دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

بیرو؛ عجول و الکن

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۱ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مشکل اصلی «بیرو» تدوین آن است. عجول است و الکن. همین ایراد، شاید جای امید را برای فیلم همچنان خالی بگذارد. چرا که می شود برای اکران عمومی، آن را به دست یک مونتاژکار حرفه ای داد تا بکوبدش و دوباره بسازدش و بشود فیلمی که ارزش دیدن چندباره را داشته باشد. سوژه اش ارزشمند و قابل دفاع است و برای این روزهای جامعه، زیاد به کار می آید. درباره بخشی از نوجوانی علیرضا بیرانوند؛ دروازه بان پرآوازه تیم ملی فوتبال ایران است و به خودی خود، جذاب و گیرا است. به طوری که فیلمنامه هم اگر ضعف داشته باشد (که البته «بیرو» بسیار دارد) تحت تاثیر ارزش های سوژه، در حاشیه قرار می گیرد. 

 علاوه بر مشکل تدوین در «بیرو»، جلوه های ویژه آن هم دارای ایراد فراوان است. آنقدر اغراق شده و مصنوعی کار شده است که می شود با انیمیشن دوبعدی «فوتبالیست ها» مقایسه اش کرد. البته این ضعف، به متن و کارگردانی هم مربوط می شود. در واقع، جلوه های ویژه برای صحنه های مسابقه و تمرین، اصلا نیاز نبود. آدم ها در این فیلم، یا دچار فقر مطلق بودند یا در مرز خط فقر. حتی مربی ها و دست اندرکاران تیم های فوتبال. تا جایی که در آن دستگاه عریض و طویل تا مدت ها، هیچ جای خوابی برای دو نوجوان عضو تیم یافت نمی شد. یا بزرگ ترین کمک یکی از مربی ها به شخصیت اصلی فیلم، بخشیدن بسته تغذیه روزانه اش بود. این صحنه ها، برای ایجاد کنتراست در شخصیت پردازی واقعا معیوب و الکن بودند.

«بیرو» صحنه های آزاردهنده و غلوآمیز هم، کم نداشت. بازی های اغراق شده و غیرطبیعی در جای جای فیلم دیده می شد. یا تاکید متن بر روی پیش از این البته فیلم های درباره فوتبالیست ها در سینمای ایران تولید شده است که «بیرو» در بین آنها سربلند است و ارزش های سینمایی به مراتب بالاتری دارد. این موضوع نشان می دهد که ظرفیت های این فیلم خوب است و فقط کافی است یک تراش و صیقل هنرمندانه بخورد تا تبدیل بشود به فیلمی قابل دفاع. 

تا اینجای کار، درباره «بیرو» نمی شود بیشتر صحبت کرد چرا که مشکلات اساسی تدوین، ما را از اثر دور نگاه می دارد. امیدواریم که صاحبان فیلم، با یک تدوینگر قدرتمند از همین حالا وارد مذاکره بشود و این فیلم ذاتا دیدنی را از نابودی حتمی نجات دهند. 

آن چیز که در این میان اهمیت دارد، ضرورت تولید فیلم هایی با مضمون «بیرو» در کشور است که تا سال ها، به آن توجه نمی شد و همین ماجرا، جای خوشبختی است. حوزه ورزش قهرمانی، دراماتیک، جذاب، دیدنی و تماشاگرپسند است و در عرصه سیاست های کلان اجتماعی، نقشی سازنده دارد. پس می شود نهادهای حاکمیتی را در پشتیبانی از تولید اینگونه آثار مجاب کرد.

مشکل اصلی «بیرو» تدوین آن است. عجول است و الکن. همین ایراد، شاید جای امید را برای فیلم همچنان خالی بگذارد. چرا که می شود برای اکران عمومی، آن را به دست یک مونتاژکار حرفه ای داد تا بکوبدش و دوباره بسازدش و بشود فیلمی که ارزش دیدن چندباره را داشته باشد. سوژه اش ارزشمند و قابل دفاع است و برای این روزهای جامعه، زیاد به کار می آید. درباره بخشی از نوجوانی علیرضا بیرانوند؛ دروازه بان پرآوازه تیم ملی فوتبال ایران است و به خودی خود، جذاب و گیرا است. به طوری که فیلمنامه هم اگر ضعف داشته باشد (که البته «بیرو» بسیار دارد) تحت تاثیر ارزش های سوژه، در حاشیه قرار می گیرد. 

 علاوه بر مشکل تدوین در «بیرو»، جلوه های ویژه آن هم دارای ایراد فراوان است. آنقدر اغراق شده و مصنوعی کار شده است که می شود با انیمیشن دوبعدی «فوتبالیست ها» مقایسه اش کرد. البته این ضعف، به متن و کارگردانی هم مربوط می شود. در واقع، جلوه های ویژه برای صحنه های مسابقه و تمرین، اصلا نیاز نبود. آدم ها در این فیلم، یا دچار فقر مطلق بودند یا در مرز خط فقر. حتی مربی ها و دست اندرکاران تیم های فوتبال. تا جایی که در آن دستگاه عریض و طویل تا مدت ها، هیچ جای خوابی برای دو نوجوان عضو تیم یافت نمی شد. یا بزرگ ترین کمک یکی از مربی ها به شخصیت اصلی فیلم، بخشیدن بسته تغذیه روزانه اش بود. این صحنه ها، برای ایجاد کنتراست در شخصیت پردازی واقعا معیوب و الکن بودند.

«بیرو» صحنه های آزاردهنده و غلوآمیز هم، کم نداشت. بازی های اغراق شده و غیرطبیعی در جای جای فیلم دیده می شد. یا تاکید متن بر روی پیش از این البته فیلم های درباره فوتبالیست ها در سینمای ایران تولید شده است که «بیرو» در بین آنها سربلند است و ارزش های سینمایی به مراتب بالاتری دارد. این موضوع نشان می دهد که ظرفیت های این فیلم خوب است و فقط کافی است یک تراش و صیقل هنرمندانه بخورد تا تبدیل بشود به فیلمی قابل دفاع. 

تا اینجای کار، درباره «بیرو» نمی شود بیشتر صحبت کرد چرا که مشکلات اساسی تدوین، ما را از اثر دور نگاه می دارد. امیدواریم که صاحبان فیلم، با یک تدوینگر قدرتمند از همین حالا وارد مذاکره بشود و این فیلم ذاتا دیدنی را از نابودی حتمی نجات دهند. 

آن چیز که در این میان اهمیت دارد، ضرورت تولید فیلم هایی با مضمون «بیرو» در کشور است که تا سال ها، به آن توجه نمی شد و همین ماجرا، جای خوشبختی است. حوزه ورزش قهرمانی، دراماتیک، جذاب، دیدنی و تماشاگرپسند است و در عرصه سیاست های کلان اجتماعی، نقشی سازنده دارد. پس می شود نهادهای حاکمیتی را در پشتیبانی از تولید اینگونه آثار مجاب کرد.

اخبارجدیدترین

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

مشکل اصلی «بیرو» تدوین آن است. عجول است و الکن. همین ایراد، شاید جای امید را برای فیلم همچنان خالی بگذارد. چرا که می شود برای اکران عمومی، آن را به دست یک مونتاژکار حرفه ای داد تا بکوبدش و دوباره بسازدش و بشود فیلمی که ارزش دیدن چندباره را داشته باشد. سوژه اش ارزشمند و قابل دفاع است و برای این روزهای جامعه، زیاد به کار می آید. درباره بخشی از نوجوانی علیرضا بیرانوند؛ دروازه بان پرآوازه تیم ملی فوتبال ایران است و به خودی خود، جذاب و گیرا است. به طوری که فیلمنامه هم اگر ضعف داشته باشد (که البته «بیرو» بسیار دارد) تحت تاثیر ارزش های سوژه، در حاشیه قرار می گیرد. 

 علاوه بر مشکل تدوین در «بیرو»، جلوه های ویژه آن هم دارای ایراد فراوان است. آنقدر اغراق شده و مصنوعی کار شده است که می شود با انیمیشن دوبعدی «فوتبالیست ها» مقایسه اش کرد. البته این ضعف، به متن و کارگردانی هم مربوط می شود. در واقع، جلوه های ویژه برای صحنه های مسابقه و تمرین، اصلا نیاز نبود. آدم ها در این فیلم، یا دچار فقر مطلق بودند یا در مرز خط فقر. حتی مربی ها و دست اندرکاران تیم های فوتبال. تا جایی که در آن دستگاه عریض و طویل تا مدت ها، هیچ جای خوابی برای دو نوجوان عضو تیم یافت نمی شد. یا بزرگ ترین کمک یکی از مربی ها به شخصیت اصلی فیلم، بخشیدن بسته تغذیه روزانه اش بود. این صحنه ها، برای ایجاد کنتراست در شخصیت پردازی واقعا معیوب و الکن بودند.

«بیرو» صحنه های آزاردهنده و غلوآمیز هم، کم نداشت. بازی های اغراق شده و غیرطبیعی در جای جای فیلم دیده می شد. یا تاکید متن بر روی پیش از این البته فیلم های درباره فوتبالیست ها در سینمای ایران تولید شده است که «بیرو» در بین آنها سربلند است و ارزش های سینمایی به مراتب بالاتری دارد. این موضوع نشان می دهد که ظرفیت های این فیلم خوب است و فقط کافی است یک تراش و صیقل هنرمندانه بخورد تا تبدیل بشود به فیلمی قابل دفاع. 

تا اینجای کار، درباره «بیرو» نمی شود بیشتر صحبت کرد چرا که مشکلات اساسی تدوین، ما را از اثر دور نگاه می دارد. امیدواریم که صاحبان فیلم، با یک تدوینگر قدرتمند از همین حالا وارد مذاکره بشود و این فیلم ذاتا دیدنی را از نابودی حتمی نجات دهند. 

آن چیز که در این میان اهمیت دارد، ضرورت تولید فیلم هایی با مضمون «بیرو» در کشور است که تا سال ها، به آن توجه نمی شد و همین ماجرا، جای خوشبختی است. حوزه ورزش قهرمانی، دراماتیک، جذاب، دیدنی و تماشاگرپسند است و در عرصه سیاست های کلان اجتماعی، نقشی سازنده دارد. پس می شود نهادهای حاکمیتی را در پشتیبانی از تولید اینگونه آثار مجاب کرد.

مشکل اصلی «بیرو» تدوین آن است. عجول است و الکن. همین ایراد، شاید جای امید را برای فیلم همچنان خالی بگذارد. چرا که می شود برای اکران عمومی، آن را به دست یک مونتاژکار حرفه ای داد تا بکوبدش و دوباره بسازدش و بشود فیلمی که ارزش دیدن چندباره را داشته باشد. سوژه اش ارزشمند و قابل دفاع است و برای این روزهای جامعه، زیاد به کار می آید. درباره بخشی از نوجوانی علیرضا بیرانوند؛ دروازه بان پرآوازه تیم ملی فوتبال ایران است و به خودی خود، جذاب و گیرا است. به طوری که فیلمنامه هم اگر ضعف داشته باشد (که البته «بیرو» بسیار دارد) تحت تاثیر ارزش های سوژه، در حاشیه قرار می گیرد. 

 علاوه بر مشکل تدوین در «بیرو»، جلوه های ویژه آن هم دارای ایراد فراوان است. آنقدر اغراق شده و مصنوعی کار شده است که می شود با انیمیشن دوبعدی «فوتبالیست ها» مقایسه اش کرد. البته این ضعف، به متن و کارگردانی هم مربوط می شود. در واقع، جلوه های ویژه برای صحنه های مسابقه و تمرین، اصلا نیاز نبود. آدم ها در این فیلم، یا دچار فقر مطلق بودند یا در مرز خط فقر. حتی مربی ها و دست اندرکاران تیم های فوتبال. تا جایی که در آن دستگاه عریض و طویل تا مدت ها، هیچ جای خوابی برای دو نوجوان عضو تیم یافت نمی شد. یا بزرگ ترین کمک یکی از مربی ها به شخصیت اصلی فیلم، بخشیدن بسته تغذیه روزانه اش بود. این صحنه ها، برای ایجاد کنتراست در شخصیت پردازی واقعا معیوب و الکن بودند.

«بیرو» صحنه های آزاردهنده و غلوآمیز هم، کم نداشت. بازی های اغراق شده و غیرطبیعی در جای جای فیلم دیده می شد. یا تاکید متن بر روی پیش از این البته فیلم های درباره فوتبالیست ها در سینمای ایران تولید شده است که «بیرو» در بین آنها سربلند است و ارزش های سینمایی به مراتب بالاتری دارد. این موضوع نشان می دهد که ظرفیت های این فیلم خوب است و فقط کافی است یک تراش و صیقل هنرمندانه بخورد تا تبدیل بشود به فیلمی قابل دفاع. 

تا اینجای کار، درباره «بیرو» نمی شود بیشتر صحبت کرد چرا که مشکلات اساسی تدوین، ما را از اثر دور نگاه می دارد. امیدواریم که صاحبان فیلم، با یک تدوینگر قدرتمند از همین حالا وارد مذاکره بشود و این فیلم ذاتا دیدنی را از نابودی حتمی نجات دهند. 

آن چیز که در این میان اهمیت دارد، ضرورت تولید فیلم هایی با مضمون «بیرو» در کشور است که تا سال ها، به آن توجه نمی شد و همین ماجرا، جای خوشبختی است. حوزه ورزش قهرمانی، دراماتیک، جذاب، دیدنی و تماشاگرپسند است و در عرصه سیاست های کلان اجتماعی، نقشی سازنده دارد. پس می شود نهادهای حاکمیتی را در پشتیبانی از تولید اینگونه آثار مجاب کرد.

برچسب ها: چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجرسینمای ایران
پست قبلی

لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت می‌کند

پست بعدی

بررسی اقدامات مقابله با ویروس کرونا در دیدار سفیر ژاپن با وزیر بهداشت

مربوطه پست ها

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 13 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.