دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

تایرسازان مجاز به صادرات بخشی از تولید خود شدند

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۶ شهریور ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت, متفرقه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
308
2.2k
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تایرسازان مجاز به صادرات بخشی از تولید خود شدند

طبق ابلاغ انجمن صنفی صنعت تایر به تولیدکنندگانِ عضو انجمن، تایرسازان داخلی مجاز به صادرات ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی و راه‌سازی و صنعتی شدند.

به گزارش ایسنا، چند ماه است که موضوع درخواست آزادسازی صادرات مازاد تولید تایرها از سوی فعالان این صنعت مطرح شده است؛ آن‌ها معتقدند که در شرایط فعلی که میزان تولید برخی اندازه‌ها و انواع تایر از میزان مصرف کشور بیشتر است، در صورتی که صادرات- ولو به صورت محدود- آزاد نشود، فاقد توجیه خواهد بود.

تولید مازاد نیاز بازار  و نبود تقاضای متناسب با این حجم از تولید، سبب انباشت برخی سایز تایرها شده است؛ لذا در این راستا فعالان این صنعت راه‌حل موجود برای معضل تایرهای رسوب‌ شده را صدور اجازه صادرات تایرهای مازاد می دانند.

طبق آمار، میزان تولید در ۱۰ ماهه ابتدایی سال گذشته برابر کل تایر تولیدی در سال ۱۳۹۸ بوده و همه انواع تایرها را شامل شده است و این روند افزایش تولید تا پایان سال ۱۳۹۹ و از ابتدای سال ۱۴۰۰ هم ادامه‌دار بوده است.

با توجه به افزایش تولید تایرها و با توجه به اینکه تایرهای سواری انواع گوناگونی دارد و هر اندازه تایر برای تعدادی از خودروها قابل استفاده است (تایر خودروها با شاسی‌های بلند که خود دارای چند سایز است، مناسب خودروهای پژو، پراید و… نیست و بالعکس) بنابراین زمانی که تولید از میزان حجم مصرف عبور می‌کند، معمولا به تولیدکنندگان مجوز صادرات داده شود.

سال‌های گذشته، تایر خودروهای شاسی‌بلند وارد می‌شدند اما اکنون تولیدکنندگان داخلی ادعا دارند که با دانش فنی داخلی، در این امر  خودکفا شده‌اند و معتقدند که در صورت امکان صادرات، می‌توان بازار گشایی در خارج از کشور داشت. ضمن اینکه صادرات مازاد تولید، انگیزه‌ای برای تولیدکننده است که بتواند همچنان تولید را ادامه و توسعه دهد.

بنابراین به دنبال اینکه چند ماهی است موضوع آزادسازی صادرات تایر به دفعات از سوی فعالان و تولیدکنندگان صنعت تایر درخواست شده است، در نهایت انجمن صنفی صنعت تایر اطلاعیه‌ای به تولیدکنندگان زیرمجموعه خود ابلاغ کرده که ضمن آن اعلام شده که صادرات بخشی از محصولات تولیدی مجاز و آزاد شده است.

در این ابلاغیه آمده است:

پیرو تصمیمات ستاد تنظیم بازار و پیگیری‌های صورت گرفته، در نهایت براساس تصویب شورای عالی صادرات، شرکت‌های تولیدکننده تایر مجاز هستند ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و همچنین ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی، راه‌سازی و صنعتی تولیدی خود را صادر کنند.

انتهای پیام

تایرسازان مجاز به صادرات بخشی از تولید خود شدند

طبق ابلاغ انجمن صنفی صنعت تایر به تولیدکنندگانِ عضو انجمن، تایرسازان داخلی مجاز به صادرات ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی و راه‌سازی و صنعتی شدند.

به گزارش ایسنا، چند ماه است که موضوع درخواست آزادسازی صادرات مازاد تولید تایرها از سوی فعالان این صنعت مطرح شده است؛ آن‌ها معتقدند که در شرایط فعلی که میزان تولید برخی اندازه‌ها و انواع تایر از میزان مصرف کشور بیشتر است، در صورتی که صادرات- ولو به صورت محدود- آزاد نشود، فاقد توجیه خواهد بود.

تولید مازاد نیاز بازار  و نبود تقاضای متناسب با این حجم از تولید، سبب انباشت برخی سایز تایرها شده است؛ لذا در این راستا فعالان این صنعت راه‌حل موجود برای معضل تایرهای رسوب‌ شده را صدور اجازه صادرات تایرهای مازاد می دانند.

طبق آمار، میزان تولید در ۱۰ ماهه ابتدایی سال گذشته برابر کل تایر تولیدی در سال ۱۳۹۸ بوده و همه انواع تایرها را شامل شده است و این روند افزایش تولید تا پایان سال ۱۳۹۹ و از ابتدای سال ۱۴۰۰ هم ادامه‌دار بوده است.

با توجه به افزایش تولید تایرها و با توجه به اینکه تایرهای سواری انواع گوناگونی دارد و هر اندازه تایر برای تعدادی از خودروها قابل استفاده است (تایر خودروها با شاسی‌های بلند که خود دارای چند سایز است، مناسب خودروهای پژو، پراید و… نیست و بالعکس) بنابراین زمانی که تولید از میزان حجم مصرف عبور می‌کند، معمولا به تولیدکنندگان مجوز صادرات داده شود.

سال‌های گذشته، تایر خودروهای شاسی‌بلند وارد می‌شدند اما اکنون تولیدکنندگان داخلی ادعا دارند که با دانش فنی داخلی، در این امر  خودکفا شده‌اند و معتقدند که در صورت امکان صادرات، می‌توان بازار گشایی در خارج از کشور داشت. ضمن اینکه صادرات مازاد تولید، انگیزه‌ای برای تولیدکننده است که بتواند همچنان تولید را ادامه و توسعه دهد.

بنابراین به دنبال اینکه چند ماهی است موضوع آزادسازی صادرات تایر به دفعات از سوی فعالان و تولیدکنندگان صنعت تایر درخواست شده است، در نهایت انجمن صنفی صنعت تایر اطلاعیه‌ای به تولیدکنندگان زیرمجموعه خود ابلاغ کرده که ضمن آن اعلام شده که صادرات بخشی از محصولات تولیدی مجاز و آزاد شده است.

در این ابلاغیه آمده است:

پیرو تصمیمات ستاد تنظیم بازار و پیگیری‌های صورت گرفته، در نهایت براساس تصویب شورای عالی صادرات، شرکت‌های تولیدکننده تایر مجاز هستند ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و همچنین ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی، راه‌سازی و صنعتی تولیدی خود را صادر کنند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

سودآوری از فعالیت‌های اصلی «تجلی» در راه است

تالاب خشکیده «صالحیه» منشأ گرد و غبار در تهران

«ومعادن» زمان برگزاری مجمع خود را اعلام کرد

تایرسازان مجاز به صادرات بخشی از تولید خود شدند

طبق ابلاغ انجمن صنفی صنعت تایر به تولیدکنندگانِ عضو انجمن، تایرسازان داخلی مجاز به صادرات ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی و راه‌سازی و صنعتی شدند.

به گزارش ایسنا، چند ماه است که موضوع درخواست آزادسازی صادرات مازاد تولید تایرها از سوی فعالان این صنعت مطرح شده است؛ آن‌ها معتقدند که در شرایط فعلی که میزان تولید برخی اندازه‌ها و انواع تایر از میزان مصرف کشور بیشتر است، در صورتی که صادرات- ولو به صورت محدود- آزاد نشود، فاقد توجیه خواهد بود.

تولید مازاد نیاز بازار  و نبود تقاضای متناسب با این حجم از تولید، سبب انباشت برخی سایز تایرها شده است؛ لذا در این راستا فعالان این صنعت راه‌حل موجود برای معضل تایرهای رسوب‌ شده را صدور اجازه صادرات تایرهای مازاد می دانند.

طبق آمار، میزان تولید در ۱۰ ماهه ابتدایی سال گذشته برابر کل تایر تولیدی در سال ۱۳۹۸ بوده و همه انواع تایرها را شامل شده است و این روند افزایش تولید تا پایان سال ۱۳۹۹ و از ابتدای سال ۱۴۰۰ هم ادامه‌دار بوده است.

با توجه به افزایش تولید تایرها و با توجه به اینکه تایرهای سواری انواع گوناگونی دارد و هر اندازه تایر برای تعدادی از خودروها قابل استفاده است (تایر خودروها با شاسی‌های بلند که خود دارای چند سایز است، مناسب خودروهای پژو، پراید و… نیست و بالعکس) بنابراین زمانی که تولید از میزان حجم مصرف عبور می‌کند، معمولا به تولیدکنندگان مجوز صادرات داده شود.

سال‌های گذشته، تایر خودروهای شاسی‌بلند وارد می‌شدند اما اکنون تولیدکنندگان داخلی ادعا دارند که با دانش فنی داخلی، در این امر  خودکفا شده‌اند و معتقدند که در صورت امکان صادرات، می‌توان بازار گشایی در خارج از کشور داشت. ضمن اینکه صادرات مازاد تولید، انگیزه‌ای برای تولیدکننده است که بتواند همچنان تولید را ادامه و توسعه دهد.

بنابراین به دنبال اینکه چند ماهی است موضوع آزادسازی صادرات تایر به دفعات از سوی فعالان و تولیدکنندگان صنعت تایر درخواست شده است، در نهایت انجمن صنفی صنعت تایر اطلاعیه‌ای به تولیدکنندگان زیرمجموعه خود ابلاغ کرده که ضمن آن اعلام شده که صادرات بخشی از محصولات تولیدی مجاز و آزاد شده است.

در این ابلاغیه آمده است:

پیرو تصمیمات ستاد تنظیم بازار و پیگیری‌های صورت گرفته، در نهایت براساس تصویب شورای عالی صادرات، شرکت‌های تولیدکننده تایر مجاز هستند ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و همچنین ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی، راه‌سازی و صنعتی تولیدی خود را صادر کنند.

انتهای پیام

تایرسازان مجاز به صادرات بخشی از تولید خود شدند

طبق ابلاغ انجمن صنفی صنعت تایر به تولیدکنندگانِ عضو انجمن، تایرسازان داخلی مجاز به صادرات ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی و راه‌سازی و صنعتی شدند.

به گزارش ایسنا، چند ماه است که موضوع درخواست آزادسازی صادرات مازاد تولید تایرها از سوی فعالان این صنعت مطرح شده است؛ آن‌ها معتقدند که در شرایط فعلی که میزان تولید برخی اندازه‌ها و انواع تایر از میزان مصرف کشور بیشتر است، در صورتی که صادرات- ولو به صورت محدود- آزاد نشود، فاقد توجیه خواهد بود.

تولید مازاد نیاز بازار  و نبود تقاضای متناسب با این حجم از تولید، سبب انباشت برخی سایز تایرها شده است؛ لذا در این راستا فعالان این صنعت راه‌حل موجود برای معضل تایرهای رسوب‌ شده را صدور اجازه صادرات تایرهای مازاد می دانند.

طبق آمار، میزان تولید در ۱۰ ماهه ابتدایی سال گذشته برابر کل تایر تولیدی در سال ۱۳۹۸ بوده و همه انواع تایرها را شامل شده است و این روند افزایش تولید تا پایان سال ۱۳۹۹ و از ابتدای سال ۱۴۰۰ هم ادامه‌دار بوده است.

با توجه به افزایش تولید تایرها و با توجه به اینکه تایرهای سواری انواع گوناگونی دارد و هر اندازه تایر برای تعدادی از خودروها قابل استفاده است (تایر خودروها با شاسی‌های بلند که خود دارای چند سایز است، مناسب خودروهای پژو، پراید و… نیست و بالعکس) بنابراین زمانی که تولید از میزان حجم مصرف عبور می‌کند، معمولا به تولیدکنندگان مجوز صادرات داده شود.

سال‌های گذشته، تایر خودروهای شاسی‌بلند وارد می‌شدند اما اکنون تولیدکنندگان داخلی ادعا دارند که با دانش فنی داخلی، در این امر  خودکفا شده‌اند و معتقدند که در صورت امکان صادرات، می‌توان بازار گشایی در خارج از کشور داشت. ضمن اینکه صادرات مازاد تولید، انگیزه‌ای برای تولیدکننده است که بتواند همچنان تولید را ادامه و توسعه دهد.

بنابراین به دنبال اینکه چند ماهی است موضوع آزادسازی صادرات تایر به دفعات از سوی فعالان و تولیدکنندگان صنعت تایر درخواست شده است، در نهایت انجمن صنفی صنعت تایر اطلاعیه‌ای به تولیدکنندگان زیرمجموعه خود ابلاغ کرده که ضمن آن اعلام شده که صادرات بخشی از محصولات تولیدی مجاز و آزاد شده است.

در این ابلاغیه آمده است:

پیرو تصمیمات ستاد تنظیم بازار و پیگیری‌های صورت گرفته، در نهایت براساس تصویب شورای عالی صادرات، شرکت‌های تولیدکننده تایر مجاز هستند ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و همچنین ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی، راه‌سازی و صنعتی تولیدی خود را صادر کنند.

انتهای پیام

پست قبلی

گام اول بررسی طرح صیانت در مجلس برداشته شد

پست بعدی

توقف مزایده معادن رفع اثر شد

مربوطه پست ها

سودآوری از فعالیت‌های اصلی «تجلی» در راه است
صنعت و تجارت

سودآوری از فعالیت‌های اصلی «تجلی» در راه است

۱۷ تیر ۱۴۰۴
تالاب خشکیده «صالحیه» منشأ گرد و غبار در تهران
صنعت و تجارت

تالاب خشکیده «صالحیه» منشأ گرد و غبار در تهران

۱۷ تیر ۱۴۰۴
«ومعادن» زمان برگزاری مجمع خود را اعلام کرد
صنعت و تجارت

«ومعادن» زمان برگزاری مجمع خود را اعلام کرد

۱۷ تیر ۱۴۰۴
حداقل گارانتی لوازم خانگی و صوتی‌تصویری ۲۴ ماه شد
صنعت و تجارت

حداقل گارانتی لوازم خانگی و صوتی‌تصویری ۲۴ ماه شد

۱۷ تیر ۱۴۰۴
بسته حمایتیِ کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از جنگ شامل چه مواردی می‌شود؟
صنعت و تجارت

بسته حمایتیِ کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از جنگ شامل چه مواردی می‌شود؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
با افزایش تولید، قیمت جدید سیمان اعلام شد
صنعت و تجارت

با افزایش تولید، قیمت جدید سیمان اعلام شد

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «کشتی‌گیران» وارد دنیای انیمیشن شدند!؛ ورزشی که محل وفاق است نه نفاق
  • حسن ریاحی در بیمارستان بستری شد؛ بهبودی اوضاع جسمی
  • جلوه خوشنویسی و نقاشی‌خط پیشکسوتان در «بی‌انتهاتر از عشق»
  • چمران: دلیل آلودگی فعلی هوا نه ترافیک است و نه وارونگی هوا
  • نمایش «نزیسته» در خانه نمایش دا اجرا می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.