تراموا به خیابان‌های تهران می‌آید؟

به گزارش اکوایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، درباره آخرین وضعیت پروژه تراموا در تهران گفت: در خصوص تراموا، یک‌سری تست‌های اولیه انجام شد که در تهران صورت گرفت و تست‌ها موفقیت‌آمیز بود. قرار شد مذاکراتی با شرکت‌های چینی انجام شود تا دو یا سه دستگاه تراموا وارد کشور شود. با این حال، این موضوع هنوز قطعی و نهایی نشده است.

رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با مهر افزود: دقیقاً در زمانی که این اقدامات در حال پیگیری بود، هم‌زمان موضوع اتوبوس‌های برقی نیز مطرح شد که اولویت ما روی اتوبوس‌های برقی قرار گرفت. از سوی دیگر، تصمیم گرفته شد که ناوگان بی‌آرتی نیز نوسازی شود؛ به این صورت که ۴۰۰ دستگاه اتوبوس بی‌آرتی تعویض خواهد شد؛ ۲۰۰ دستگاه در شش‌ماهه اول و ۲۰۰ دستگاه دیگر در شش‌ماهه دوم وارد ناوگان خواهند شد.

آقامیری تاکید کرد: در حال حاضر اولویت‌بندی پروژه‌ها به نحوی صورت گرفته که تمرکز اصلی روی اتوبوس‌های برقی و نوسازی بی‌آرتی‌هاست. موضوع تراموا همچنان در دستور کار است و تست‌های آن با استقبال مواجه شده، اما فعلاً اولویت نخست ما نیست. قراردادهای مربوط به این پروژه‌ها از یک مبدا پیگیری می‌شود و تراموا بالاخره به تهران می‌آید، اما زمان دقیق آن به مراحل بعدی توافق‌ها بستگی دارد.

به گزارش اکوایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، درباره آخرین وضعیت پروژه تراموا در تهران گفت: در خصوص تراموا، یک‌سری تست‌های اولیه انجام شد که در تهران صورت گرفت و تست‌ها موفقیت‌آمیز بود. قرار شد مذاکراتی با شرکت‌های چینی انجام شود تا دو یا سه دستگاه تراموا وارد کشور شود. با این حال، این موضوع هنوز قطعی و نهایی نشده است.

رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با مهر افزود: دقیقاً در زمانی که این اقدامات در حال پیگیری بود، هم‌زمان موضوع اتوبوس‌های برقی نیز مطرح شد که اولویت ما روی اتوبوس‌های برقی قرار گرفت. از سوی دیگر، تصمیم گرفته شد که ناوگان بی‌آرتی نیز نوسازی شود؛ به این صورت که ۴۰۰ دستگاه اتوبوس بی‌آرتی تعویض خواهد شد؛ ۲۰۰ دستگاه در شش‌ماهه اول و ۲۰۰ دستگاه دیگر در شش‌ماهه دوم وارد ناوگان خواهند شد.

آقامیری تاکید کرد: در حال حاضر اولویت‌بندی پروژه‌ها به نحوی صورت گرفته که تمرکز اصلی روی اتوبوس‌های برقی و نوسازی بی‌آرتی‌هاست. موضوع تراموا همچنان در دستور کار است و تست‌های آن با استقبال مواجه شده، اما فعلاً اولویت نخست ما نیست. قراردادهای مربوط به این پروژه‌ها از یک مبدا پیگیری می‌شود و تراموا بالاخره به تهران می‌آید، اما زمان دقیق آن به مراحل بعدی توافق‌ها بستگی دارد.

اخبارجدیدترین

به گزارش اکوایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، درباره آخرین وضعیت پروژه تراموا در تهران گفت: در خصوص تراموا، یک‌سری تست‌های اولیه انجام شد که در تهران صورت گرفت و تست‌ها موفقیت‌آمیز بود. قرار شد مذاکراتی با شرکت‌های چینی انجام شود تا دو یا سه دستگاه تراموا وارد کشور شود. با این حال، این موضوع هنوز قطعی و نهایی نشده است.

رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با مهر افزود: دقیقاً در زمانی که این اقدامات در حال پیگیری بود، هم‌زمان موضوع اتوبوس‌های برقی نیز مطرح شد که اولویت ما روی اتوبوس‌های برقی قرار گرفت. از سوی دیگر، تصمیم گرفته شد که ناوگان بی‌آرتی نیز نوسازی شود؛ به این صورت که ۴۰۰ دستگاه اتوبوس بی‌آرتی تعویض خواهد شد؛ ۲۰۰ دستگاه در شش‌ماهه اول و ۲۰۰ دستگاه دیگر در شش‌ماهه دوم وارد ناوگان خواهند شد.

آقامیری تاکید کرد: در حال حاضر اولویت‌بندی پروژه‌ها به نحوی صورت گرفته که تمرکز اصلی روی اتوبوس‌های برقی و نوسازی بی‌آرتی‌هاست. موضوع تراموا همچنان در دستور کار است و تست‌های آن با استقبال مواجه شده، اما فعلاً اولویت نخست ما نیست. قراردادهای مربوط به این پروژه‌ها از یک مبدا پیگیری می‌شود و تراموا بالاخره به تهران می‌آید، اما زمان دقیق آن به مراحل بعدی توافق‌ها بستگی دارد.

به گزارش اکوایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، درباره آخرین وضعیت پروژه تراموا در تهران گفت: در خصوص تراموا، یک‌سری تست‌های اولیه انجام شد که در تهران صورت گرفت و تست‌ها موفقیت‌آمیز بود. قرار شد مذاکراتی با شرکت‌های چینی انجام شود تا دو یا سه دستگاه تراموا وارد کشور شود. با این حال، این موضوع هنوز قطعی و نهایی نشده است.

رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با مهر افزود: دقیقاً در زمانی که این اقدامات در حال پیگیری بود، هم‌زمان موضوع اتوبوس‌های برقی نیز مطرح شد که اولویت ما روی اتوبوس‌های برقی قرار گرفت. از سوی دیگر، تصمیم گرفته شد که ناوگان بی‌آرتی نیز نوسازی شود؛ به این صورت که ۴۰۰ دستگاه اتوبوس بی‌آرتی تعویض خواهد شد؛ ۲۰۰ دستگاه در شش‌ماهه اول و ۲۰۰ دستگاه دیگر در شش‌ماهه دوم وارد ناوگان خواهند شد.

آقامیری تاکید کرد: در حال حاضر اولویت‌بندی پروژه‌ها به نحوی صورت گرفته که تمرکز اصلی روی اتوبوس‌های برقی و نوسازی بی‌آرتی‌هاست. موضوع تراموا همچنان در دستور کار است و تست‌های آن با استقبال مواجه شده، اما فعلاً اولویت نخست ما نیست. قراردادهای مربوط به این پروژه‌ها از یک مبدا پیگیری می‌شود و تراموا بالاخره به تهران می‌آید، اما زمان دقیق آن به مراحل بعدی توافق‌ها بستگی دارد.

مربوطه پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.