دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

تحول در تایرهای مخصوص دوچرخه «پیرلی»

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۲ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

این امر سطوح بالایی از چسبندگی را در تمام فصول و در سطوح مختلف امکان‌پذیر می‌کند و راحتی و هندلینگ را افزایش می‌دهد. همچنین این خانواده شامل تایر جاده Enduro نیز می‌شود.

Cinturato Evo TLR دارای ترکیبی شامل بیش از ۵۰ درصد از مواد زیستی و بازیافتی است که توسط Bureau Veritas تایید شده و از استاندارد ISO ۱۴۰۲۱ نیز پشتیبانی می‌کند.

این گواهینامه FSC مربوط به‌مدیریت مسئولانه زنجیره‌تامین لاستیک طبیعی موجود در تایر است. Cinturato Evo TLR که در ایتالیا در کارخانه Bollate در میلان تولید می‌شود، تایری آماده بدون تیوب است که برای دوچرخه‌سواری جاده‌ای، رفت و آمد و شن‌سواری طراحی شده است.

این مدل دارای طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها از ۲۸-۶۲۲ تا ۵۵-۶۲۲ است و برای استفاده شهری نیز مناسب است. در طراحی آج ویژه Cinturato Evo TLR از شیارهای یکی از تایرهای موتورسیکلت پیرلی الهام گرفته شده که در مسابقات جاده‌ای Enduro، Scorpion Trail III حضور دارند.

همچون همتای خود برای موتورسیکلت، Cinturato Evo TLR نیز در درجه اول برای استفاده در آسفالت در نظر گرفته شده است؛ اما همچنین دارای طراحی شیار آج‌هایی است که برای حضور در جاده‌های خاکی، به‌ویژه شن و ماسه ایجاد شده است.

پیرلی الگوی آج Scorpion Trail III را برای استفاده از دوچرخه با توزیع هدفمند شیارها و بخش‌های جامد در امتداد پروفیل مهندسی کرده است.

در مقایسه با هندسه‌های سنتی تایرهای جاده‌ای به‌سبک مسابقه‌ای، آج Evo TLR دارای یک بند مرکزی نرم و صاف است که برای ایجاد ردپای محکم و سفت و سخت برای افزایش مسافت پیموده شده و مقاومت در برابر برش طراحی شده است؛ درحالی که شانه‌های تراش‌داده شده آن به این ترکیب کمک می‌کند تا چسبندگی بیشتری را روی سطوح مرطوب یا لغزنده ایجاد کند.

این الگو که سرشار از شیارها و لبه‌هاست، کشش را در سطوحی که لزوما آسفالت نشده‌اند، مانند زمین‌های شنی معمولی افزایش می‌دهد. بهینه‌سازی محل اتصال با رینگ و ساختار جدید این بخش نیز به‌بهبود قابل توجهی در مقاومت در برابر سایش منجر شده و در نتیجه درمقایسه با نسل سابق با ضخامت آج یکسان برای پیمایش مسافت تعیین‌شده، تا ۴۰ درصد رشد و افزایش کیفیت و قدرت را تجربه می‌کند.

Evo TLR در سایزهای ۲۸-۶۲۲، ۳۰-۶۲۲، ۳۲-۶۲۲، ۳۵-۶۲۲، ۴۰-۶۲۲ در رنگ‌های مشکی و برای سایزهای ۲۸، ۳۰ و ۳۲ نیز در نسخه‌های کلاسیک و رترو موجود است.

همچنین در اواخر فصل در اندازه‌های وسیع‌تری همچون ۴۵-۶۲۲، ۵۰-۶۲۲ و ۵۵-۶۲۲ نیز در دسترس خواهد بود.

این امر سطوح بالایی از چسبندگی را در تمام فصول و در سطوح مختلف امکان‌پذیر می‌کند و راحتی و هندلینگ را افزایش می‌دهد. همچنین این خانواده شامل تایر جاده Enduro نیز می‌شود.

Cinturato Evo TLR دارای ترکیبی شامل بیش از ۵۰ درصد از مواد زیستی و بازیافتی است که توسط Bureau Veritas تایید شده و از استاندارد ISO ۱۴۰۲۱ نیز پشتیبانی می‌کند.

این گواهینامه FSC مربوط به‌مدیریت مسئولانه زنجیره‌تامین لاستیک طبیعی موجود در تایر است. Cinturato Evo TLR که در ایتالیا در کارخانه Bollate در میلان تولید می‌شود، تایری آماده بدون تیوب است که برای دوچرخه‌سواری جاده‌ای، رفت و آمد و شن‌سواری طراحی شده است.

این مدل دارای طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها از ۲۸-۶۲۲ تا ۵۵-۶۲۲ است و برای استفاده شهری نیز مناسب است. در طراحی آج ویژه Cinturato Evo TLR از شیارهای یکی از تایرهای موتورسیکلت پیرلی الهام گرفته شده که در مسابقات جاده‌ای Enduro، Scorpion Trail III حضور دارند.

همچون همتای خود برای موتورسیکلت، Cinturato Evo TLR نیز در درجه اول برای استفاده در آسفالت در نظر گرفته شده است؛ اما همچنین دارای طراحی شیار آج‌هایی است که برای حضور در جاده‌های خاکی، به‌ویژه شن و ماسه ایجاد شده است.

پیرلی الگوی آج Scorpion Trail III را برای استفاده از دوچرخه با توزیع هدفمند شیارها و بخش‌های جامد در امتداد پروفیل مهندسی کرده است.

در مقایسه با هندسه‌های سنتی تایرهای جاده‌ای به‌سبک مسابقه‌ای، آج Evo TLR دارای یک بند مرکزی نرم و صاف است که برای ایجاد ردپای محکم و سفت و سخت برای افزایش مسافت پیموده شده و مقاومت در برابر برش طراحی شده است؛ درحالی که شانه‌های تراش‌داده شده آن به این ترکیب کمک می‌کند تا چسبندگی بیشتری را روی سطوح مرطوب یا لغزنده ایجاد کند.

این الگو که سرشار از شیارها و لبه‌هاست، کشش را در سطوحی که لزوما آسفالت نشده‌اند، مانند زمین‌های شنی معمولی افزایش می‌دهد. بهینه‌سازی محل اتصال با رینگ و ساختار جدید این بخش نیز به‌بهبود قابل توجهی در مقاومت در برابر سایش منجر شده و در نتیجه درمقایسه با نسل سابق با ضخامت آج یکسان برای پیمایش مسافت تعیین‌شده، تا ۴۰ درصد رشد و افزایش کیفیت و قدرت را تجربه می‌کند.

Evo TLR در سایزهای ۲۸-۶۲۲، ۳۰-۶۲۲، ۳۲-۶۲۲، ۳۵-۶۲۲، ۴۰-۶۲۲ در رنگ‌های مشکی و برای سایزهای ۲۸، ۳۰ و ۳۲ نیز در نسخه‌های کلاسیک و رترو موجود است.

همچنین در اواخر فصل در اندازه‌های وسیع‌تری همچون ۴۵-۶۲۲، ۵۰-۶۲۲ و ۵۵-۶۲۲ نیز در دسترس خواهد بود.

اخبارجدیدترین

رشد پایدار بیمه «پارسیان» در بهار ۱۴۰۴

بازار خودروهای چینی رونق می‌گیرد؟

بنزین کیمیا نشد!

این امر سطوح بالایی از چسبندگی را در تمام فصول و در سطوح مختلف امکان‌پذیر می‌کند و راحتی و هندلینگ را افزایش می‌دهد. همچنین این خانواده شامل تایر جاده Enduro نیز می‌شود.

Cinturato Evo TLR دارای ترکیبی شامل بیش از ۵۰ درصد از مواد زیستی و بازیافتی است که توسط Bureau Veritas تایید شده و از استاندارد ISO ۱۴۰۲۱ نیز پشتیبانی می‌کند.

این گواهینامه FSC مربوط به‌مدیریت مسئولانه زنجیره‌تامین لاستیک طبیعی موجود در تایر است. Cinturato Evo TLR که در ایتالیا در کارخانه Bollate در میلان تولید می‌شود، تایری آماده بدون تیوب است که برای دوچرخه‌سواری جاده‌ای، رفت و آمد و شن‌سواری طراحی شده است.

این مدل دارای طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها از ۲۸-۶۲۲ تا ۵۵-۶۲۲ است و برای استفاده شهری نیز مناسب است. در طراحی آج ویژه Cinturato Evo TLR از شیارهای یکی از تایرهای موتورسیکلت پیرلی الهام گرفته شده که در مسابقات جاده‌ای Enduro، Scorpion Trail III حضور دارند.

همچون همتای خود برای موتورسیکلت، Cinturato Evo TLR نیز در درجه اول برای استفاده در آسفالت در نظر گرفته شده است؛ اما همچنین دارای طراحی شیار آج‌هایی است که برای حضور در جاده‌های خاکی، به‌ویژه شن و ماسه ایجاد شده است.

پیرلی الگوی آج Scorpion Trail III را برای استفاده از دوچرخه با توزیع هدفمند شیارها و بخش‌های جامد در امتداد پروفیل مهندسی کرده است.

در مقایسه با هندسه‌های سنتی تایرهای جاده‌ای به‌سبک مسابقه‌ای، آج Evo TLR دارای یک بند مرکزی نرم و صاف است که برای ایجاد ردپای محکم و سفت و سخت برای افزایش مسافت پیموده شده و مقاومت در برابر برش طراحی شده است؛ درحالی که شانه‌های تراش‌داده شده آن به این ترکیب کمک می‌کند تا چسبندگی بیشتری را روی سطوح مرطوب یا لغزنده ایجاد کند.

این الگو که سرشار از شیارها و لبه‌هاست، کشش را در سطوحی که لزوما آسفالت نشده‌اند، مانند زمین‌های شنی معمولی افزایش می‌دهد. بهینه‌سازی محل اتصال با رینگ و ساختار جدید این بخش نیز به‌بهبود قابل توجهی در مقاومت در برابر سایش منجر شده و در نتیجه درمقایسه با نسل سابق با ضخامت آج یکسان برای پیمایش مسافت تعیین‌شده، تا ۴۰ درصد رشد و افزایش کیفیت و قدرت را تجربه می‌کند.

Evo TLR در سایزهای ۲۸-۶۲۲، ۳۰-۶۲۲، ۳۲-۶۲۲، ۳۵-۶۲۲، ۴۰-۶۲۲ در رنگ‌های مشکی و برای سایزهای ۲۸، ۳۰ و ۳۲ نیز در نسخه‌های کلاسیک و رترو موجود است.

همچنین در اواخر فصل در اندازه‌های وسیع‌تری همچون ۴۵-۶۲۲، ۵۰-۶۲۲ و ۵۵-۶۲۲ نیز در دسترس خواهد بود.

این امر سطوح بالایی از چسبندگی را در تمام فصول و در سطوح مختلف امکان‌پذیر می‌کند و راحتی و هندلینگ را افزایش می‌دهد. همچنین این خانواده شامل تایر جاده Enduro نیز می‌شود.

Cinturato Evo TLR دارای ترکیبی شامل بیش از ۵۰ درصد از مواد زیستی و بازیافتی است که توسط Bureau Veritas تایید شده و از استاندارد ISO ۱۴۰۲۱ نیز پشتیبانی می‌کند.

این گواهینامه FSC مربوط به‌مدیریت مسئولانه زنجیره‌تامین لاستیک طبیعی موجود در تایر است. Cinturato Evo TLR که در ایتالیا در کارخانه Bollate در میلان تولید می‌شود، تایری آماده بدون تیوب است که برای دوچرخه‌سواری جاده‌ای، رفت و آمد و شن‌سواری طراحی شده است.

این مدل دارای طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها از ۲۸-۶۲۲ تا ۵۵-۶۲۲ است و برای استفاده شهری نیز مناسب است. در طراحی آج ویژه Cinturato Evo TLR از شیارهای یکی از تایرهای موتورسیکلت پیرلی الهام گرفته شده که در مسابقات جاده‌ای Enduro، Scorpion Trail III حضور دارند.

همچون همتای خود برای موتورسیکلت، Cinturato Evo TLR نیز در درجه اول برای استفاده در آسفالت در نظر گرفته شده است؛ اما همچنین دارای طراحی شیار آج‌هایی است که برای حضور در جاده‌های خاکی، به‌ویژه شن و ماسه ایجاد شده است.

پیرلی الگوی آج Scorpion Trail III را برای استفاده از دوچرخه با توزیع هدفمند شیارها و بخش‌های جامد در امتداد پروفیل مهندسی کرده است.

در مقایسه با هندسه‌های سنتی تایرهای جاده‌ای به‌سبک مسابقه‌ای، آج Evo TLR دارای یک بند مرکزی نرم و صاف است که برای ایجاد ردپای محکم و سفت و سخت برای افزایش مسافت پیموده شده و مقاومت در برابر برش طراحی شده است؛ درحالی که شانه‌های تراش‌داده شده آن به این ترکیب کمک می‌کند تا چسبندگی بیشتری را روی سطوح مرطوب یا لغزنده ایجاد کند.

این الگو که سرشار از شیارها و لبه‌هاست، کشش را در سطوحی که لزوما آسفالت نشده‌اند، مانند زمین‌های شنی معمولی افزایش می‌دهد. بهینه‌سازی محل اتصال با رینگ و ساختار جدید این بخش نیز به‌بهبود قابل توجهی در مقاومت در برابر سایش منجر شده و در نتیجه درمقایسه با نسل سابق با ضخامت آج یکسان برای پیمایش مسافت تعیین‌شده، تا ۴۰ درصد رشد و افزایش کیفیت و قدرت را تجربه می‌کند.

Evo TLR در سایزهای ۲۸-۶۲۲، ۳۰-۶۲۲، ۳۲-۶۲۲، ۳۵-۶۲۲، ۴۰-۶۲۲ در رنگ‌های مشکی و برای سایزهای ۲۸، ۳۰ و ۳۲ نیز در نسخه‌های کلاسیک و رترو موجود است.

همچنین در اواخر فصل در اندازه‌های وسیع‌تری همچون ۴۵-۶۲۲، ۵۰-۶۲۲ و ۵۵-۶۲۲ نیز در دسترس خواهد بود.

پست قبلی

تبعات حکم دیوان عدالت اداری برای خودروسازان

پست بعدی

دامنه فعالیت‌های «ASTM D02» افزایش می‌یابد

مربوطه پست ها

رشد پایدار بیمه «پارسیان» در بهار ۱۴۰۴
خودرو

رشد پایدار بیمه «پارسیان» در بهار ۱۴۰۴

۰۹ تیر ۱۴۰۴
خودرو

بازار خودروهای چینی رونق می‌گیرد؟

۰۹ تیر ۱۴۰۴
بنزین کیمیا نشد!
خودرو

بنزین کیمیا نشد!

۰۹ تیر ۱۴۰۴
«S8»؛ لوکس‌گرایی به سبک ژرمن‌ها
خودرو

«S8»؛ لوکس‌گرایی به سبک ژرمن‌ها

۰۹ تیر ۱۴۰۴
تایرسازان منتخب «داوجونز»
خودرو

تایرسازان منتخب «داوجونز»

۰۹ تیر ۱۴۰۴
خودرو

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران

۰۹ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بخششی در کار نیست/ ساپینتو محروم است
  • صادق محرمی به پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شرط برانکو برای بازگشت به پرسپولیس
  • دهک‌های مشمول بخوانند؛ خرید در چند مرحله با یارانه کالابرگ آزاد شد
  • سهامداران در جنگ قربانی شدند
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.