دانش جوین
شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

تاکید وزیر علوم بر احیای دوره های پودمانی علمی کاربردی

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۷ فروردین ۱۴۰۱
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
14
98
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
تاکید وزیر علوم بر احیای دوره های پودمانی علمی کاربردی

وزیر علوم با تاکید بر ضرورت احیای دوره های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا، دکتر محمد علی زلفی گل، در دیدار با هیات رییسه دانشگاه علمی کاربردی، ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه‌های این دانشگاه به ویژه در زمینه تربیت تکنسین، جذب دانشجوی خارجی، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری گفت: ضرورت دارد دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا احیاء و اجرا شود همچنین پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی نیز در این دیدار با اشاره به تاریخچه تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و آغاز پذیرش دانشجو توسط این دانشگاه از سال ۱۳۷۵، افزود: ویژگی مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که دوره‌های آموزشی را براساس نیازهای بازار کار ، نیازسنجی، طراحی و اجرا می کند و آموزش‌های مهارتی این دانشگاه نیز در سطح آموزش عالی است.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه های درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی با نیاز بازار کار ، طراحی و تدوین می شود. دکتر بلندی افزود: بازنگری و بروز رسانی برنامه های درسی با بیش از ۵ سال عمر از مهمترین اهداف پیش روی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در ادامه اظهار کرد: برنامه آمایش سرزمین براساس نیازهای و مهارتی برای هر استان در حال انجام است، همچنین نیازآفرینی دانشگاه برای ۴ سال آینده در حال و هریک از مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور برای مهرماه سال جاری یک برنامه ۴ ساله خواهند داشت .

دکتر بلندی افزود: رصد بازار کار به منظور احصاء مشاغل، شایستگی ها و فناوریهای مورد نیاز ، استقرار نظام جامع تضمین کیفیت مورد انتظار بازار ، جذب دانشجوی خارجی، بسترسازی برای انتقال فناوری های نوین به داخل کشور توسط مراکز علمی کاربردی، تحقق اشتغال پایدار دانش آموختگان از طریق توسعه نظام صلاحیت حرفه ای، انطباق دوره های علمی کاربردی با شایستگی های شغلی مورد انتظار و تمرکز بر نظارت و ارزیابی خروجی محور مورد انتظار  بازار کار، از دیگر اولویت های فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت تکنسین و نیروی ماهر برای جامعه و بازار کار گفت: از جمله برنامه‌های دانشگاه‌ این است که قطب تربیت تکنسین در منطقه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی با اشاره به جهت گیری این دانشگاه برای تعمیق فناوری و پژوهش های نو در ارائه آموزش ‌های مهارتی گفت: بزودی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تأسیس می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ظرفیت بالای این دانشگاه برای تربیت نیروهای ماهر و مورد نیاز برای بخش های مختلف کشور، باحضور ۲۲۰ هزار نفر دانشجو و ۳۵ هزار نفر مدرس، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید نقش جدی‌تری در تدوین برنامه های اشتغال کشور از جمله در برنامه هفتم توسعه داشته باشد.

انتهای پیام

تاکید وزیر علوم بر احیای دوره های پودمانی علمی کاربردی

وزیر علوم با تاکید بر ضرورت احیای دوره های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا، دکتر محمد علی زلفی گل، در دیدار با هیات رییسه دانشگاه علمی کاربردی، ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه‌های این دانشگاه به ویژه در زمینه تربیت تکنسین، جذب دانشجوی خارجی، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری گفت: ضرورت دارد دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا احیاء و اجرا شود همچنین پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی نیز در این دیدار با اشاره به تاریخچه تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و آغاز پذیرش دانشجو توسط این دانشگاه از سال ۱۳۷۵، افزود: ویژگی مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که دوره‌های آموزشی را براساس نیازهای بازار کار ، نیازسنجی، طراحی و اجرا می کند و آموزش‌های مهارتی این دانشگاه نیز در سطح آموزش عالی است.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه های درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی با نیاز بازار کار ، طراحی و تدوین می شود. دکتر بلندی افزود: بازنگری و بروز رسانی برنامه های درسی با بیش از ۵ سال عمر از مهمترین اهداف پیش روی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در ادامه اظهار کرد: برنامه آمایش سرزمین براساس نیازهای و مهارتی برای هر استان در حال انجام است، همچنین نیازآفرینی دانشگاه برای ۴ سال آینده در حال و هریک از مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور برای مهرماه سال جاری یک برنامه ۴ ساله خواهند داشت .

دکتر بلندی افزود: رصد بازار کار به منظور احصاء مشاغل، شایستگی ها و فناوریهای مورد نیاز ، استقرار نظام جامع تضمین کیفیت مورد انتظار بازار ، جذب دانشجوی خارجی، بسترسازی برای انتقال فناوری های نوین به داخل کشور توسط مراکز علمی کاربردی، تحقق اشتغال پایدار دانش آموختگان از طریق توسعه نظام صلاحیت حرفه ای، انطباق دوره های علمی کاربردی با شایستگی های شغلی مورد انتظار و تمرکز بر نظارت و ارزیابی خروجی محور مورد انتظار  بازار کار، از دیگر اولویت های فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت تکنسین و نیروی ماهر برای جامعه و بازار کار گفت: از جمله برنامه‌های دانشگاه‌ این است که قطب تربیت تکنسین در منطقه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی با اشاره به جهت گیری این دانشگاه برای تعمیق فناوری و پژوهش های نو در ارائه آموزش ‌های مهارتی گفت: بزودی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تأسیس می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ظرفیت بالای این دانشگاه برای تربیت نیروهای ماهر و مورد نیاز برای بخش های مختلف کشور، باحضور ۲۲۰ هزار نفر دانشجو و ۳۵ هزار نفر مدرس، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید نقش جدی‌تری در تدوین برنامه های اشتغال کشور از جمله در برنامه هفتم توسعه داشته باشد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

تاکید وزیر علوم بر احیای دوره های پودمانی علمی کاربردی

وزیر علوم با تاکید بر ضرورت احیای دوره های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا، دکتر محمد علی زلفی گل، در دیدار با هیات رییسه دانشگاه علمی کاربردی، ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه‌های این دانشگاه به ویژه در زمینه تربیت تکنسین، جذب دانشجوی خارجی، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری گفت: ضرورت دارد دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا احیاء و اجرا شود همچنین پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی نیز در این دیدار با اشاره به تاریخچه تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و آغاز پذیرش دانشجو توسط این دانشگاه از سال ۱۳۷۵، افزود: ویژگی مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که دوره‌های آموزشی را براساس نیازهای بازار کار ، نیازسنجی، طراحی و اجرا می کند و آموزش‌های مهارتی این دانشگاه نیز در سطح آموزش عالی است.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه های درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی با نیاز بازار کار ، طراحی و تدوین می شود. دکتر بلندی افزود: بازنگری و بروز رسانی برنامه های درسی با بیش از ۵ سال عمر از مهمترین اهداف پیش روی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در ادامه اظهار کرد: برنامه آمایش سرزمین براساس نیازهای و مهارتی برای هر استان در حال انجام است، همچنین نیازآفرینی دانشگاه برای ۴ سال آینده در حال و هریک از مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور برای مهرماه سال جاری یک برنامه ۴ ساله خواهند داشت .

دکتر بلندی افزود: رصد بازار کار به منظور احصاء مشاغل، شایستگی ها و فناوریهای مورد نیاز ، استقرار نظام جامع تضمین کیفیت مورد انتظار بازار ، جذب دانشجوی خارجی، بسترسازی برای انتقال فناوری های نوین به داخل کشور توسط مراکز علمی کاربردی، تحقق اشتغال پایدار دانش آموختگان از طریق توسعه نظام صلاحیت حرفه ای، انطباق دوره های علمی کاربردی با شایستگی های شغلی مورد انتظار و تمرکز بر نظارت و ارزیابی خروجی محور مورد انتظار  بازار کار، از دیگر اولویت های فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت تکنسین و نیروی ماهر برای جامعه و بازار کار گفت: از جمله برنامه‌های دانشگاه‌ این است که قطب تربیت تکنسین در منطقه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی با اشاره به جهت گیری این دانشگاه برای تعمیق فناوری و پژوهش های نو در ارائه آموزش ‌های مهارتی گفت: بزودی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تأسیس می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ظرفیت بالای این دانشگاه برای تربیت نیروهای ماهر و مورد نیاز برای بخش های مختلف کشور، باحضور ۲۲۰ هزار نفر دانشجو و ۳۵ هزار نفر مدرس، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید نقش جدی‌تری در تدوین برنامه های اشتغال کشور از جمله در برنامه هفتم توسعه داشته باشد.

انتهای پیام

تاکید وزیر علوم بر احیای دوره های پودمانی علمی کاربردی

وزیر علوم با تاکید بر ضرورت احیای دوره های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا، دکتر محمد علی زلفی گل، در دیدار با هیات رییسه دانشگاه علمی کاربردی، ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه‌های این دانشگاه به ویژه در زمینه تربیت تکنسین، جذب دانشجوی خارجی، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری گفت: ضرورت دارد دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا احیاء و اجرا شود همچنین پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد. 

دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی نیز در این دیدار با اشاره به تاریخچه تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و آغاز پذیرش دانشجو توسط این دانشگاه از سال ۱۳۷۵، افزود: ویژگی مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که دوره‌های آموزشی را براساس نیازهای بازار کار ، نیازسنجی، طراحی و اجرا می کند و آموزش‌های مهارتی این دانشگاه نیز در سطح آموزش عالی است.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه های درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی با نیاز بازار کار ، طراحی و تدوین می شود. دکتر بلندی افزود: بازنگری و بروز رسانی برنامه های درسی با بیش از ۵ سال عمر از مهمترین اهداف پیش روی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در ادامه اظهار کرد: برنامه آمایش سرزمین براساس نیازهای و مهارتی برای هر استان در حال انجام است، همچنین نیازآفرینی دانشگاه برای ۴ سال آینده در حال و هریک از مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور برای مهرماه سال جاری یک برنامه ۴ ساله خواهند داشت .

دکتر بلندی افزود: رصد بازار کار به منظور احصاء مشاغل، شایستگی ها و فناوریهای مورد نیاز ، استقرار نظام جامع تضمین کیفیت مورد انتظار بازار ، جذب دانشجوی خارجی، بسترسازی برای انتقال فناوری های نوین به داخل کشور توسط مراکز علمی کاربردی، تحقق اشتغال پایدار دانش آموختگان از طریق توسعه نظام صلاحیت حرفه ای، انطباق دوره های علمی کاربردی با شایستگی های شغلی مورد انتظار و تمرکز بر نظارت و ارزیابی خروجی محور مورد انتظار  بازار کار، از دیگر اولویت های فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. 

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت تکنسین و نیروی ماهر برای جامعه و بازار کار گفت: از جمله برنامه‌های دانشگاه‌ این است که قطب تربیت تکنسین در منطقه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی با اشاره به جهت گیری این دانشگاه برای تعمیق فناوری و پژوهش های نو در ارائه آموزش ‌های مهارتی گفت: بزودی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تأسیس می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ظرفیت بالای این دانشگاه برای تربیت نیروهای ماهر و مورد نیاز برای بخش های مختلف کشور، باحضور ۲۲۰ هزار نفر دانشجو و ۳۵ هزار نفر مدرس، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید نقش جدی‌تری در تدوین برنامه های اشتغال کشور از جمله در برنامه هفتم توسعه داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب ها: دانشگاه جامع علمي كاربرديدوره های پودمانیوزير علوم
پست قبلی

معرفی تمامی نکات لازم برای سفر به شهر توریستی یزد با قطار

پست بعدی

ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک در البرزحمایت دولت را طلب می کند

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • 5 دلیل برای انتخاب سوتین اسفنجی
  • مسیر تبدیل شدن به برنامه‌نویس پایتون؛ از صفر تا استخدام
  • ایران و عمان؛ دوستان قدیمی با حجم تجارت ضعیف/ پیشنهاد جذاب مسقط برای فعالان اقتصادی ایرانی چیست؟
  • قیمت گوشی‌های سامسونگ، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • قیمت گوشی‌های شیائومی، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.