دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۱۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«بی‌رویا» را باید دوبار تماشا کنید

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۹ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شادی کرم‌رودی، بازیگر فیلم بی‌رویا در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال درباره چگونگی پیوستنش به پروژه توضیح داد: من از مرحله طرح که آرین وزیر دفتری، همسرم فیلمنامه را به من داد قرار بود نقش زیبا را بازی کنم و خیلی نقشم را دوست داشتم. زیبا جزو معدود نقش‌های مکملی است که در روند فیلمنامه تاثیر زیادی دارد.

وی درباره کیفیت بازی طناز طباطبایی بیان کرد: آرین خیلی خوش شانس بود که خانم طناز طباطبایی نقش رویا را قبول کرد. بار فیلم روی دوش او است. اگر او بازی نمی‌کرد این خروجی حاصل نمی‌شد.

کرم رودی در پاسخ به این سوال که اگر در واقعیت به جای رویا بودید چه واکنشی داشتید گفت: اگر به جای رویا با بازی طناز طباطبایی باشم من هم دروغ‌ها را باور می‌کنم.

این بازیگر درباره نوشته پایانی که به فیلم تحمیل شده است اظهار داشت: کاملا می‌شود به این فیلم از بعد روانشناختی نگاه کرد. ولی هویت در این فیلم کلیدواژه اصلی‌تری است تا اسکیزوفرنی. ویژگی‌های ژانر روانشناختی را در فیلم می‌شود دید. اما کپشن (نوشته) آخر به یک فیلم برچسب می‌زند.

وی افزود: بی‌رویا یک فیلم مولتی ژانر (چندگونه) است. یعنی هم اجتماعی و هم معمایی است. در سینمای روز دنیا به این موضوع توجه می‌شود. قرار نیست فقط بر اساس قواعد یک ژانر جلو بروی.

این بازیگر که با کارگردانی یک فیلم کوتاه نیز در جشنواره حضور دارد، درباره کیفیت کار کارگردان بی‌رویا گفت: من قبلا با همسرم آرین وزیر دفتری کار کرده بودم و می‌دانستم کار کردن با او خیلی جذاب است. آرین هوش زیادی دارد و خوب می‌داند چه کار می‌خواهد بکند. کارگردان بودن من باعث می شد که با فیلمساز بهتر همذات پنداری کنم. من درک می‌کردم که تا چه حد می‌توانم در کار دخالت کنم. همچنین فشاری که روی کارگردان هست را درک می‌کنم.

کرم رودی درباره احساسش از بازی در یک نقش منفی توضیح داد: من این نقش را چندان منفی نمی‌دانم. به زیبا هم یک هویتی تحمیل شده است. البته من قبلا نقش منفی زیاد بازی کردم. مثلا در فیلم‌های ابلق و دارکوب نقشم منفی است.

این بازیگر درباره چالش‌های نقش زیبا گفت: فیلمنامه این قدر پیچیدگی دارد که من ترجیح می‌دهم به جای کارگردان صحبت نکنم. من داشتم در سه مرحله مختلف این نقش را پیدا می‌کردم. من در این فیلم زیبا، ساره و شبیه رویا بودم. باید این سه مرحله را پیدا می‌کردم تا نقشم باورپذیر بشود. در فیلمنامه این طوری نبود که من بگویم الان فلانی هستم و حالا فلانی شدم. من از اول فیلم نقش بازی نمی‌کنم. به مرور یک تصنعی را در رفتارم با رویا اضافه می‌کنم.

شادی کرم‌رودی، بازیگر فیلم بی‌رویا در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال درباره چگونگی پیوستنش به پروژه توضیح داد: من از مرحله طرح که آرین وزیر دفتری، همسرم فیلمنامه را به من داد قرار بود نقش زیبا را بازی کنم و خیلی نقشم را دوست داشتم. زیبا جزو معدود نقش‌های مکملی است که در روند فیلمنامه تاثیر زیادی دارد.

وی درباره کیفیت بازی طناز طباطبایی بیان کرد: آرین خیلی خوش شانس بود که خانم طناز طباطبایی نقش رویا را قبول کرد. بار فیلم روی دوش او است. اگر او بازی نمی‌کرد این خروجی حاصل نمی‌شد.

کرم رودی در پاسخ به این سوال که اگر در واقعیت به جای رویا بودید چه واکنشی داشتید گفت: اگر به جای رویا با بازی طناز طباطبایی باشم من هم دروغ‌ها را باور می‌کنم.

این بازیگر درباره نوشته پایانی که به فیلم تحمیل شده است اظهار داشت: کاملا می‌شود به این فیلم از بعد روانشناختی نگاه کرد. ولی هویت در این فیلم کلیدواژه اصلی‌تری است تا اسکیزوفرنی. ویژگی‌های ژانر روانشناختی را در فیلم می‌شود دید. اما کپشن (نوشته) آخر به یک فیلم برچسب می‌زند.

وی افزود: بی‌رویا یک فیلم مولتی ژانر (چندگونه) است. یعنی هم اجتماعی و هم معمایی است. در سینمای روز دنیا به این موضوع توجه می‌شود. قرار نیست فقط بر اساس قواعد یک ژانر جلو بروی.

این بازیگر که با کارگردانی یک فیلم کوتاه نیز در جشنواره حضور دارد، درباره کیفیت کار کارگردان بی‌رویا گفت: من قبلا با همسرم آرین وزیر دفتری کار کرده بودم و می‌دانستم کار کردن با او خیلی جذاب است. آرین هوش زیادی دارد و خوب می‌داند چه کار می‌خواهد بکند. کارگردان بودن من باعث می شد که با فیلمساز بهتر همذات پنداری کنم. من درک می‌کردم که تا چه حد می‌توانم در کار دخالت کنم. همچنین فشاری که روی کارگردان هست را درک می‌کنم.

کرم رودی درباره احساسش از بازی در یک نقش منفی توضیح داد: من این نقش را چندان منفی نمی‌دانم. به زیبا هم یک هویتی تحمیل شده است. البته من قبلا نقش منفی زیاد بازی کردم. مثلا در فیلم‌های ابلق و دارکوب نقشم منفی است.

این بازیگر درباره چالش‌های نقش زیبا گفت: فیلمنامه این قدر پیچیدگی دارد که من ترجیح می‌دهم به جای کارگردان صحبت نکنم. من داشتم در سه مرحله مختلف این نقش را پیدا می‌کردم. من در این فیلم زیبا، ساره و شبیه رویا بودم. باید این سه مرحله را پیدا می‌کردم تا نقشم باورپذیر بشود. در فیلمنامه این طوری نبود که من بگویم الان فلانی هستم و حالا فلانی شدم. من از اول فیلم نقش بازی نمی‌کنم. به مرور یک تصنعی را در رفتارم با رویا اضافه می‌کنم.

اخبارجدیدترین

حامد بهداد از سکوت نقشش در «پیر پسر» گفت

«بتهوون» در انتظار اجرای دوباره؛ بعد از ماه صفر به صحنه می‌رویم

مروری برتک آهنگ‌های مردادِ داغ؛ از «نفس» چاوشی تا «سووشون» قربانی

شادی کرم‌رودی، بازیگر فیلم بی‌رویا در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال درباره چگونگی پیوستنش به پروژه توضیح داد: من از مرحله طرح که آرین وزیر دفتری، همسرم فیلمنامه را به من داد قرار بود نقش زیبا را بازی کنم و خیلی نقشم را دوست داشتم. زیبا جزو معدود نقش‌های مکملی است که در روند فیلمنامه تاثیر زیادی دارد.

وی درباره کیفیت بازی طناز طباطبایی بیان کرد: آرین خیلی خوش شانس بود که خانم طناز طباطبایی نقش رویا را قبول کرد. بار فیلم روی دوش او است. اگر او بازی نمی‌کرد این خروجی حاصل نمی‌شد.

کرم رودی در پاسخ به این سوال که اگر در واقعیت به جای رویا بودید چه واکنشی داشتید گفت: اگر به جای رویا با بازی طناز طباطبایی باشم من هم دروغ‌ها را باور می‌کنم.

این بازیگر درباره نوشته پایانی که به فیلم تحمیل شده است اظهار داشت: کاملا می‌شود به این فیلم از بعد روانشناختی نگاه کرد. ولی هویت در این فیلم کلیدواژه اصلی‌تری است تا اسکیزوفرنی. ویژگی‌های ژانر روانشناختی را در فیلم می‌شود دید. اما کپشن (نوشته) آخر به یک فیلم برچسب می‌زند.

وی افزود: بی‌رویا یک فیلم مولتی ژانر (چندگونه) است. یعنی هم اجتماعی و هم معمایی است. در سینمای روز دنیا به این موضوع توجه می‌شود. قرار نیست فقط بر اساس قواعد یک ژانر جلو بروی.

این بازیگر که با کارگردانی یک فیلم کوتاه نیز در جشنواره حضور دارد، درباره کیفیت کار کارگردان بی‌رویا گفت: من قبلا با همسرم آرین وزیر دفتری کار کرده بودم و می‌دانستم کار کردن با او خیلی جذاب است. آرین هوش زیادی دارد و خوب می‌داند چه کار می‌خواهد بکند. کارگردان بودن من باعث می شد که با فیلمساز بهتر همذات پنداری کنم. من درک می‌کردم که تا چه حد می‌توانم در کار دخالت کنم. همچنین فشاری که روی کارگردان هست را درک می‌کنم.

کرم رودی درباره احساسش از بازی در یک نقش منفی توضیح داد: من این نقش را چندان منفی نمی‌دانم. به زیبا هم یک هویتی تحمیل شده است. البته من قبلا نقش منفی زیاد بازی کردم. مثلا در فیلم‌های ابلق و دارکوب نقشم منفی است.

این بازیگر درباره چالش‌های نقش زیبا گفت: فیلمنامه این قدر پیچیدگی دارد که من ترجیح می‌دهم به جای کارگردان صحبت نکنم. من داشتم در سه مرحله مختلف این نقش را پیدا می‌کردم. من در این فیلم زیبا، ساره و شبیه رویا بودم. باید این سه مرحله را پیدا می‌کردم تا نقشم باورپذیر بشود. در فیلمنامه این طوری نبود که من بگویم الان فلانی هستم و حالا فلانی شدم. من از اول فیلم نقش بازی نمی‌کنم. به مرور یک تصنعی را در رفتارم با رویا اضافه می‌کنم.

شادی کرم‌رودی، بازیگر فیلم بی‌رویا در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال درباره چگونگی پیوستنش به پروژه توضیح داد: من از مرحله طرح که آرین وزیر دفتری، همسرم فیلمنامه را به من داد قرار بود نقش زیبا را بازی کنم و خیلی نقشم را دوست داشتم. زیبا جزو معدود نقش‌های مکملی است که در روند فیلمنامه تاثیر زیادی دارد.

وی درباره کیفیت بازی طناز طباطبایی بیان کرد: آرین خیلی خوش شانس بود که خانم طناز طباطبایی نقش رویا را قبول کرد. بار فیلم روی دوش او است. اگر او بازی نمی‌کرد این خروجی حاصل نمی‌شد.

کرم رودی در پاسخ به این سوال که اگر در واقعیت به جای رویا بودید چه واکنشی داشتید گفت: اگر به جای رویا با بازی طناز طباطبایی باشم من هم دروغ‌ها را باور می‌کنم.

این بازیگر درباره نوشته پایانی که به فیلم تحمیل شده است اظهار داشت: کاملا می‌شود به این فیلم از بعد روانشناختی نگاه کرد. ولی هویت در این فیلم کلیدواژه اصلی‌تری است تا اسکیزوفرنی. ویژگی‌های ژانر روانشناختی را در فیلم می‌شود دید. اما کپشن (نوشته) آخر به یک فیلم برچسب می‌زند.

وی افزود: بی‌رویا یک فیلم مولتی ژانر (چندگونه) است. یعنی هم اجتماعی و هم معمایی است. در سینمای روز دنیا به این موضوع توجه می‌شود. قرار نیست فقط بر اساس قواعد یک ژانر جلو بروی.

این بازیگر که با کارگردانی یک فیلم کوتاه نیز در جشنواره حضور دارد، درباره کیفیت کار کارگردان بی‌رویا گفت: من قبلا با همسرم آرین وزیر دفتری کار کرده بودم و می‌دانستم کار کردن با او خیلی جذاب است. آرین هوش زیادی دارد و خوب می‌داند چه کار می‌خواهد بکند. کارگردان بودن من باعث می شد که با فیلمساز بهتر همذات پنداری کنم. من درک می‌کردم که تا چه حد می‌توانم در کار دخالت کنم. همچنین فشاری که روی کارگردان هست را درک می‌کنم.

کرم رودی درباره احساسش از بازی در یک نقش منفی توضیح داد: من این نقش را چندان منفی نمی‌دانم. به زیبا هم یک هویتی تحمیل شده است. البته من قبلا نقش منفی زیاد بازی کردم. مثلا در فیلم‌های ابلق و دارکوب نقشم منفی است.

این بازیگر درباره چالش‌های نقش زیبا گفت: فیلمنامه این قدر پیچیدگی دارد که من ترجیح می‌دهم به جای کارگردان صحبت نکنم. من داشتم در سه مرحله مختلف این نقش را پیدا می‌کردم. من در این فیلم زیبا، ساره و شبیه رویا بودم. باید این سه مرحله را پیدا می‌کردم تا نقشم باورپذیر بشود. در فیلمنامه این طوری نبود که من بگویم الان فلانی هستم و حالا فلانی شدم. من از اول فیلم نقش بازی نمی‌کنم. به مرور یک تصنعی را در رفتارم با رویا اضافه می‌کنم.

برچسب ها: چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجرطناز طباطبایی
پست قبلی

آجورلو: برخی دشواری‌های استقلال فاجعه است

پست بعدی

وقتی کمال به هیاهو پشت می‌کند (عکس)

مربوطه پست ها

حامد بهداد از سکوت نقشش در «پیر پسر» گفت
هنر و فرهنگ

حامد بهداد از سکوت نقشش در «پیر پسر» گفت

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
«بتهوون» در انتظار اجرای دوباره؛ بعد از ماه صفر به صحنه می‌رویم
هنر و فرهنگ

«بتهوون» در انتظار اجرای دوباره؛ بعد از ماه صفر به صحنه می‌رویم

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
مروری برتک آهنگ‌های مردادِ داغ؛ از «نفس» چاوشی تا «سووشون» قربانی
هنر و فرهنگ

مروری برتک آهنگ‌های مردادِ داغ؛ از «نفس» چاوشی تا «سووشون» قربانی

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
طنین «نما و نغمه‌های عاشورایی» در موزه دفاع مقدس پیچید
هنر و فرهنگ

طنین «نما و نغمه‌های عاشورایی» در موزه دفاع مقدس پیچید

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
انتشار فراخوان مسابقه عکس جشن عکاسان سینما
هنر و فرهنگ

انتشار فراخوان مسابقه عکس جشن عکاسان سینما

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
تارانتینو یاد رفیق رفته را گرامی داشت
هنر و فرهنگ

تارانتینو یاد رفیق رفته را گرامی داشت

۱۲ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حمله شبانه به دادستان رفسنجان با چاقو!
  • حمله حامد بهداد به داریوش ارجمند/ نه اخلاق حرفه ای دارد نه تکنیک!
  • هوای امروز تهران قابل‌ قبول، اما ناپایدار
  • ۳ ستاره پرسپولیس در آستانه درب خروج
  • حامد بهداد از سکوت نقشش در «پیر پسر» گفت
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.