دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

بازی GTA 6 از ابزار جدید ادغام شده با موتور گرافیکی RAGE 9 استفاده می‌کند

گیمفا توسط گیمفا
۰۶ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
بازی GTA 6 از ابزار جدید ادغام شده با موتور گرافیکی RAGE 9 استفاده می‌کند
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شرکت Rockstar برای ساخت بازی GTA 6 از پروسه پیشرفته و متفاوتی جهت ساخت آیتم‌ها استفاده می‌کند؛ Procedural Generation (تولید رویه‌ای) به سازنده‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر و بهینه‌تر بازی را شکل دهند.

تبلیغات

بر اساس گرایش یکی از کاربران سایت Reddit به نام ForwardMedicine7985 و متن استخدام جدید کمپانی Rockstar Studios، عنوان مورد انتظار GTA 6 با استفاده از نسخه جدید موتور گرافیکی RAGE و قابلیت ساخت رویه‌ای آیتم‌ها/اشیاء (Procedural Object Generation) ساخته خواهد شد. این پروسه جدید، گزینه‌ای ساده‌تر برای ساخت آیتم‌ها را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. شرکت Rockstar پیش از این، پروسه طراحی جدیدی برای محیط‌های داخلی را به ثبت رساند. در نظر داشته باشید که این تکنولوژی جدید از هوش مصنوعی بهره نمی‌برد.

در صورتی که به چند مثال برای شناخت با این پروسه نیاز دارید، عناوین زیر از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند:

  • بازی Half-Life 2 برای تشخیص جایگاه آیتم‌های گیاه از تکنولوژی مذکور بهره برد.
  • عنوان Elder Scrolls Oblivion برای ساخت و آماده‌سازی غارها و شهرهای Daggerfall تکنولوژی Procedural Generation را به کار گرفت.
  • بازی Saints Row 2 برای قرار دادن بلوکه‌های خیابانی از این پروسه استفاده کرد.

تکنولوژی مذکور در فضای بازی به کار گرفته نمی‌شود و بیشتر برای راحتی سازندگان و افزایش سرعت توسعه بازی ساخته شده است.

ARSHIAAAAتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )AEOSirMagAssJohn_Marstondasterlo🇺🇲 Richard Nixon 🇺🇸جان قماربازCh7Saeedکفتر گیمینگمجیدTa Specter_Alex_پروفسور بی سوادهادی صفائیهالک ایرانی(🥦vegetarian)Soulعاشق پی سی(WalleRMaNسابق)BiG WalleRmore

شرکت Rockstar برای ساخت بازی GTA 6 از پروسه پیشرفته و متفاوتی جهت ساخت آیتم‌ها استفاده می‌کند؛ Procedural Generation (تولید رویه‌ای) به سازنده‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر و بهینه‌تر بازی را شکل دهند.

تبلیغات

بر اساس گرایش یکی از کاربران سایت Reddit به نام ForwardMedicine7985 و متن استخدام جدید کمپانی Rockstar Studios، عنوان مورد انتظار GTA 6 با استفاده از نسخه جدید موتور گرافیکی RAGE و قابلیت ساخت رویه‌ای آیتم‌ها/اشیاء (Procedural Object Generation) ساخته خواهد شد. این پروسه جدید، گزینه‌ای ساده‌تر برای ساخت آیتم‌ها را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. شرکت Rockstar پیش از این، پروسه طراحی جدیدی برای محیط‌های داخلی را به ثبت رساند. در نظر داشته باشید که این تکنولوژی جدید از هوش مصنوعی بهره نمی‌برد.

در صورتی که به چند مثال برای شناخت با این پروسه نیاز دارید، عناوین زیر از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند:

  • بازی Half-Life 2 برای تشخیص جایگاه آیتم‌های گیاه از تکنولوژی مذکور بهره برد.
  • عنوان Elder Scrolls Oblivion برای ساخت و آماده‌سازی غارها و شهرهای Daggerfall تکنولوژی Procedural Generation را به کار گرفت.
  • بازی Saints Row 2 برای قرار دادن بلوکه‌های خیابانی از این پروسه استفاده کرد.

تکنولوژی مذکور در فضای بازی به کار گرفته نمی‌شود و بیشتر برای راحتی سازندگان و افزایش سرعت توسعه بازی ساخته شده است.

ARSHIAAAAتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )AEOSirMagAssJohn_Marstondasterlo🇺🇲 Richard Nixon 🇺🇸جان قماربازCh7Saeedکفتر گیمینگمجیدTa Specter_Alex_پروفسور بی سوادهادی صفائیهالک ایرانی(🥦vegetarian)Soulعاشق پی سی(WalleRMaNسابق)BiG WalleRmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

شرکت Rockstar برای ساخت بازی GTA 6 از پروسه پیشرفته و متفاوتی جهت ساخت آیتم‌ها استفاده می‌کند؛ Procedural Generation (تولید رویه‌ای) به سازنده‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر و بهینه‌تر بازی را شکل دهند.

تبلیغات

بر اساس گرایش یکی از کاربران سایت Reddit به نام ForwardMedicine7985 و متن استخدام جدید کمپانی Rockstar Studios، عنوان مورد انتظار GTA 6 با استفاده از نسخه جدید موتور گرافیکی RAGE و قابلیت ساخت رویه‌ای آیتم‌ها/اشیاء (Procedural Object Generation) ساخته خواهد شد. این پروسه جدید، گزینه‌ای ساده‌تر برای ساخت آیتم‌ها را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. شرکت Rockstar پیش از این، پروسه طراحی جدیدی برای محیط‌های داخلی را به ثبت رساند. در نظر داشته باشید که این تکنولوژی جدید از هوش مصنوعی بهره نمی‌برد.

در صورتی که به چند مثال برای شناخت با این پروسه نیاز دارید، عناوین زیر از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند:

  • بازی Half-Life 2 برای تشخیص جایگاه آیتم‌های گیاه از تکنولوژی مذکور بهره برد.
  • عنوان Elder Scrolls Oblivion برای ساخت و آماده‌سازی غارها و شهرهای Daggerfall تکنولوژی Procedural Generation را به کار گرفت.
  • بازی Saints Row 2 برای قرار دادن بلوکه‌های خیابانی از این پروسه استفاده کرد.

تکنولوژی مذکور در فضای بازی به کار گرفته نمی‌شود و بیشتر برای راحتی سازندگان و افزایش سرعت توسعه بازی ساخته شده است.

ARSHIAAAAتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )AEOSirMagAssJohn_Marstondasterlo🇺🇲 Richard Nixon 🇺🇸جان قماربازCh7Saeedکفتر گیمینگمجیدTa Specter_Alex_پروفسور بی سوادهادی صفائیهالک ایرانی(🥦vegetarian)Soulعاشق پی سی(WalleRMaNسابق)BiG WalleRmore

شرکت Rockstar برای ساخت بازی GTA 6 از پروسه پیشرفته و متفاوتی جهت ساخت آیتم‌ها استفاده می‌کند؛ Procedural Generation (تولید رویه‌ای) به سازنده‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر و بهینه‌تر بازی را شکل دهند.

تبلیغات

بر اساس گرایش یکی از کاربران سایت Reddit به نام ForwardMedicine7985 و متن استخدام جدید کمپانی Rockstar Studios، عنوان مورد انتظار GTA 6 با استفاده از نسخه جدید موتور گرافیکی RAGE و قابلیت ساخت رویه‌ای آیتم‌ها/اشیاء (Procedural Object Generation) ساخته خواهد شد. این پروسه جدید، گزینه‌ای ساده‌تر برای ساخت آیتم‌ها را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. شرکت Rockstar پیش از این، پروسه طراحی جدیدی برای محیط‌های داخلی را به ثبت رساند. در نظر داشته باشید که این تکنولوژی جدید از هوش مصنوعی بهره نمی‌برد.

در صورتی که به چند مثال برای شناخت با این پروسه نیاز دارید، عناوین زیر از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند:

  • بازی Half-Life 2 برای تشخیص جایگاه آیتم‌های گیاه از تکنولوژی مذکور بهره برد.
  • عنوان Elder Scrolls Oblivion برای ساخت و آماده‌سازی غارها و شهرهای Daggerfall تکنولوژی Procedural Generation را به کار گرفت.
  • بازی Saints Row 2 برای قرار دادن بلوکه‌های خیابانی از این پروسه استفاده کرد.

تکنولوژی مذکور در فضای بازی به کار گرفته نمی‌شود و بیشتر برای راحتی سازندگان و افزایش سرعت توسعه بازی ساخته شده است.

ARSHIAAAAتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )AEOSirMagAssJohn_Marstondasterlo🇺🇲 Richard Nixon 🇺🇸جان قماربازCh7Saeedکفتر گیمینگمجیدTa Specter_Alex_پروفسور بی سوادهادی صفائیهالک ایرانی(🥦vegetarian)Soulعاشق پی سی(WalleRMaNسابق)BiG WalleRmore
پست قبلی

مشکلات متعدد بهینه‌سازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکان‌های شلوغ

پست بعدی

اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.