دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

با توافق سه جانبه ترانزیتی؛ خلیج فارس به دریای سیاه می‌رسد

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۵ آذر ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
خلیج فارس به دریای سیاه می‌رسد

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توافق سه جانبه ایران با آذربایجان و گرجستان برای راه‌اندازی مسیر ترانزیتی و اتصال خلیج فارس به دریای سیاه خبر داد.

جواد هدایتی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال اظهار کرد: در پی سفری که برای برگزاری دو نشست حمل و نقل جاده‌ای با آذربایجان و گرجستان انجام شد، طرح ابتکاری را به دو کشور پیشنهاد دادیم  تا در راستای همگرایی منطقه ای کریدور جدید ترانزیتی را ایجاد کنیم.

وی افزود: البته این طرح از حدود هشت سال گذشته مطرح بود اما با توجه به اینکه کشورهای بسیاری درگیر این تفاهم بودند تا کنون اجرایی نشد و طرفین هیچگاه به اتفاق نظری نرسیدند.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح می‌تواند خلیج فارس را به دریای سیاه متصل کند، ادامه داد: دو کشور اصلی طرف تفاهم گرجستان و ایران هستند چرا که ایران از طریق خلیج فارس به آب‌های آزاد متصل است و گرجستان نیز دو بندر تجاری مهم را در شرق دریای سیاه دارد. از سوی دیگر دو کشور گرجستان و آذربایجان در اصلاح و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقلی‌شان تلاش‌های بسیاری کردند بنابراین سعی کردیم همگرایی با این دو کشور را افزایش دهیم.

عبور آزمایشی کالاهای اساسی ایران از آذربایجان تا دریای سیاه

هدایتی گفت: در همین راستا  فعال شدن مسیر ترانزیتی سه جانبه با این دو کشور را دستور کار مذاکرات قرار دادیم و در مذاکرات هر دو کشور استقبال کردند. بر اساس توافقی که با مسئولان حمل و نقل دو کشور کردیم،  قرار شد عبور آزمایشی از این مسیر را بررسی کنیم و حداقل یک ناوگان از هر کشور از مبداء ایران بارگیری شده و کالاهای صادراتی ایران را به مقصد برسانند. این کالاها از آستارا وارد آذربایجان شده و از طریق بنادر گرجستان از دریای سیاه قرار است به بلغارستان یا دیگر کشورهای اروپای شرقی اعزام شوند.

وی اضافه کرد: تلاش مان این است که تا قبل پایان سال مرحله آزمایشی این طرح انجام شود و بر اساس نتایجی که از آن بدست می‌آید، آسیب شناسی لازم صورت گرفته و نهایتا در نشست سه جانبه نهایی بین سه کشور، ساز و کاری را ایجاد کنیم تا هزینه‌ها و زمان حمل کاهش پیدا کند و بتواند به عنوان مسیر تجاری قابل اتکاء در اختیار ایران و دیگر کشورهای منطقه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه این مسیر ترانزیتی می‌تواند برای کشورهای حاشیه شرق و جنوب آسیا منافع زیادی در بر داشته باشد و آن‌ها را به اروپای شرقی متصل خواهد کرد. از سوی دیگر اروپا یکی از مقاصد کالاهای صادراتی ایران به ویژه کالاهای فرآوری شده در حوزه پتروشیمی است. همچنین کالاهای دارای فناوری بالاتر از اروپا تامین شده و این مسیر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد اما باید فاکتورهای مهم زمان و هزینه را مدیریت کرده و کاهش دهیم.

هدایتی تاکید کرد: این مسیر ترانزیتی با توجه به رویکرد جدی کشورهای طرف این توافق در توسعه ترانزیت امیدواریم آلترناتیو مناسبی برای مسیرهای تجاری فعال کنونی مانند مسیر ترانزیتی ترکیه و روسیه باشد.

تحریم‌ها مشکلی در ترانزیت و صادرات کالا

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تحریم‌های ظالمانه آمریکا تاثیری روی ترانزیت کالاهای ایران یا کالاهای دیگر کشورها از ایران به مقاصد مختلف داشته است یا خیر و اینکه آیا در اجرای این طرح مشکلاتی در این زمینه به وجود خواهد آمد؟ اعلام کرد: مسلما تحریم‌ها در سال‌های اخیر روی صادرات و ترانزیت کالاها بی‌تاثیر نبوده است اما عبور آزمایشی کالا که در این طرح به عنوان مقدمه مورد توجه طرفین قرار گرفته برای آسیب‌شناسی بوده است و اگر مشکلی از این حیث نیز به وجود بیاید با توجه به عزم دو کشور مذکور می‌توانیم با همکاری و مشارکت سه جانبه آن را بر طرف کنیم.  

انتهای پیام

خلیج فارس به دریای سیاه می‌رسد

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توافق سه جانبه ایران با آذربایجان و گرجستان برای راه‌اندازی مسیر ترانزیتی و اتصال خلیج فارس به دریای سیاه خبر داد.

جواد هدایتی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال اظهار کرد: در پی سفری که برای برگزاری دو نشست حمل و نقل جاده‌ای با آذربایجان و گرجستان انجام شد، طرح ابتکاری را به دو کشور پیشنهاد دادیم  تا در راستای همگرایی منطقه ای کریدور جدید ترانزیتی را ایجاد کنیم.

وی افزود: البته این طرح از حدود هشت سال گذشته مطرح بود اما با توجه به اینکه کشورهای بسیاری درگیر این تفاهم بودند تا کنون اجرایی نشد و طرفین هیچگاه به اتفاق نظری نرسیدند.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح می‌تواند خلیج فارس را به دریای سیاه متصل کند، ادامه داد: دو کشور اصلی طرف تفاهم گرجستان و ایران هستند چرا که ایران از طریق خلیج فارس به آب‌های آزاد متصل است و گرجستان نیز دو بندر تجاری مهم را در شرق دریای سیاه دارد. از سوی دیگر دو کشور گرجستان و آذربایجان در اصلاح و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقلی‌شان تلاش‌های بسیاری کردند بنابراین سعی کردیم همگرایی با این دو کشور را افزایش دهیم.

عبور آزمایشی کالاهای اساسی ایران از آذربایجان تا دریای سیاه

هدایتی گفت: در همین راستا  فعال شدن مسیر ترانزیتی سه جانبه با این دو کشور را دستور کار مذاکرات قرار دادیم و در مذاکرات هر دو کشور استقبال کردند. بر اساس توافقی که با مسئولان حمل و نقل دو کشور کردیم،  قرار شد عبور آزمایشی از این مسیر را بررسی کنیم و حداقل یک ناوگان از هر کشور از مبداء ایران بارگیری شده و کالاهای صادراتی ایران را به مقصد برسانند. این کالاها از آستارا وارد آذربایجان شده و از طریق بنادر گرجستان از دریای سیاه قرار است به بلغارستان یا دیگر کشورهای اروپای شرقی اعزام شوند.

وی اضافه کرد: تلاش مان این است که تا قبل پایان سال مرحله آزمایشی این طرح انجام شود و بر اساس نتایجی که از آن بدست می‌آید، آسیب شناسی لازم صورت گرفته و نهایتا در نشست سه جانبه نهایی بین سه کشور، ساز و کاری را ایجاد کنیم تا هزینه‌ها و زمان حمل کاهش پیدا کند و بتواند به عنوان مسیر تجاری قابل اتکاء در اختیار ایران و دیگر کشورهای منطقه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه این مسیر ترانزیتی می‌تواند برای کشورهای حاشیه شرق و جنوب آسیا منافع زیادی در بر داشته باشد و آن‌ها را به اروپای شرقی متصل خواهد کرد. از سوی دیگر اروپا یکی از مقاصد کالاهای صادراتی ایران به ویژه کالاهای فرآوری شده در حوزه پتروشیمی است. همچنین کالاهای دارای فناوری بالاتر از اروپا تامین شده و این مسیر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد اما باید فاکتورهای مهم زمان و هزینه را مدیریت کرده و کاهش دهیم.

هدایتی تاکید کرد: این مسیر ترانزیتی با توجه به رویکرد جدی کشورهای طرف این توافق در توسعه ترانزیت امیدواریم آلترناتیو مناسبی برای مسیرهای تجاری فعال کنونی مانند مسیر ترانزیتی ترکیه و روسیه باشد.

تحریم‌ها مشکلی در ترانزیت و صادرات کالا

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تحریم‌های ظالمانه آمریکا تاثیری روی ترانزیت کالاهای ایران یا کالاهای دیگر کشورها از ایران به مقاصد مختلف داشته است یا خیر و اینکه آیا در اجرای این طرح مشکلاتی در این زمینه به وجود خواهد آمد؟ اعلام کرد: مسلما تحریم‌ها در سال‌های اخیر روی صادرات و ترانزیت کالاها بی‌تاثیر نبوده است اما عبور آزمایشی کالا که در این طرح به عنوان مقدمه مورد توجه طرفین قرار گرفته برای آسیب‌شناسی بوده است و اگر مشکلی از این حیث نیز به وجود بیاید با توجه به عزم دو کشور مذکور می‌توانیم با همکاری و مشارکت سه جانبه آن را بر طرف کنیم.  

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

خلیج فارس به دریای سیاه می‌رسد

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توافق سه جانبه ایران با آذربایجان و گرجستان برای راه‌اندازی مسیر ترانزیتی و اتصال خلیج فارس به دریای سیاه خبر داد.

جواد هدایتی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال اظهار کرد: در پی سفری که برای برگزاری دو نشست حمل و نقل جاده‌ای با آذربایجان و گرجستان انجام شد، طرح ابتکاری را به دو کشور پیشنهاد دادیم  تا در راستای همگرایی منطقه ای کریدور جدید ترانزیتی را ایجاد کنیم.

وی افزود: البته این طرح از حدود هشت سال گذشته مطرح بود اما با توجه به اینکه کشورهای بسیاری درگیر این تفاهم بودند تا کنون اجرایی نشد و طرفین هیچگاه به اتفاق نظری نرسیدند.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح می‌تواند خلیج فارس را به دریای سیاه متصل کند، ادامه داد: دو کشور اصلی طرف تفاهم گرجستان و ایران هستند چرا که ایران از طریق خلیج فارس به آب‌های آزاد متصل است و گرجستان نیز دو بندر تجاری مهم را در شرق دریای سیاه دارد. از سوی دیگر دو کشور گرجستان و آذربایجان در اصلاح و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقلی‌شان تلاش‌های بسیاری کردند بنابراین سعی کردیم همگرایی با این دو کشور را افزایش دهیم.

عبور آزمایشی کالاهای اساسی ایران از آذربایجان تا دریای سیاه

هدایتی گفت: در همین راستا  فعال شدن مسیر ترانزیتی سه جانبه با این دو کشور را دستور کار مذاکرات قرار دادیم و در مذاکرات هر دو کشور استقبال کردند. بر اساس توافقی که با مسئولان حمل و نقل دو کشور کردیم،  قرار شد عبور آزمایشی از این مسیر را بررسی کنیم و حداقل یک ناوگان از هر کشور از مبداء ایران بارگیری شده و کالاهای صادراتی ایران را به مقصد برسانند. این کالاها از آستارا وارد آذربایجان شده و از طریق بنادر گرجستان از دریای سیاه قرار است به بلغارستان یا دیگر کشورهای اروپای شرقی اعزام شوند.

وی اضافه کرد: تلاش مان این است که تا قبل پایان سال مرحله آزمایشی این طرح انجام شود و بر اساس نتایجی که از آن بدست می‌آید، آسیب شناسی لازم صورت گرفته و نهایتا در نشست سه جانبه نهایی بین سه کشور، ساز و کاری را ایجاد کنیم تا هزینه‌ها و زمان حمل کاهش پیدا کند و بتواند به عنوان مسیر تجاری قابل اتکاء در اختیار ایران و دیگر کشورهای منطقه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه این مسیر ترانزیتی می‌تواند برای کشورهای حاشیه شرق و جنوب آسیا منافع زیادی در بر داشته باشد و آن‌ها را به اروپای شرقی متصل خواهد کرد. از سوی دیگر اروپا یکی از مقاصد کالاهای صادراتی ایران به ویژه کالاهای فرآوری شده در حوزه پتروشیمی است. همچنین کالاهای دارای فناوری بالاتر از اروپا تامین شده و این مسیر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد اما باید فاکتورهای مهم زمان و هزینه را مدیریت کرده و کاهش دهیم.

هدایتی تاکید کرد: این مسیر ترانزیتی با توجه به رویکرد جدی کشورهای طرف این توافق در توسعه ترانزیت امیدواریم آلترناتیو مناسبی برای مسیرهای تجاری فعال کنونی مانند مسیر ترانزیتی ترکیه و روسیه باشد.

تحریم‌ها مشکلی در ترانزیت و صادرات کالا

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تحریم‌های ظالمانه آمریکا تاثیری روی ترانزیت کالاهای ایران یا کالاهای دیگر کشورها از ایران به مقاصد مختلف داشته است یا خیر و اینکه آیا در اجرای این طرح مشکلاتی در این زمینه به وجود خواهد آمد؟ اعلام کرد: مسلما تحریم‌ها در سال‌های اخیر روی صادرات و ترانزیت کالاها بی‌تاثیر نبوده است اما عبور آزمایشی کالا که در این طرح به عنوان مقدمه مورد توجه طرفین قرار گرفته برای آسیب‌شناسی بوده است و اگر مشکلی از این حیث نیز به وجود بیاید با توجه به عزم دو کشور مذکور می‌توانیم با همکاری و مشارکت سه جانبه آن را بر طرف کنیم.  

انتهای پیام

خلیج فارس به دریای سیاه می‌رسد

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توافق سه جانبه ایران با آذربایجان و گرجستان برای راه‌اندازی مسیر ترانزیتی و اتصال خلیج فارس به دریای سیاه خبر داد.

جواد هدایتی در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال اظهار کرد: در پی سفری که برای برگزاری دو نشست حمل و نقل جاده‌ای با آذربایجان و گرجستان انجام شد، طرح ابتکاری را به دو کشور پیشنهاد دادیم  تا در راستای همگرایی منطقه ای کریدور جدید ترانزیتی را ایجاد کنیم.

وی افزود: البته این طرح از حدود هشت سال گذشته مطرح بود اما با توجه به اینکه کشورهای بسیاری درگیر این تفاهم بودند تا کنون اجرایی نشد و طرفین هیچگاه به اتفاق نظری نرسیدند.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح می‌تواند خلیج فارس را به دریای سیاه متصل کند، ادامه داد: دو کشور اصلی طرف تفاهم گرجستان و ایران هستند چرا که ایران از طریق خلیج فارس به آب‌های آزاد متصل است و گرجستان نیز دو بندر تجاری مهم را در شرق دریای سیاه دارد. از سوی دیگر دو کشور گرجستان و آذربایجان در اصلاح و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقلی‌شان تلاش‌های بسیاری کردند بنابراین سعی کردیم همگرایی با این دو کشور را افزایش دهیم.

عبور آزمایشی کالاهای اساسی ایران از آذربایجان تا دریای سیاه

هدایتی گفت: در همین راستا  فعال شدن مسیر ترانزیتی سه جانبه با این دو کشور را دستور کار مذاکرات قرار دادیم و در مذاکرات هر دو کشور استقبال کردند. بر اساس توافقی که با مسئولان حمل و نقل دو کشور کردیم،  قرار شد عبور آزمایشی از این مسیر را بررسی کنیم و حداقل یک ناوگان از هر کشور از مبداء ایران بارگیری شده و کالاهای صادراتی ایران را به مقصد برسانند. این کالاها از آستارا وارد آذربایجان شده و از طریق بنادر گرجستان از دریای سیاه قرار است به بلغارستان یا دیگر کشورهای اروپای شرقی اعزام شوند.

وی اضافه کرد: تلاش مان این است که تا قبل پایان سال مرحله آزمایشی این طرح انجام شود و بر اساس نتایجی که از آن بدست می‌آید، آسیب شناسی لازم صورت گرفته و نهایتا در نشست سه جانبه نهایی بین سه کشور، ساز و کاری را ایجاد کنیم تا هزینه‌ها و زمان حمل کاهش پیدا کند و بتواند به عنوان مسیر تجاری قابل اتکاء در اختیار ایران و دیگر کشورهای منطقه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه این مسیر ترانزیتی می‌تواند برای کشورهای حاشیه شرق و جنوب آسیا منافع زیادی در بر داشته باشد و آن‌ها را به اروپای شرقی متصل خواهد کرد. از سوی دیگر اروپا یکی از مقاصد کالاهای صادراتی ایران به ویژه کالاهای فرآوری شده در حوزه پتروشیمی است. همچنین کالاهای دارای فناوری بالاتر از اروپا تامین شده و این مسیر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد اما باید فاکتورهای مهم زمان و هزینه را مدیریت کرده و کاهش دهیم.

هدایتی تاکید کرد: این مسیر ترانزیتی با توجه به رویکرد جدی کشورهای طرف این توافق در توسعه ترانزیت امیدواریم آلترناتیو مناسبی برای مسیرهای تجاری فعال کنونی مانند مسیر ترانزیتی ترکیه و روسیه باشد.

تحریم‌ها مشکلی در ترانزیت و صادرات کالا

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تحریم‌های ظالمانه آمریکا تاثیری روی ترانزیت کالاهای ایران یا کالاهای دیگر کشورها از ایران به مقاصد مختلف داشته است یا خیر و اینکه آیا در اجرای این طرح مشکلاتی در این زمینه به وجود خواهد آمد؟ اعلام کرد: مسلما تحریم‌ها در سال‌های اخیر روی صادرات و ترانزیت کالاها بی‌تاثیر نبوده است اما عبور آزمایشی کالا که در این طرح به عنوان مقدمه مورد توجه طرفین قرار گرفته برای آسیب‌شناسی بوده است و اگر مشکلی از این حیث نیز به وجود بیاید با توجه به عزم دو کشور مذکور می‌توانیم با همکاری و مشارکت سه جانبه آن را بر طرف کنیم.  

انتهای پیام

برچسب ها: خليج فارس
پست قبلی

نوازش صورت کاکرو با میخ استوک (عکس)

پست بعدی

مهاجمی که از حرص VAR هت تریک کرد (عکس)

مربوطه پست ها

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری
صنعت و تجارت

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است
صنعت و تجارت

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است
صنعت و تجارت

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد
صنعت و تجارت

لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بهترين برند پودر كاكائو در ايران
صنعت و تجارت

بهترین برند پودر کاکائو در ایران

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد
صنعت و تجارت

رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.