دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی علمی

برنامه مرکز نوآوری تحول دیجیتال برای رشد شرکت‌های نوپا

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۸ دی ۱۴۰۰
در علمی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
برنامه مرکز نوآوری تحول دیجیتال برای رشد شرکت‌های نوپا

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌ و کارهای نوین و نوآور در این حوزه را از ماموریت‌های این مرکز نام برد و گفت: با توجه به تجربیات کسب شده، حمایت از شرکت‌های بزرگ را در دستور کار قرار دادیم تا از این طریق موفقیت شرکت‌های نوپا تضمین شود.

دکتر سحر بنکدارپور در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، اتاق بازرگانی تهران را به عنوان نهاد متولی رشد و توسعه اقتصادی بخش خصوصی کشور توصیف کرد و افزود: بر این اساس این نهاد همگام با تغییرات صورت گرفته در انقلاب صنعتی چهارم و با هدف توانمندسازی و ارتقای قابلیت‌های توسعه نوآوری و گسترش فناوری در حوزه کسب‌وکارها، اقدام به راه‌اندازی مرکز نوآوری و تحول دیجیتال در سال گذشته کرده است.

وی تمرکز مرکز نوآوری اتاق تهران را ایجاد همکاری راهبردی بین شرکت‌های نوپای فناور و کسب‌وکارها عنوان کرد و یادآور شد: ماموریت‌های مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، شتابدهی و کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌وکارهای نوین و نوآور، ارتقای جایگاه سرمایه انسانی نخبه، مهارت‌افزایی و کمک به رفع موانع توسعه کسب‌وکارها و افزایش سهم بازار و فرهنگ‌سازی و ترویج نوآوری و تحول دیجیتال در حوزه کسب‌وکارها است.

بنکدارپور خاطرنشان کرد: تا کنون همواره از حمایت از شرکت‌های کوچک و SME ها صحبت شده، اما تجربه نشان داد که این اقدامات کافی نیست؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها درصد حیات و عمر استارت‌آپ‌ها در دنیا پایین و در ایران بسیار پایین‌تر از سطح معمول در دنیا است. بنابراین اگر حمایت از شرکت‌های بزرگ و مگاترندها را در دستور کار خود بگذاریم و در راستای این حمایت، استارت‌آپ‌ها را به شرکت‌های بزرگ وصل کنیم، درصد موفقیت شرکت‌های نوپا هم افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ فناور نیز انتفاع بیشتری از این مدل حمایتی خواهند برد، اضافه کرد: این دقیقا همان رویکردی است که مرکز نوآوری و تحول دیجیتال آن را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این اهداف اقداماتی از قبیل برگزاری رویدادهای احصاء نیاز، دوره‌های آموزشی، مشاوره‌های کسب‌وکار، مشاوره‌های میز خدمت، به همرسانی، سرمایه‌گذاری، نشست‌های انتقال تجربه، رفع چالش شرکت‌های بزرگ و کوچک از طریق رایزنی با نهادها و بخش‌های دولتی، خصوصی و خصولتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

برنامه مرکز نوآوری تحول دیجیتال برای رشد شرکت‌های نوپا

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌ و کارهای نوین و نوآور در این حوزه را از ماموریت‌های این مرکز نام برد و گفت: با توجه به تجربیات کسب شده، حمایت از شرکت‌های بزرگ را در دستور کار قرار دادیم تا از این طریق موفقیت شرکت‌های نوپا تضمین شود.

دکتر سحر بنکدارپور در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، اتاق بازرگانی تهران را به عنوان نهاد متولی رشد و توسعه اقتصادی بخش خصوصی کشور توصیف کرد و افزود: بر این اساس این نهاد همگام با تغییرات صورت گرفته در انقلاب صنعتی چهارم و با هدف توانمندسازی و ارتقای قابلیت‌های توسعه نوآوری و گسترش فناوری در حوزه کسب‌وکارها، اقدام به راه‌اندازی مرکز نوآوری و تحول دیجیتال در سال گذشته کرده است.

وی تمرکز مرکز نوآوری اتاق تهران را ایجاد همکاری راهبردی بین شرکت‌های نوپای فناور و کسب‌وکارها عنوان کرد و یادآور شد: ماموریت‌های مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، شتابدهی و کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌وکارهای نوین و نوآور، ارتقای جایگاه سرمایه انسانی نخبه، مهارت‌افزایی و کمک به رفع موانع توسعه کسب‌وکارها و افزایش سهم بازار و فرهنگ‌سازی و ترویج نوآوری و تحول دیجیتال در حوزه کسب‌وکارها است.

بنکدارپور خاطرنشان کرد: تا کنون همواره از حمایت از شرکت‌های کوچک و SME ها صحبت شده، اما تجربه نشان داد که این اقدامات کافی نیست؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها درصد حیات و عمر استارت‌آپ‌ها در دنیا پایین و در ایران بسیار پایین‌تر از سطح معمول در دنیا است. بنابراین اگر حمایت از شرکت‌های بزرگ و مگاترندها را در دستور کار خود بگذاریم و در راستای این حمایت، استارت‌آپ‌ها را به شرکت‌های بزرگ وصل کنیم، درصد موفقیت شرکت‌های نوپا هم افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ فناور نیز انتفاع بیشتری از این مدل حمایتی خواهند برد، اضافه کرد: این دقیقا همان رویکردی است که مرکز نوآوری و تحول دیجیتال آن را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این اهداف اقداماتی از قبیل برگزاری رویدادهای احصاء نیاز، دوره‌های آموزشی، مشاوره‌های کسب‌وکار، مشاوره‌های میز خدمت، به همرسانی، سرمایه‌گذاری، نشست‌های انتقال تجربه، رفع چالش شرکت‌های بزرگ و کوچک از طریق رایزنی با نهادها و بخش‌های دولتی، خصوصی و خصولتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

برنامه مرکز نوآوری تحول دیجیتال برای رشد شرکت‌های نوپا

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌ و کارهای نوین و نوآور در این حوزه را از ماموریت‌های این مرکز نام برد و گفت: با توجه به تجربیات کسب شده، حمایت از شرکت‌های بزرگ را در دستور کار قرار دادیم تا از این طریق موفقیت شرکت‌های نوپا تضمین شود.

دکتر سحر بنکدارپور در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، اتاق بازرگانی تهران را به عنوان نهاد متولی رشد و توسعه اقتصادی بخش خصوصی کشور توصیف کرد و افزود: بر این اساس این نهاد همگام با تغییرات صورت گرفته در انقلاب صنعتی چهارم و با هدف توانمندسازی و ارتقای قابلیت‌های توسعه نوآوری و گسترش فناوری در حوزه کسب‌وکارها، اقدام به راه‌اندازی مرکز نوآوری و تحول دیجیتال در سال گذشته کرده است.

وی تمرکز مرکز نوآوری اتاق تهران را ایجاد همکاری راهبردی بین شرکت‌های نوپای فناور و کسب‌وکارها عنوان کرد و یادآور شد: ماموریت‌های مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، شتابدهی و کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌وکارهای نوین و نوآور، ارتقای جایگاه سرمایه انسانی نخبه، مهارت‌افزایی و کمک به رفع موانع توسعه کسب‌وکارها و افزایش سهم بازار و فرهنگ‌سازی و ترویج نوآوری و تحول دیجیتال در حوزه کسب‌وکارها است.

بنکدارپور خاطرنشان کرد: تا کنون همواره از حمایت از شرکت‌های کوچک و SME ها صحبت شده، اما تجربه نشان داد که این اقدامات کافی نیست؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها درصد حیات و عمر استارت‌آپ‌ها در دنیا پایین و در ایران بسیار پایین‌تر از سطح معمول در دنیا است. بنابراین اگر حمایت از شرکت‌های بزرگ و مگاترندها را در دستور کار خود بگذاریم و در راستای این حمایت، استارت‌آپ‌ها را به شرکت‌های بزرگ وصل کنیم، درصد موفقیت شرکت‌های نوپا هم افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ فناور نیز انتفاع بیشتری از این مدل حمایتی خواهند برد، اضافه کرد: این دقیقا همان رویکردی است که مرکز نوآوری و تحول دیجیتال آن را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این اهداف اقداماتی از قبیل برگزاری رویدادهای احصاء نیاز، دوره‌های آموزشی، مشاوره‌های کسب‌وکار، مشاوره‌های میز خدمت، به همرسانی، سرمایه‌گذاری، نشست‌های انتقال تجربه، رفع چالش شرکت‌های بزرگ و کوچک از طریق رایزنی با نهادها و بخش‌های دولتی، خصوصی و خصولتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

برنامه مرکز نوآوری تحول دیجیتال برای رشد شرکت‌های نوپا

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌ و کارهای نوین و نوآور در این حوزه را از ماموریت‌های این مرکز نام برد و گفت: با توجه به تجربیات کسب شده، حمایت از شرکت‌های بزرگ را در دستور کار قرار دادیم تا از این طریق موفقیت شرکت‌های نوپا تضمین شود.

دکتر سحر بنکدارپور در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، اتاق بازرگانی تهران را به عنوان نهاد متولی رشد و توسعه اقتصادی بخش خصوصی کشور توصیف کرد و افزود: بر این اساس این نهاد همگام با تغییرات صورت گرفته در انقلاب صنعتی چهارم و با هدف توانمندسازی و ارتقای قابلیت‌های توسعه نوآوری و گسترش فناوری در حوزه کسب‌وکارها، اقدام به راه‌اندازی مرکز نوآوری و تحول دیجیتال در سال گذشته کرده است.

وی تمرکز مرکز نوآوری اتاق تهران را ایجاد همکاری راهبردی بین شرکت‌های نوپای فناور و کسب‌وکارها عنوان کرد و یادآور شد: ماموریت‌های مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، شتابدهی و کمک به تجاری‌سازی نوآوری در کسب‌وکارهای نوین و نوآور، ارتقای جایگاه سرمایه انسانی نخبه، مهارت‌افزایی و کمک به رفع موانع توسعه کسب‌وکارها و افزایش سهم بازار و فرهنگ‌سازی و ترویج نوآوری و تحول دیجیتال در حوزه کسب‌وکارها است.

بنکدارپور خاطرنشان کرد: تا کنون همواره از حمایت از شرکت‌های کوچک و SME ها صحبت شده، اما تجربه نشان داد که این اقدامات کافی نیست؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها درصد حیات و عمر استارت‌آپ‌ها در دنیا پایین و در ایران بسیار پایین‌تر از سطح معمول در دنیا است. بنابراین اگر حمایت از شرکت‌های بزرگ و مگاترندها را در دستور کار خود بگذاریم و در راستای این حمایت، استارت‌آپ‌ها را به شرکت‌های بزرگ وصل کنیم، درصد موفقیت شرکت‌های نوپا هم افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ فناور نیز انتفاع بیشتری از این مدل حمایتی خواهند برد، اضافه کرد: این دقیقا همان رویکردی است که مرکز نوآوری و تحول دیجیتال آن را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این اهداف اقداماتی از قبیل برگزاری رویدادهای احصاء نیاز، دوره‌های آموزشی، مشاوره‌های کسب‌وکار، مشاوره‌های میز خدمت، به همرسانی، سرمایه‌گذاری، نشست‌های انتقال تجربه، رفع چالش شرکت‌های بزرگ و کوچک از طریق رایزنی با نهادها و بخش‌های دولتی، خصوصی و خصولتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

برچسب ها: مرکز نوآوری تحول دیجیتال اتاق بازرگانی
پست قبلی

معرفی آثار بخش رقابتی چهلمین جشنواره تئاتر فجر

پست بعدی

نساجی بدون شجاعی مقابل قلعه‌نویی

مربوطه پست ها

شغل مناسب من
علمی

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

۳۰ فروردین ۱۴۰۴
راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای
علمی

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

۲۵ اسفند ۱۴۰۳
چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟
علمی

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

۰۸ بهمن ۱۴۰۳
آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر
علمی

آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر

۰۷ بهمن ۱۴۰۳
چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟
علمی

چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟

۰۶ بهمن ۱۴۰۳
نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان
علمی

نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان

۰۵ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.