دانش جوین
دوشنبه, تیر ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

برگزاری پنل تخصصی رسانه با حضور فعالان این حوزه در دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

گیمفا توسط گیمفا
۱۹ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
برگزاری پنل تخصصی رسانه با حضور فعالان این حوزه در دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در جریان دهمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای فجر، چهار پنل تخصصی با موضوعات رسانه، شبکه تبلیغات، حکمرانی و طراحی روایت برگزار شد که در این میان، پنل رسانه در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن با حضور فعالان این حوزه و با موضوع جایگاه، اقتصاد و چالش‌های رسانه‌های تخصصی بازی‌های ویدیویی در ایران برگزار شد.

تبلیغات

در این نشست، سید محمد سادات اخوی، مدیر ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آرمین مکاری از تیم گیمفا، میثم خلیل‌زاده به عنوان مدیرعامل سایت زومجی، محمدامین بهتوئی عضو تیم ویجیاتو و نوید قادری از تیم پارسی گیم حضور به عمل آوردند.

سید محمد سادات اخوی بر اهمیت تعامل میان رسانه‌ها و بازی‌سازان تاکید کرد و معتقد است که رسانه‌های تخصصی می‌توانند نه‌تنها پل ارتباطی میان بازی‌سازان و مخاطبان باشند، بلکه آینده صنعت بازی را نیز شکل دهند. به گفته وی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وظیفه دارد این همکاری را تسهیل کند و ارتباط میان رسانه‌ها و بازی‌سازان را تقویت نماید. همچنین به ضعف اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی در صنعت بازی‌سازی ایران اشاره کرد و بر لزوم به‌کارگیری مدل‌های جدید همکاری میان رسانه و توسعه‌دهنده تاکید داشت.

پنل تخصصی در دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

آرمین مکاری، عضو تیم تحریریه و خبرنگار گیمفا، همکاری بین بازی‌سازان و رسانه‌ها را ناکافی دانست و نقش بنیاد را در افزایش این تعامل حیاتی عنوان کرد. او بر اهمیت تبلیغات و بازاریابی تاکید کرد و معتقد است که ناشران بزرگ جهانی به خوبی از ظرفیت رسانه‌ها بهره می‌برند، اما در ایران، بازی‌سازان کم‌تر از این فرصت استفاده می‌کنند. او همچنین بیان کرد که در حال حاضر انتظار ما از بازی‌سازهای ایرانی در حد شرکت‌های بزرگ جهانی نیست اما به هیچ عنوان کپی‌های بدون خلاقیت را نمی‌توانیم بپذیریم. مکاری در آخر بر جریان‌سازی رسانه‌ای در صنعت بازی اشاره داشت و عنوان کرد که در کشورهای دیگر، برای هر مرحله از توسعه یک بازی اطلاع‌رسانی‌های پررنگی انجام می‌شود، در حالی که در ایران چنین رویکردی وجود ندارد و باید زمینه‌سازی‌های لازم در این مورد انجام شود.

میثم خلیل‌زاده، از ضعف حمایت بازی‌سازان از رسانه‌ها انتقاد کرد و اذعان داشت که بسیاری از آن‌ها بعد از نقد آثارشان و بیان ایرادها، از رسانه‌ها گلایه می‌کنند و از ادامه همکاری پا پس می‌کشند. او همچنین به مشکلات ناشی از تحریم‌ها اشاره کرد که موجب شده ارتباط گیمرها و رسانه‌ها با بازارهای جهانی دشوار شود و رسانه‌های داخلی با چالش‌های درآمدی مواجه هستند. وی تاکید کرد که استودیوهای بازی‌سازی در ایران باید ارتباط بهتری با رسانه‌ها برقرار کنند و نقش آن‌ها را در رشد صنعت بازی جدی بگیرند.

نوید قادری با توجه به تجربه خود، بر نقش واحدهای روابط عمومی در شرکت‌های بازی‌سازی مانور داد و اعلام کرد که ضعف این بخش در بسیاری از استودیوها، موجب عدم شناخته‌شدن بازی‌ها در سطح کشور شده است. او معتقد است که روابط عمومی قوی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در موفقیت یک بازی داشته باشد و رسانه‌ها می‌توانند به استودیوها در جذب مخاطب و افزایش فروش کمک کنند.

همچنین آقای بهتوئی با وجود این که حضور کوتاه‌تری در این پنل داشتند، با اشاره به طرح آقای سادات اخوان درباره گسترش رسانه‌های ایرانی به زبان عربی و جذب مخاطبین کشورهای حوزه خلیج فارس، این فرصت را مناسب خواندند اما بیان کردند که این موضوع چالش‌های زیادی در راه خود دارد که نیازمند مساعدت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و چندان ساده نخواهد بود.

امیر فتحیarminBrainiacReza

در جریان دهمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای فجر، چهار پنل تخصصی با موضوعات رسانه، شبکه تبلیغات، حکمرانی و طراحی روایت برگزار شد که در این میان، پنل رسانه در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن با حضور فعالان این حوزه و با موضوع جایگاه، اقتصاد و چالش‌های رسانه‌های تخصصی بازی‌های ویدیویی در ایران برگزار شد.

تبلیغات

در این نشست، سید محمد سادات اخوی، مدیر ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آرمین مکاری از تیم گیمفا، میثم خلیل‌زاده به عنوان مدیرعامل سایت زومجی، محمدامین بهتوئی عضو تیم ویجیاتو و نوید قادری از تیم پارسی گیم حضور به عمل آوردند.

سید محمد سادات اخوی بر اهمیت تعامل میان رسانه‌ها و بازی‌سازان تاکید کرد و معتقد است که رسانه‌های تخصصی می‌توانند نه‌تنها پل ارتباطی میان بازی‌سازان و مخاطبان باشند، بلکه آینده صنعت بازی را نیز شکل دهند. به گفته وی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وظیفه دارد این همکاری را تسهیل کند و ارتباط میان رسانه‌ها و بازی‌سازان را تقویت نماید. همچنین به ضعف اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی در صنعت بازی‌سازی ایران اشاره کرد و بر لزوم به‌کارگیری مدل‌های جدید همکاری میان رسانه و توسعه‌دهنده تاکید داشت.

پنل تخصصی در دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

آرمین مکاری، عضو تیم تحریریه و خبرنگار گیمفا، همکاری بین بازی‌سازان و رسانه‌ها را ناکافی دانست و نقش بنیاد را در افزایش این تعامل حیاتی عنوان کرد. او بر اهمیت تبلیغات و بازاریابی تاکید کرد و معتقد است که ناشران بزرگ جهانی به خوبی از ظرفیت رسانه‌ها بهره می‌برند، اما در ایران، بازی‌سازان کم‌تر از این فرصت استفاده می‌کنند. او همچنین بیان کرد که در حال حاضر انتظار ما از بازی‌سازهای ایرانی در حد شرکت‌های بزرگ جهانی نیست اما به هیچ عنوان کپی‌های بدون خلاقیت را نمی‌توانیم بپذیریم. مکاری در آخر بر جریان‌سازی رسانه‌ای در صنعت بازی اشاره داشت و عنوان کرد که در کشورهای دیگر، برای هر مرحله از توسعه یک بازی اطلاع‌رسانی‌های پررنگی انجام می‌شود، در حالی که در ایران چنین رویکردی وجود ندارد و باید زمینه‌سازی‌های لازم در این مورد انجام شود.

میثم خلیل‌زاده، از ضعف حمایت بازی‌سازان از رسانه‌ها انتقاد کرد و اذعان داشت که بسیاری از آن‌ها بعد از نقد آثارشان و بیان ایرادها، از رسانه‌ها گلایه می‌کنند و از ادامه همکاری پا پس می‌کشند. او همچنین به مشکلات ناشی از تحریم‌ها اشاره کرد که موجب شده ارتباط گیمرها و رسانه‌ها با بازارهای جهانی دشوار شود و رسانه‌های داخلی با چالش‌های درآمدی مواجه هستند. وی تاکید کرد که استودیوهای بازی‌سازی در ایران باید ارتباط بهتری با رسانه‌ها برقرار کنند و نقش آن‌ها را در رشد صنعت بازی جدی بگیرند.

نوید قادری با توجه به تجربه خود، بر نقش واحدهای روابط عمومی در شرکت‌های بازی‌سازی مانور داد و اعلام کرد که ضعف این بخش در بسیاری از استودیوها، موجب عدم شناخته‌شدن بازی‌ها در سطح کشور شده است. او معتقد است که روابط عمومی قوی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در موفقیت یک بازی داشته باشد و رسانه‌ها می‌توانند به استودیوها در جذب مخاطب و افزایش فروش کمک کنند.

همچنین آقای بهتوئی با وجود این که حضور کوتاه‌تری در این پنل داشتند، با اشاره به طرح آقای سادات اخوان درباره گسترش رسانه‌های ایرانی به زبان عربی و جذب مخاطبین کشورهای حوزه خلیج فارس، این فرصت را مناسب خواندند اما بیان کردند که این موضوع چالش‌های زیادی در راه خود دارد که نیازمند مساعدت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و چندان ساده نخواهد بود.

امیر فتحیarminBrainiacReza

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در جریان دهمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای فجر، چهار پنل تخصصی با موضوعات رسانه، شبکه تبلیغات، حکمرانی و طراحی روایت برگزار شد که در این میان، پنل رسانه در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن با حضور فعالان این حوزه و با موضوع جایگاه، اقتصاد و چالش‌های رسانه‌های تخصصی بازی‌های ویدیویی در ایران برگزار شد.

تبلیغات

در این نشست، سید محمد سادات اخوی، مدیر ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آرمین مکاری از تیم گیمفا، میثم خلیل‌زاده به عنوان مدیرعامل سایت زومجی، محمدامین بهتوئی عضو تیم ویجیاتو و نوید قادری از تیم پارسی گیم حضور به عمل آوردند.

سید محمد سادات اخوی بر اهمیت تعامل میان رسانه‌ها و بازی‌سازان تاکید کرد و معتقد است که رسانه‌های تخصصی می‌توانند نه‌تنها پل ارتباطی میان بازی‌سازان و مخاطبان باشند، بلکه آینده صنعت بازی را نیز شکل دهند. به گفته وی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وظیفه دارد این همکاری را تسهیل کند و ارتباط میان رسانه‌ها و بازی‌سازان را تقویت نماید. همچنین به ضعف اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی در صنعت بازی‌سازی ایران اشاره کرد و بر لزوم به‌کارگیری مدل‌های جدید همکاری میان رسانه و توسعه‌دهنده تاکید داشت.

پنل تخصصی در دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

آرمین مکاری، عضو تیم تحریریه و خبرنگار گیمفا، همکاری بین بازی‌سازان و رسانه‌ها را ناکافی دانست و نقش بنیاد را در افزایش این تعامل حیاتی عنوان کرد. او بر اهمیت تبلیغات و بازاریابی تاکید کرد و معتقد است که ناشران بزرگ جهانی به خوبی از ظرفیت رسانه‌ها بهره می‌برند، اما در ایران، بازی‌سازان کم‌تر از این فرصت استفاده می‌کنند. او همچنین بیان کرد که در حال حاضر انتظار ما از بازی‌سازهای ایرانی در حد شرکت‌های بزرگ جهانی نیست اما به هیچ عنوان کپی‌های بدون خلاقیت را نمی‌توانیم بپذیریم. مکاری در آخر بر جریان‌سازی رسانه‌ای در صنعت بازی اشاره داشت و عنوان کرد که در کشورهای دیگر، برای هر مرحله از توسعه یک بازی اطلاع‌رسانی‌های پررنگی انجام می‌شود، در حالی که در ایران چنین رویکردی وجود ندارد و باید زمینه‌سازی‌های لازم در این مورد انجام شود.

میثم خلیل‌زاده، از ضعف حمایت بازی‌سازان از رسانه‌ها انتقاد کرد و اذعان داشت که بسیاری از آن‌ها بعد از نقد آثارشان و بیان ایرادها، از رسانه‌ها گلایه می‌کنند و از ادامه همکاری پا پس می‌کشند. او همچنین به مشکلات ناشی از تحریم‌ها اشاره کرد که موجب شده ارتباط گیمرها و رسانه‌ها با بازارهای جهانی دشوار شود و رسانه‌های داخلی با چالش‌های درآمدی مواجه هستند. وی تاکید کرد که استودیوهای بازی‌سازی در ایران باید ارتباط بهتری با رسانه‌ها برقرار کنند و نقش آن‌ها را در رشد صنعت بازی جدی بگیرند.

نوید قادری با توجه به تجربه خود، بر نقش واحدهای روابط عمومی در شرکت‌های بازی‌سازی مانور داد و اعلام کرد که ضعف این بخش در بسیاری از استودیوها، موجب عدم شناخته‌شدن بازی‌ها در سطح کشور شده است. او معتقد است که روابط عمومی قوی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در موفقیت یک بازی داشته باشد و رسانه‌ها می‌توانند به استودیوها در جذب مخاطب و افزایش فروش کمک کنند.

همچنین آقای بهتوئی با وجود این که حضور کوتاه‌تری در این پنل داشتند، با اشاره به طرح آقای سادات اخوان درباره گسترش رسانه‌های ایرانی به زبان عربی و جذب مخاطبین کشورهای حوزه خلیج فارس، این فرصت را مناسب خواندند اما بیان کردند که این موضوع چالش‌های زیادی در راه خود دارد که نیازمند مساعدت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و چندان ساده نخواهد بود.

امیر فتحیarminBrainiacReza

در جریان دهمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای فجر، چهار پنل تخصصی با موضوعات رسانه، شبکه تبلیغات، حکمرانی و طراحی روایت برگزار شد که در این میان، پنل رسانه در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن با حضور فعالان این حوزه و با موضوع جایگاه، اقتصاد و چالش‌های رسانه‌های تخصصی بازی‌های ویدیویی در ایران برگزار شد.

تبلیغات

در این نشست، سید محمد سادات اخوی، مدیر ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آرمین مکاری از تیم گیمفا، میثم خلیل‌زاده به عنوان مدیرعامل سایت زومجی، محمدامین بهتوئی عضو تیم ویجیاتو و نوید قادری از تیم پارسی گیم حضور به عمل آوردند.

سید محمد سادات اخوی بر اهمیت تعامل میان رسانه‌ها و بازی‌سازان تاکید کرد و معتقد است که رسانه‌های تخصصی می‌توانند نه‌تنها پل ارتباطی میان بازی‌سازان و مخاطبان باشند، بلکه آینده صنعت بازی را نیز شکل دهند. به گفته وی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وظیفه دارد این همکاری را تسهیل کند و ارتباط میان رسانه‌ها و بازی‌سازان را تقویت نماید. همچنین به ضعف اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی در صنعت بازی‌سازی ایران اشاره کرد و بر لزوم به‌کارگیری مدل‌های جدید همکاری میان رسانه و توسعه‌دهنده تاکید داشت.

پنل تخصصی در دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

آرمین مکاری، عضو تیم تحریریه و خبرنگار گیمفا، همکاری بین بازی‌سازان و رسانه‌ها را ناکافی دانست و نقش بنیاد را در افزایش این تعامل حیاتی عنوان کرد. او بر اهمیت تبلیغات و بازاریابی تاکید کرد و معتقد است که ناشران بزرگ جهانی به خوبی از ظرفیت رسانه‌ها بهره می‌برند، اما در ایران، بازی‌سازان کم‌تر از این فرصت استفاده می‌کنند. او همچنین بیان کرد که در حال حاضر انتظار ما از بازی‌سازهای ایرانی در حد شرکت‌های بزرگ جهانی نیست اما به هیچ عنوان کپی‌های بدون خلاقیت را نمی‌توانیم بپذیریم. مکاری در آخر بر جریان‌سازی رسانه‌ای در صنعت بازی اشاره داشت و عنوان کرد که در کشورهای دیگر، برای هر مرحله از توسعه یک بازی اطلاع‌رسانی‌های پررنگی انجام می‌شود، در حالی که در ایران چنین رویکردی وجود ندارد و باید زمینه‌سازی‌های لازم در این مورد انجام شود.

میثم خلیل‌زاده، از ضعف حمایت بازی‌سازان از رسانه‌ها انتقاد کرد و اذعان داشت که بسیاری از آن‌ها بعد از نقد آثارشان و بیان ایرادها، از رسانه‌ها گلایه می‌کنند و از ادامه همکاری پا پس می‌کشند. او همچنین به مشکلات ناشی از تحریم‌ها اشاره کرد که موجب شده ارتباط گیمرها و رسانه‌ها با بازارهای جهانی دشوار شود و رسانه‌های داخلی با چالش‌های درآمدی مواجه هستند. وی تاکید کرد که استودیوهای بازی‌سازی در ایران باید ارتباط بهتری با رسانه‌ها برقرار کنند و نقش آن‌ها را در رشد صنعت بازی جدی بگیرند.

نوید قادری با توجه به تجربه خود، بر نقش واحدهای روابط عمومی در شرکت‌های بازی‌سازی مانور داد و اعلام کرد که ضعف این بخش در بسیاری از استودیوها، موجب عدم شناخته‌شدن بازی‌ها در سطح کشور شده است. او معتقد است که روابط عمومی قوی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در موفقیت یک بازی داشته باشد و رسانه‌ها می‌توانند به استودیوها در جذب مخاطب و افزایش فروش کمک کنند.

همچنین آقای بهتوئی با وجود این که حضور کوتاه‌تری در این پنل داشتند، با اشاره به طرح آقای سادات اخوان درباره گسترش رسانه‌های ایرانی به زبان عربی و جذب مخاطبین کشورهای حوزه خلیج فارس، این فرصت را مناسب خواندند اما بیان کردند که این موضوع چالش‌های زیادی در راه خود دارد که نیازمند مساعدت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و چندان ساده نخواهد بود.

امیر فتحیarminBrainiacReza
پست قبلی

پلی استیشن اجازه توسعه Resistance 4 را نداد

پست بعدی

تصاویر جدید Metal Gear Solid Delta مکان‌های مختلف بازی را نمایش می‌دهند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یارانه‌بگیران بخوانند؛ زمان دقیق واریز یارانه جدید تیرماه اعلام شد
  • قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • قیمت تتر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • حداقل بودجه برای رهن آپارتمان 2خوابه در تهران؛ از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.