اخبارجدیدترین

بانک کتاب مرجعی است که شما می توانید توسط آن، برای تهیه کتاب اقدام کنید. به طورکلی بانک کتاب به سه دسته آنلاین، تلفنی و حضوری تقسیم می شود که قصد داریم در ادامه آن ها را به شما معرفی کنیم. در این مقاله سعی داریم شما را با بانک کتاب دانشگاهی و انواع آن آشنا کنیم، بهتر است برای آشنایی بیشتر با بانک کتاب تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 
بانک کتاب دانشگاهی چه کار می کند؟

کتاب دانشگاهی

بیشتر دانشجویان برای تهیه کتاب های موردنیاز خود با مشکلات بسیاری روبرو می شوند. این مشکلات شامل هدر رفتن زمان با ارزش شما برای پیدا کردن کتاب موردنظر و یا پرداخت هزینه بسیاری برای تهیه کتاب، می شود.

امروزه سایت های مختلفی وجود دارند که شما با مراجعه کردن به این سایت ها می توانید به راحتی کتاب های موردنیاز خود را در اسرع وقت خریداری کنید. این سایت ها کتاب خریداری شما را به وسیله پیک برای شما ارسال خواهند کرد و هزینه پیک را باید پرداخت کنید. ممکن است بعضی از فروشگاه های آنلاین، به وسیله پیک رایگان برای شما ارسال کنند.

ناشران کتاب معمولا به غیراز چاپ کتاب که مردم برای خرید آن به کتابخانه مراجعه می کنند، کتاب های الکترونیکی برای دانشجویان نیز منتشر می کنند. دانشجویان با مراجعه به سایت بانک دانشگاهی می توانند کتاب های موردنیاز خود را تهیه کنند و با این کار از اتلاف وقت جلوگیری کنند. در این بانک، جزوه ها و کتاب های مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکترا موجود است.

دانشگاه تایوان هرسال مقالات دانشگاه ها مختلف در جهان را مورد بررسی قرار می دهد و سالیانه با توجه به کیفیت این مقاله ها 500 دانشگاه معتبر در اکثر نقاط جهان را معرفی می کند. از سال 2020 دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه تربیت معلم، دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه علوم پزشکی تبریز که جمعا 12 دانشگاه می شوند، مقاله های زیادی ارائه دادند و توسط تایوان پذیرفته شده اند.

کتاب دانشگاهی

خرید کتاب چگونه انجام می شود؟

کسانی که علاقه فراوانی به خرید کتاب دارند، انجام این کار برای آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. اگر به صورت حضوری به فروشگاه ها و کتاب  فروشی ها مراجعه کنید، گشتن در میان دنیایی از کتاب و ورق زدن برگ کتاب ها بسیار دلنشین و خوشایند است.

همانگونه که می دانید یکی از دغدغه های دانشجویان تهیه کتاب پیشنهادی استاد است. در بعضی از مواقع کتاب پیشنهادی بسیار سخت پیدا می شود، به همین منظور قصد داریم برای راحتی بیشتر شما عزیزان روش های مختلفی را برای تهیه کتاب به شما معرفی کنیم. به طورکلی خرید کتاب روش های مختلفی دارد و افرادی که وقت کافی برای مراجعه به کتاب فروشی را ندارند می توانند از طریق روش های زیر اقدام به خرید کنند:

خرید تلفنی کتاب دانشگاهی

یکی از بهترین راه های خرید کتاب، خرید تلفنی و پرداخت هزینه آن در هنگام دریافت کتاب درب منزل است. خرید تلفنی کتاب مزیت های زیادی دارد که در اسرع وقت کتاب به شما تحویل داده می شود و از اتلاف زمان شما جلوگیری خواهد کرد. شما می توانید با خیالی آسوده کتاب موردنظر خود را پیدا کنید و سپس سفارش دهید.

خرید از سایت

یکی از روش های تهیه کتاب دانشگاهی خرید از فروشگاه های اینترنتی است. شما از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاه می توانید کتاب های موردنظر خود را به راحتی پیدا کرده و برای تهیه آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که در بعضی از مواقع روی برخی از کتاب های سایت تخفیف گذاشته می شود و شما می توانید با پرداخت هزینه کمتری، کتاب موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین کتاب را به تمام نقاط کشور ارسال می کند.

خرید کتاب های دست دوم

یکی دیگر از روش های تهیه کتاب دانشگاه مراجعه به کتاب فروشی و خرید کتاب دست دوم است. این کار باعث صرفه جویی در هزینه و وقت می شود؛ اما باید توجه به این نکته داشته باشید که ممکن است محتوای کتاب ها تغییر کرده باشد. ناگفته نماند که اگر کتاب ها تغییر نکرده باشند، شما می توانید با هزینه ی پایین تری اقدام به خرید کتاب کنید.

با روش های دیگر تهیه کتاب آشنا شوید.

  • یکی دیگر از روش های تهیه کتاب مراجعه کردن به نمایشگاه های بین المللی کتاب است که در این نمایشگاه ها به شما تخفیفات دانشجویی داده می شود. تمام کتاب های موردنیاز رشته های مختلف در این نمایشگاه موجود است. مزیت نمایشگاه های بین المللی این است که کتاب های اکثر نویسندگان و مترجمان دانشگاهی در آنجا به راحتی پیدا می شود.
  • همچنین از یکی دیگر راه های تهیه کتاب دانشجویان می توان به استفاده از کتاب دانشجویان ترم بالایی اشاره کرد. شما می توانید از دانشجویان ترم بالایی کتاب های موردنیاز خود را به صورت امانت بگیرید با این کار علاوه بر صرفه جویی در اتلاف وقت از پرداخت هزینه اضافی برای خرید کتاب نیز جلوگیری خواهید کرد.

محصولات فابر کاستل

کمپانی فابر کاستل با 250 سال سابقه تولید بهترین برند انواع نوشت افزار و ابزار هنری  را تولید می کند. این کارخانه در طول سال 2 میلیارد مداد را به بازار عرضه می کند و یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم التحریر در دنیا است. کودکان در هنگام استفاده از نوشت افزار و محصولات هنری مانند رنگ گواش و… که در آن مواد شیمیایی به کاربرده شده دچار هیچگونه عوارضی نمی شوند. کمپانی فابر کاستل در کشور آلمان فعالیت می کند و به علت کیفیت بسیار بالای محصولات، طرفداران بسیار زیادی دارد.

ماژیک وایت برد

جوهر ماژیک وایت برد فابر کاستل برعکس جوهرهای دائمی سمی نیست و به راحتی از روی سطوح مانند تخته وایت برد، شیشه، سرامیک پاک می شود. ماژیک های وایت برد این کمپانی متنوع می باشند. ماژیک سری گریپ فابر کاستل به علت داشتن نوک سخت و گرد، جوهر آن در برابر نور استقامت کرده و خشک می شود. ماژیک فابر کاستل جوهر غلیظی دارد و نگارش با آن بسیار راحت است. همچنین جوهر بعضی از مدل های آن قابل شارژ است و می توانید هنگام تمام شدن جوهر، مخزن را دوباره پر کنید.

کتاب دانشگاهی

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درباره بانک کتاب دانشگاهی و انواع آن در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید برای خرید کتاب دانشگاهی خود به صورت تلفنی کتاب های موردنیاز خود را خریداری کنید و هنگام تحویل گرفتن کتاب ها از پیک هزینه خریداری آن را پرداخت کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین و مراجعه به سایت کتاب موردنظر خود را تهیه نمایید شما با این کار در وقت و هزینه صرفه جویی کرده اید.

یکی از کمپانی های معتبر و مشهور آلمان در زمینه ارائه لوازم التحریر را نیز به شما معرفی کردیم که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند. کمپانی فابر کاستل محصولات خود را به گونه ای طراحی می کند که هیچگونه ضرری برای کودکان نداشته باشد.

تحقیق کلمات کلیدی

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.