دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

برخی توسعه‌دهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازی‌های AAA دیگر امکان‌پذیر نیست

گیمفا توسط گیمفا
۰۹ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
2
برخی توسعه‌دهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازی‌های AAA دیگر امکان‌پذیر نیست
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

برخی از توسعه‌دهندگان صنعت بازی نگرانی خود را در مورد تمرکز فزاینده بر روی گرافیک سطح بالا در بازی‌های AAA و بودجه بالا و بیش از حد این عناوین ابراز کرده‌اند.

تبلیغات

دنبال کردن گرافیک و جلوه‌های بصری بهتر در بازی‌های ویدیویی همواره عامل مهمی در پیشرو بودن و جلو رفتن این صنعت به شمار می‌رود. با وجود مجموعه‌ای از بازی‌های گرافیکی چشمگیر که در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر شده‌اند، این صنعت همچنان در تلاش است تا اهداف بالاتری داشته باشد. به نظر می‌رسد این روند استودیوها را به یک بن بست کشانده، به طوری که توسعه‌دهندگان معتقدند که هزینه‌های بالا در ساخت بازی‌ها وضعیت نگران کننده‌ای ایجاد کرده است.

New York Times در گزارش جدید خود می‌گوید که توسعه‌دهندگان متوجه شده‌اند که صنعت بازی دیگر نمی‌تواند نیاز دائمی خود را از نظر گرافیک یکپارچه کند. آن‌ها اعتقاد دارند جلوه‌های بصری پیشرفته، بودجه عناوین AAA را به بالاترین حد می‌رساند و فشار زیادی را بر همه افرادی که در روند توسعه نقش دارند، ایجاد می‌کند. وقتی یک بازی با بودجه بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون دلار شکست بخورد، در نهایت این امر منجر به اخراج کارکنان و حتی تعطیل استودیوها می‌شود که این مورد طی سال‌های اخیر در صنعت بازی بسیار رایج شده است.

در پی شکست بازی‌های Suicide Squad و Concord، استودیوهای بازی‌سازی در سال جاری میلیون‌ها دلار ضرر کرده‌اند. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که گرافیک‌های پیشرفته لزوماً جزو عامل بزرگ فروش در بازار امروزه نیستند.

به گفته Jacob Novak، یکی از مدیران سابق اسکوئر انیکس (Square Enix)، گرافیک بالا تنها برای بخش کوچکی از کل بازار اهمیت دارد. او بیان می‌کند که مخاطبان جوان‌تر به سمت جلوه‌های بصری‌ای کشیده می‌شوند که در بازی‌هایی مانند Minecraft و Fortnite دیده می‌شوند.

رامی اسماعیل (Rami Ismail)، توسعه‌دهنده بازی و استودیوی Vlambeer، خاطرنشان می‌کند یکی از راه‌حل‌های مشکلات فعلی صنعت می‌تواند تمرکز بر بازی‌های کوتاه‌تر و با گرافیک پایین‌تر باشد. او همچنین معتقد است ورود گسترده هوش مصنوعی بدون درک کامل از نحوه کارکرد آن و می‌تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند.

به نظر می‌رسد با توجه به روند فعلی، مشکلات زیادی در پروسه تولید بازی‌های AAA برای توسعه‌دهندگان وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد تغییراتی در این خصوص خواهیم بود بود یا خیر.

RoyalknightDota2SamstarKURD WARRIORNeemaکچل در سفینهایمانArrowInTheKneeImmortal Spartan🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔The World EnderCJ مناطق نژاد پرستTrevor Phillipsاپوزیسیون گیمفاOmid2002a.r.tAliشهروزF477Jmore

برخی از توسعه‌دهندگان صنعت بازی نگرانی خود را در مورد تمرکز فزاینده بر روی گرافیک سطح بالا در بازی‌های AAA و بودجه بالا و بیش از حد این عناوین ابراز کرده‌اند.

تبلیغات

دنبال کردن گرافیک و جلوه‌های بصری بهتر در بازی‌های ویدیویی همواره عامل مهمی در پیشرو بودن و جلو رفتن این صنعت به شمار می‌رود. با وجود مجموعه‌ای از بازی‌های گرافیکی چشمگیر که در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر شده‌اند، این صنعت همچنان در تلاش است تا اهداف بالاتری داشته باشد. به نظر می‌رسد این روند استودیوها را به یک بن بست کشانده، به طوری که توسعه‌دهندگان معتقدند که هزینه‌های بالا در ساخت بازی‌ها وضعیت نگران کننده‌ای ایجاد کرده است.

New York Times در گزارش جدید خود می‌گوید که توسعه‌دهندگان متوجه شده‌اند که صنعت بازی دیگر نمی‌تواند نیاز دائمی خود را از نظر گرافیک یکپارچه کند. آن‌ها اعتقاد دارند جلوه‌های بصری پیشرفته، بودجه عناوین AAA را به بالاترین حد می‌رساند و فشار زیادی را بر همه افرادی که در روند توسعه نقش دارند، ایجاد می‌کند. وقتی یک بازی با بودجه بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون دلار شکست بخورد، در نهایت این امر منجر به اخراج کارکنان و حتی تعطیل استودیوها می‌شود که این مورد طی سال‌های اخیر در صنعت بازی بسیار رایج شده است.

در پی شکست بازی‌های Suicide Squad و Concord، استودیوهای بازی‌سازی در سال جاری میلیون‌ها دلار ضرر کرده‌اند. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که گرافیک‌های پیشرفته لزوماً جزو عامل بزرگ فروش در بازار امروزه نیستند.

به گفته Jacob Novak، یکی از مدیران سابق اسکوئر انیکس (Square Enix)، گرافیک بالا تنها برای بخش کوچکی از کل بازار اهمیت دارد. او بیان می‌کند که مخاطبان جوان‌تر به سمت جلوه‌های بصری‌ای کشیده می‌شوند که در بازی‌هایی مانند Minecraft و Fortnite دیده می‌شوند.

رامی اسماعیل (Rami Ismail)، توسعه‌دهنده بازی و استودیوی Vlambeer، خاطرنشان می‌کند یکی از راه‌حل‌های مشکلات فعلی صنعت می‌تواند تمرکز بر بازی‌های کوتاه‌تر و با گرافیک پایین‌تر باشد. او همچنین معتقد است ورود گسترده هوش مصنوعی بدون درک کامل از نحوه کارکرد آن و می‌تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند.

به نظر می‌رسد با توجه به روند فعلی، مشکلات زیادی در پروسه تولید بازی‌های AAA برای توسعه‌دهندگان وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد تغییراتی در این خصوص خواهیم بود بود یا خیر.

RoyalknightDota2SamstarKURD WARRIORNeemaکچل در سفینهایمانArrowInTheKneeImmortal Spartan🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔The World EnderCJ مناطق نژاد پرستTrevor Phillipsاپوزیسیون گیمفاOmid2002a.r.tAliشهروزF477Jmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

برخی از توسعه‌دهندگان صنعت بازی نگرانی خود را در مورد تمرکز فزاینده بر روی گرافیک سطح بالا در بازی‌های AAA و بودجه بالا و بیش از حد این عناوین ابراز کرده‌اند.

تبلیغات

دنبال کردن گرافیک و جلوه‌های بصری بهتر در بازی‌های ویدیویی همواره عامل مهمی در پیشرو بودن و جلو رفتن این صنعت به شمار می‌رود. با وجود مجموعه‌ای از بازی‌های گرافیکی چشمگیر که در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر شده‌اند، این صنعت همچنان در تلاش است تا اهداف بالاتری داشته باشد. به نظر می‌رسد این روند استودیوها را به یک بن بست کشانده، به طوری که توسعه‌دهندگان معتقدند که هزینه‌های بالا در ساخت بازی‌ها وضعیت نگران کننده‌ای ایجاد کرده است.

New York Times در گزارش جدید خود می‌گوید که توسعه‌دهندگان متوجه شده‌اند که صنعت بازی دیگر نمی‌تواند نیاز دائمی خود را از نظر گرافیک یکپارچه کند. آن‌ها اعتقاد دارند جلوه‌های بصری پیشرفته، بودجه عناوین AAA را به بالاترین حد می‌رساند و فشار زیادی را بر همه افرادی که در روند توسعه نقش دارند، ایجاد می‌کند. وقتی یک بازی با بودجه بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون دلار شکست بخورد، در نهایت این امر منجر به اخراج کارکنان و حتی تعطیل استودیوها می‌شود که این مورد طی سال‌های اخیر در صنعت بازی بسیار رایج شده است.

در پی شکست بازی‌های Suicide Squad و Concord، استودیوهای بازی‌سازی در سال جاری میلیون‌ها دلار ضرر کرده‌اند. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که گرافیک‌های پیشرفته لزوماً جزو عامل بزرگ فروش در بازار امروزه نیستند.

به گفته Jacob Novak، یکی از مدیران سابق اسکوئر انیکس (Square Enix)، گرافیک بالا تنها برای بخش کوچکی از کل بازار اهمیت دارد. او بیان می‌کند که مخاطبان جوان‌تر به سمت جلوه‌های بصری‌ای کشیده می‌شوند که در بازی‌هایی مانند Minecraft و Fortnite دیده می‌شوند.

رامی اسماعیل (Rami Ismail)، توسعه‌دهنده بازی و استودیوی Vlambeer، خاطرنشان می‌کند یکی از راه‌حل‌های مشکلات فعلی صنعت می‌تواند تمرکز بر بازی‌های کوتاه‌تر و با گرافیک پایین‌تر باشد. او همچنین معتقد است ورود گسترده هوش مصنوعی بدون درک کامل از نحوه کارکرد آن و می‌تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند.

به نظر می‌رسد با توجه به روند فعلی، مشکلات زیادی در پروسه تولید بازی‌های AAA برای توسعه‌دهندگان وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد تغییراتی در این خصوص خواهیم بود بود یا خیر.

RoyalknightDota2SamstarKURD WARRIORNeemaکچل در سفینهایمانArrowInTheKneeImmortal Spartan🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔The World EnderCJ مناطق نژاد پرستTrevor Phillipsاپوزیسیون گیمفاOmid2002a.r.tAliشهروزF477Jmore

برخی از توسعه‌دهندگان صنعت بازی نگرانی خود را در مورد تمرکز فزاینده بر روی گرافیک سطح بالا در بازی‌های AAA و بودجه بالا و بیش از حد این عناوین ابراز کرده‌اند.

تبلیغات

دنبال کردن گرافیک و جلوه‌های بصری بهتر در بازی‌های ویدیویی همواره عامل مهمی در پیشرو بودن و جلو رفتن این صنعت به شمار می‌رود. با وجود مجموعه‌ای از بازی‌های گرافیکی چشمگیر که در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر شده‌اند، این صنعت همچنان در تلاش است تا اهداف بالاتری داشته باشد. به نظر می‌رسد این روند استودیوها را به یک بن بست کشانده، به طوری که توسعه‌دهندگان معتقدند که هزینه‌های بالا در ساخت بازی‌ها وضعیت نگران کننده‌ای ایجاد کرده است.

New York Times در گزارش جدید خود می‌گوید که توسعه‌دهندگان متوجه شده‌اند که صنعت بازی دیگر نمی‌تواند نیاز دائمی خود را از نظر گرافیک یکپارچه کند. آن‌ها اعتقاد دارند جلوه‌های بصری پیشرفته، بودجه عناوین AAA را به بالاترین حد می‌رساند و فشار زیادی را بر همه افرادی که در روند توسعه نقش دارند، ایجاد می‌کند. وقتی یک بازی با بودجه بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون دلار شکست بخورد، در نهایت این امر منجر به اخراج کارکنان و حتی تعطیل استودیوها می‌شود که این مورد طی سال‌های اخیر در صنعت بازی بسیار رایج شده است.

در پی شکست بازی‌های Suicide Squad و Concord، استودیوهای بازی‌سازی در سال جاری میلیون‌ها دلار ضرر کرده‌اند. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که گرافیک‌های پیشرفته لزوماً جزو عامل بزرگ فروش در بازار امروزه نیستند.

به گفته Jacob Novak، یکی از مدیران سابق اسکوئر انیکس (Square Enix)، گرافیک بالا تنها برای بخش کوچکی از کل بازار اهمیت دارد. او بیان می‌کند که مخاطبان جوان‌تر به سمت جلوه‌های بصری‌ای کشیده می‌شوند که در بازی‌هایی مانند Minecraft و Fortnite دیده می‌شوند.

رامی اسماعیل (Rami Ismail)، توسعه‌دهنده بازی و استودیوی Vlambeer، خاطرنشان می‌کند یکی از راه‌حل‌های مشکلات فعلی صنعت می‌تواند تمرکز بر بازی‌های کوتاه‌تر و با گرافیک پایین‌تر باشد. او همچنین معتقد است ورود گسترده هوش مصنوعی بدون درک کامل از نحوه کارکرد آن و می‌تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند.

به نظر می‌رسد با توجه به روند فعلی، مشکلات زیادی در پروسه تولید بازی‌های AAA برای توسعه‌دهندگان وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد تغییراتی در این خصوص خواهیم بود بود یا خیر.

RoyalknightDota2SamstarKURD WARRIORNeemaکچل در سفینهایمانArrowInTheKneeImmortal Spartan🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔The World EnderCJ مناطق نژاد پرستTrevor Phillipsاپوزیسیون گیمفاOmid2002a.r.tAliشهروزF477Jmore
پست قبلی

گفتگوی متفاوت با عضو ایرانی انجمن پزشکان آمریکا در برنامه برمودا

پست بعدی

میزان پاداش و عیدی کارمندان دولت | تاریخ آزمون استخدامی جدید مشخص شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر
  • رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار
  • تغییر ساختار سازمان‌های توسعه‌ای؛ فرهنگ و رفتار صنعتی را در بستر صنایع نهادینه کنید
  • اخذ فوری وام با سند خودرو بدون ضامن
  • دلیل بخار شدن روغن‌ موتور
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.