دانش جوین
سه شنبه, مرداد ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۳ مرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.

این رویداد که در سالن چند منظوره شرکت کرمان موتور برگزار شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می‌شود. در این آزمون پرسنل ۱۲۵ نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از ۳۷۰ دوره آموزشی و مجموعاً ۶۴ هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

هدف از برگزاری این آزمون‌ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می‌شود.

در سال‌های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خدمات، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس‌های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی‌ها بخشی از این اقدامات بوده است.

همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه ‌شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص‌های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته است. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه‌هایی منظم مانند آموزش، آزمون‌های مهارتی، دوره‌های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی‌ها ادامه دارد.

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.

این رویداد که در سالن چند منظوره شرکت کرمان موتور برگزار شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می‌شود. در این آزمون پرسنل ۱۲۵ نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از ۳۷۰ دوره آموزشی و مجموعاً ۶۴ هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

هدف از برگزاری این آزمون‌ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می‌شود.

در سال‌های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خدمات، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس‌های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی‌ها بخشی از این اقدامات بوده است.

همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه ‌شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص‌های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته است. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه‌هایی منظم مانند آموزش، آزمون‌های مهارتی، دوره‌های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی‌ها ادامه دارد.

اخبارجدیدترین

خودرو ارز دارو را خورد؟

تغییر نام مدل‌های برند لوکس  XTRIM :آغازی دوباره برای فراتر رفتن(Born For More) در مسیر اکتشاف

همراهی همیشگی، خدمات بی نقص؛ تجربه خدمات پس از فروش VIP با فونیکس

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.

این رویداد که در سالن چند منظوره شرکت کرمان موتور برگزار شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می‌شود. در این آزمون پرسنل ۱۲۵ نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از ۳۷۰ دوره آموزشی و مجموعاً ۶۴ هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

هدف از برگزاری این آزمون‌ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می‌شود.

در سال‌های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خدمات، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس‌های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی‌ها بخشی از این اقدامات بوده است.

همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه ‌شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص‌های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته است. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه‌هایی منظم مانند آموزش، آزمون‌های مهارتی، دوره‌های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی‌ها ادامه دارد.

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.

این رویداد که در سالن چند منظوره شرکت کرمان موتور برگزار شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می‌شود. در این آزمون پرسنل ۱۲۵ نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از ۳۷۰ دوره آموزشی و مجموعاً ۶۴ هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

هدف از برگزاری این آزمون‌ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می‌شود.

در سال‌های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خدمات، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس‌های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی‌ها بخشی از این اقدامات بوده است.

همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه ‌شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص‌های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته است. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه‌هایی منظم مانند آموزش، آزمون‌های مهارتی، دوره‌های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی‌ها ادامه دارد.

پست قبلی

اقتصاد داغ، جیب سرد | روایت تلخ مردم از ۱۳ مرداد

پست بعدی

افشای جزئیات شبکه آب تهران؟ واکنش رسمی صداوسیما و آبفا به گزارش جنجالی

مربوطه پست ها

خودرو

خودرو ارز دارو را خورد؟

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
تغییر نام مدل‌های برند لوکس  XTRIM :آغازی دوباره برای فراتر رفتن(Born For More) در مسیر اکتشاف
خودرو

تغییر نام مدل‌های برند لوکس  XTRIM :آغازی دوباره برای فراتر رفتن(Born For More) در مسیر اکتشاف

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
همراهی همیشگی، خدمات بی نقص؛ تجربه خدمات پس از فروش VIP با فونیکس
خودرو

همراهی همیشگی، خدمات بی نقص؛ تجربه خدمات پس از فروش VIP با فونیکس

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
خودرو

تاشکند مقصد جدید قطعه‌سازان ایرانی در آسیای میانه

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
رکوردشکنی «ایران خودرو» در چهار ماه نخست سال
خودرو

رکوردشکنی «ایران خودرو» در چهار ماه نخست سال

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
توقف افت قیمت وارداتی‌ها
خودرو

توقف افت قیمت وارداتی‌ها

۱۳ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هفده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موضوع رپورتاژ: قبل از ساخت هر ابزار هوش مصنوعی، این ۵ نکته حیاتی را بدانید!
  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • آخرین وضعیت لایحه طرح ترافیک جدید تهران
  • فرمانده انتظامی چالوس: ۱۴۳۹ نفر از اتباع غیرمجاز ردمرز شدند
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.