دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۱۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

بازی Doom: The Dark Ages بزرگ‌ترین مراحل و محیط‌های تاریخ سری را خواهد داشت

گیمفا توسط گیمفا
۰۳ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
بازی Doom: The Dark Ages بزرگ‌ترین مراحل و محیط‌های تاریخ سری را خواهد داشت
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بازی DOOM: The Dark Ages مراحل و محیط‌هایی خواهد داشت که بسیار بزرگ‌تر از آنچه تاکنون در این فرنچایز دیده‌ایم خواهند بود.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با مجله Edge، هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، اعلام کرده است که با وجود مراحل و محیط‌های عظیم، بازیکنان «دو ساعت» (منظور مدت زیاد است) را صرف گشتن در مرحله نخواهند کرد. مارتین همچنین در مورد حرکات بازیکنان در DOOM: The Dark Ages صحبت کرد. او اظهار داشت که به فضای زیادی برای تاکتیک‌هایی مانند سیرکل استریف (چرخش دایره‎‌وار از کنار) جهت جلوگیری از حملات شیاطین نیاز است. مارتین همچنین مراحل این شوتر را به عنوان «بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون ساخته‌ایم» توصیف کرد.

او به فلسفه طراحی پشت این ایده پرداخت. بازیکنان انتظار دارند بازی‌ای مانند DOOM: The Dark Ages اکشن سریع و بدون وقفه‌ای داشته باشد. از آنجا که مراحل بسیار بزرگ هستند، مارتین به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان متمایل به تکمیل بازی‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی، گزینه‌های زیادی برای صرف زمان بیشتر در مرحله خواهند داشت. وی در این باره گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

هوگو مارتین doom the dark ages

مارتین با اشاره به مراحلی که تم‌ها و ساختارهای مختلف دارند، در مورد تنوعی که می‌توانیم در DOOM: The Dark Ages انتظارش را داشته باشیم صحبت کرد . مثالی که او ارائه می‌دهد این است که بازیکنان کار را در یک دانجن شروع می‌کنند و سپس به بخشی بازتر از مرحله پرتاب می‌شوند.

مارتین در ادامه گفت:

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین همراه با تهیه‌کننده اجرایی، مارتی استراتون، قبلاً DOOM: The Dark Ages را بلندپروازانه‌ترین عنوان شرکت اید سافتور خطاب کرده‌اند. مارتین به این موضوع نیز اشاره کرد که بازی «واقعاً طولانی» خواهد بود و محتوای اختیاری خواهد داشت.

او در مورد محتوای جانبی بازی چنین توضیح داد:

فکر می‌کنم بیشتر درباره شکار رازها باشد. اگر همه رازها را کشف کنید و علاقه‌مند به کامل کردن بازی‌ها باشید، قطعاً تجربه بسیار بزرگ‌تری برای خود ایجاد خواهید کرد. ما نمی‌خواهیم بازی خیلی طولانی باشد. نمی‌خواهیم یک مرحله بیش از حد طول بکشد. فکر می‌کنم نقطه ایده‌آل حدود یک ساعت است و نه بیشتر. بنابراین بسیاری از کارهایی که هم‌اکنون انجام می‌دهیم، اصلاح و اطمینان از این است که در آن محدوده باقی بمانیم. اما مطمئناً یک کمپین عظیم در انتظار بازیکنان خواهد بود.

بازی DOOM: The Dark Ages در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۵ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

Ahmad_bkMohaMMad.Mz

بازی DOOM: The Dark Ages مراحل و محیط‌هایی خواهد داشت که بسیار بزرگ‌تر از آنچه تاکنون در این فرنچایز دیده‌ایم خواهند بود.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با مجله Edge، هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، اعلام کرده است که با وجود مراحل و محیط‌های عظیم، بازیکنان «دو ساعت» (منظور مدت زیاد است) را صرف گشتن در مرحله نخواهند کرد. مارتین همچنین در مورد حرکات بازیکنان در DOOM: The Dark Ages صحبت کرد. او اظهار داشت که به فضای زیادی برای تاکتیک‌هایی مانند سیرکل استریف (چرخش دایره‎‌وار از کنار) جهت جلوگیری از حملات شیاطین نیاز است. مارتین همچنین مراحل این شوتر را به عنوان «بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون ساخته‌ایم» توصیف کرد.

او به فلسفه طراحی پشت این ایده پرداخت. بازیکنان انتظار دارند بازی‌ای مانند DOOM: The Dark Ages اکشن سریع و بدون وقفه‌ای داشته باشد. از آنجا که مراحل بسیار بزرگ هستند، مارتین به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان متمایل به تکمیل بازی‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی، گزینه‌های زیادی برای صرف زمان بیشتر در مرحله خواهند داشت. وی در این باره گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

هوگو مارتین doom the dark ages

مارتین با اشاره به مراحلی که تم‌ها و ساختارهای مختلف دارند، در مورد تنوعی که می‌توانیم در DOOM: The Dark Ages انتظارش را داشته باشیم صحبت کرد . مثالی که او ارائه می‌دهد این است که بازیکنان کار را در یک دانجن شروع می‌کنند و سپس به بخشی بازتر از مرحله پرتاب می‌شوند.

مارتین در ادامه گفت:

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین همراه با تهیه‌کننده اجرایی، مارتی استراتون، قبلاً DOOM: The Dark Ages را بلندپروازانه‌ترین عنوان شرکت اید سافتور خطاب کرده‌اند. مارتین به این موضوع نیز اشاره کرد که بازی «واقعاً طولانی» خواهد بود و محتوای اختیاری خواهد داشت.

او در مورد محتوای جانبی بازی چنین توضیح داد:

فکر می‌کنم بیشتر درباره شکار رازها باشد. اگر همه رازها را کشف کنید و علاقه‌مند به کامل کردن بازی‌ها باشید، قطعاً تجربه بسیار بزرگ‌تری برای خود ایجاد خواهید کرد. ما نمی‌خواهیم بازی خیلی طولانی باشد. نمی‌خواهیم یک مرحله بیش از حد طول بکشد. فکر می‌کنم نقطه ایده‌آل حدود یک ساعت است و نه بیشتر. بنابراین بسیاری از کارهایی که هم‌اکنون انجام می‌دهیم، اصلاح و اطمینان از این است که در آن محدوده باقی بمانیم. اما مطمئناً یک کمپین عظیم در انتظار بازیکنان خواهد بود.

بازی DOOM: The Dark Ages در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۵ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

Ahmad_bkMohaMMad.Mz

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

بازی DOOM: The Dark Ages مراحل و محیط‌هایی خواهد داشت که بسیار بزرگ‌تر از آنچه تاکنون در این فرنچایز دیده‌ایم خواهند بود.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با مجله Edge، هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، اعلام کرده است که با وجود مراحل و محیط‌های عظیم، بازیکنان «دو ساعت» (منظور مدت زیاد است) را صرف گشتن در مرحله نخواهند کرد. مارتین همچنین در مورد حرکات بازیکنان در DOOM: The Dark Ages صحبت کرد. او اظهار داشت که به فضای زیادی برای تاکتیک‌هایی مانند سیرکل استریف (چرخش دایره‎‌وار از کنار) جهت جلوگیری از حملات شیاطین نیاز است. مارتین همچنین مراحل این شوتر را به عنوان «بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون ساخته‌ایم» توصیف کرد.

او به فلسفه طراحی پشت این ایده پرداخت. بازیکنان انتظار دارند بازی‌ای مانند DOOM: The Dark Ages اکشن سریع و بدون وقفه‌ای داشته باشد. از آنجا که مراحل بسیار بزرگ هستند، مارتین به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان متمایل به تکمیل بازی‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی، گزینه‌های زیادی برای صرف زمان بیشتر در مرحله خواهند داشت. وی در این باره گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

هوگو مارتین doom the dark ages

مارتین با اشاره به مراحلی که تم‌ها و ساختارهای مختلف دارند، در مورد تنوعی که می‌توانیم در DOOM: The Dark Ages انتظارش را داشته باشیم صحبت کرد . مثالی که او ارائه می‌دهد این است که بازیکنان کار را در یک دانجن شروع می‌کنند و سپس به بخشی بازتر از مرحله پرتاب می‌شوند.

مارتین در ادامه گفت:

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین همراه با تهیه‌کننده اجرایی، مارتی استراتون، قبلاً DOOM: The Dark Ages را بلندپروازانه‌ترین عنوان شرکت اید سافتور خطاب کرده‌اند. مارتین به این موضوع نیز اشاره کرد که بازی «واقعاً طولانی» خواهد بود و محتوای اختیاری خواهد داشت.

او در مورد محتوای جانبی بازی چنین توضیح داد:

فکر می‌کنم بیشتر درباره شکار رازها باشد. اگر همه رازها را کشف کنید و علاقه‌مند به کامل کردن بازی‌ها باشید، قطعاً تجربه بسیار بزرگ‌تری برای خود ایجاد خواهید کرد. ما نمی‌خواهیم بازی خیلی طولانی باشد. نمی‌خواهیم یک مرحله بیش از حد طول بکشد. فکر می‌کنم نقطه ایده‌آل حدود یک ساعت است و نه بیشتر. بنابراین بسیاری از کارهایی که هم‌اکنون انجام می‌دهیم، اصلاح و اطمینان از این است که در آن محدوده باقی بمانیم. اما مطمئناً یک کمپین عظیم در انتظار بازیکنان خواهد بود.

بازی DOOM: The Dark Ages در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۵ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

Ahmad_bkMohaMMad.Mz

بازی DOOM: The Dark Ages مراحل و محیط‌هایی خواهد داشت که بسیار بزرگ‌تر از آنچه تاکنون در این فرنچایز دیده‌ایم خواهند بود.

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با مجله Edge، هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM: The Dark Ages، اعلام کرده است که با وجود مراحل و محیط‌های عظیم، بازیکنان «دو ساعت» (منظور مدت زیاد است) را صرف گشتن در مرحله نخواهند کرد. مارتین همچنین در مورد حرکات بازیکنان در DOOM: The Dark Ages صحبت کرد. او اظهار داشت که به فضای زیادی برای تاکتیک‌هایی مانند سیرکل استریف (چرخش دایره‎‌وار از کنار) جهت جلوگیری از حملات شیاطین نیاز است. مارتین همچنین مراحل این شوتر را به عنوان «بزرگ‌ترین فضاهایی که تاکنون ساخته‌ایم» توصیف کرد.

او به فلسفه طراحی پشت این ایده پرداخت. بازیکنان انتظار دارند بازی‌ای مانند DOOM: The Dark Ages اکشن سریع و بدون وقفه‌ای داشته باشد. از آنجا که مراحل بسیار بزرگ هستند، مارتین به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان متمایل به تکمیل بازی‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی، گزینه‌های زیادی برای صرف زمان بیشتر در مرحله خواهند داشت. وی در این باره گفت:

من فکر نمی‌کنم که بخواهید یک مرحله Doom دو ساعت طول بکشد. شما می‌خواهید تجربه‌هایی خوب و نسبتاً کوتاه داشته باشید. بنابراین مدت یک ساعت، نقطه ایده‌آل ما است. البته اگر به تکمیل بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً می‌توانید زمان بیشتری را در مرحله بگذرانید.

هوگو مارتین doom the dark ages

مارتین با اشاره به مراحلی که تم‌ها و ساختارهای مختلف دارند، در مورد تنوعی که می‌توانیم در DOOM: The Dark Ages انتظارش را داشته باشیم صحبت کرد . مثالی که او ارائه می‌دهد این است که بازیکنان کار را در یک دانجن شروع می‌کنند و سپس به بخشی بازتر از مرحله پرتاب می‌شوند.

مارتین در ادامه گفت:

ممکن است مرحله را در فضایی شبیه به یک سیاه‌چال شروع کنید، سپس در نیمه دوم به بخشی بازتر برسید. ما سعی می‌کنیم مطمئن شویم که بازیکن تنوع را احساس کند.

مارتین همراه با تهیه‌کننده اجرایی، مارتی استراتون، قبلاً DOOM: The Dark Ages را بلندپروازانه‌ترین عنوان شرکت اید سافتور خطاب کرده‌اند. مارتین به این موضوع نیز اشاره کرد که بازی «واقعاً طولانی» خواهد بود و محتوای اختیاری خواهد داشت.

او در مورد محتوای جانبی بازی چنین توضیح داد:

فکر می‌کنم بیشتر درباره شکار رازها باشد. اگر همه رازها را کشف کنید و علاقه‌مند به کامل کردن بازی‌ها باشید، قطعاً تجربه بسیار بزرگ‌تری برای خود ایجاد خواهید کرد. ما نمی‌خواهیم بازی خیلی طولانی باشد. نمی‌خواهیم یک مرحله بیش از حد طول بکشد. فکر می‌کنم نقطه ایده‌آل حدود یک ساعت است و نه بیشتر. بنابراین بسیاری از کارهایی که هم‌اکنون انجام می‌دهیم، اصلاح و اطمینان از این است که در آن محدوده باقی بمانیم. اما مطمئناً یک کمپین عظیم در انتظار بازیکنان خواهد بود.

بازی DOOM: The Dark Ages در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۵ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

Ahmad_bkMohaMMad.Mz
پست قبلی

بازی DOOM: The Dark Ages به لطف فضای فانتزی قرون وسطایی خود تاریک و هولناک خواهد بود

پست بعدی

تمرین علیرضا بیرانوند و یارانش در دمای منفی صفر! + عکس

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • کلاف قیمت‌گذاری دستوری خودرو پیچیده‌تر شد!
  • چگونه از جریمه شدن در رانندگی جلوگیری کنیم؟
  • حمله شبانه به دادستان رفسنجان با چاقو!
  • حمله حامد بهداد به داریوش ارجمند/ نه اخلاق حرفه ای دارد نه تکنیک!
  • هوای امروز تهران قابل‌ قبول، اما ناپایدار
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.