دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد

گیمفا توسط گیمفا
۲۸ آبان ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
0
بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کارهای زیادی برای ساخت یک دنباله انجام می‌شود و بخش عمده‌ای از پروسۀ پیش‌تولید آن شامل کشف راهکارهای جدیدی است تا دنباله بهتر از بازی قبلی باشد. GTA V نیز با چشم‌اندازی مشابه توسعه پیدا کرد.

تبلیغات

در مصاحبه‌‌ای با کانال یوتیوب GTA VI O’clock، توسعه‌دهنده سابق Rockstar Games، بن هینچلیف (Ben Hinchliffe)، حول مراحل ساخت و اهداف GTA V صحبت کرد. ظاهرا رویکرد Rockstar نسبت به بازی نسبتاً ساده بوده است. این شرکت تصمیم گرفت تا GTA 5 بر اساس موفقیت‌ GTA 4 ساخته شود و به جای اعمال تغییرات بیش از حد و تحولی، تمرکز خود را بر بهبود همه چیزهایی که قبلا ساخته شده بود بگذارد.

هینچلیف در این باره توضیح میدهد:

دیدگاه و رویکرد ما نسبت به GTA 5 فقط بزرگتر و بهتر شدن آن نسبت به GTA 4 بود. به عبارتی، همیشه بهتر از قبل عمل کنید و بازی را سینماتیک‌تر بسازید تا بازیکن احساس کند در یک فیلم حضور دارد. هدف این بود که بازی در هر زمینه‌ای از GTA 4 بهتر باشد.

این رویکرد آسان به نظر می‌رسد، اما هینچلیف توضیح داد که رویه مذکور فقط در مورد بهبود بخش‌های بزرگ و مهم بازی نبود، بلکه راکستار به یکایک جزئیات نیز چنین نگاهی داشت. وی ادامه داد:

هر بخش کارگردان خاص خود را داشت، مدیرانی که می‌گفتند چگونه می‌توانیم تک‌تک قسمت‌های بازی را به بهتر کنیم. جزئیات مربوط به خودروها، سیستم تعلیق، نحوه انحراف خودرو هنگام پیچیدن، پایین رفتن لاستیک‌ها و حتی موارد کوچک‌تر و جزئی‌تر از این موارد. چگونه می‌توانیم لاستیک‌های خودرو را بهتر کنیم؟ چگونه عابران پیاده واکنش بهتری نشان دهند؟ چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که داستان بازی بهتر شده یا خیر؟

یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی پیشرفت‌ GTA 5 اضافه شدن سه کاراکتر قابل بازی به‌جای یک کاراکتر بود. این سه شخصیت نیز بسیار مهم بودند.

با توجه به اینکه GTA 5 در حال حاضر یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ است، تصور اینکه Rockstar Games چگونه می‌تواند GTA 6 را بهتر از GTA 5 بسازد دشوار به نظر می‌رسد. اما با توجه به بودجه گزارش شده (بیش ۲ میلیارد دلار) اگر استودیویی وجود داشته باشد که بتواند از پس بهتر کردن این همه جزئیات بر بیاید، قطعا خود Rockstar Games است.

hander16HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)پروفسور بی سوادامیرحسین رهنوردجان قماربازSirMagAssMohsen bakhtiariCh7𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Javad.StarARSHIAAAAGhostهادی صفائیAEOJohn_MarstonSamMMD77Nostalgic PlayerArthur Fleckmore

کارهای زیادی برای ساخت یک دنباله انجام می‌شود و بخش عمده‌ای از پروسۀ پیش‌تولید آن شامل کشف راهکارهای جدیدی است تا دنباله بهتر از بازی قبلی باشد. GTA V نیز با چشم‌اندازی مشابه توسعه پیدا کرد.

تبلیغات

در مصاحبه‌‌ای با کانال یوتیوب GTA VI O’clock، توسعه‌دهنده سابق Rockstar Games، بن هینچلیف (Ben Hinchliffe)، حول مراحل ساخت و اهداف GTA V صحبت کرد. ظاهرا رویکرد Rockstar نسبت به بازی نسبتاً ساده بوده است. این شرکت تصمیم گرفت تا GTA 5 بر اساس موفقیت‌ GTA 4 ساخته شود و به جای اعمال تغییرات بیش از حد و تحولی، تمرکز خود را بر بهبود همه چیزهایی که قبلا ساخته شده بود بگذارد.

هینچلیف در این باره توضیح میدهد:

دیدگاه و رویکرد ما نسبت به GTA 5 فقط بزرگتر و بهتر شدن آن نسبت به GTA 4 بود. به عبارتی، همیشه بهتر از قبل عمل کنید و بازی را سینماتیک‌تر بسازید تا بازیکن احساس کند در یک فیلم حضور دارد. هدف این بود که بازی در هر زمینه‌ای از GTA 4 بهتر باشد.

این رویکرد آسان به نظر می‌رسد، اما هینچلیف توضیح داد که رویه مذکور فقط در مورد بهبود بخش‌های بزرگ و مهم بازی نبود، بلکه راکستار به یکایک جزئیات نیز چنین نگاهی داشت. وی ادامه داد:

هر بخش کارگردان خاص خود را داشت، مدیرانی که می‌گفتند چگونه می‌توانیم تک‌تک قسمت‌های بازی را به بهتر کنیم. جزئیات مربوط به خودروها، سیستم تعلیق، نحوه انحراف خودرو هنگام پیچیدن، پایین رفتن لاستیک‌ها و حتی موارد کوچک‌تر و جزئی‌تر از این موارد. چگونه می‌توانیم لاستیک‌های خودرو را بهتر کنیم؟ چگونه عابران پیاده واکنش بهتری نشان دهند؟ چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که داستان بازی بهتر شده یا خیر؟

یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی پیشرفت‌ GTA 5 اضافه شدن سه کاراکتر قابل بازی به‌جای یک کاراکتر بود. این سه شخصیت نیز بسیار مهم بودند.

با توجه به اینکه GTA 5 در حال حاضر یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ است، تصور اینکه Rockstar Games چگونه می‌تواند GTA 6 را بهتر از GTA 5 بسازد دشوار به نظر می‌رسد. اما با توجه به بودجه گزارش شده (بیش ۲ میلیارد دلار) اگر استودیویی وجود داشته باشد که بتواند از پس بهتر کردن این همه جزئیات بر بیاید، قطعا خود Rockstar Games است.

hander16HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)پروفسور بی سوادامیرحسین رهنوردجان قماربازSirMagAssMohsen bakhtiariCh7𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Javad.StarARSHIAAAAGhostهادی صفائیAEOJohn_MarstonSamMMD77Nostalgic PlayerArthur Fleckmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

کارهای زیادی برای ساخت یک دنباله انجام می‌شود و بخش عمده‌ای از پروسۀ پیش‌تولید آن شامل کشف راهکارهای جدیدی است تا دنباله بهتر از بازی قبلی باشد. GTA V نیز با چشم‌اندازی مشابه توسعه پیدا کرد.

تبلیغات

در مصاحبه‌‌ای با کانال یوتیوب GTA VI O’clock، توسعه‌دهنده سابق Rockstar Games، بن هینچلیف (Ben Hinchliffe)، حول مراحل ساخت و اهداف GTA V صحبت کرد. ظاهرا رویکرد Rockstar نسبت به بازی نسبتاً ساده بوده است. این شرکت تصمیم گرفت تا GTA 5 بر اساس موفقیت‌ GTA 4 ساخته شود و به جای اعمال تغییرات بیش از حد و تحولی، تمرکز خود را بر بهبود همه چیزهایی که قبلا ساخته شده بود بگذارد.

هینچلیف در این باره توضیح میدهد:

دیدگاه و رویکرد ما نسبت به GTA 5 فقط بزرگتر و بهتر شدن آن نسبت به GTA 4 بود. به عبارتی، همیشه بهتر از قبل عمل کنید و بازی را سینماتیک‌تر بسازید تا بازیکن احساس کند در یک فیلم حضور دارد. هدف این بود که بازی در هر زمینه‌ای از GTA 4 بهتر باشد.

این رویکرد آسان به نظر می‌رسد، اما هینچلیف توضیح داد که رویه مذکور فقط در مورد بهبود بخش‌های بزرگ و مهم بازی نبود، بلکه راکستار به یکایک جزئیات نیز چنین نگاهی داشت. وی ادامه داد:

هر بخش کارگردان خاص خود را داشت، مدیرانی که می‌گفتند چگونه می‌توانیم تک‌تک قسمت‌های بازی را به بهتر کنیم. جزئیات مربوط به خودروها، سیستم تعلیق، نحوه انحراف خودرو هنگام پیچیدن، پایین رفتن لاستیک‌ها و حتی موارد کوچک‌تر و جزئی‌تر از این موارد. چگونه می‌توانیم لاستیک‌های خودرو را بهتر کنیم؟ چگونه عابران پیاده واکنش بهتری نشان دهند؟ چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که داستان بازی بهتر شده یا خیر؟

یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی پیشرفت‌ GTA 5 اضافه شدن سه کاراکتر قابل بازی به‌جای یک کاراکتر بود. این سه شخصیت نیز بسیار مهم بودند.

با توجه به اینکه GTA 5 در حال حاضر یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ است، تصور اینکه Rockstar Games چگونه می‌تواند GTA 6 را بهتر از GTA 5 بسازد دشوار به نظر می‌رسد. اما با توجه به بودجه گزارش شده (بیش ۲ میلیارد دلار) اگر استودیویی وجود داشته باشد که بتواند از پس بهتر کردن این همه جزئیات بر بیاید، قطعا خود Rockstar Games است.

hander16HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)پروفسور بی سوادامیرحسین رهنوردجان قماربازSirMagAssMohsen bakhtiariCh7𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Javad.StarARSHIAAAAGhostهادی صفائیAEOJohn_MarstonSamMMD77Nostalgic PlayerArthur Fleckmore

کارهای زیادی برای ساخت یک دنباله انجام می‌شود و بخش عمده‌ای از پروسۀ پیش‌تولید آن شامل کشف راهکارهای جدیدی است تا دنباله بهتر از بازی قبلی باشد. GTA V نیز با چشم‌اندازی مشابه توسعه پیدا کرد.

تبلیغات

در مصاحبه‌‌ای با کانال یوتیوب GTA VI O’clock، توسعه‌دهنده سابق Rockstar Games، بن هینچلیف (Ben Hinchliffe)، حول مراحل ساخت و اهداف GTA V صحبت کرد. ظاهرا رویکرد Rockstar نسبت به بازی نسبتاً ساده بوده است. این شرکت تصمیم گرفت تا GTA 5 بر اساس موفقیت‌ GTA 4 ساخته شود و به جای اعمال تغییرات بیش از حد و تحولی، تمرکز خود را بر بهبود همه چیزهایی که قبلا ساخته شده بود بگذارد.

هینچلیف در این باره توضیح میدهد:

دیدگاه و رویکرد ما نسبت به GTA 5 فقط بزرگتر و بهتر شدن آن نسبت به GTA 4 بود. به عبارتی، همیشه بهتر از قبل عمل کنید و بازی را سینماتیک‌تر بسازید تا بازیکن احساس کند در یک فیلم حضور دارد. هدف این بود که بازی در هر زمینه‌ای از GTA 4 بهتر باشد.

این رویکرد آسان به نظر می‌رسد، اما هینچلیف توضیح داد که رویه مذکور فقط در مورد بهبود بخش‌های بزرگ و مهم بازی نبود، بلکه راکستار به یکایک جزئیات نیز چنین نگاهی داشت. وی ادامه داد:

هر بخش کارگردان خاص خود را داشت، مدیرانی که می‌گفتند چگونه می‌توانیم تک‌تک قسمت‌های بازی را به بهتر کنیم. جزئیات مربوط به خودروها، سیستم تعلیق، نحوه انحراف خودرو هنگام پیچیدن، پایین رفتن لاستیک‌ها و حتی موارد کوچک‌تر و جزئی‌تر از این موارد. چگونه می‌توانیم لاستیک‌های خودرو را بهتر کنیم؟ چگونه عابران پیاده واکنش بهتری نشان دهند؟ چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که داستان بازی بهتر شده یا خیر؟

یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی پیشرفت‌ GTA 5 اضافه شدن سه کاراکتر قابل بازی به‌جای یک کاراکتر بود. این سه شخصیت نیز بسیار مهم بودند.

با توجه به اینکه GTA 5 در حال حاضر یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ است، تصور اینکه Rockstar Games چگونه می‌تواند GTA 6 را بهتر از GTA 5 بسازد دشوار به نظر می‌رسد. اما با توجه به بودجه گزارش شده (بیش ۲ میلیارد دلار) اگر استودیویی وجود داشته باشد که بتواند از پس بهتر کردن این همه جزئیات بر بیاید، قطعا خود Rockstar Games است.

hander16HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)پروفسور بی سوادامیرحسین رهنوردجان قماربازSirMagAssMohsen bakhtiariCh7𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Javad.StarARSHIAAAAGhostهادی صفائیAEOJohn_MarstonSamMMD77Nostalgic PlayerArthur Fleckmore
پست قبلی

شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمی‌شود

پست بعدی

گزارش: Back 4 Blood 2 در دست ساخت است

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.