دانش جوین
دوشنبه, تیر ۳۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در «نیاوران» گسترده شد

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۰ دی ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در «نیاوران» گسترده شد
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران با عنوان «بی‌کرانگی» عصر دوشنبه ۱۰ دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

مجتبی قربانی شاه‌کوچکی دبیر دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران در افتتاحیه این مراسم گفت: وقتی اسفند پارسال در انتخابات هیئت مدیره هیربد همت آزاد مطرح کرد که دوسالانه سرامیک را امسال برگزار کنیم، برای من سخت بود که دبیری این رویداد را برعهده بگیرم اما لذت‌بخش است که جامعه سرامیک ایران در کنار یکدیگر قرار گرفتند و یک ما را تشکیل دادند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

وی در توضیح کیوریتوریال شدن (مدیریت شده) این دوسالانه بیان کرد: حدود ۵ سال اخیر تعداد زیادی از نمایشگاه‌های سرامیک به شکل کیوریتوریال برگزار شده بود و با توجه به تعداد زیاد کیوریتوریال‌ها و قابلیت‌هایی که این نوع برگزاری دارد، در مشورت با دیگر اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه داوزدهم سرامیک را به کیوریتوری تخصص بدهیم. بر همین اساس، سه تن از هنرمندان سرامیست هیربد همت آزاد، بیتا فیاضی و مجید فیاضی به عنوان کیوریتور چندین اثر از هنرمندان را کیوریت کردند.

قربانی تاکید کرد: از دیگر نکات مهم کیوریتوریال شدن این دوسالانه، ورود نگاه‌ها و رویکردهای مختلف بود تا نگاه‌های جامعه سرامیک را در بر بگیرد.

دبیر دوسالانه سرامیک بیان کرد: در نهایت به دلیل نوع نگاه متفاوتی که حوزه کیوریت کردن داشت، این مدل برگزاری را انتخاب کردیم.

در پایان مراسم نیز، حاضران و هنرمندان از نمایشگاه بازدید کردند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

قربانی شاه‌کوچکی همچنین در بیانیه کلی دوسالانه نوشته است: «روش‌های ارائه اثر هنری در طول زمان و به دلیل رشد هنر معاصر تغییراتی داشته است. نمایشگاه‌های کیوریتوریال نیز بخش مهم و عمده‌ای از نمایش آثار هنر سرامیک در ایران به شمار می‌آید. این شکل ارائه که بر پایه تفکر توسعه‌پذیر بنا می‌شود، می‌تواند امتیازهای گوناگونی را نسبت به دیکر شکل‌های برگزاری در خود جای دهد. چنین شد که با مشورت با شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه را به تفکر و ارائه کیوریتوریال هنر سرامیک اختصاص دهیم.»

در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک، بیتا فیاضی، آثار ۶۰ هنرمند را با عنوان «آن موج» کیوریت کرده است. مجید ضیایی، کیوریتوری اثر یک هنرمند سرامیست را عهده‌دار بوده است. هیربد همت آزاد نیز آثار یک هنرمند را با عنوان «در امتداد آشوب» کیوریت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران با عنوان «بی‌کرانگی» عصر دوشنبه ۱۰ دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

مجتبی قربانی شاه‌کوچکی دبیر دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران در افتتاحیه این مراسم گفت: وقتی اسفند پارسال در انتخابات هیئت مدیره هیربد همت آزاد مطرح کرد که دوسالانه سرامیک را امسال برگزار کنیم، برای من سخت بود که دبیری این رویداد را برعهده بگیرم اما لذت‌بخش است که جامعه سرامیک ایران در کنار یکدیگر قرار گرفتند و یک ما را تشکیل دادند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

وی در توضیح کیوریتوریال شدن (مدیریت شده) این دوسالانه بیان کرد: حدود ۵ سال اخیر تعداد زیادی از نمایشگاه‌های سرامیک به شکل کیوریتوریال برگزار شده بود و با توجه به تعداد زیاد کیوریتوریال‌ها و قابلیت‌هایی که این نوع برگزاری دارد، در مشورت با دیگر اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه داوزدهم سرامیک را به کیوریتوری تخصص بدهیم. بر همین اساس، سه تن از هنرمندان سرامیست هیربد همت آزاد، بیتا فیاضی و مجید فیاضی به عنوان کیوریتور چندین اثر از هنرمندان را کیوریت کردند.

قربانی تاکید کرد: از دیگر نکات مهم کیوریتوریال شدن این دوسالانه، ورود نگاه‌ها و رویکردهای مختلف بود تا نگاه‌های جامعه سرامیک را در بر بگیرد.

دبیر دوسالانه سرامیک بیان کرد: در نهایت به دلیل نوع نگاه متفاوتی که حوزه کیوریت کردن داشت، این مدل برگزاری را انتخاب کردیم.

در پایان مراسم نیز، حاضران و هنرمندان از نمایشگاه بازدید کردند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

قربانی شاه‌کوچکی همچنین در بیانیه کلی دوسالانه نوشته است: «روش‌های ارائه اثر هنری در طول زمان و به دلیل رشد هنر معاصر تغییراتی داشته است. نمایشگاه‌های کیوریتوریال نیز بخش مهم و عمده‌ای از نمایش آثار هنر سرامیک در ایران به شمار می‌آید. این شکل ارائه که بر پایه تفکر توسعه‌پذیر بنا می‌شود، می‌تواند امتیازهای گوناگونی را نسبت به دیکر شکل‌های برگزاری در خود جای دهد. چنین شد که با مشورت با شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه را به تفکر و ارائه کیوریتوریال هنر سرامیک اختصاص دهیم.»

در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک، بیتا فیاضی، آثار ۶۰ هنرمند را با عنوان «آن موج» کیوریت کرده است. مجید ضیایی، کیوریتوری اثر یک هنرمند سرامیست را عهده‌دار بوده است. هیربد همت آزاد نیز آثار یک هنرمند را با عنوان «در امتداد آشوب» کیوریت کرده است.

اخبارجدیدترین

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران با عنوان «بی‌کرانگی» عصر دوشنبه ۱۰ دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

مجتبی قربانی شاه‌کوچکی دبیر دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران در افتتاحیه این مراسم گفت: وقتی اسفند پارسال در انتخابات هیئت مدیره هیربد همت آزاد مطرح کرد که دوسالانه سرامیک را امسال برگزار کنیم، برای من سخت بود که دبیری این رویداد را برعهده بگیرم اما لذت‌بخش است که جامعه سرامیک ایران در کنار یکدیگر قرار گرفتند و یک ما را تشکیل دادند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

وی در توضیح کیوریتوریال شدن (مدیریت شده) این دوسالانه بیان کرد: حدود ۵ سال اخیر تعداد زیادی از نمایشگاه‌های سرامیک به شکل کیوریتوریال برگزار شده بود و با توجه به تعداد زیاد کیوریتوریال‌ها و قابلیت‌هایی که این نوع برگزاری دارد، در مشورت با دیگر اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه داوزدهم سرامیک را به کیوریتوری تخصص بدهیم. بر همین اساس، سه تن از هنرمندان سرامیست هیربد همت آزاد، بیتا فیاضی و مجید فیاضی به عنوان کیوریتور چندین اثر از هنرمندان را کیوریت کردند.

قربانی تاکید کرد: از دیگر نکات مهم کیوریتوریال شدن این دوسالانه، ورود نگاه‌ها و رویکردهای مختلف بود تا نگاه‌های جامعه سرامیک را در بر بگیرد.

دبیر دوسالانه سرامیک بیان کرد: در نهایت به دلیل نوع نگاه متفاوتی که حوزه کیوریت کردن داشت، این مدل برگزاری را انتخاب کردیم.

در پایان مراسم نیز، حاضران و هنرمندان از نمایشگاه بازدید کردند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

قربانی شاه‌کوچکی همچنین در بیانیه کلی دوسالانه نوشته است: «روش‌های ارائه اثر هنری در طول زمان و به دلیل رشد هنر معاصر تغییراتی داشته است. نمایشگاه‌های کیوریتوریال نیز بخش مهم و عمده‌ای از نمایش آثار هنر سرامیک در ایران به شمار می‌آید. این شکل ارائه که بر پایه تفکر توسعه‌پذیر بنا می‌شود، می‌تواند امتیازهای گوناگونی را نسبت به دیکر شکل‌های برگزاری در خود جای دهد. چنین شد که با مشورت با شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه را به تفکر و ارائه کیوریتوریال هنر سرامیک اختصاص دهیم.»

در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک، بیتا فیاضی، آثار ۶۰ هنرمند را با عنوان «آن موج» کیوریت کرده است. مجید ضیایی، کیوریتوری اثر یک هنرمند سرامیست را عهده‌دار بوده است. هیربد همت آزاد نیز آثار یک هنرمند را با عنوان «در امتداد آشوب» کیوریت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران با عنوان «بی‌کرانگی» عصر دوشنبه ۱۰ دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

مجتبی قربانی شاه‌کوچکی دبیر دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران در افتتاحیه این مراسم گفت: وقتی اسفند پارسال در انتخابات هیئت مدیره هیربد همت آزاد مطرح کرد که دوسالانه سرامیک را امسال برگزار کنیم، برای من سخت بود که دبیری این رویداد را برعهده بگیرم اما لذت‌بخش است که جامعه سرامیک ایران در کنار یکدیگر قرار گرفتند و یک ما را تشکیل دادند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

وی در توضیح کیوریتوریال شدن (مدیریت شده) این دوسالانه بیان کرد: حدود ۵ سال اخیر تعداد زیادی از نمایشگاه‌های سرامیک به شکل کیوریتوریال برگزار شده بود و با توجه به تعداد زیاد کیوریتوریال‌ها و قابلیت‌هایی که این نوع برگزاری دارد، در مشورت با دیگر اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه داوزدهم سرامیک را به کیوریتوری تخصص بدهیم. بر همین اساس، سه تن از هنرمندان سرامیست هیربد همت آزاد، بیتا فیاضی و مجید فیاضی به عنوان کیوریتور چندین اثر از هنرمندان را کیوریت کردند.

قربانی تاکید کرد: از دیگر نکات مهم کیوریتوریال شدن این دوسالانه، ورود نگاه‌ها و رویکردهای مختلف بود تا نگاه‌های جامعه سرامیک را در بر بگیرد.

دبیر دوسالانه سرامیک بیان کرد: در نهایت به دلیل نوع نگاه متفاوتی که حوزه کیوریت کردن داشت، این مدل برگزاری را انتخاب کردیم.

در پایان مراسم نیز، حاضران و هنرمندان از نمایشگاه بازدید کردند.

«بی‌کرانگی» سرامیست‌ها در نیاوران گسترده شد

قربانی شاه‌کوچکی همچنین در بیانیه کلی دوسالانه نوشته است: «روش‌های ارائه اثر هنری در طول زمان و به دلیل رشد هنر معاصر تغییراتی داشته است. نمایشگاه‌های کیوریتوریال نیز بخش مهم و عمده‌ای از نمایش آثار هنر سرامیک در ایران به شمار می‌آید. این شکل ارائه که بر پایه تفکر توسعه‌پذیر بنا می‌شود، می‌تواند امتیازهای گوناگونی را نسبت به دیکر شکل‌های برگزاری در خود جای دهد. چنین شد که با مشورت با شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفتیم بخشی از دوسالانه را به تفکر و ارائه کیوریتوریال هنر سرامیک اختصاص دهیم.»

در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک، بیتا فیاضی، آثار ۶۰ هنرمند را با عنوان «آن موج» کیوریت کرده است. مجید ضیایی، کیوریتوری اثر یک هنرمند سرامیست را عهده‌دار بوده است. هیربد همت آزاد نیز آثار یک هنرمند را با عنوان «در امتداد آشوب» کیوریت کرده است.

پست قبلی

سومین روز از پانزدهمین جشنواره مردمی عمار

پست بعدی

خسروپناه: سازهای موسیقی ایرانی مبتنی بر حکمت است

مربوطه پست ها

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
هنر و فرهنگ

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

۲۸ تیر ۱۴۰۴
فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
هنر و فرهنگ

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
هنر و فرهنگ

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

۲۸ تیر ۱۴۰۴
پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
هنر و فرهنگ

پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود

۲۸ تیر ۱۴۰۴
حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!
هنر و فرهنگ

حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت
هنر و فرهنگ

نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت

۲۸ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقش ترجمه رسمی ایتالیایی در موفقیت امور اداری، تجاری و آموزشی
  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.