دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

بازی Marvel Rivals در طراحی گیم‌پلی دکتر استرنج از It Takes Two الهام گرفته است

گیمفا توسط گیمفا
۲۸ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
بازی Marvel Rivals در طراحی گیم‌پلی دکتر استرنج از It Takes Two الهام گرفته است
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

توسعه‌دهندگان Marvel Rivals اعلام کرده‌اند که زمانی که در طراحی پورتال‌های دکتر استرنج به مشکلات فنی برخورده بودند، ناگزیر به الهام گرفتن از عنوان It Takes Two روی آوردند.

تبلیغات

پورتال‌های دکتر استرنج در Marvel Rivals از قوی‌ترین توانایی‌ها برای گیم‌پلی استراتژیک به شمار می‌آیند. این شخصیت می‌تواند پورتالی بین هر دو نقطه روی نقشه ایجاد کند که به مانند دروازه‌ای، مکان‌ها را به هم متصل می‌کند. اما در حین توسعه این توانایی، توسعه‌دهندگان Marvel Rivals نگران مشکلات عملکردی بالقوه در بازی بودند و برای رفع این مشکل، از بازی It Takes Two الهام گرفتند.

 تایی ژانگ (Tieyi Zhang)، طراح ارشد گرافیک Marvel Rivals، اخیراً در یک پنل در رویداد GDC 2025 درباره الهام گرفتن از بازی It Takes Two صحبت کرد. ژانگ توضیح داد که در حالی که It Takes Two با موتور Unreal Engine ساخته شده است، به طور هم‌زمان دو نما را بدون ایجاد بار اضافی فاجعه‌بار رندر می‌کند. این موضوع باعث شد ژانگ به این فکر بیفتد که آیا این بازی از یک جادو در برنامه‌نویسی استفاده می‌کند که او از آن آگاهی ندارد یا نه:

 من دیدم که این بازی ساخته شده در Unreal Engine، به طور هم‌زمان و بدون اینکه بار اضافی عملکردی داشته باشد، دو نقطه دید مختلف را رندر می‌کند. با خودم گفتم، آیا این بازی از یک جادوی خاصی استفاده می‌کند که من از آن بی‌خبرم؟

 با این حال، ژانگ متوجه شد که It Takes Two از یک عملکرد خلاقانه استفاده می‌کند و خبری از تکنیک جادویی نیست. ژانگ دریافت که به جای رندر کردن دوباره محیط، کافی است با اضافه کردن یک شخصیت داخلی، یک دوربین جدید را در محل مورد نظر قرار داده که باعث می‌شود پورتال، بدون رندر اضافه، به مانند دوربین یک بازی Split Screen (همانند بازی It Takes Two) عمل کند.

 البته، ژانگ اعلام کرد که این راه حل را بدون دسترسی به کد‌های بازی It Takes Two به دست آمده، بلکه او با کنجکاو شدن درباره اینکه چطور استودیوی Hazelight موفق به انجام این کار شد و با آزمون و خطا، به آن دست یافته بود.

 NetEase، استودیوی توسعه دهنده Marvel Rivals، پیش‌تر اعلام کرده بود که طراحی پورتال‌های دکتر استرنج، یک «چالش بی‌سابقه» برای آنها به‌شمار می‌رفت.

Il Capitanofanboy hunter

توسعه‌دهندگان Marvel Rivals اعلام کرده‌اند که زمانی که در طراحی پورتال‌های دکتر استرنج به مشکلات فنی برخورده بودند، ناگزیر به الهام گرفتن از عنوان It Takes Two روی آوردند.

تبلیغات

پورتال‌های دکتر استرنج در Marvel Rivals از قوی‌ترین توانایی‌ها برای گیم‌پلی استراتژیک به شمار می‌آیند. این شخصیت می‌تواند پورتالی بین هر دو نقطه روی نقشه ایجاد کند که به مانند دروازه‌ای، مکان‌ها را به هم متصل می‌کند. اما در حین توسعه این توانایی، توسعه‌دهندگان Marvel Rivals نگران مشکلات عملکردی بالقوه در بازی بودند و برای رفع این مشکل، از بازی It Takes Two الهام گرفتند.

 تایی ژانگ (Tieyi Zhang)، طراح ارشد گرافیک Marvel Rivals، اخیراً در یک پنل در رویداد GDC 2025 درباره الهام گرفتن از بازی It Takes Two صحبت کرد. ژانگ توضیح داد که در حالی که It Takes Two با موتور Unreal Engine ساخته شده است، به طور هم‌زمان دو نما را بدون ایجاد بار اضافی فاجعه‌بار رندر می‌کند. این موضوع باعث شد ژانگ به این فکر بیفتد که آیا این بازی از یک جادو در برنامه‌نویسی استفاده می‌کند که او از آن آگاهی ندارد یا نه:

 من دیدم که این بازی ساخته شده در Unreal Engine، به طور هم‌زمان و بدون اینکه بار اضافی عملکردی داشته باشد، دو نقطه دید مختلف را رندر می‌کند. با خودم گفتم، آیا این بازی از یک جادوی خاصی استفاده می‌کند که من از آن بی‌خبرم؟

 با این حال، ژانگ متوجه شد که It Takes Two از یک عملکرد خلاقانه استفاده می‌کند و خبری از تکنیک جادویی نیست. ژانگ دریافت که به جای رندر کردن دوباره محیط، کافی است با اضافه کردن یک شخصیت داخلی، یک دوربین جدید را در محل مورد نظر قرار داده که باعث می‌شود پورتال، بدون رندر اضافه، به مانند دوربین یک بازی Split Screen (همانند بازی It Takes Two) عمل کند.

 البته، ژانگ اعلام کرد که این راه حل را بدون دسترسی به کد‌های بازی It Takes Two به دست آمده، بلکه او با کنجکاو شدن درباره اینکه چطور استودیوی Hazelight موفق به انجام این کار شد و با آزمون و خطا، به آن دست یافته بود.

 NetEase، استودیوی توسعه دهنده Marvel Rivals، پیش‌تر اعلام کرده بود که طراحی پورتال‌های دکتر استرنج، یک «چالش بی‌سابقه» برای آنها به‌شمار می‌رفت.

Il Capitanofanboy hunter

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

توسعه‌دهندگان Marvel Rivals اعلام کرده‌اند که زمانی که در طراحی پورتال‌های دکتر استرنج به مشکلات فنی برخورده بودند، ناگزیر به الهام گرفتن از عنوان It Takes Two روی آوردند.

تبلیغات

پورتال‌های دکتر استرنج در Marvel Rivals از قوی‌ترین توانایی‌ها برای گیم‌پلی استراتژیک به شمار می‌آیند. این شخصیت می‌تواند پورتالی بین هر دو نقطه روی نقشه ایجاد کند که به مانند دروازه‌ای، مکان‌ها را به هم متصل می‌کند. اما در حین توسعه این توانایی، توسعه‌دهندگان Marvel Rivals نگران مشکلات عملکردی بالقوه در بازی بودند و برای رفع این مشکل، از بازی It Takes Two الهام گرفتند.

 تایی ژانگ (Tieyi Zhang)، طراح ارشد گرافیک Marvel Rivals، اخیراً در یک پنل در رویداد GDC 2025 درباره الهام گرفتن از بازی It Takes Two صحبت کرد. ژانگ توضیح داد که در حالی که It Takes Two با موتور Unreal Engine ساخته شده است، به طور هم‌زمان دو نما را بدون ایجاد بار اضافی فاجعه‌بار رندر می‌کند. این موضوع باعث شد ژانگ به این فکر بیفتد که آیا این بازی از یک جادو در برنامه‌نویسی استفاده می‌کند که او از آن آگاهی ندارد یا نه:

 من دیدم که این بازی ساخته شده در Unreal Engine، به طور هم‌زمان و بدون اینکه بار اضافی عملکردی داشته باشد، دو نقطه دید مختلف را رندر می‌کند. با خودم گفتم، آیا این بازی از یک جادوی خاصی استفاده می‌کند که من از آن بی‌خبرم؟

 با این حال، ژانگ متوجه شد که It Takes Two از یک عملکرد خلاقانه استفاده می‌کند و خبری از تکنیک جادویی نیست. ژانگ دریافت که به جای رندر کردن دوباره محیط، کافی است با اضافه کردن یک شخصیت داخلی، یک دوربین جدید را در محل مورد نظر قرار داده که باعث می‌شود پورتال، بدون رندر اضافه، به مانند دوربین یک بازی Split Screen (همانند بازی It Takes Two) عمل کند.

 البته، ژانگ اعلام کرد که این راه حل را بدون دسترسی به کد‌های بازی It Takes Two به دست آمده، بلکه او با کنجکاو شدن درباره اینکه چطور استودیوی Hazelight موفق به انجام این کار شد و با آزمون و خطا، به آن دست یافته بود.

 NetEase، استودیوی توسعه دهنده Marvel Rivals، پیش‌تر اعلام کرده بود که طراحی پورتال‌های دکتر استرنج، یک «چالش بی‌سابقه» برای آنها به‌شمار می‌رفت.

Il Capitanofanboy hunter

توسعه‌دهندگان Marvel Rivals اعلام کرده‌اند که زمانی که در طراحی پورتال‌های دکتر استرنج به مشکلات فنی برخورده بودند، ناگزیر به الهام گرفتن از عنوان It Takes Two روی آوردند.

تبلیغات

پورتال‌های دکتر استرنج در Marvel Rivals از قوی‌ترین توانایی‌ها برای گیم‌پلی استراتژیک به شمار می‌آیند. این شخصیت می‌تواند پورتالی بین هر دو نقطه روی نقشه ایجاد کند که به مانند دروازه‌ای، مکان‌ها را به هم متصل می‌کند. اما در حین توسعه این توانایی، توسعه‌دهندگان Marvel Rivals نگران مشکلات عملکردی بالقوه در بازی بودند و برای رفع این مشکل، از بازی It Takes Two الهام گرفتند.

 تایی ژانگ (Tieyi Zhang)، طراح ارشد گرافیک Marvel Rivals، اخیراً در یک پنل در رویداد GDC 2025 درباره الهام گرفتن از بازی It Takes Two صحبت کرد. ژانگ توضیح داد که در حالی که It Takes Two با موتور Unreal Engine ساخته شده است، به طور هم‌زمان دو نما را بدون ایجاد بار اضافی فاجعه‌بار رندر می‌کند. این موضوع باعث شد ژانگ به این فکر بیفتد که آیا این بازی از یک جادو در برنامه‌نویسی استفاده می‌کند که او از آن آگاهی ندارد یا نه:

 من دیدم که این بازی ساخته شده در Unreal Engine، به طور هم‌زمان و بدون اینکه بار اضافی عملکردی داشته باشد، دو نقطه دید مختلف را رندر می‌کند. با خودم گفتم، آیا این بازی از یک جادوی خاصی استفاده می‌کند که من از آن بی‌خبرم؟

 با این حال، ژانگ متوجه شد که It Takes Two از یک عملکرد خلاقانه استفاده می‌کند و خبری از تکنیک جادویی نیست. ژانگ دریافت که به جای رندر کردن دوباره محیط، کافی است با اضافه کردن یک شخصیت داخلی، یک دوربین جدید را در محل مورد نظر قرار داده که باعث می‌شود پورتال، بدون رندر اضافه، به مانند دوربین یک بازی Split Screen (همانند بازی It Takes Two) عمل کند.

 البته، ژانگ اعلام کرد که این راه حل را بدون دسترسی به کد‌های بازی It Takes Two به دست آمده، بلکه او با کنجکاو شدن درباره اینکه چطور استودیوی Hazelight موفق به انجام این کار شد و با آزمون و خطا، به آن دست یافته بود.

 NetEase، استودیوی توسعه دهنده Marvel Rivals، پیش‌تر اعلام کرده بود که طراحی پورتال‌های دکتر استرنج، یک «چالش بی‌سابقه» برای آنها به‌شمار می‌رفت.

Il Capitanofanboy hunter
پست قبلی

نقدها و نمرات بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شدند

پست بعدی

نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Shadows

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر
  • رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار
  • تغییر ساختار سازمان‌های توسعه‌ای؛ فرهنگ و رفتار صنعتی را در بستر صنایع نهادینه کنید
  • اخذ فوری وام با سند خودرو بدون ضامن
  • دلیل بخار شدن روغن‌ موتور
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.