دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

بازی The Witcher 4 یک تا دو سال پس از معرفی کامل منتشر خواهد شد

گیمفا توسط گیمفا
۰۹ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
0
بازی The Witcher 4 یک تا دو سال پس از معرفی کامل منتشر خواهد شد
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، رئیس استودیوی CD Projekt Red از استراتژی آن‌ها برای بازاریابی و عرضه نسخه جدید The Witcher گفت.

تبلیغات

میکل نواکوسکی (Michał Nowakowski)، در مصاحبه با یورو گیمر نحوه تفکر تیم سازنده برای بازی‌های آینده را توضیح داد.

ما بسیار نسبت به آینده خوش‌بین هستیم، اما اگر بخواهیم کمی واقع‌گرایانه به دلیل این خوش‌بینی نگاه کنیم، فکر می‌کنم به این خاطر است که آگاهی بیشتری داریم. به عنوان مثال زمانی که درصد رضایت Cyberpunk 2077 در استیم با عرضه Phantom Liberty به ۹۵ رسید، ما باید بدانیم که این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد و آسان نیست. به تمام اعضای شرکت می‌خواهم این را بگویم: چیزی به نام جادو وجود ندارد، تنها سخت‌کوشی و اطمینان یافتن از این که در مسیر درست هستید شما را موفق می‌کند.

به گفته نواکوسکی، یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که استودیو از Cyberpunk 2077 گرفت، زمان شروع بازاریابی بود. او گفت:

زمانی که کمپین تبلیغاتی Cyberpunk 2077 و پیش‌فروش را به همراه کیانو ریوز در E3 2019 شروع کردیم، برنامه این بود که حدودا یک سال بعد بازی را منتشر کنیم. که این اتفاق رخ نداد و یک سال دیگر به کمپین تبلیغاتی‌مان اضافه شد. این کار باعث شد که برنامه‌های ما دچار مشکل شود. فکر می‌کنم یک سال برای کمپین تبلیغاتی مدت زمان خوبی است.

ما از عرضه Cyberpunk 2077 درس‌های زیادی گرفتیم و اعلام تاریخ عرضه مطمئن، یکی از آن‌ها بود و با معرفی و عرضه Phantom Liberty، آن را به خودمان ثابت کردیم. Phantom Liberty حدود ۶ ماه پس از معرفی کامل و شروع پیش‌فروش عرضه شد که برای یک اکسپنشن زمان خوبی بود. اما برای یک بازی جدید، یک سال یا کمی بیشتر، هدف ما برای کمپین تبلیغاتی است.

در ادامه نواکوسکی گفت پیش از شروع کمپین تبلیغاتی تیزرها و موارد کوچکی از بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.

boy gamerآرشHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)SoulArmanReversepointاُستادMotinLone_wildJim HawkinsSpider-Manindie baz

در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، رئیس استودیوی CD Projekt Red از استراتژی آن‌ها برای بازاریابی و عرضه نسخه جدید The Witcher گفت.

تبلیغات

میکل نواکوسکی (Michał Nowakowski)، در مصاحبه با یورو گیمر نحوه تفکر تیم سازنده برای بازی‌های آینده را توضیح داد.

ما بسیار نسبت به آینده خوش‌بین هستیم، اما اگر بخواهیم کمی واقع‌گرایانه به دلیل این خوش‌بینی نگاه کنیم، فکر می‌کنم به این خاطر است که آگاهی بیشتری داریم. به عنوان مثال زمانی که درصد رضایت Cyberpunk 2077 در استیم با عرضه Phantom Liberty به ۹۵ رسید، ما باید بدانیم که این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد و آسان نیست. به تمام اعضای شرکت می‌خواهم این را بگویم: چیزی به نام جادو وجود ندارد، تنها سخت‌کوشی و اطمینان یافتن از این که در مسیر درست هستید شما را موفق می‌کند.

به گفته نواکوسکی، یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که استودیو از Cyberpunk 2077 گرفت، زمان شروع بازاریابی بود. او گفت:

زمانی که کمپین تبلیغاتی Cyberpunk 2077 و پیش‌فروش را به همراه کیانو ریوز در E3 2019 شروع کردیم، برنامه این بود که حدودا یک سال بعد بازی را منتشر کنیم. که این اتفاق رخ نداد و یک سال دیگر به کمپین تبلیغاتی‌مان اضافه شد. این کار باعث شد که برنامه‌های ما دچار مشکل شود. فکر می‌کنم یک سال برای کمپین تبلیغاتی مدت زمان خوبی است.

ما از عرضه Cyberpunk 2077 درس‌های زیادی گرفتیم و اعلام تاریخ عرضه مطمئن، یکی از آن‌ها بود و با معرفی و عرضه Phantom Liberty، آن را به خودمان ثابت کردیم. Phantom Liberty حدود ۶ ماه پس از معرفی کامل و شروع پیش‌فروش عرضه شد که برای یک اکسپنشن زمان خوبی بود. اما برای یک بازی جدید، یک سال یا کمی بیشتر، هدف ما برای کمپین تبلیغاتی است.

در ادامه نواکوسکی گفت پیش از شروع کمپین تبلیغاتی تیزرها و موارد کوچکی از بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.

boy gamerآرشHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)SoulArmanReversepointاُستادMotinLone_wildJim HawkinsSpider-Manindie baz

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، رئیس استودیوی CD Projekt Red از استراتژی آن‌ها برای بازاریابی و عرضه نسخه جدید The Witcher گفت.

تبلیغات

میکل نواکوسکی (Michał Nowakowski)، در مصاحبه با یورو گیمر نحوه تفکر تیم سازنده برای بازی‌های آینده را توضیح داد.

ما بسیار نسبت به آینده خوش‌بین هستیم، اما اگر بخواهیم کمی واقع‌گرایانه به دلیل این خوش‌بینی نگاه کنیم، فکر می‌کنم به این خاطر است که آگاهی بیشتری داریم. به عنوان مثال زمانی که درصد رضایت Cyberpunk 2077 در استیم با عرضه Phantom Liberty به ۹۵ رسید، ما باید بدانیم که این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد و آسان نیست. به تمام اعضای شرکت می‌خواهم این را بگویم: چیزی به نام جادو وجود ندارد، تنها سخت‌کوشی و اطمینان یافتن از این که در مسیر درست هستید شما را موفق می‌کند.

به گفته نواکوسکی، یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که استودیو از Cyberpunk 2077 گرفت، زمان شروع بازاریابی بود. او گفت:

زمانی که کمپین تبلیغاتی Cyberpunk 2077 و پیش‌فروش را به همراه کیانو ریوز در E3 2019 شروع کردیم، برنامه این بود که حدودا یک سال بعد بازی را منتشر کنیم. که این اتفاق رخ نداد و یک سال دیگر به کمپین تبلیغاتی‌مان اضافه شد. این کار باعث شد که برنامه‌های ما دچار مشکل شود. فکر می‌کنم یک سال برای کمپین تبلیغاتی مدت زمان خوبی است.

ما از عرضه Cyberpunk 2077 درس‌های زیادی گرفتیم و اعلام تاریخ عرضه مطمئن، یکی از آن‌ها بود و با معرفی و عرضه Phantom Liberty، آن را به خودمان ثابت کردیم. Phantom Liberty حدود ۶ ماه پس از معرفی کامل و شروع پیش‌فروش عرضه شد که برای یک اکسپنشن زمان خوبی بود. اما برای یک بازی جدید، یک سال یا کمی بیشتر، هدف ما برای کمپین تبلیغاتی است.

در ادامه نواکوسکی گفت پیش از شروع کمپین تبلیغاتی تیزرها و موارد کوچکی از بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.

boy gamerآرشHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)SoulArmanReversepointاُستادMotinLone_wildJim HawkinsSpider-Manindie baz

در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، رئیس استودیوی CD Projekt Red از استراتژی آن‌ها برای بازاریابی و عرضه نسخه جدید The Witcher گفت.

تبلیغات

میکل نواکوسکی (Michał Nowakowski)، در مصاحبه با یورو گیمر نحوه تفکر تیم سازنده برای بازی‌های آینده را توضیح داد.

ما بسیار نسبت به آینده خوش‌بین هستیم، اما اگر بخواهیم کمی واقع‌گرایانه به دلیل این خوش‌بینی نگاه کنیم، فکر می‌کنم به این خاطر است که آگاهی بیشتری داریم. به عنوان مثال زمانی که درصد رضایت Cyberpunk 2077 در استیم با عرضه Phantom Liberty به ۹۵ رسید، ما باید بدانیم که این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد و آسان نیست. به تمام اعضای شرکت می‌خواهم این را بگویم: چیزی به نام جادو وجود ندارد، تنها سخت‌کوشی و اطمینان یافتن از این که در مسیر درست هستید شما را موفق می‌کند.

به گفته نواکوسکی، یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که استودیو از Cyberpunk 2077 گرفت، زمان شروع بازاریابی بود. او گفت:

زمانی که کمپین تبلیغاتی Cyberpunk 2077 و پیش‌فروش را به همراه کیانو ریوز در E3 2019 شروع کردیم، برنامه این بود که حدودا یک سال بعد بازی را منتشر کنیم. که این اتفاق رخ نداد و یک سال دیگر به کمپین تبلیغاتی‌مان اضافه شد. این کار باعث شد که برنامه‌های ما دچار مشکل شود. فکر می‌کنم یک سال برای کمپین تبلیغاتی مدت زمان خوبی است.

ما از عرضه Cyberpunk 2077 درس‌های زیادی گرفتیم و اعلام تاریخ عرضه مطمئن، یکی از آن‌ها بود و با معرفی و عرضه Phantom Liberty، آن را به خودمان ثابت کردیم. Phantom Liberty حدود ۶ ماه پس از معرفی کامل و شروع پیش‌فروش عرضه شد که برای یک اکسپنشن زمان خوبی بود. اما برای یک بازی جدید، یک سال یا کمی بیشتر، هدف ما برای کمپین تبلیغاتی است.

در ادامه نواکوسکی گفت پیش از شروع کمپین تبلیغاتی تیزرها و موارد کوچکی از بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.

boy gamerآرشHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)SoulArmanReversepointاُستادMotinLone_wildJim HawkinsSpider-Manindie baz
پست قبلی

نسخه جدید The Witcher بزرگ‌تر از The Witcher 3 خواهد بود

پست بعدی

در ابتدا قرار بود The Witcher 4 تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر شود

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سیزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.