دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

ترند بعدی شرکت‌های فناوری می‌تواند «هوش مصنوعی احساسی» باشد

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
ترند بعدی شرکت‌های فناوری می‌تواند «هوش مصنوعی احساسی» باشد
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گفته برخی کارشناسان، روند غیرمنتظره جدیدی که ممکن است در آزمایش‌‌ شرکت‌های مختلف روی فناوری هوش مصنوعی در محصولاتشان شکل بگیرد، استفاده از مدل‌هایی با نام «هوش مصنوعی احساسی» خواهد بود که به ربات‌های تازه توسعه‌یافته کمک می‌کند احساسات انسانی را بهتر درک کنند.

طبق گزارش جدید Enterprise Saas Emerging Tech Research PitchBook، این فناوری از سنسورهایی برای تشخیص ورودی‌های بصری، صوتی و محتواهای دیگر در ترکیب با یادگیری ماشینی و روانشناسی برای شناسایی احساسات انسانی استفاده می‌‎کند.

درحال‌حاضر برخی ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات ابری سرویس‌هایی را ارائه می‌کنند که دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی احساسی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، مانند خدمات شناختی Emotion API متعلق به Microsoft Azure یا سرویس شناسایی خدمات وب آمازون.

راه‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی احساسی

«درک هرناندز»، تحلیلگر ارشد PitchBook، در این گزارش می‌نویسد:

«با گسترش دستیارهای هوش مصنوعی و تعاملات کاملاً خودکار انسان و ماشین، هوش مصنوعی احساسی تفسیرها و پاسخ‌هایی شبیه انسان را وعده می‌دهد. دوربین‌ها و میکروفون‌ها بخش جدایی‌ناپذیری از سخت‌افزار هوش مصنوعی احساسی هستند. آن‌ها می‌توانند روی لپ‌تاپ، گوشی یا به‌صورت جداگانه در فضایی فیزیکی قرار بگیرند. سخت‌افزار پوشیدنی نیز احتمالاً راه دیگری برای استفاده از هوش مصنوعی احساسی فراهم می‌کند.»

این گزارش استدلال می‌کند که اگر کسب‌و‌کارها دستیاران هوش مصنوعی را برای مدیران و کارمندانشان مستقر کنند، و چت‌بات‌های هوش مصنوعی به نمایندگان شرکت‌ها در واحد خدمات مشتریان تبدیل شوند، این فناوری بدون قابلیت تشخیص تفاوت جمله «منظور شما چیست؟» در حالت‌های عصبانی و گیج، چگونه می‌تواند به‌درستی عمل کند؟

البته همان‌طور که در این گزارش اشاره‌شده، مقررات هوش مصنوعی مانند قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا که استفاده از سیستم‌های تشخیص احساسات را برای کارهایی مانند آموزش ممنوع می‌کند، ممکن است با این ایده مخالفت کند.

به گفته برخی کارشناسان، روند غیرمنتظره جدیدی که ممکن است در آزمایش‌‌ شرکت‌های مختلف روی فناوری هوش مصنوعی در محصولاتشان شکل بگیرد، استفاده از مدل‌هایی با نام «هوش مصنوعی احساسی» خواهد بود که به ربات‌های تازه توسعه‌یافته کمک می‌کند احساسات انسانی را بهتر درک کنند.

طبق گزارش جدید Enterprise Saas Emerging Tech Research PitchBook، این فناوری از سنسورهایی برای تشخیص ورودی‌های بصری، صوتی و محتواهای دیگر در ترکیب با یادگیری ماشینی و روانشناسی برای شناسایی احساسات انسانی استفاده می‌‎کند.

درحال‌حاضر برخی ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات ابری سرویس‌هایی را ارائه می‌کنند که دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی احساسی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، مانند خدمات شناختی Emotion API متعلق به Microsoft Azure یا سرویس شناسایی خدمات وب آمازون.

راه‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی احساسی

«درک هرناندز»، تحلیلگر ارشد PitchBook، در این گزارش می‌نویسد:

«با گسترش دستیارهای هوش مصنوعی و تعاملات کاملاً خودکار انسان و ماشین، هوش مصنوعی احساسی تفسیرها و پاسخ‌هایی شبیه انسان را وعده می‌دهد. دوربین‌ها و میکروفون‌ها بخش جدایی‌ناپذیری از سخت‌افزار هوش مصنوعی احساسی هستند. آن‌ها می‌توانند روی لپ‌تاپ، گوشی یا به‌صورت جداگانه در فضایی فیزیکی قرار بگیرند. سخت‌افزار پوشیدنی نیز احتمالاً راه دیگری برای استفاده از هوش مصنوعی احساسی فراهم می‌کند.»

این گزارش استدلال می‌کند که اگر کسب‌و‌کارها دستیاران هوش مصنوعی را برای مدیران و کارمندانشان مستقر کنند، و چت‌بات‌های هوش مصنوعی به نمایندگان شرکت‌ها در واحد خدمات مشتریان تبدیل شوند، این فناوری بدون قابلیت تشخیص تفاوت جمله «منظور شما چیست؟» در حالت‌های عصبانی و گیج، چگونه می‌تواند به‌درستی عمل کند؟

البته همان‌طور که در این گزارش اشاره‌شده، مقررات هوش مصنوعی مانند قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا که استفاده از سیستم‌های تشخیص احساسات را برای کارهایی مانند آموزش ممنوع می‌کند، ممکن است با این ایده مخالفت کند.

اخبارجدیدترین

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل

جاسوس یا فناوری؟

راز نظم در آسمان / چرا هواپیماها در آسمان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند؟

به گفته برخی کارشناسان، روند غیرمنتظره جدیدی که ممکن است در آزمایش‌‌ شرکت‌های مختلف روی فناوری هوش مصنوعی در محصولاتشان شکل بگیرد، استفاده از مدل‌هایی با نام «هوش مصنوعی احساسی» خواهد بود که به ربات‌های تازه توسعه‌یافته کمک می‌کند احساسات انسانی را بهتر درک کنند.

طبق گزارش جدید Enterprise Saas Emerging Tech Research PitchBook، این فناوری از سنسورهایی برای تشخیص ورودی‌های بصری، صوتی و محتواهای دیگر در ترکیب با یادگیری ماشینی و روانشناسی برای شناسایی احساسات انسانی استفاده می‌‎کند.

درحال‌حاضر برخی ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات ابری سرویس‌هایی را ارائه می‌کنند که دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی احساسی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، مانند خدمات شناختی Emotion API متعلق به Microsoft Azure یا سرویس شناسایی خدمات وب آمازون.

راه‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی احساسی

«درک هرناندز»، تحلیلگر ارشد PitchBook، در این گزارش می‌نویسد:

«با گسترش دستیارهای هوش مصنوعی و تعاملات کاملاً خودکار انسان و ماشین، هوش مصنوعی احساسی تفسیرها و پاسخ‌هایی شبیه انسان را وعده می‌دهد. دوربین‌ها و میکروفون‌ها بخش جدایی‌ناپذیری از سخت‌افزار هوش مصنوعی احساسی هستند. آن‌ها می‌توانند روی لپ‌تاپ، گوشی یا به‌صورت جداگانه در فضایی فیزیکی قرار بگیرند. سخت‌افزار پوشیدنی نیز احتمالاً راه دیگری برای استفاده از هوش مصنوعی احساسی فراهم می‌کند.»

این گزارش استدلال می‌کند که اگر کسب‌و‌کارها دستیاران هوش مصنوعی را برای مدیران و کارمندانشان مستقر کنند، و چت‌بات‌های هوش مصنوعی به نمایندگان شرکت‌ها در واحد خدمات مشتریان تبدیل شوند، این فناوری بدون قابلیت تشخیص تفاوت جمله «منظور شما چیست؟» در حالت‌های عصبانی و گیج، چگونه می‌تواند به‌درستی عمل کند؟

البته همان‌طور که در این گزارش اشاره‌شده، مقررات هوش مصنوعی مانند قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا که استفاده از سیستم‌های تشخیص احساسات را برای کارهایی مانند آموزش ممنوع می‌کند، ممکن است با این ایده مخالفت کند.

به گفته برخی کارشناسان، روند غیرمنتظره جدیدی که ممکن است در آزمایش‌‌ شرکت‌های مختلف روی فناوری هوش مصنوعی در محصولاتشان شکل بگیرد، استفاده از مدل‌هایی با نام «هوش مصنوعی احساسی» خواهد بود که به ربات‌های تازه توسعه‌یافته کمک می‌کند احساسات انسانی را بهتر درک کنند.

طبق گزارش جدید Enterprise Saas Emerging Tech Research PitchBook، این فناوری از سنسورهایی برای تشخیص ورودی‌های بصری، صوتی و محتواهای دیگر در ترکیب با یادگیری ماشینی و روانشناسی برای شناسایی احساسات انسانی استفاده می‌‎کند.

درحال‌حاضر برخی ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات ابری سرویس‌هایی را ارائه می‌کنند که دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی احساسی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، مانند خدمات شناختی Emotion API متعلق به Microsoft Azure یا سرویس شناسایی خدمات وب آمازون.

راه‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی احساسی

«درک هرناندز»، تحلیلگر ارشد PitchBook، در این گزارش می‌نویسد:

«با گسترش دستیارهای هوش مصنوعی و تعاملات کاملاً خودکار انسان و ماشین، هوش مصنوعی احساسی تفسیرها و پاسخ‌هایی شبیه انسان را وعده می‌دهد. دوربین‌ها و میکروفون‌ها بخش جدایی‌ناپذیری از سخت‌افزار هوش مصنوعی احساسی هستند. آن‌ها می‌توانند روی لپ‌تاپ، گوشی یا به‌صورت جداگانه در فضایی فیزیکی قرار بگیرند. سخت‌افزار پوشیدنی نیز احتمالاً راه دیگری برای استفاده از هوش مصنوعی احساسی فراهم می‌کند.»

این گزارش استدلال می‌کند که اگر کسب‌و‌کارها دستیاران هوش مصنوعی را برای مدیران و کارمندانشان مستقر کنند، و چت‌بات‌های هوش مصنوعی به نمایندگان شرکت‌ها در واحد خدمات مشتریان تبدیل شوند، این فناوری بدون قابلیت تشخیص تفاوت جمله «منظور شما چیست؟» در حالت‌های عصبانی و گیج، چگونه می‌تواند به‌درستی عمل کند؟

البته همان‌طور که در این گزارش اشاره‌شده، مقررات هوش مصنوعی مانند قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا که استفاده از سیستم‌های تشخیص احساسات را برای کارهایی مانند آموزش ممنوع می‌کند، ممکن است با این ایده مخالفت کند.

پست قبلی

آمریکا، بریتانیا و اتحادیه اروپا معاهده بین‌المللی هوش مصنوعی امضا کردند

پست بعدی

«بیل گیتس» درباره هوش مصنوعی، نشر اطلاعات نادرست و تغییرات آب‌و‌هوایی صحبت کرد

مربوطه پست ها

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل
سایر اخبار تکنولوژی

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل

۱۷ تیر ۱۴۰۴
جاسوس یا فناوری؟
سایر اخبار تکنولوژی

جاسوس یا فناوری؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
راز نظم در آسمان / چرا هواپیماها در آسمان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند؟
سایر اخبار تکنولوژی

راز نظم در آسمان / چرا هواپیماها در آسمان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
مرورگر اج سریع‌تر از همیشه؛ مایکروسافت از پیشرفت بزرگ در عملکرد رابط کاربری خبر داد
سایر اخبار تکنولوژی

مرورگر اج سریع‌تر از همیشه؛ مایکروسافت از پیشرفت بزرگ در عملکرد رابط کاربری خبر داد

۱۷ تیر ۱۴۰۴
ارزان‌ترین گوشی هوش مصنوعی دنیا عرضه شد
سایر اخبار تکنولوژی

ارزان‌ترین گوشی هوش مصنوعی دنیا عرضه شد

۱۷ تیر ۱۴۰۴
تلگرام کانال گروه هکری حنظله را مسدود کرد
سایر اخبار تکنولوژی

تلگرام کانال گروه هکری حنظله را مسدود کرد

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دوازده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «کشتی‌گیران» وارد دنیای انیمیشن شدند!؛ ورزشی که محل وفاق است نه نفاق
  • حسن ریاحی در بیمارستان بستری شد؛ بهبودی اوضاع جسمی
  • جلوه خوشنویسی و نقاشی‌خط پیشکسوتان در «بی‌انتهاتر از عشق»
  • چمران: دلیل آلودگی فعلی هوا نه ترافیک است و نه وارونگی هوا
  • نمایش «نزیسته» در خانه نمایش دا اجرا می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.