دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

تبلیغ ناشیانه کوکاکولا که با هوش مصنوعی ساخته شده سوژه کاربران شد

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۲۸ آبان ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
تبلیغ ناشیانه کوکاکولا که با هوش مصنوعی ساخته شده سوژه کاربران شد
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعه‌ای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به نقل از فوربس، ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به آرامی راه خود را به حوزه تبلیغات باز کرده است و جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی قادر به ایجاد کلیپ‌های کوتاه هستند.

ژوئن گذشته بود که یک شرکت تولید اسباب بازی یک تبلیغ تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرد که تصاویر عجیب و غریبی را نشان می‌داد و باعث واکنش‌های شدید در رسانه‌های اجتماعی شد.

اکنون کوکاکولا سه تبلیغ کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که واکنش‌های مشابهی را برانگیخته است.

سه استودیوی هوش مصنوعی سکرت لول(Secret Level)، سیلورساید ای‌آی(Silverside AI) و وایلد کارد(Wild Card) برای ایجاد این تبلیغات از مدل‌های هوش مصنوعی لئوناردو(Leonardo)، لوما(Luma)، ران‌وی(Runway) و مدل جدیدی به نام کلینگ(Kling) استفاده کردند.

جالب توجه است که این تبلیغات جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقاط ضعف و محدودیت‌های فعلی مدل‌های تولید ویدئو را نشان می‌دهد.

این ویدئوها شامل تصاویری از انسان‌های خندان و در عین حال عجیب، حالات چهره وهم انگیز و حرکات غیر طبیعی است.

این تبلیغ نسبت به تبلیغ آن شرکت تولید اسباب بازی که گفته شد، محتاط‌تر و پیچیده‌تر است و مونتاژ سریعی از کلیپ‌های بسیار کوتاه است که عمدتاً بر وسایل نقلیه و نماهای نزدیک از چهره‌های خندان تمرکز دارد.

به طور خلاصه، این تبلیغ، فیلمی است که تولید آن برای هوش مصنوعی مولد چندان چالش برانگیز نیست.

کوکاکولا می‌گوید این آگهی تولید شده توسط هوش مصنوعی در واقع یک ادای احترام به تبلیغات نمادین کوکاکولا برای کریسمس سال ۱۹۹۵ به نام «تعطیلات در راه است» ‌است.

در این آگهی کوتاه مانند آن تبلیغ دهه ۹۰، شاهد کامیون‌های قرمز رنگی هستیم که با چراغ‌های کریسمس و تصویر بابانوئل تزیین شده‌اند و چند نمای نزدیک از چهره‌های خندان می‌بینیم که بطری کوکاکولا را در دست گرفته‌اند.

از نکته‌های عجیب این آگهی نیز می‌توان به نکاتی همچون اینکه چهره بابانوئل هرگز روی صفحه ظاهر نمی‌شود و فقط دست تپل او که یک بطری کوکا را در دست گرفته است و چرخ‌های کامیون که بدون چرخیدن روی زمین می‌چرخند، اشاره کرد.

همین اشتباهات و سهل‌انگاری‌ها موجب شده تا کاربران این آگهی را مسخره کنند.

بسیاری از کاربران و کارشناسان تحت تأثیر این تبلیغ قرار نگرفته‌اند و بسیاری این فناوری را به عنوان تلاشی ضعیف برای ارزان کردن نیروی کار و نابودی برخی مشاغل تعبیر کردند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعه‌ای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به نقل از فوربس، ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به آرامی راه خود را به حوزه تبلیغات باز کرده است و جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی قادر به ایجاد کلیپ‌های کوتاه هستند.

ژوئن گذشته بود که یک شرکت تولید اسباب بازی یک تبلیغ تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرد که تصاویر عجیب و غریبی را نشان می‌داد و باعث واکنش‌های شدید در رسانه‌های اجتماعی شد.

اکنون کوکاکولا سه تبلیغ کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که واکنش‌های مشابهی را برانگیخته است.

سه استودیوی هوش مصنوعی سکرت لول(Secret Level)، سیلورساید ای‌آی(Silverside AI) و وایلد کارد(Wild Card) برای ایجاد این تبلیغات از مدل‌های هوش مصنوعی لئوناردو(Leonardo)، لوما(Luma)، ران‌وی(Runway) و مدل جدیدی به نام کلینگ(Kling) استفاده کردند.

جالب توجه است که این تبلیغات جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقاط ضعف و محدودیت‌های فعلی مدل‌های تولید ویدئو را نشان می‌دهد.

این ویدئوها شامل تصاویری از انسان‌های خندان و در عین حال عجیب، حالات چهره وهم انگیز و حرکات غیر طبیعی است.

این تبلیغ نسبت به تبلیغ آن شرکت تولید اسباب بازی که گفته شد، محتاط‌تر و پیچیده‌تر است و مونتاژ سریعی از کلیپ‌های بسیار کوتاه است که عمدتاً بر وسایل نقلیه و نماهای نزدیک از چهره‌های خندان تمرکز دارد.

به طور خلاصه، این تبلیغ، فیلمی است که تولید آن برای هوش مصنوعی مولد چندان چالش برانگیز نیست.

کوکاکولا می‌گوید این آگهی تولید شده توسط هوش مصنوعی در واقع یک ادای احترام به تبلیغات نمادین کوکاکولا برای کریسمس سال ۱۹۹۵ به نام «تعطیلات در راه است» ‌است.

در این آگهی کوتاه مانند آن تبلیغ دهه ۹۰، شاهد کامیون‌های قرمز رنگی هستیم که با چراغ‌های کریسمس و تصویر بابانوئل تزیین شده‌اند و چند نمای نزدیک از چهره‌های خندان می‌بینیم که بطری کوکاکولا را در دست گرفته‌اند.

از نکته‌های عجیب این آگهی نیز می‌توان به نکاتی همچون اینکه چهره بابانوئل هرگز روی صفحه ظاهر نمی‌شود و فقط دست تپل او که یک بطری کوکا را در دست گرفته است و چرخ‌های کامیون که بدون چرخیدن روی زمین می‌چرخند، اشاره کرد.

همین اشتباهات و سهل‌انگاری‌ها موجب شده تا کاربران این آگهی را مسخره کنند.

بسیاری از کاربران و کارشناسان تحت تأثیر این تبلیغ قرار نگرفته‌اند و بسیاری این فناوری را به عنوان تلاشی ضعیف برای ارزان کردن نیروی کار و نابودی برخی مشاغل تعبیر کردند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI

به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعه‌ای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به نقل از فوربس، ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به آرامی راه خود را به حوزه تبلیغات باز کرده است و جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی قادر به ایجاد کلیپ‌های کوتاه هستند.

ژوئن گذشته بود که یک شرکت تولید اسباب بازی یک تبلیغ تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرد که تصاویر عجیب و غریبی را نشان می‌داد و باعث واکنش‌های شدید در رسانه‌های اجتماعی شد.

اکنون کوکاکولا سه تبلیغ کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که واکنش‌های مشابهی را برانگیخته است.

سه استودیوی هوش مصنوعی سکرت لول(Secret Level)، سیلورساید ای‌آی(Silverside AI) و وایلد کارد(Wild Card) برای ایجاد این تبلیغات از مدل‌های هوش مصنوعی لئوناردو(Leonardo)، لوما(Luma)، ران‌وی(Runway) و مدل جدیدی به نام کلینگ(Kling) استفاده کردند.

جالب توجه است که این تبلیغات جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقاط ضعف و محدودیت‌های فعلی مدل‌های تولید ویدئو را نشان می‌دهد.

این ویدئوها شامل تصاویری از انسان‌های خندان و در عین حال عجیب، حالات چهره وهم انگیز و حرکات غیر طبیعی است.

این تبلیغ نسبت به تبلیغ آن شرکت تولید اسباب بازی که گفته شد، محتاط‌تر و پیچیده‌تر است و مونتاژ سریعی از کلیپ‌های بسیار کوتاه است که عمدتاً بر وسایل نقلیه و نماهای نزدیک از چهره‌های خندان تمرکز دارد.

به طور خلاصه، این تبلیغ، فیلمی است که تولید آن برای هوش مصنوعی مولد چندان چالش برانگیز نیست.

کوکاکولا می‌گوید این آگهی تولید شده توسط هوش مصنوعی در واقع یک ادای احترام به تبلیغات نمادین کوکاکولا برای کریسمس سال ۱۹۹۵ به نام «تعطیلات در راه است» ‌است.

در این آگهی کوتاه مانند آن تبلیغ دهه ۹۰، شاهد کامیون‌های قرمز رنگی هستیم که با چراغ‌های کریسمس و تصویر بابانوئل تزیین شده‌اند و چند نمای نزدیک از چهره‌های خندان می‌بینیم که بطری کوکاکولا را در دست گرفته‌اند.

از نکته‌های عجیب این آگهی نیز می‌توان به نکاتی همچون اینکه چهره بابانوئل هرگز روی صفحه ظاهر نمی‌شود و فقط دست تپل او که یک بطری کوکا را در دست گرفته است و چرخ‌های کامیون که بدون چرخیدن روی زمین می‌چرخند، اشاره کرد.

همین اشتباهات و سهل‌انگاری‌ها موجب شده تا کاربران این آگهی را مسخره کنند.

بسیاری از کاربران و کارشناسان تحت تأثیر این تبلیغ قرار نگرفته‌اند و بسیاری این فناوری را به عنوان تلاشی ضعیف برای ارزان کردن نیروی کار و نابودی برخی مشاغل تعبیر کردند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعه‌ای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به نقل از فوربس، ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به آرامی راه خود را به حوزه تبلیغات باز کرده است و جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی قادر به ایجاد کلیپ‌های کوتاه هستند.

ژوئن گذشته بود که یک شرکت تولید اسباب بازی یک تبلیغ تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرد که تصاویر عجیب و غریبی را نشان می‌داد و باعث واکنش‌های شدید در رسانه‌های اجتماعی شد.

اکنون کوکاکولا سه تبلیغ کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که واکنش‌های مشابهی را برانگیخته است.

سه استودیوی هوش مصنوعی سکرت لول(Secret Level)، سیلورساید ای‌آی(Silverside AI) و وایلد کارد(Wild Card) برای ایجاد این تبلیغات از مدل‌های هوش مصنوعی لئوناردو(Leonardo)، لوما(Luma)، ران‌وی(Runway) و مدل جدیدی به نام کلینگ(Kling) استفاده کردند.

جالب توجه است که این تبلیغات جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقاط ضعف و محدودیت‌های فعلی مدل‌های تولید ویدئو را نشان می‌دهد.

این ویدئوها شامل تصاویری از انسان‌های خندان و در عین حال عجیب، حالات چهره وهم انگیز و حرکات غیر طبیعی است.

این تبلیغ نسبت به تبلیغ آن شرکت تولید اسباب بازی که گفته شد، محتاط‌تر و پیچیده‌تر است و مونتاژ سریعی از کلیپ‌های بسیار کوتاه است که عمدتاً بر وسایل نقلیه و نماهای نزدیک از چهره‌های خندان تمرکز دارد.

به طور خلاصه، این تبلیغ، فیلمی است که تولید آن برای هوش مصنوعی مولد چندان چالش برانگیز نیست.

کوکاکولا می‌گوید این آگهی تولید شده توسط هوش مصنوعی در واقع یک ادای احترام به تبلیغات نمادین کوکاکولا برای کریسمس سال ۱۹۹۵ به نام «تعطیلات در راه است» ‌است.

در این آگهی کوتاه مانند آن تبلیغ دهه ۹۰، شاهد کامیون‌های قرمز رنگی هستیم که با چراغ‌های کریسمس و تصویر بابانوئل تزیین شده‌اند و چند نمای نزدیک از چهره‌های خندان می‌بینیم که بطری کوکاکولا را در دست گرفته‌اند.

از نکته‌های عجیب این آگهی نیز می‌توان به نکاتی همچون اینکه چهره بابانوئل هرگز روی صفحه ظاهر نمی‌شود و فقط دست تپل او که یک بطری کوکا را در دست گرفته است و چرخ‌های کامیون که بدون چرخیدن روی زمین می‌چرخند، اشاره کرد.

همین اشتباهات و سهل‌انگاری‌ها موجب شده تا کاربران این آگهی را مسخره کنند.

بسیاری از کاربران و کارشناسان تحت تأثیر این تبلیغ قرار نگرفته‌اند و بسیاری این فناوری را به عنوان تلاشی ضعیف برای ارزان کردن نیروی کار و نابودی برخی مشاغل تعبیر کردند.

انتهای پیام

پست قبلی

ارمغان هوش مصنوعی برای تحول مواد ۲بعدی

پست بعدی

ویدیو/ هوش مصنوعی تعامل با مردم کره زمین را آسان‌تر می‌کند؟

مربوطه پست ها

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد
هوش مصنوعی

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود
هوش مصنوعی

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI
هوش مصنوعی

مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI

۱۰ تیر ۱۴۰۴
اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]
هوش مصنوعی

اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد
هوش مصنوعی

مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد

۱۰ تیر ۱۴۰۴
عرضه مدل هوش مصنوعی DeepSeek R2 به دلیل نارضایتی مدیرعامل شرکت به تعویق افتاد
هوش مصنوعی

عرضه مدل هوش مصنوعی DeepSeek R2 به دلیل نارضایتی مدیرعامل شرکت به تعویق افتاد

۰۹ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.