دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

بنزین با کیفیت در مسیر بازار

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

به‌گزارش «آنا» اگر تصمیم بر استفاده از ثروت نفت خام کشور داشته باشیم یا به‌تکمیل زنجیره‌ارزش این ثروت خدادی بیندیشیم، قطعا پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های این روند هستند. در همین راستا تامین خوراک، احداث و بهسازی این واحدها بسیار حائز اهمیت است.

در همین راستا محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی «آنا» گفت: «در سال ۱۴۰۳ قرار بر این بود که در مجموعه پالایشی کشور یک‌هزار کیلومتر خط لوله بین ۴ طرح اصلی کشور احداث شود که با تلاش متخصصان توانستیم ۴۶۰ کیلومتر خط‌ لوله انتقال سوخت را بین بندرعباس و رفسنجان احداث کنیم که در آذرماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید.

این خط لوله توان انتقال ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام در روز را دارد و عملیات تکمیل آن نیز هم‌اکنون در حال انجام است.»

وی ادامه داد: «در طرح تکمیلی احداث خط لوله انتقال خوراک بندرعباس – رفسنجان در نظر داریم که ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه‌ای فعلی را تا پایان تابستان ۱۴۰۴ به ۳۰۰ هزار بشکه برسانیم؛ درهمین راستا اقدامات مقتضی در حال انجام است. لازم به‌ذکر است که خط لوله «سبزآب» با طول ۳۴۰ کیلومتر نیز برای انتقال نفت خام در حال احداث است که مراحل اجرایی آن به‌پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود در اواسط خردادماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.»

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران تاکید کرد: «مراحل تکمیلی خط لوله سبز آب نیز به‌مرور زمان تا رسیدن به مرحله نهایی آن پیگیری خواهد شد. همچنین ۲۲۰ کیلومتر خط لوله رابط از ارومیه به تبریز هم در دست اقدام است که به‌مراحل انتهایی عملیات اجرایی رسیده و مراحل نهایی احداث آن تا آخر ماه آینده به انتها می‌رسد.»

یک انشعاب فرعی نیز به‌طول ۳۷ کیلومتر در دست احداث بوده است که در سال گذشته تکمیل شد و نفت را به پالایشگاه بندرعباس انتقال می‌دهد. مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با اشاره به لزوم ارتقا و بهسازی پالایشگاه‌های کشور برای افزایش حجم تولید و کیفیت بنزین گفت: «در این راستا هم‌اکنون دو طرح ارتقا در پالایشگاه اصفهان و تهران به منظور کیفی‌سازی بنزین در حال اجراست و وارد بازار خواهد شد. لازم به‌ذکر است نظر به‌این‌که متولی این دو پالایشگاه بخش‌خصوصی است، کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

وی درنهایت گفت: «در اصفهان ما به عنوان شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در مقام مدیریت طرح ارتقا هستیم و در تهران نیز برای پیشبرد طرح افزایش کیفیت و حجم تولید بنزین مشورت می‌دهیم.»

کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

به‌گزارش «آنا» اگر تصمیم بر استفاده از ثروت نفت خام کشور داشته باشیم یا به‌تکمیل زنجیره‌ارزش این ثروت خدادی بیندیشیم، قطعا پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های این روند هستند. در همین راستا تامین خوراک، احداث و بهسازی این واحدها بسیار حائز اهمیت است.

در همین راستا محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی «آنا» گفت: «در سال ۱۴۰۳ قرار بر این بود که در مجموعه پالایشی کشور یک‌هزار کیلومتر خط لوله بین ۴ طرح اصلی کشور احداث شود که با تلاش متخصصان توانستیم ۴۶۰ کیلومتر خط‌ لوله انتقال سوخت را بین بندرعباس و رفسنجان احداث کنیم که در آذرماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید.

این خط لوله توان انتقال ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام در روز را دارد و عملیات تکمیل آن نیز هم‌اکنون در حال انجام است.»

وی ادامه داد: «در طرح تکمیلی احداث خط لوله انتقال خوراک بندرعباس – رفسنجان در نظر داریم که ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه‌ای فعلی را تا پایان تابستان ۱۴۰۴ به ۳۰۰ هزار بشکه برسانیم؛ درهمین راستا اقدامات مقتضی در حال انجام است. لازم به‌ذکر است که خط لوله «سبزآب» با طول ۳۴۰ کیلومتر نیز برای انتقال نفت خام در حال احداث است که مراحل اجرایی آن به‌پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود در اواسط خردادماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.»

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران تاکید کرد: «مراحل تکمیلی خط لوله سبز آب نیز به‌مرور زمان تا رسیدن به مرحله نهایی آن پیگیری خواهد شد. همچنین ۲۲۰ کیلومتر خط لوله رابط از ارومیه به تبریز هم در دست اقدام است که به‌مراحل انتهایی عملیات اجرایی رسیده و مراحل نهایی احداث آن تا آخر ماه آینده به انتها می‌رسد.»

یک انشعاب فرعی نیز به‌طول ۳۷ کیلومتر در دست احداث بوده است که در سال گذشته تکمیل شد و نفت را به پالایشگاه بندرعباس انتقال می‌دهد. مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با اشاره به لزوم ارتقا و بهسازی پالایشگاه‌های کشور برای افزایش حجم تولید و کیفیت بنزین گفت: «در این راستا هم‌اکنون دو طرح ارتقا در پالایشگاه اصفهان و تهران به منظور کیفی‌سازی بنزین در حال اجراست و وارد بازار خواهد شد. لازم به‌ذکر است نظر به‌این‌که متولی این دو پالایشگاه بخش‌خصوصی است، کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

وی درنهایت گفت: «در اصفهان ما به عنوان شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در مقام مدیریت طرح ارتقا هستیم و در تهران نیز برای پیشبرد طرح افزایش کیفیت و حجم تولید بنزین مشورت می‌دهیم.»

اخبارجدیدترین

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

به‌گزارش «آنا» اگر تصمیم بر استفاده از ثروت نفت خام کشور داشته باشیم یا به‌تکمیل زنجیره‌ارزش این ثروت خدادی بیندیشیم، قطعا پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های این روند هستند. در همین راستا تامین خوراک، احداث و بهسازی این واحدها بسیار حائز اهمیت است.

در همین راستا محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی «آنا» گفت: «در سال ۱۴۰۳ قرار بر این بود که در مجموعه پالایشی کشور یک‌هزار کیلومتر خط لوله بین ۴ طرح اصلی کشور احداث شود که با تلاش متخصصان توانستیم ۴۶۰ کیلومتر خط‌ لوله انتقال سوخت را بین بندرعباس و رفسنجان احداث کنیم که در آذرماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید.

این خط لوله توان انتقال ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام در روز را دارد و عملیات تکمیل آن نیز هم‌اکنون در حال انجام است.»

وی ادامه داد: «در طرح تکمیلی احداث خط لوله انتقال خوراک بندرعباس – رفسنجان در نظر داریم که ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه‌ای فعلی را تا پایان تابستان ۱۴۰۴ به ۳۰۰ هزار بشکه برسانیم؛ درهمین راستا اقدامات مقتضی در حال انجام است. لازم به‌ذکر است که خط لوله «سبزآب» با طول ۳۴۰ کیلومتر نیز برای انتقال نفت خام در حال احداث است که مراحل اجرایی آن به‌پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود در اواسط خردادماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.»

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران تاکید کرد: «مراحل تکمیلی خط لوله سبز آب نیز به‌مرور زمان تا رسیدن به مرحله نهایی آن پیگیری خواهد شد. همچنین ۲۲۰ کیلومتر خط لوله رابط از ارومیه به تبریز هم در دست اقدام است که به‌مراحل انتهایی عملیات اجرایی رسیده و مراحل نهایی احداث آن تا آخر ماه آینده به انتها می‌رسد.»

یک انشعاب فرعی نیز به‌طول ۳۷ کیلومتر در دست احداث بوده است که در سال گذشته تکمیل شد و نفت را به پالایشگاه بندرعباس انتقال می‌دهد. مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با اشاره به لزوم ارتقا و بهسازی پالایشگاه‌های کشور برای افزایش حجم تولید و کیفیت بنزین گفت: «در این راستا هم‌اکنون دو طرح ارتقا در پالایشگاه اصفهان و تهران به منظور کیفی‌سازی بنزین در حال اجراست و وارد بازار خواهد شد. لازم به‌ذکر است نظر به‌این‌که متولی این دو پالایشگاه بخش‌خصوصی است، کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

وی درنهایت گفت: «در اصفهان ما به عنوان شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در مقام مدیریت طرح ارتقا هستیم و در تهران نیز برای پیشبرد طرح افزایش کیفیت و حجم تولید بنزین مشورت می‌دهیم.»

کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

به‌گزارش «آنا» اگر تصمیم بر استفاده از ثروت نفت خام کشور داشته باشیم یا به‌تکمیل زنجیره‌ارزش این ثروت خدادی بیندیشیم، قطعا پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های این روند هستند. در همین راستا تامین خوراک، احداث و بهسازی این واحدها بسیار حائز اهمیت است.

در همین راستا محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی «آنا» گفت: «در سال ۱۴۰۳ قرار بر این بود که در مجموعه پالایشی کشور یک‌هزار کیلومتر خط لوله بین ۴ طرح اصلی کشور احداث شود که با تلاش متخصصان توانستیم ۴۶۰ کیلومتر خط‌ لوله انتقال سوخت را بین بندرعباس و رفسنجان احداث کنیم که در آذرماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید.

این خط لوله توان انتقال ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام در روز را دارد و عملیات تکمیل آن نیز هم‌اکنون در حال انجام است.»

وی ادامه داد: «در طرح تکمیلی احداث خط لوله انتقال خوراک بندرعباس – رفسنجان در نظر داریم که ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه‌ای فعلی را تا پایان تابستان ۱۴۰۴ به ۳۰۰ هزار بشکه برسانیم؛ درهمین راستا اقدامات مقتضی در حال انجام است. لازم به‌ذکر است که خط لوله «سبزآب» با طول ۳۴۰ کیلومتر نیز برای انتقال نفت خام در حال احداث است که مراحل اجرایی آن به‌پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود در اواسط خردادماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.»

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران تاکید کرد: «مراحل تکمیلی خط لوله سبز آب نیز به‌مرور زمان تا رسیدن به مرحله نهایی آن پیگیری خواهد شد. همچنین ۲۲۰ کیلومتر خط لوله رابط از ارومیه به تبریز هم در دست اقدام است که به‌مراحل انتهایی عملیات اجرایی رسیده و مراحل نهایی احداث آن تا آخر ماه آینده به انتها می‌رسد.»

یک انشعاب فرعی نیز به‌طول ۳۷ کیلومتر در دست احداث بوده است که در سال گذشته تکمیل شد و نفت را به پالایشگاه بندرعباس انتقال می‌دهد. مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با اشاره به لزوم ارتقا و بهسازی پالایشگاه‌های کشور برای افزایش حجم تولید و کیفیت بنزین گفت: «در این راستا هم‌اکنون دو طرح ارتقا در پالایشگاه اصفهان و تهران به منظور کیفی‌سازی بنزین در حال اجراست و وارد بازار خواهد شد. لازم به‌ذکر است نظر به‌این‌که متولی این دو پالایشگاه بخش‌خصوصی است، کل عملیات با بودجه و مدیریت بخش‌خصوصی اجرا می‌شود و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در این طرح‌ها نقش پشتیبانی و حمایتی را برعهده دارد.»

وی درنهایت گفت: «در اصفهان ما به عنوان شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در مقام مدیریت طرح ارتقا هستیم و در تهران نیز برای پیشبرد طرح افزایش کیفیت و حجم تولید بنزین مشورت می‌دهیم.»

پست قبلی

«پولستار ۲»؛ خودرو جسور و بی‌صدا

پست بعدی

افزایش قیمت چینی‌ها

مربوطه پست ها

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد
خودرو

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
خودرو

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»
خودرو

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»
خودرو

رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها
خودرو

رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»
خودرو

رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.