دانش جوین
جمعه, خرداد ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

برند لوکس خودروهای اکستریم و مسیر اعتمادسازی از طریق خدمات پس از فروش

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۴ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

نقش خدمات پس از فروش در تجربه مشتری خودروهای اکستریم

در بازار رقابتی و پویای صنعت خودروسازی، تنها تولید محصول باکیفیت کافی نیست؛ بلکه تداوم رابطه‌ی سازنده با مشتریان از طریق خدمات پس از فروش، به یکی از ارکان اصلی موفقیت برندها تبدیل شده است. برند لوکس XTRIM، به‌عنوان یکی از برندهای تازه‌نفس اما در عین حال لاکچری در بازار ایران، طی یک سال‌ اخیر با تمرکز بر رضایت مشتری، توسعه‌ی شبکه‌ی خدماتی، و ارائه‌ی کمپین‌های فصلی، تلاش کرده جایگاه خود را در ذهن مصرف‌کننده تثبیت کند.

کمپین نوروزی XTRIM در فروردین 1404و همینطور کمپین آنلاین آگاهی از امکانات خودروهای لوکس اکستریم تحت عنوان #XTRIMHOWTO، از نمونه‌های موفق در این زمینه به‌شمار می‌آیند؛ برند XTRIM در یک سال‌ اخیر تلاش کرده است تا خدمات پس از فروش خود را به یکی از نقاط قوت برند تبدیل کند. این تلاش‌ها در قالب کمپین‌های فصلی، افزایش دسترسی به خدمات، و به‌کارگیری فناوری‌های دیجیتال در ارائه خدمات نمایان است. کمپین نوروزی خدمات پس از فروش این برند، یکی از نمونه‌های شاخص در این زمینه به‌شمار می‌آید.

برند لوکس خودروهای اکستریم و مسیر اعتمادسازی از طریق خدمات پس از فروش

بررسی تحولات اخیر خدمات پس از فروشXTRIM

در یک سال گذشته، برند XTRIM با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های عملیاتی در سطح ملی، از جمله کمپین‌های فصلی، به‌روزرسانی زیرساخت‌های دیجیتال، و توسعه ابزارهای ارتباطی با مشتریان، توانسته است تحولات قابل‌توجهی در کیفیت و دامنه خدمات پس از فروش خود ایجاد کند. هرچند در این مقاله به صورت مستقیم به این اقدامات پرداخته نمی‌شود، اما نتایج به‌دست‌آمده از آن‌ها زمینه‌ساز تمرکز استراتژیک بر مراکز خدمات پس از فروش برند اکستریم شده است.

این نوع برنامه‌ریزی، نه تنها باعث افزایش مراجعه مشتریان در بازه‌ی نوروزی شد، بلکه منجر به شکل‌گیری تصویر مثبتی از تعهد برند نسبت به مشتریانش شد. موضوعی که در بسیاری از مصاحبه‌های انجام‌شده با دارندگان خودروهای XTRIM نیز به آن اشاره شده است افزایش فعالیت های این برند در زمینه خدمات پس از فروش در سوشیال مدیا بازدههای بالایی از طرف مشتریان نیز داشته که به افزایش رضایتمندی مشتری ها نیز انجامیده است.

برند لوکس خودروهای اکستریم و مسیر اعتمادسازی از طریق خدمات پس از فروش

اخبارجدیدترین

پیست‌های اتومبیلرانی کشور استاندارد است؟

اولتیماتوم ایران خودرو با بورس کالا

مزایای استفاده از باشگاه مسافران تپسی

برند لوکس خودروهای اکستریم و مسیر اعتمادسازی از طریق خدمات پس از فروش

نکته‌ی قابل توجه در اجرای این کمپین، استفاده‌ی گسترده از ابزارهای ارتباطی دیجیتال برای اطلاع‌رسانی و دریافت بازخورد بود. وب سایت های خبر رسانی در زمینه خودرو و سایر زمینه ها، نقش مهمی در هماهنگی و دسترسی مشتریان به خدمات ایفا کردند.

برند لوکس خودروهای اکستریم و مسیر اعتمادسازی از طریق خدمات پس از فروش

ساختار شبکه خدمات پس از فروش اکستریم

اکستریم با در اختیار داشتن بیش از 26 مرکز خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور، موفق شده است شبکه‌ای منسجم، در دسترس و استاندارد برای پشتیبانی از محصولات خود فراهم کند. این مراکز با برخورداری از تجهیزات تخصصی، نیروی انسانی آموزش‌دیده و پشتیبانی فناوری اطلاعات، نقش کلیدی در حفظ رضایت مشتری و افزایش وفاداری ایفا می‌کنند که البته تلاش های این برند در راستای افزایش این تعداد میباشد.

در ادامه‌ی مسیر توسعه خدمات پس از فروش، شرکت XTRIM برنامه‌ریزی برای برگزاری کمپین‌های هدفمند و متنوع در بازه‌های زمانی مختلف سال را در دستور کار قرار داده است. این کمپین‌ها با تمرکز بر ارتقاء تجربه مشتری، افزایش دسترسی به خدمات، و تقویت ارتباط دوسویه با دارندگان خودرو طراحی خواهند شد. هدف اصلی از این اقدامات، تثبیت جایگاه XTRIM به‌عنوان برند پیشرو در خدمات پس از فروش و پاسخ‌گویی مستمر به نیازهای در حال تغییر بازار است.

پست قبلی

ایکس ۷۷، بزرگ‌ترین شاسی‌بلند خانوادگی ام‌وی‌ام به زودی وارد بازار می‌شود

پست بعدی

آقای فرمانده وارد اقتصاد ایران شد

مربوطه پست ها

خودرو

پیست‌های اتومبیلرانی کشور استاندارد است؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

اولتیماتوم ایران خودرو با بورس کالا

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

مزایای استفاده از باشگاه مسافران تپسی

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
ایکس ۷۷، بزرگ‌ترین شاسی‌بلند خانوادگی ام‌وی‌ام به زودی وارد بازار می‌شود
خودرو

ایکس ۷۷، بزرگ‌ترین شاسی‌بلند خانوادگی ام‌وی‌ام به زودی وارد بازار می‌شود

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

معرفی انواع لوازم توربو شارژ و بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
مدیرعامل شرکت «امان فیلتر» از وضعیت صنعت فیلتر در ایران می‌گوید
خودرو

مدیرعامل شرکت «امان فیلتر» از وضعیت صنعت فیلتر در ایران می‌گوید

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • آی‌ پی ثابت از کجا بخریم؟ راهنمای انتخابی مطمئن و امن
  • طراحی سایت چقدر زمان می‌برد؟
  • نشست اعضای انجمن بنادر خصوصی ایران در بندر کاسپین
  • سرمایه‌گذاری‌های فولاد سنگان در زیرساخت و صنعت برای توسعه شرق کشور
  • تخصیص ارز و ثبت سفارش از انحصار یک فرد خارج شود/ ضرورت همراهی بانک مرکزی با سیاست‌های تجاری
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.