دانش جوین
جمعه, مرداد ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

تاکید معاون وزیر فرهنگ بر پیروی پلتفرم‌های اجتماعی از قوانین حمایتی کودکان

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۱ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به‌گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، فرشاد مهدی‌پور در دیدار با نماینده «یونیسف» در جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور که بخش قابل توجهی از آن‌ها یا برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر می‌شود و یا به موضوع کودکان اختصاص دارند، وجود دارد به‌طور خاص، طی چند سال گذشته تلاش‌های منسجم و گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها در پرداختن به موضوع همه گیری کرونا و آسیب‌های روحی و جسمی که برای کودکان در پی دارد، صورت گرفته است.

معاون مطبوعاتی در همین رابطه افزود: علاوه بر این، در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز میزان قابل توجهی از محتواهای مناسب در حوزه کودک و نوجوان منتشر می‌شود که حمایت از انتشار آن‌ها یکی از سیاست‌های ما در موضوع شبکه‌های اجتماعی است، هرچند که ما هم مانند بسیاری از کشورها، در حوزه فضای مجازی با چالش‌هایی روبرو هستیم و به‌دلیل تحریم‌ها امکان برخورد و مواجهه مناسب با سوءاستفاده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد را نداریم.

رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند

مهدی‌پور افزود: پیشنهاد ما به یونیسف و دیگر نهادهای بین‌المللی این است که به‌منظور حمایت و حفاظت بیشتر از کودکان، پلتفرم‌های اجتماعی بزرگ را به تبعیت از قوانین ملی و بین‌المللی وادار کنند.

معاون مطبوعاتی خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند و ما برای تشویق آنها به حمایت از کودکان نوجوانان، با چالش زیادی مواجه نیستیم.

وی در ادامه از اهتمام ویژه معاونت مطبوعاتی در حمایت از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک ویژه کودکان در ایران و برخی از دیگر کشورهای منطقه نظیر افغانستان، سوریه و یمن خبر داد و افزود: اگرچه در ایران هم مانند بسیاری از دیگر نقاط جهان، مشکلاتی در حوزه کودکان و نوجوانان وجود دارد، اما کشور ما طی سال‌های اخیر دستاوردهای مهم و موثری در این زمینه داشته است که امیدوارم در جهت اطلاع‌رسانی و ترویج این دستاوردها نیز با ما همکاری کنید.

تلاش در جهت نشر گسترده محتواهای رسانه‌ای تولیدی یونیسف با درنظر گرفتن ملاحظات فرهنگی و مذهبی کشور، تشکیل کمیته ویژه برای تدوین اصول اخلاقی در حوزه رسانه و کودکان با حضور کارشناسان یونیسف، همکاری معاونت مطبوعاتی با یونیسف برای تدوین گزارش واقع‌بینانه از وضعیت کودکان در کشور، همکاری یونیسف با معاونت مطبوعاتی در ارائه تجارب جهانی در حوزه نظارت بر فعالیت رسانه‌ها در زمینه کودکان، حمایت از برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مشترک رسانه‌ای و… از جمله محورهای مورد اشاره معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

رابین ناندی نماینده یونیسف در ایران در این دیدار نیز با اشاره به اهمیت همکاری رسانه‌های کشور با یونیسف و نقشی که معاونت مطبوعاتی می‌تواند در این زمینه ایفا کند، گفت: نحوه پوشش و مسئولیت‌پذیری رسانه‌ها در انتشار اخبار کودکان به‌ویژه در دوران شیوع کرونا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همکاری معاونت مطبوعاتی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌ها و مسابقات رسانه‌ای ویژه کودکان، لزوم تشویق و قدردانی از رسانه‌هایی که ملاحظات خاص کودکان را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار می‌دهند، همکاری در تعیین چارچوب‌های رسانه‌ای برای حفاظت از حقوق کودکان، ارائه محتواهای رسانه‌ای در زمینه خانواده و کودک برای انتشار در رسانه‌ها و…، ازجمله موارد مورد اشاره نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران بود.

به‌گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، فرشاد مهدی‌پور در دیدار با نماینده «یونیسف» در جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور که بخش قابل توجهی از آن‌ها یا برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر می‌شود و یا به موضوع کودکان اختصاص دارند، وجود دارد به‌طور خاص، طی چند سال گذشته تلاش‌های منسجم و گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها در پرداختن به موضوع همه گیری کرونا و آسیب‌های روحی و جسمی که برای کودکان در پی دارد، صورت گرفته است.

معاون مطبوعاتی در همین رابطه افزود: علاوه بر این، در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز میزان قابل توجهی از محتواهای مناسب در حوزه کودک و نوجوان منتشر می‌شود که حمایت از انتشار آن‌ها یکی از سیاست‌های ما در موضوع شبکه‌های اجتماعی است، هرچند که ما هم مانند بسیاری از کشورها، در حوزه فضای مجازی با چالش‌هایی روبرو هستیم و به‌دلیل تحریم‌ها امکان برخورد و مواجهه مناسب با سوءاستفاده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد را نداریم.

رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند

مهدی‌پور افزود: پیشنهاد ما به یونیسف و دیگر نهادهای بین‌المللی این است که به‌منظور حمایت و حفاظت بیشتر از کودکان، پلتفرم‌های اجتماعی بزرگ را به تبعیت از قوانین ملی و بین‌المللی وادار کنند.

معاون مطبوعاتی خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند و ما برای تشویق آنها به حمایت از کودکان نوجوانان، با چالش زیادی مواجه نیستیم.

وی در ادامه از اهتمام ویژه معاونت مطبوعاتی در حمایت از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک ویژه کودکان در ایران و برخی از دیگر کشورهای منطقه نظیر افغانستان، سوریه و یمن خبر داد و افزود: اگرچه در ایران هم مانند بسیاری از دیگر نقاط جهان، مشکلاتی در حوزه کودکان و نوجوانان وجود دارد، اما کشور ما طی سال‌های اخیر دستاوردهای مهم و موثری در این زمینه داشته است که امیدوارم در جهت اطلاع‌رسانی و ترویج این دستاوردها نیز با ما همکاری کنید.

تلاش در جهت نشر گسترده محتواهای رسانه‌ای تولیدی یونیسف با درنظر گرفتن ملاحظات فرهنگی و مذهبی کشور، تشکیل کمیته ویژه برای تدوین اصول اخلاقی در حوزه رسانه و کودکان با حضور کارشناسان یونیسف، همکاری معاونت مطبوعاتی با یونیسف برای تدوین گزارش واقع‌بینانه از وضعیت کودکان در کشور، همکاری یونیسف با معاونت مطبوعاتی در ارائه تجارب جهانی در حوزه نظارت بر فعالیت رسانه‌ها در زمینه کودکان، حمایت از برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مشترک رسانه‌ای و… از جمله محورهای مورد اشاره معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

رابین ناندی نماینده یونیسف در ایران در این دیدار نیز با اشاره به اهمیت همکاری رسانه‌های کشور با یونیسف و نقشی که معاونت مطبوعاتی می‌تواند در این زمینه ایفا کند، گفت: نحوه پوشش و مسئولیت‌پذیری رسانه‌ها در انتشار اخبار کودکان به‌ویژه در دوران شیوع کرونا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همکاری معاونت مطبوعاتی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌ها و مسابقات رسانه‌ای ویژه کودکان، لزوم تشویق و قدردانی از رسانه‌هایی که ملاحظات خاص کودکان را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار می‌دهند، همکاری در تعیین چارچوب‌های رسانه‌ای برای حفاظت از حقوق کودکان، ارائه محتواهای رسانه‌ای در زمینه خانواده و کودک برای انتشار در رسانه‌ها و…، ازجمله موارد مورد اشاره نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران بود.

اخبارجدیدترین

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

به‌گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، فرشاد مهدی‌پور در دیدار با نماینده «یونیسف» در جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور که بخش قابل توجهی از آن‌ها یا برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر می‌شود و یا به موضوع کودکان اختصاص دارند، وجود دارد به‌طور خاص، طی چند سال گذشته تلاش‌های منسجم و گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها در پرداختن به موضوع همه گیری کرونا و آسیب‌های روحی و جسمی که برای کودکان در پی دارد، صورت گرفته است.

معاون مطبوعاتی در همین رابطه افزود: علاوه بر این، در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز میزان قابل توجهی از محتواهای مناسب در حوزه کودک و نوجوان منتشر می‌شود که حمایت از انتشار آن‌ها یکی از سیاست‌های ما در موضوع شبکه‌های اجتماعی است، هرچند که ما هم مانند بسیاری از کشورها، در حوزه فضای مجازی با چالش‌هایی روبرو هستیم و به‌دلیل تحریم‌ها امکان برخورد و مواجهه مناسب با سوءاستفاده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد را نداریم.

رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند

مهدی‌پور افزود: پیشنهاد ما به یونیسف و دیگر نهادهای بین‌المللی این است که به‌منظور حمایت و حفاظت بیشتر از کودکان، پلتفرم‌های اجتماعی بزرگ را به تبعیت از قوانین ملی و بین‌المللی وادار کنند.

معاون مطبوعاتی خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند و ما برای تشویق آنها به حمایت از کودکان نوجوانان، با چالش زیادی مواجه نیستیم.

وی در ادامه از اهتمام ویژه معاونت مطبوعاتی در حمایت از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک ویژه کودکان در ایران و برخی از دیگر کشورهای منطقه نظیر افغانستان، سوریه و یمن خبر داد و افزود: اگرچه در ایران هم مانند بسیاری از دیگر نقاط جهان، مشکلاتی در حوزه کودکان و نوجوانان وجود دارد، اما کشور ما طی سال‌های اخیر دستاوردهای مهم و موثری در این زمینه داشته است که امیدوارم در جهت اطلاع‌رسانی و ترویج این دستاوردها نیز با ما همکاری کنید.

تلاش در جهت نشر گسترده محتواهای رسانه‌ای تولیدی یونیسف با درنظر گرفتن ملاحظات فرهنگی و مذهبی کشور، تشکیل کمیته ویژه برای تدوین اصول اخلاقی در حوزه رسانه و کودکان با حضور کارشناسان یونیسف، همکاری معاونت مطبوعاتی با یونیسف برای تدوین گزارش واقع‌بینانه از وضعیت کودکان در کشور، همکاری یونیسف با معاونت مطبوعاتی در ارائه تجارب جهانی در حوزه نظارت بر فعالیت رسانه‌ها در زمینه کودکان، حمایت از برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مشترک رسانه‌ای و… از جمله محورهای مورد اشاره معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

رابین ناندی نماینده یونیسف در ایران در این دیدار نیز با اشاره به اهمیت همکاری رسانه‌های کشور با یونیسف و نقشی که معاونت مطبوعاتی می‌تواند در این زمینه ایفا کند، گفت: نحوه پوشش و مسئولیت‌پذیری رسانه‌ها در انتشار اخبار کودکان به‌ویژه در دوران شیوع کرونا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همکاری معاونت مطبوعاتی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌ها و مسابقات رسانه‌ای ویژه کودکان، لزوم تشویق و قدردانی از رسانه‌هایی که ملاحظات خاص کودکان را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار می‌دهند، همکاری در تعیین چارچوب‌های رسانه‌ای برای حفاظت از حقوق کودکان، ارائه محتواهای رسانه‌ای در زمینه خانواده و کودک برای انتشار در رسانه‌ها و…، ازجمله موارد مورد اشاره نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران بود.

به‌گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، فرشاد مهدی‌پور در دیدار با نماینده «یونیسف» در جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور که بخش قابل توجهی از آن‌ها یا برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر می‌شود و یا به موضوع کودکان اختصاص دارند، وجود دارد به‌طور خاص، طی چند سال گذشته تلاش‌های منسجم و گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها در پرداختن به موضوع همه گیری کرونا و آسیب‌های روحی و جسمی که برای کودکان در پی دارد، صورت گرفته است.

معاون مطبوعاتی در همین رابطه افزود: علاوه بر این، در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز میزان قابل توجهی از محتواهای مناسب در حوزه کودک و نوجوان منتشر می‌شود که حمایت از انتشار آن‌ها یکی از سیاست‌های ما در موضوع شبکه‌های اجتماعی است، هرچند که ما هم مانند بسیاری از کشورها، در حوزه فضای مجازی با چالش‌هایی روبرو هستیم و به‌دلیل تحریم‌ها امکان برخورد و مواجهه مناسب با سوءاستفاده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد را نداریم.

رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند

مهدی‌پور افزود: پیشنهاد ما به یونیسف و دیگر نهادهای بین‌المللی این است که به‌منظور حمایت و حفاظت بیشتر از کودکان، پلتفرم‌های اجتماعی بزرگ را به تبعیت از قوانین ملی و بین‌المللی وادار کنند.

معاون مطبوعاتی خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور مشتاقانه به مسائل حوزه کودکان می‌پردازند و ما برای تشویق آنها به حمایت از کودکان نوجوانان، با چالش زیادی مواجه نیستیم.

وی در ادامه از اهتمام ویژه معاونت مطبوعاتی در حمایت از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک ویژه کودکان در ایران و برخی از دیگر کشورهای منطقه نظیر افغانستان، سوریه و یمن خبر داد و افزود: اگرچه در ایران هم مانند بسیاری از دیگر نقاط جهان، مشکلاتی در حوزه کودکان و نوجوانان وجود دارد، اما کشور ما طی سال‌های اخیر دستاوردهای مهم و موثری در این زمینه داشته است که امیدوارم در جهت اطلاع‌رسانی و ترویج این دستاوردها نیز با ما همکاری کنید.

تلاش در جهت نشر گسترده محتواهای رسانه‌ای تولیدی یونیسف با درنظر گرفتن ملاحظات فرهنگی و مذهبی کشور، تشکیل کمیته ویژه برای تدوین اصول اخلاقی در حوزه رسانه و کودکان با حضور کارشناسان یونیسف، همکاری معاونت مطبوعاتی با یونیسف برای تدوین گزارش واقع‌بینانه از وضعیت کودکان در کشور، همکاری یونیسف با معاونت مطبوعاتی در ارائه تجارب جهانی در حوزه نظارت بر فعالیت رسانه‌ها در زمینه کودکان، حمایت از برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مشترک رسانه‌ای و… از جمله محورهای مورد اشاره معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

رابین ناندی نماینده یونیسف در ایران در این دیدار نیز با اشاره به اهمیت همکاری رسانه‌های کشور با یونیسف و نقشی که معاونت مطبوعاتی می‌تواند در این زمینه ایفا کند، گفت: نحوه پوشش و مسئولیت‌پذیری رسانه‌ها در انتشار اخبار کودکان به‌ویژه در دوران شیوع کرونا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همکاری معاونت مطبوعاتی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌ها و مسابقات رسانه‌ای ویژه کودکان، لزوم تشویق و قدردانی از رسانه‌هایی که ملاحظات خاص کودکان را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار می‌دهند، همکاری در تعیین چارچوب‌های رسانه‌ای برای حفاظت از حقوق کودکان، ارائه محتواهای رسانه‌ای در زمینه خانواده و کودک برای انتشار در رسانه‌ها و…، ازجمله موارد مورد اشاره نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران بود.

برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران
پست قبلی

رسمی؛ فرانک لمپارد سرمربی اورتون شد

پست بعدی

در بیان روایت‌ها دیر بجنبیم جای ما با صدام عوض می‌شود

مربوطه پست ها

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
هنر و فرهنگ

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
هنر و فرهنگ

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»
هنر و فرهنگ

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟
هنر و فرهنگ

یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد
هنر و فرهنگ

«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل
هنر و فرهنگ

«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل

۱۰ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 20 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.