دانش جوین
سه شنبه, مرداد ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

بیش از ۱۰ هزار مخاطب در تئاتر پیاده‌روی اربعین؛ تئاتر ما مرده است!

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۲ مرداد ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
بیش از ۱۰ هزار مخاطب در تئاتر پیاده‌روی اربعین؛ تئاتر ما مرده است!
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری نهمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین ۱۲ مرداد در سالن صفارزاده حوزه هنری، برگزار شد.

مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

شلمچه نقطه آغاز حرکت

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: سفر ما از شهر شلمچه آغاز می‌شود و از آن جا به سمت عمود ۹۰۹ حرکت خواهیم کرد، محل استقرار و اجرای اول‌مان در عمود ۹۰۹ خواهد بود، اجرای دوم در عمود ۱۲۹۷ و پس از آن در شهر سامرا حاضر می‌شویم، که در هر کدام از موقعیت‌های مکانی ۳ روز ساکن خواهیم بود و در این بین در عمودهای میانی نیز به اجرای نمایش خواهیم پرداخت.

تئاتر ما حکومتی نیست و دلی است

وی با رویکردی انتقادی به وضع فعلی تئاتر ایران، تصریح کرد: در خارج از ایران دولت‌ها حامی تئاتر هستند، اما آیا در ایران این‌گونه است؟ به نظر من تئاتر حاکم ما، تئاتر خوبی نیست، اگر از افراد کنش‌گری که در دهه ۶۰-۷۰ ایران تئاتر کار می‌کردند بپرسیم که آیا در وضع فعلی تئاتر وجود دارد؟ در وضع فعلی تئاتر مرده است. ما در حوزه هنری سعی می‌کنیم که به سهم خودمان کاری کنیم، تئاتری که ما کار می‌کنیم تئاتر حکومتی نیست بلکه تئاتر دلی است، البته ما ما متولی تئاتر ایران نیستیم و بودجه بسیار محدودی داریم، امروزه مخاطبان تئاتر ما مخاطبان تکراری است.

آغاز اجراها از ۱ ساعت پیش از غروب آفتاب

وی درباره ساعت شروع برنامه‌های همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، افزود: ساعت اجراها از ۱ ساعت مانده به غروب آفتاب که کمر گرما شکسته است آغاز می‌شود و مابقی اجراها در شب اجرا خواهد شد، برنامه اصلی اجراها ۹ تا ۱۲ شب برگزار خواهد شد.

زارعی در مورد سیاست انتخاب آثار برای این رویداد هنری، عنوان کرد: تقریباً اکثریت می‌دانند که یک فراخوانی توسط حوزه هنری هر ساله منتشر می‌شود، پس از آن آثاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس با ما همراه می‌شوند، چندین دوره است که موضوع «زبان» برای ما دغدغه است، حتی در حال رایزنی هستیم با برخی از کشورها که اگر گروه‌های نمایشی و آثار مرتبطی در این‌باره دارند، با ما همراه شوند که اگر بتوانیم به‌شکلی چند زبانه برگزار شود.

در باب اهمیت جریان‌سازی؛ چند زبانی مهم است

وی درباره دغدغه‌های موجود برای برگزاری همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، مطرح کرد: چشم‌انداز ما از روز اول، جریان‌سازی بوده است و این آینده را برای این رویداد متصور بودیم که از کشورهای دیگر نیز استفاده کنیم که در این همایش حضور پیدا کنند و نمایش‌هایی را با زبان خودشان اجرا کنند. در وضع کنونی با کشور عراق در حال ارتباط‌گیری هستیم که در این همایش حضور پیدا کرده و آثار خود را با زبان عربی اجرا کنند. در سال گذشته‌ همکاری‌هایی با کویتی‌ها صورت گرفت.

مکان اجرا چالش برانگیز بوده است

زارعی در مورد چالش‌های موجود در مورد برگزاری این همایش، توضیح داد: ما در مورد، مکان اجرا در سال‌های گذشته چالش داشتیم، زیرا در نجف موقعیت جغرافیایی مشخصی برای اجرای آثار وجود ندارد، به همین دلیل در امسال تصمیم بر تمرکز بیشتر روی تئاتر پیاده‌روی اربعین بود و نه اجرا در موقعیت مشخص.

۱۰ هزار مخاطب از آثار دیدن خواهد کرد!

مصطفی موتورچی دبیر این رویداد درباره شیوه برگزاری این رویداد عنوان کرد: اجراهای تئاتر پیاده‌روی اربعین بدین شکل است که مخاطب ثابت نیست و مخاطبان در حین پیاده‌روی اجراهایی را می‌ببینند و ممکن از طی ۲ ساعت و نیم ۱۰ هزار مخاطب از این نمایش‌ها دیدن کند، اگر تمامی مخاطبان این رویداد را جمع کنیم، فکر می‌کنم به اندازه کل مخاطبان تئاتر حوزه هنری در یک سال، تماشاگر وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری نهمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین ۱۲ مرداد در سالن صفارزاده حوزه هنری، برگزار شد.

مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

شلمچه نقطه آغاز حرکت

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: سفر ما از شهر شلمچه آغاز می‌شود و از آن جا به سمت عمود ۹۰۹ حرکت خواهیم کرد، محل استقرار و اجرای اول‌مان در عمود ۹۰۹ خواهد بود، اجرای دوم در عمود ۱۲۹۷ و پس از آن در شهر سامرا حاضر می‌شویم، که در هر کدام از موقعیت‌های مکانی ۳ روز ساکن خواهیم بود و در این بین در عمودهای میانی نیز به اجرای نمایش خواهیم پرداخت.

تئاتر ما حکومتی نیست و دلی است

وی با رویکردی انتقادی به وضع فعلی تئاتر ایران، تصریح کرد: در خارج از ایران دولت‌ها حامی تئاتر هستند، اما آیا در ایران این‌گونه است؟ به نظر من تئاتر حاکم ما، تئاتر خوبی نیست، اگر از افراد کنش‌گری که در دهه ۶۰-۷۰ ایران تئاتر کار می‌کردند بپرسیم که آیا در وضع فعلی تئاتر وجود دارد؟ در وضع فعلی تئاتر مرده است. ما در حوزه هنری سعی می‌کنیم که به سهم خودمان کاری کنیم، تئاتری که ما کار می‌کنیم تئاتر حکومتی نیست بلکه تئاتر دلی است، البته ما ما متولی تئاتر ایران نیستیم و بودجه بسیار محدودی داریم، امروزه مخاطبان تئاتر ما مخاطبان تکراری است.

آغاز اجراها از ۱ ساعت پیش از غروب آفتاب

وی درباره ساعت شروع برنامه‌های همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، افزود: ساعت اجراها از ۱ ساعت مانده به غروب آفتاب که کمر گرما شکسته است آغاز می‌شود و مابقی اجراها در شب اجرا خواهد شد، برنامه اصلی اجراها ۹ تا ۱۲ شب برگزار خواهد شد.

زارعی در مورد سیاست انتخاب آثار برای این رویداد هنری، عنوان کرد: تقریباً اکثریت می‌دانند که یک فراخوانی توسط حوزه هنری هر ساله منتشر می‌شود، پس از آن آثاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس با ما همراه می‌شوند، چندین دوره است که موضوع «زبان» برای ما دغدغه است، حتی در حال رایزنی هستیم با برخی از کشورها که اگر گروه‌های نمایشی و آثار مرتبطی در این‌باره دارند، با ما همراه شوند که اگر بتوانیم به‌شکلی چند زبانه برگزار شود.

در باب اهمیت جریان‌سازی؛ چند زبانی مهم است

وی درباره دغدغه‌های موجود برای برگزاری همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، مطرح کرد: چشم‌انداز ما از روز اول، جریان‌سازی بوده است و این آینده را برای این رویداد متصور بودیم که از کشورهای دیگر نیز استفاده کنیم که در این همایش حضور پیدا کنند و نمایش‌هایی را با زبان خودشان اجرا کنند. در وضع کنونی با کشور عراق در حال ارتباط‌گیری هستیم که در این همایش حضور پیدا کرده و آثار خود را با زبان عربی اجرا کنند. در سال گذشته‌ همکاری‌هایی با کویتی‌ها صورت گرفت.

مکان اجرا چالش برانگیز بوده است

زارعی در مورد چالش‌های موجود در مورد برگزاری این همایش، توضیح داد: ما در مورد، مکان اجرا در سال‌های گذشته چالش داشتیم، زیرا در نجف موقعیت جغرافیایی مشخصی برای اجرای آثار وجود ندارد، به همین دلیل در امسال تصمیم بر تمرکز بیشتر روی تئاتر پیاده‌روی اربعین بود و نه اجرا در موقعیت مشخص.

۱۰ هزار مخاطب از آثار دیدن خواهد کرد!

مصطفی موتورچی دبیر این رویداد درباره شیوه برگزاری این رویداد عنوان کرد: اجراهای تئاتر پیاده‌روی اربعین بدین شکل است که مخاطب ثابت نیست و مخاطبان در حین پیاده‌روی اجراهایی را می‌ببینند و ممکن از طی ۲ ساعت و نیم ۱۰ هزار مخاطب از این نمایش‌ها دیدن کند، اگر تمامی مخاطبان این رویداد را جمع کنیم، فکر می‌کنم به اندازه کل مخاطبان تئاتر حوزه هنری در یک سال، تماشاگر وجود خواهد داشت.

اخبارجدیدترین

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم

از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟

محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری نهمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین ۱۲ مرداد در سالن صفارزاده حوزه هنری، برگزار شد.

مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

شلمچه نقطه آغاز حرکت

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: سفر ما از شهر شلمچه آغاز می‌شود و از آن جا به سمت عمود ۹۰۹ حرکت خواهیم کرد، محل استقرار و اجرای اول‌مان در عمود ۹۰۹ خواهد بود، اجرای دوم در عمود ۱۲۹۷ و پس از آن در شهر سامرا حاضر می‌شویم، که در هر کدام از موقعیت‌های مکانی ۳ روز ساکن خواهیم بود و در این بین در عمودهای میانی نیز به اجرای نمایش خواهیم پرداخت.

تئاتر ما حکومتی نیست و دلی است

وی با رویکردی انتقادی به وضع فعلی تئاتر ایران، تصریح کرد: در خارج از ایران دولت‌ها حامی تئاتر هستند، اما آیا در ایران این‌گونه است؟ به نظر من تئاتر حاکم ما، تئاتر خوبی نیست، اگر از افراد کنش‌گری که در دهه ۶۰-۷۰ ایران تئاتر کار می‌کردند بپرسیم که آیا در وضع فعلی تئاتر وجود دارد؟ در وضع فعلی تئاتر مرده است. ما در حوزه هنری سعی می‌کنیم که به سهم خودمان کاری کنیم، تئاتری که ما کار می‌کنیم تئاتر حکومتی نیست بلکه تئاتر دلی است، البته ما ما متولی تئاتر ایران نیستیم و بودجه بسیار محدودی داریم، امروزه مخاطبان تئاتر ما مخاطبان تکراری است.

آغاز اجراها از ۱ ساعت پیش از غروب آفتاب

وی درباره ساعت شروع برنامه‌های همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، افزود: ساعت اجراها از ۱ ساعت مانده به غروب آفتاب که کمر گرما شکسته است آغاز می‌شود و مابقی اجراها در شب اجرا خواهد شد، برنامه اصلی اجراها ۹ تا ۱۲ شب برگزار خواهد شد.

زارعی در مورد سیاست انتخاب آثار برای این رویداد هنری، عنوان کرد: تقریباً اکثریت می‌دانند که یک فراخوانی توسط حوزه هنری هر ساله منتشر می‌شود، پس از آن آثاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس با ما همراه می‌شوند، چندین دوره است که موضوع «زبان» برای ما دغدغه است، حتی در حال رایزنی هستیم با برخی از کشورها که اگر گروه‌های نمایشی و آثار مرتبطی در این‌باره دارند، با ما همراه شوند که اگر بتوانیم به‌شکلی چند زبانه برگزار شود.

در باب اهمیت جریان‌سازی؛ چند زبانی مهم است

وی درباره دغدغه‌های موجود برای برگزاری همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، مطرح کرد: چشم‌انداز ما از روز اول، جریان‌سازی بوده است و این آینده را برای این رویداد متصور بودیم که از کشورهای دیگر نیز استفاده کنیم که در این همایش حضور پیدا کنند و نمایش‌هایی را با زبان خودشان اجرا کنند. در وضع کنونی با کشور عراق در حال ارتباط‌گیری هستیم که در این همایش حضور پیدا کرده و آثار خود را با زبان عربی اجرا کنند. در سال گذشته‌ همکاری‌هایی با کویتی‌ها صورت گرفت.

مکان اجرا چالش برانگیز بوده است

زارعی در مورد چالش‌های موجود در مورد برگزاری این همایش، توضیح داد: ما در مورد، مکان اجرا در سال‌های گذشته چالش داشتیم، زیرا در نجف موقعیت جغرافیایی مشخصی برای اجرای آثار وجود ندارد، به همین دلیل در امسال تصمیم بر تمرکز بیشتر روی تئاتر پیاده‌روی اربعین بود و نه اجرا در موقعیت مشخص.

۱۰ هزار مخاطب از آثار دیدن خواهد کرد!

مصطفی موتورچی دبیر این رویداد درباره شیوه برگزاری این رویداد عنوان کرد: اجراهای تئاتر پیاده‌روی اربعین بدین شکل است که مخاطب ثابت نیست و مخاطبان در حین پیاده‌روی اجراهایی را می‌ببینند و ممکن از طی ۲ ساعت و نیم ۱۰ هزار مخاطب از این نمایش‌ها دیدن کند، اگر تمامی مخاطبان این رویداد را جمع کنیم، فکر می‌کنم به اندازه کل مخاطبان تئاتر حوزه هنری در یک سال، تماشاگر وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری نهمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین ۱۲ مرداد در سالن صفارزاده حوزه هنری، برگزار شد.

مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

شلمچه نقطه آغاز حرکت

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: سفر ما از شهر شلمچه آغاز می‌شود و از آن جا به سمت عمود ۹۰۹ حرکت خواهیم کرد، محل استقرار و اجرای اول‌مان در عمود ۹۰۹ خواهد بود، اجرای دوم در عمود ۱۲۹۷ و پس از آن در شهر سامرا حاضر می‌شویم، که در هر کدام از موقعیت‌های مکانی ۳ روز ساکن خواهیم بود و در این بین در عمودهای میانی نیز به اجرای نمایش خواهیم پرداخت.

تئاتر ما حکومتی نیست و دلی است

وی با رویکردی انتقادی به وضع فعلی تئاتر ایران، تصریح کرد: در خارج از ایران دولت‌ها حامی تئاتر هستند، اما آیا در ایران این‌گونه است؟ به نظر من تئاتر حاکم ما، تئاتر خوبی نیست، اگر از افراد کنش‌گری که در دهه ۶۰-۷۰ ایران تئاتر کار می‌کردند بپرسیم که آیا در وضع فعلی تئاتر وجود دارد؟ در وضع فعلی تئاتر مرده است. ما در حوزه هنری سعی می‌کنیم که به سهم خودمان کاری کنیم، تئاتری که ما کار می‌کنیم تئاتر حکومتی نیست بلکه تئاتر دلی است، البته ما ما متولی تئاتر ایران نیستیم و بودجه بسیار محدودی داریم، امروزه مخاطبان تئاتر ما مخاطبان تکراری است.

آغاز اجراها از ۱ ساعت پیش از غروب آفتاب

وی درباره ساعت شروع برنامه‌های همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، افزود: ساعت اجراها از ۱ ساعت مانده به غروب آفتاب که کمر گرما شکسته است آغاز می‌شود و مابقی اجراها در شب اجرا خواهد شد، برنامه اصلی اجراها ۹ تا ۱۲ شب برگزار خواهد شد.

زارعی در مورد سیاست انتخاب آثار برای این رویداد هنری، عنوان کرد: تقریباً اکثریت می‌دانند که یک فراخوانی توسط حوزه هنری هر ساله منتشر می‌شود، پس از آن آثاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس با ما همراه می‌شوند، چندین دوره است که موضوع «زبان» برای ما دغدغه است، حتی در حال رایزنی هستیم با برخی از کشورها که اگر گروه‌های نمایشی و آثار مرتبطی در این‌باره دارند، با ما همراه شوند که اگر بتوانیم به‌شکلی چند زبانه برگزار شود.

در باب اهمیت جریان‌سازی؛ چند زبانی مهم است

وی درباره دغدغه‌های موجود برای برگزاری همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین، مطرح کرد: چشم‌انداز ما از روز اول، جریان‌سازی بوده است و این آینده را برای این رویداد متصور بودیم که از کشورهای دیگر نیز استفاده کنیم که در این همایش حضور پیدا کنند و نمایش‌هایی را با زبان خودشان اجرا کنند. در وضع کنونی با کشور عراق در حال ارتباط‌گیری هستیم که در این همایش حضور پیدا کرده و آثار خود را با زبان عربی اجرا کنند. در سال گذشته‌ همکاری‌هایی با کویتی‌ها صورت گرفت.

مکان اجرا چالش برانگیز بوده است

زارعی در مورد چالش‌های موجود در مورد برگزاری این همایش، توضیح داد: ما در مورد، مکان اجرا در سال‌های گذشته چالش داشتیم، زیرا در نجف موقعیت جغرافیایی مشخصی برای اجرای آثار وجود ندارد، به همین دلیل در امسال تصمیم بر تمرکز بیشتر روی تئاتر پیاده‌روی اربعین بود و نه اجرا در موقعیت مشخص.

۱۰ هزار مخاطب از آثار دیدن خواهد کرد!

مصطفی موتورچی دبیر این رویداد درباره شیوه برگزاری این رویداد عنوان کرد: اجراهای تئاتر پیاده‌روی اربعین بدین شکل است که مخاطب ثابت نیست و مخاطبان در حین پیاده‌روی اجراهایی را می‌ببینند و ممکن از طی ۲ ساعت و نیم ۱۰ هزار مخاطب از این نمایش‌ها دیدن کند، اگر تمامی مخاطبان این رویداد را جمع کنیم، فکر می‌کنم به اندازه کل مخاطبان تئاتر حوزه هنری در یک سال، تماشاگر وجود خواهد داشت.

پست قبلی

ستاره منچستر سیتی روزش را با نماز شروع می کند!

پست بعدی

گرمای شدید و تابش فرابنفش، شاخص ازن هوا را بالا برد

مربوطه پست ها

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم
هنر و فرهنگ

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟
هنر و فرهنگ

از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد
هنر و فرهنگ

محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
شاهرخ خان بهترین بازیگر جوایز ملی هند شد
هنر و فرهنگ

شاهرخ خان بهترین بازیگر جوایز ملی هند شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
«آنسوی افسانه» در تماشاخانه سنگلج
هنر و فرهنگ

«آنسوی افسانه» در تماشاخانه سنگلج

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
«پُلی بر رودخانه خشک» یادآور جایگاه حیاتی آب است
هنر و فرهنگ

«پُلی بر رودخانه خشک» یادآور جایگاه حیاتی آب است

۱۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موضوع رپورتاژ: قبل از ساخت هر ابزار هوش مصنوعی، این ۵ نکته حیاتی را بدانید!
  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • آخرین وضعیت لایحه طرح ترافیک جدید تهران
  • فرمانده انتظامی چالوس: ۱۴۳۹ نفر از اتباع غیرمجاز ردمرز شدند
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.