند.

فیلم سینمایی «ما» به کارگردانی حسین وادی زاده و تهیه‌کنندگی فریدون نجفی است که این روزها در مرحله تدوین قرار دارد.

عطا عمرانی، نازنین صلح جو، بهنام داوری، شبیر پرستار، یاسمن مرآتی، عارفه معماریان، کورش شاهی، آیلین جاهد، سحر خطیبی، مجید برومند، آویشن صدقی، امیر خان‌زاده، زینب رفیعی، صادق فتح الهی، هوشنگ مزدائی، آرزو غلامی، نرگس غلامی، فرزانه کارگر، محمدعلی (آذین) هدایتی، ساسان کاظمی، امیر آزاد ملکی، بهناز بیاتی، خشایار حیدری، نوید گودرزی و روناک پوریادگار بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان: حسین وادی زاده، تهیه کننده: فریدون نجفی، نویسندگان: حمیدرضا خطیری، حمیدرضا محمودیه، صدف پیکامی، دستیار یک و برنامه ریز: سید محمدجواد رضوی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، مدیر فیلمبرداری: میلاد واعظی مجد، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: اهورا قاسمی، طراح صحنه: میلاد آجودانی، طراح لباس: آرزو صابر، مدیر تولید: افشین رئوفی، عکاس: نگار قنبری.

پست قبلی

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

پست بعدی

لزوم تدوین بسته‌های حمایتی برای سرمایه‌گذاران گردشگری در مناطق آزاد

مربوطه پست ها

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
رادیو صبا با «چشم روشنی» به استقبال دهه ولایت می‌رود
هنر و فرهنگ

رادیو صبا با «چشم روشنی» به استقبال دهه ولایت می‌رود

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
نماهنگ «رویاشهر» رونمایی شد؛ قهرمان آینده کیه؟!
هنر و فرهنگ

نماهنگ «رویاشهر» رونمایی شد؛ قهرمان آینده کیه؟!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
تام کروز رکورد گینس را هم شکست؛ ۱۶ بار پرش با چتر نجات شعله‌ور
هنر و فرهنگ

تام کروز رکورد گینس را هم شکست؛ ۱۶ بار پرش با چتر نجات شعله‌ور

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
۶۶ سال است گوینده آنونس هستم؛ لزوم ورود افراد شایسته به دوبله
هنر و فرهنگ

۶۶ سال است گوینده آنونس هستم؛ لزوم ورود افراد شایسته به دوبله

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • وعده قطعی دولت درباره واریز مطالبات + جزئیات
  • استخراج بیت‌کوین به گاوداری‌ها، مدارس و مساجد هم رسید/ پای چینی‌ها در میان است
  • عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان
  • سگ‌گردانی؛ نه ممنوع، نه بی‌ضابطه
  • جزییات آتش‌سوزی مهیب در کارخانه لبنیات تهران
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.